Uradni list

Številka 103
Uradni list RS, št. 103/2006 z dne 6. 10. 2006
Uradni list

Uradni list RS, št. 103/2006 z dne 6. 10. 2006

Kazalo

Št. 753/06 Ob-27444/06 , Stran 7922
Na podlagi določil Zakona o javnih uslužbencih (Ur. l. RS, št. 32/06 – uradno prečiščeno besedilo ZJU-UPB2, v nadaljevanju: Zakon o javnih uslužbencih) objavljamo javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto: 1. svetovalec v tajništvu občine. Za delovno mesto je določeno, da se naloge opravljajo v nazivih: svetovalec III, svetovalec II in svetovalec I. Opis del in nalog: – svetovalec za pomoč strankam, – vodenje evidenc in priprava informacij na njihovi podlagi, – zagotavljanje opreme in sredstev za delo občine in njenih organov, – pomoč pri pripravi predpisov in drugih zahtevnejših gradiv, – samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov, – opravljanje vseh del, povezanih z vodenjem glavne pisarne in arhivov v občinski upravi, – opravljanje administrativnih del za tajništvo občine in organov občine, – vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih na prvi stopnji, – dela po nalogu predstojnika. Poleg splošnih pogojev, določenih z Zakonom o delovnih razmerjih (Ur. l. RS, št. 42/02) ter pogojev določenih v drugem odstavku 88. člena Zakona o javnih uslužbencih, morajo kandidati izpolnjevati še naslednje pogoje: – najmanj visoka strokovna izobrazba, – smer: družboslovna, – najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj, – državni izpit iz javne uprave, – strokovni izpit iz upravnega postopka, – strokovni izpit iz poslovanja z dokumentarnim gradivom, – znanje dela z računalnikom. Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo delovno razmerje sklenili za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in petmesečnim poskusnim delom. V primeru, da izbrani kandidat nima opravljenega državnega izpita iz javne uprave, strokovnega izpita iz upravnega postopka in strokovnega izpita iz poslovanja z dokumentarnim gradivom, je vse navedene pogoje dolžan izpolniti najkasneje v enem letu od imenovanja v naziv. K prijavi morajo kandidati priložiti naslednja dokazila: – fotokopijo diplome, – fotokopijo potrdila o državljanstvu RS, – fotokopijo delovne knjižice, iz katere je razvidna delovna doba, – fotokopija potrdila o opravljenem državnem izpitu iz javne uprave, – fotokopija potrdila o opravljenem izpitu iz upravnega postopka, – fotokopija potrdila o opravljenem izpitu iz poslovanja z dokumentarnim gradivom, – potrdilo o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, – potrdilo, da kandidat ni v kazenskem postopku zaradi kaznivega dejanja navedenega v prejšnji alineji. Potrdili iz 7. in 8. alineje prejšnjega odstavka, ob prijavi lahko nadomesti izjava kandidata, da ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev ter da ni v kazenskem postopku zaradi kaznivega dejanja navedenega v 7. alineji prejšnjega odstavka. Potrdili bo izbrani kandidat moral predložiti pred imenovanjem v naziv oziroma pred sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi. Delo na prostem uradniškem delovnem mestu se opravlja v prostorih občinske uprave Občine Tržič. Kandidati/kandidatke naj pošljejo pisne prijave z opisom delovnih izkušenj in dokazili o izpolnjevanju pogojev v 8 dneh od dneva objave na naslov: Občina Tržič, Trg svobode 18, 4290 Tržič, v zaprti ovojnici z označbo »za javni natečaj« in navedbo delovnega mesta ali na elektronski naslov: obcina.trzic@trzic.si. Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v 15 dneh po opravljeni izbiri. Za dodatne informacije o izvedbi javnega natečaja smo na voljo na tel. 04/59-71-10 (Marta Jarc).

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti