Uradni list

Številka 80
Uradni list RS, št. 80/2006 z dne 28. 7. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 80/2006 z dne 28. 7. 2006

Kazalo

Št. 014-13/2006 Ob-21861/06 , Stran 6113
1. Koncedent: Mestna občina Ljubljana, Mestni trg 1, 1000 Ljubljana. 2. Predmet koncesije: opravljanje izbirne gospodarske javne službe urejanja javne razsvetljave. 3. Obseg javnega razpisa: obsega vzdrževanje naprav in opreme, objektov in omrežja javne razsvetljave in drugih objektov javne službe, naloge v zvezi s prireditvami mestnega značaja, izdelava dokumentacije, priprava dokumentov za izdajo soglasij in dovoljen za zapore in posege v javne površine ter izvedba zapor javnih površin, nadzor nad posegi v javne površine, obešanje zastav in drugih elementov na drogove svetilk (obešank, transparentov, novoletne in ostale okrasitve ipd.), vzdrževanje opreme za razsvetljavo, ventilacijo in prometno signalizacijo predora pod Ljubljanskim gradom, izdajanje strokovnih mnenj, zagotavljanje tehnične dokumentacije, izvajanje kontrolnih meritev oziroma strokovni nadzor nad delovanjem omrežja javne razsvetljave in njegovo tekoče vzdrževanje in obnavljanje v interesu trajnega nemotenega in brezhibnega delovanja javne razsvetljave in s tem povezane druge obveznosti občine, ki sodijo skladno z Odlokom o opravljanju izbirne gospodarske javne službe urejanja javne razsvetljave in drugimi predpisi v okvir javne službe, za potrebe Mestne občine Ljubljana. 4. Podelitev koncesije: Koncesija se podeli le enemu koncesionarju. Koncesija se podeli pravni ali fizični osebi, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet tega razpisa, kot izbirne gospodarske javne službe. 5. Rok koncesije: Koncesijska pogodba se sklene za določen čas 20 let od dneva sklenitve koncesijske pogodbe (rok koncesije). Koncedent si pridržuje pravico, da po 5 letih opravi generalno revizijo izvajanja koncesijske pogodbe na način, da stranki ugotovita morebitne novosti na relevantnem trgu, ki vplivajo na izvajanje koncesijske pogodbe in na podlagi ugotovitev dopolni pogodbo, oziroma odloči o nadaljnjem izvajanju koncesijske pogodbe. Generalna revizija se opravi vsakih pet let do preteka roka koncesije. 6. 6. Finančna zavarovanja: 1) zavarovanje za resnost ponudbe – ponudnik mora kot vrsto finančnega zavarovanja za resnost ponudbe priložiti bančno garancijo v višini 2% ponudbene vrednosti z veljavnostjo 90 dni od dneva odpiranja ponudb. 2) zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti – ponudnik mora ob podpisu pogodbe koncedentu izročiti, kot zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, bančno garancijo na prvi poziv v višini 10% pogodbene vrednosti, najkasneje 15 dni po podpisu pogodbe in z veljavnostjo enega leta. Bančno garancijo na prvi poziv je koncesionar dolžan obnoviti vsako leto, najkasneje 5 dni pred iztekom garancije. Ponudnik je v ponudbi dolžan predložiti izjavo banke, da bo dala bančno garancijo za dobro izvedo pogodbenih obveznosti. 7. Pogoji: Koncesionar mora za opravljanje koncesije izpolnjevati pogoje, ki so navedeni v razpisni dokumentaciji, njegova ponudba pa mora vsebovati vse elemente, razvidne iz razpisne dokumentacije. Pogoji, ki jih mora izpolniti ponudnik: Ponudnik mora priložiti spodaj zahtevane dokumente, potrdila in izpolnjene obrazce, saj bo v nasprotnem primeru izločen iz postopka nadaljnjega obravnavanja. Dokazila morajo biti originali, oziroma notarsko overjene kopije originala ali kopije originala z izpolnjeno generalno izjavo, s katero jamči, da so podatki v listini resnični in odraz zadnjega stanja. Tuji ponudnik dokazuje izpolnjevanje obveznih pogojev v skladu z veljavno zakonodajo in predpisi, oziroma običajno prakso tuje države, kot je navedeno pri posameznih pogojih. Če izdaja listin o izpolnjevanju katerega od obveznih pogojev ni v skladu z veljavno zakonodajo in predpisi tuje države, se prizna kot dokazilo o izpolnjevanju tega pogoja pisna izjava, ki jo tuji ponudnik poda pod prisego pred pristojnim organom tuje države, če je to v skladu z običajno prakso tuje države. Na javni razpis se lahko prijavi ponudnik (pravna oseba in samostojni podjetniki-fizične osebe), ki izpolnjuje naslednje pogoje: 1) je registriran pri pristojnem organu države, v kateri ima sedež – ponudnik priloži izpis iz sodnega registra za pravne osebe oziroma obrtno dovoljenje za samostojne podjetnike (ki odražajo dejansko stanje ponudnika); 2) da ima veljavno dovoljenje pristojnega organa za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa (vendar le, če je dovoljenje zahtevano s posebnimi predpisi) – ponudnik priloži dokazilo pristojnega organa, ki vodi evidenco izdanih dovoljenj za opravljanje določene dejavnosti, če je dovoljenje zahtevano s posebnim predpisom (napr. dovoljenje upravne enote ali obrtno dovoljenje), v nasprotnem primeru ponudnik priloži ponudbi lastno izjavo, da v skladu s 6. in 7. odstavkom 4. člena zakona o gospodarskih družbah posebnega dovoljenja za opravljanje svoje dejavnosti ne potrebuje; 3) ni v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije – ponudnik priloži potrdilo pristojnega sodišča (pravne osebe in samostojni podjetniki); 4) da mu ni bila v zadnjih petih letih pred objavo razpisa izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje, povezano s poslovanjem ali druga pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero se ponudniku prepoveduje opravljati dejavnost, ki je predmet javnega razpisa – ponudnik poda lastno izjavo o nekaznovanosti pod kazensko in materialno odgovornostjo in priloži potrdilo Ministrstva za pravosodje o nekaznovanosti pravne osebe; 5) da ima poravnane davke, prispevke in druge obvezne dajatve – ponudnik predloži potrdilo Davčnega urada (DURS), ki ne sme biti starejše od 30 dni od datuma oddaje ponudbe; 6) da je finančno in poslovno sposoben – da ponudnikov/i transakcijski račun/i v zadnjih šestih mesecih pred izdajo ni/so bil/i blokiran/i, ponudnik priloži BON 1, BON 2 (AJPES) ali potrdilo/a ponudnikov/ih poslovne/ih bank/e (ponudnik priloži potrdila za vse odprte transakcijske račune), ki so/je izdan/i največ 30 dni pred zaključkom razpisnega roka, to je dneva odpiranja ponudb, revidirano bilanco stanja in poslovnega izida ter revizijsko poročilo za obdobje zadnjih treh let); 7) da razpolaga z zadostnimi tehničnimi zmogljivostmi in kadri; 8) zavarovanje za resnost ponudbe – ponudnik mora kot vrsto finančnega zavarovanja za resnost ponudbe priložiti bančno garancijo v višini 2% ponudbene vrednosti z veljavnostjo 90 dni od dneva odpiranja ponudb. 9) zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti – ponudnik mora ob podpisu pogodbe koncedentu izročiti, kot zavarovanje za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti, bančno garancijo na prvi poziv v višini 10% pogodbene vrednosti, najkasneje 15 dni po podpisu pogodbe in z veljavnostjo enega leta. Bančno garancijo na prvi poziv je koncesionar dolžan obnoviti vsako leto, najkasneje 5 dni pred iztekom garancije. Ponudnik je v ponudbi dolžan predložiti izjavo banke, da bo dala bančno garancijo za dobro izvedo pogodbenih obveznosti. 10) da je navedel točne podatke glede obveznih pogojev – ponudnik izpolni, žigosa in podpiše krovno izjavo (krovno izjavo naj ponudnik priloži na začetku svoje ponudbe). Zahtevani dokumenti za priznanje sposobnosti in usposobljenosti: 1. Kadrovska struktura Kadrovska struktura in strokovne reference zaposlenih delavcev, ki bodo sodelovali pri izvedbi javnega razpisa – ponudnik na zahtevo koncedenta predloži dokazila za kadrovsko strukturo zaposlenih delavcev. Kadri: – da zaposluje najmanj eno osebo s petimi leti delovnih izkušenj pri dejavnosti, ki je predmet koncesije, kateri je bila izdana odločba o vpisu v imenik pooblaščenih inženirjev in ima strokovno izobrazbo najmanj VII. stopnje elektro smeri, – da zaposluje najmanj dve osebi VI.stopnje elektrotehnične smeri – pooblaščeni inženir, – da zaposluje najmanj eno osebo VI.stopnje smeri prometni inženir in 1 varnostni inženir, – da razpolaga z zadostnim številom ostalih delavcev z ustreznimi kvalifikacijami (V., IV. in III. stopnje), usposobljenostjo oziroma izkušnjami na področju ustrezne tehnične smeri ter da zaposluje najmanj: – 5 elektrotehnikov, – 1 geodetskega tehnika, – 20 elektro monterjev – IV. stopnja elektro smeri, – 12 voznikov C kategorije – IV. stopnja, – 2 strojnika gradbene mehanizacije, – 1 vzdrževalca mehanizacije – IV. stopnja (avtomehanik). Za vse kadre se zahteva, da morajo biti v rednem delovnem razmerju pri ponudniku. 2. kadrovska struktura in strokovne reference soponudnikov, ki bodo sodelovali pri izvedbi javnega razpisa; 3. izjava ponudnika, da bo glede na že sklenjene pogodbe, ki se nanašajo na predmet tega razpisa, v primeru da bo izbran, sposoben kvalitetno izvajati storitve, ki so predmet tega razpisa; 4. navedba soponudnikov in pravni akt o skupni izvedbi javnega razpisa v primeru, da bo delo izvedla skupina izvajalcev (skupna ponudba). 5. da razpolaga z ustreznimi objekti in zahtevano opremo za izvedbo razpisanih nalog v območju vzdrževanja in zagotavlja interventno izvajanje javne službe, navedeno v 3. alineji ostalih pogojev, pri čemer je zahteva koncedenta za minimalno število elementov opreme in prostorov sledeča: 6. Objekti potrebni za izvajanje del: – priročne delavnice z ustreznimi skladišči za opravljanje dejavnosti, – ustrezni poslovni prostori, – ustrezni parkirni prostori skladno s Pravilnikom o licencah za opravljanje prevozov v cestnem prometu, – prostor za nadzorni center. Velikost in opremljenost objektov mora biti v skladu z zahtevami Zakona o varnosti in zdravju pri delu in Pravilnikom o zahtevah za zagotavljanje varnosti in zdravja delavcev na delovnih mestih. Ponudnik mora razpolagati z zgoraj zahtevanimi prostori v skupni velikosti najmanj 1.000 m2 ter to ustrezno dokazati in za navedene prostore predložiti ustrezen tlorisni načrt, kjer bodo razvidni zahtevani prostori in površine. 7. Vozni park in oprema Vozni park: – 12 avtodvigal do 12m, – 5 avtodvigal do 17m, – 1 avtodvigalo nad 25m, – 4 tovorni avtomobili s hidravličnim dvigalom (z licenco) z ustreznimi prikolicami za drogove, kable, cevi in lahko gradbeno mehanizacijo, – 1 avto za prevoz betona, – 15 kombiniranih vozil-poltovorni, – 1 rovokopač-minibager, – 1 rovokopač nad 3500 kg. Oprema: – ehometer (iskalnik napak na kablih-lokator), – univerzalni zakonski merilnik za izvajanje meritev na elektroinstalacijah, – 2 merilnika svetlosti razreda B, – 2 merilnika osvetljenosti razreda B, – ustrezna programska oprema. Ponudnik izpolni izjavo pod kazensko in materialno odgovornostjo ter predloži zahtevana dokazila za izpolnjevanje ostalih pogojev: – da je sposoben samostojno zagotavljati vse javne dobrine, ki so predmet gospodarske javne službe na kontinuiran in kvaliteten način ob upoštevanju te uredbe, predpisov in tehnične specifikacije za vzdrževanje, ki je sestavni del razpisne dokumentacije ter zagotavljati poenotenost opreme; – da je finančno in poslovno sposoben (pozitivni finančni rezultat v zadnjih 3 letih, višina letnih prihodkov v zadnjih 3 letih mora znašati najmanj v višini letne razpisane vrednosti koncesije); – da ima ustrezne delovne izkušnje na vzdrževanju javne razsvetljave v zadnjih petih letih in je pogodbena letna vrednost vzdrževanja javne razsvetljave pri vsaj enemu koncedentu ali naročniku znašala za preteklo leto 2005 najmanj 40% razpisane letne pogodbene vrednosti vzdrževanja javne razsvetljave; – da zagotavlja interventno izvajanje javne službe ob vsakem času, pri čemer je odzivni čas za intervencijo 30 minut po sporočeni zahtevi; – da je usposobljen za vodenje katastra v obliki digitalnega vodenja geokodiranih podatkov ter da razpolaga z ustreznimi delovnimi pripravami; – da ima organizirano službo za izvajanje javnih pooblastil in nadzor nad posegi v javne površine; – da bo poskrbel za ekološko odstranitev odpadkov z delovišča v skladu z veljavno zakonodajo; – da se obveže zavarovati proti odgovornosti za škodo, ki jo z opravljanjem dejavnosti lahko povzroči občini ali tretji osebi (predloži ustrezno predpogodbo z zavarovalnico oziroma drugo pristojno institucijo, ki nudi ustrezno zavarovanje); – da predloži elaborat o opravljanju dejavnosti z vidika kadrov, organizacije dela, strokovne opremljenosti, sposobnosti vodenja katastra, finančno – operativnega vidika in razvojnega vidika, s katerim dokaže izpolnjevanje pogojev; – da ponudnik ni uvrščen na seznam poslovnih subjektov, s katerimi na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena Zakona o preprečevanju korupcije. Reference ponudnika -pri točkovanju se upoštevajo le reference zadnjih treh let, kjer letni znesek vzdrževanih del javne razsvetljave pri enem naročniku znaša več kot 1,000.000 SIT. Na zahtevo koncedenta bo moral ponudnik predložiti vsa dokazila o opravljenih storitvah, iz katerih bo razvidno, da so bila izvajana le vzdrževalna dela. 8. Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika: – cena storitev – 55%, – dosedanje pozitivne reference na področju primerljivih vzdrževalnih del – 30%, – celovitost ponujene storitve v okviru ene pravne osebe – 15%. 9. Rok za dvig razpisne dokumentacije: od 31. 7. 2006 do 28. 8. 2006 vsak delavnik od 10. do 12. ure na naslovu: Mestna občina Ljubljana, OGJSP, Trg MDB 7, 1000 Ljubljana, soba 213. 10. Rok za oddajo ponudbe: 29. 8. 2006 do 9.30 na naslov: Mestna občina Ljubljana, OGJSP, Trg MDB 7, 1000 Ljubljana 11. Javno odpiranje ponudb: javno odpiranje bo dne 29. 8. 2006 ob 10. uri na Mestni občini Ljubljana, OGJSP, Trg MDB 7, 1000 Ljubljana v sejni sobi. Upoštevale se bodo le pravilno opremljene in popolne ponudbe, ki bodo pravočasno prispele na naslov koncedenta. Predstavniki ponudnikov morajo imeti pooblastilo za zastopanje. 12. Izbira koncesionarja: o izbiri koncesionarja bodo kandidati pisno obveščeni v roku 15 dni po podpisu sklepa o oddaji ponudbe. 13. Sklenitev pogodbe: z izbranim kandidatom bo v roku 15 dni po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije sklenjena koncesijska pogodba, s katero se urejajo medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem gospodarske javne službe 14. Dodatna pojasnila: Dodatna pojasnila v zvezi z javnim razpisom dobite le po faxu ali e-mailu, fax št. 01/306-17-49, e-mail: ogjsp@ljubljana.si, kontaktna oseba Stane Vidmar. 15. Znesek in način plačila za razpisno dokumentacijo (številka transakcijskega računa, kamor je potrebno nakazati znesek): 15.000 SIT, številka podračuna TZR: 01261-0100000114, sklic 09000-285121. Ponudnik lahko dvigne razpisno dokumentacijo z dokazilom o vplačilu razpisne dokumentacije.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti