Ob-24202/06
, Stran 7000
Na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 32/06 ZJU-UPB2) Skupna občinska uprava, Mestni trg 1, Ptuj, objavlja javni natečaj za zaposlitev
inšpektorja v Skupni občinski upravi.
Naloge na uradniškem delovnem mestu se lahko opravljajo v nazivih inšpektor III, inšpektor II in inšpektor I. Javni uslužbenec bo naloge opravljal v nazivu inšpektor III.
Kandidati morajo poleg splošnih pogojev, ki jih določajo predpisi s področja delovnega prava in pogojev iz drugega odstavka 88. člena Zakona o javnih uslužbencih, izpolnjevati še naslednje pogoje:
– imeti najmanj visoko strokovno izobrazbo;
– imeti najmanj 5 let delovnih izkušenj;
– imeti opravljen državni izpit iz javne uprave;
– imeti opravljen strokovni izpit za inšpektorja;
– aktivno obvladati uradni jezik;
– imeti osnovna računalniška znanja;
– imeti vozniški izpit B-kategorije.
Za delovno mesto lahko kandidirajo tudi osebe, ki nimajo opravljenih predpisanih izpitov, pod pogojem, da najkasneje v enem letu od sklenitve delovnega razmerja opravijo ustrezen manjkajoči izpit.
K pisni prijavi z življenjepisom je potrebno predložiti naslednja dokazila:
– fotokopijo diplome o strokovni izobrazbi;
– fotokopijo dokazila o opravljenem državnem izpitu iz javne uprave (če ga ima);
– fotokopijo dokazila o opravljenem strokovnem izpitu za inšpektorja (če ga ima);
– dokazilo o pridobljenih izkušnjah (fotokopijo delovne knjižice);
– fotokopijo dokazila o državljanstvu Republike Slovenije;
– pisno izjavo ali potrdilo o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje;
– pisno izjavo ali potrdilo krajevno pristojnega sodišča o tem, da zoper kandidata ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti;
– fotokopijo vozniškega dovoljenja;
– ustrezna dokazila oziroma reference za usposobljenost za delo z osebnim računalnikom.
Izbrani kandidat, ki bo predložil pisno izjavo, bo moral potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica, predložiti pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi.
Okvirna vsebina dela:
– opravljanje inšpekcijskega nadzorstva nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov;
– vodenje postopkov in izrekanje ukrepov v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonom o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi;
– izvajanje ukrepov v skladu z zakonom o prekrških;
– vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja;
– samostojno oblikovanje poročil o stanju na področju inšpekcijskega organa;
– vodenje predpisanih evidenc in internih evidenc s področja nadzora inšpekcijskega organa;
– samostojno opravljanje drugih zahtevnejših nalog.
Obravnavali bomo samo pravočasne in popolne vloge. Nepopolne vloge ne bodo uvrščene v izbirni postopek. Natečajna komisija bo v izbirnem postopku presojala strokovno usposobljenost kandidatov na podlagi predstavitev v vlogi, dokazil ter razgovorov.
Izbrani kandidat bo sklenil delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in šestmesečnim poskusnim delom. Delo bo opravljal v prostorih Skupne občinske uprave, Mestni trg 1, 2250 Ptuj in na terenu.
Kandidati pošljejo pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju splošnih in posebnih pogojev ter življenjepisom na naslov: Skupna občinska uprava, Mestni trg 1, 2250 Ptuj v roku 8 dni od dneva objave javnega natečaja.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni v roku 8 dni po opravljeni izbiri.
Za dajanje informacij o izvedbi javnega natečaja je pristojna Alenka Korpar, tel. 02/748-29-91.