Št. 110-0002/3/6/2006 Ob-22795/06
, Stran 6598
Na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 32/06 – UPB2), objavlja Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti Sevnica (KŠTM Sevnica) javni natečaj za prosta delovna mesta v upravi zavoda:
1. Svetovalec (m/ž) za razvoj II. v Službi za splošne zadeve Uprave zavoda.
Za delovno mesto svetovalca je določeno, da se naloge opravljajo v nazivu svetovalec II.
Delovne naloge:
– strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična opravila v zvezi s področjem delovnega mesta,
– zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv ter oblikovanje zahtevnejših gradiv,
– oblikovanje manj zahtevnih gradiv,
– podajanje rešitev, predlogov in variant
– priprava analiz, informacij, poročil ipd.,
– sodelovanje v internih in medresorskih skupinah,
– polno vključevanje v timsko delo,
– delo v netipičnem delovnem času,
– delo na terenu,
– rešitve za skrbno in gospodarno upravljanje nepremičnin,
– ekonomske rešitve v zvezi z nepremičninami in premičninami v upravljanju,
– stalno in sistematično spremljanje javnih razpisov države in Evropske unije,
– samostojna priprava prijav na javne razpise, ki se določijo kot aktualni,
– izvajanje naročil male in velike vrednosti,
– vodenje evidenc javnih naročil (ter poročanje po zakonu) in evidenc javnih razpisov,
– priprava načrta izvedbe investicij (vsebinsko, terminsko, finančno),
– priprava investicijskih programov,
– vsebinsko vodenje in koordiniranje investicij,
– sestavljanje poročil in gradiv,
– priprava celoletnega finančnega načrta,
– priprava polletnih in zaključnih poročil,
– načrtovanje in spremljanje prihodkov ter porabe sredstev iz delovnega področja,
– delo v upravnem postopku,
– opravljanje drugih nalog po odredbi direktorja.
2. Poslovni tajnik uprave (m/ž) v Službi za splošne zadeve Uprave zavoda.
Za delovno mesto svetovalca je določeno, da se naloge opravljajo v nazivu svetovalec I.
Delovne naloge:
– strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična opravila v zvezi s področjem delovnega mesta,
– zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv,
– oblikovanje manj zahtevnih gradiv,
– podajanje rešitev, predlogov in variant,
– priprava analiz, informacij, poročil ipd.,
– sodelovanje v internih in medresorskih skupinah,
– polno vključevanje v timsko delo,
– delo v netipičnem delovnem času,
– delo na terenu,
– izvajanje predpisanega pisarniškega poslovanja,
– skrb za pravilno vodenje in pripravo na arhiviranje zadev,
– skrb za arhiv zavoda (knjiženje, arhiviranje, evidence, program, uničenje),
– telefonska centrala, faksi,
– sprejemanje gostov, priprava prostora za sestanke,
– protokol (vabila, opravičila, najave, seznami, organizacija, preverjanje prisotnosti, ipd.),
– evidence za uslužbence: dopusti, prisotnost, izhodi, prihodi, službena vozila,
– stiki s servisi in skrb za nemoteno delovanje opreme v upravi (računalniki, faksi, fotokopirni stroji, luči, telefoni ipd.),
– skrb za premično premoženje zavoda v upravi zavoda,
– izvajanje naročil male vrednosti iz delovnega področja,
– stik s finančnim servisom, ki vodi finančno poslovanje zavoda,
– vodenje evidenc prejetih računov in ostalih finančnih dokumentov,
– vodenje evidenc sklenjenih pogodb v tekočem letu,
– načrtovanje in spremljanje prihodkov ter porabe sredstev iz delovnega področja,
– delo v upravnem postopku,
– opravljanje drugih nalog po odredbi direktorja.
3. Svetovalec (m/ž) za kulturo v Službi za kulturo Uprave zavoda.
Za delovno mesto svetovalca je določeno, da se naloge opravljajo v nazivu svetovalec III.
Delovne naloge:
– strokovna, organizacijska, administrativna, tehnična opravila v zvezi s področjem delovnega mesta,
– zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv,
– oblikovanje manj zahtevnih gradiv,
– podajanje rešitev, predlogov in variant,
– priprava analiz, informacij, poročil ipd.,
– sodelovanje v internih in medresorskih skupinah,
– polno vključevanje v timsko delo,
– delo v netipičnem delovnem času,
– delo na terenu,
– rešitve za skrbno in gospodarno upravljanje nepremičnin s področja kulture,
– ekonomske rešitve v zvezi z nepremičninami in premičninami v upravljanju s področja kulture,
– stalno in sistematično spremljanje javnih razpisov države in Evropske unije s področja kulture,
– vsebinska pomoč pri pripravi prijav na javne razpise, ki se določijo kot aktualni,
– izvajanje naročil male vrednosti s področja kulture,
– vodenje evidenc javnih naročil,
– pomoč pri pripravi načrta izvedbe investicij (vsebinsko, terminsko, finančno), s področja kulture,
– pomoč pri pripravi investicijskih programov s področja kulture,
– pomoč pri vsebinskem vodenju in koordiniranju investicij s področja kulture,
– sestavljanje poročil in gradiv,
– pomoč pri pripravi finančnega načrta za področje kulture,
– pomoč pri pripravi polletnih in zaključnih poročil s področja kulture,
– načrtovanje in spremljanje prihodkov ter porabe sredstev iz delovnega področja,
– delo v upravnem postopku,
– opravljanje drugih nalog po odredbi direktorja.
Sprejeti kandidati bodo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom, predvidoma s 1. 9. 2006.
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati:
– državljanstvo Republike Slovenije,
– aktivno znanje slovenskega jezika,
– da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– da oseba ni v kazenskem postopku zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Posebni pogoji za zasedbo delovnega mesta:
– delovne izkušnje:
1. najmanj 3 leta in 7 mesecev delovnih izkušenj za svetovalca za razvoj II.,
2. najmanj 6 let in 7 mesecev delovnih izkušenj za poslovnega tajnika uprave,
3. najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj za svetovalca za kulturo,
– najmanj visoka strokovna izobrazba,
– državni izpit iz javne uprave,
– strokovni izpit iz upravnega postopka,
– usposobljenost za delo z osebnim računalnikom,
– vozniški izpit B kategorije.
Kandidat, ki nima opravljenega državnega izpita iz javne uprave in izpita iz upravnega postopka, mora ta pogoj izpolniti v letu dni po sklenitvi delovnega razmerja.
K prijavi z življenjepisom morajo kandidati priložiti naslednja dokazila:
– fotokopijo diplome,
– fotokopijo osebnega dokumenta (osebna izkaznica ali potni list),
– fotokopijo vozniškega izpita,
– potrdilo o opravljenem državnem izpitu iz javne uprave,
– fotokopijo iz delovne knjižice in/ali druga ustrezna dokazila o delovnih izkušnjah,
– potrdilo ali izjavo kandidata o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje,
– potrdilo pristojnega okrajnega sodišča ali izjavo kandidata o tem, da zoper njega ni sprožen kazenski postopek zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje alinee.
Izbrani kandidat, ki bo predložil pisno izjavo, bo moral potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku predložiti pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi.
Pisno vlogo z vsemi navedenimi dokazili o izpolnjevanju pogojev in s kratkimi življenjepisom naj kandidati pošljejo na naslov: KŠTM Sevnica, Glavni trg 19, Sevnica s pripisom »Ne odpiraj – prijava za zaposlitev«. Rok za prijavo je osem dni od dneva objave javnega natečaja v Uradnem listu RS. Obravnavali bomo samo pravočasne in popolne vloge.
Kandidati/ bodo o izbiri pisno obveščeni v roku 8 dni po opravljeni izbiri. Vse dodatne informacije dobite na tel. 07/81-61-200, Petra Pozderec, direktorica KŠTM Sevnica.