Št. 1711-06-468203/00 Ob-29615/06
, Stran 8300
1. Ime oziroma naziv in sedež naročnika: Republika Slovenija, Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova 2, 1501 Ljubljana.
2. Podatki o predmetu javnega razpisa
Sklop 1: Sofinanciranje programa informiranja prosilcev za azil glede azilnega postopka in obsega ter uresničevanja njihovih pravic in dolžnosti:
Program mora vsebovati seznanitev tujcev, ki so izrazili namero vložiti prošnjo za azil v Republiki Sloveniji, s postopkom za pridobitev azila in informiranje prosilcev za azil v skladu z drugim odstavkom 9. člena Zakona o azilu (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo).
Vsebina programa mora potekati v jeziku, ki ga tujec, ki je izrazil namero vložiti prošnjo za azil, oziroma prosilec za azil razume.
Program se bo izvajal v Azilnem domu, Cesta v Gorice 15, Ljubljana, v prostoru, ki je namenjen nevladnim organizacijam, in sicer vse delovne dni v letu od 8. do 12. ure, ob vikendih in dela prostih dnevih pa na klic tudi izven tega časa.
Naročnik zagotovi prostor s pisarniško opremo in internim telefonom. Stroške zagotovitve pripomočkov za izvajanje dela (računalnik, faks, telefon, kopirni stroj in druga tehnična oprema itd.) in morebitne stroške prevajalskih storitev, lahko ponudnik vključi v finančno konstrukcijo izvajanja programa.
Zahtevana izobrazba izvajalcev programa je univerzitetna izobrazba pravne ali družboslovne smeri s praktičnimi izkušnjami na področju azila, človekovih pravic ali humanitarnega prava.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
Sklop 2: Sofinanciranje programov zagotavljanja pravic prosilcev za azil
a) Program izvajanja pomoči pri nastanitvi in oskrbi prosilcev za azil v Azilnem domu
Program mora vsebovati:
– vzdrževanje hišnega reda Azilnega doma, predvsem informiranje o določbah Hišnega reda ob nastanitvi prosilca za azil, organiziranje in nadzor nad čistočo in urejenostjo sob in skupnih prostorov prosilcev za azil ter okolice Azilnega doma;
– pomoč pri nastanitvi prosilcev za azil na ustrezen nastanitveni oddelek;
– organiziranje in vodenje prosilcev za azil pri pomoči pri vzdrževalnih delih v Azilnem domu (npr. čiščenje okolice objektov, košnja trave, odstranjevanje snega, čiščenje skupnih prostorov itd.);
– razgovori in ukrepi v zvezi s socialnim položajem prosilcev za azil, zlasti ranljivih družbenih skupin;
– učna pomoč prosilcem za azil;
– pomoč prosilcem za azil pri uresničevanju pravic s področja oskrbe in nastanitve (menjava posteljnine, higienske potrebščine itd.);
– organiziranje kulturnih, športnih in drugih prostočasnih aktivnosti prosilcev za azil;
– pomoč pri integraciji v neposredno okolico in družbo;
– spremstvo ob obiskih zdravstvenih in izobraževalnih institucij;
– učenje osnov slovenskega jezika;
– spoznavanje novega okolja ter navad lokalnega prebivalstva.
Program se bo izvajal na lokaciji Azilnega doma, Cesta v Gorice 15, Ljubljana, in sicer vse dni v letu po razporedu naročnika. Program mora izvajati skupno 8 izvajalcev, vsak po 8 ur dnevno. Izbranih je lahko več ponudnikov.
Zahtevana izobrazba izvajalcev je socialni delavec, domski vzgojitelj, diplomirani vzgojitelj ali VII. stopnja izobrazbe druge smeri.
Za izvajanje programa naročnik zagotovi prostor na nastanitvenem oddelku Azilnega doma.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
b) Program pomoči ranljivim skupinam prosilcev za azil
Program mora zajemati:
– nudenje ustreznih psiholoških obravnav in nasvetov;
– nudenje učne pomoči;
– organiziranje prostočasnih aktivnosti;
– pomoč pri vključevanju v izobraževalne institucije;
– vzpostavljanje stikov s specializiranimi ustanovami;
– organiziranje in izvajanje ustreznih ustvarjalnih delavnic.
Program se bo izvajal v prostorih ustreznega nastanitvenega oddelka na lokaciji Azilnega doma, Cesta v Gorice 15, Ljubljana, in sicer po 4 ure tedensko po razporedu naročnika.
Naročnik zagotovi prostor s pisarniško opremo in internim telefonom v objektu Azilnega doma, Cesta v Gorice 15, Ljubljana. Stroške zagotovitve pripomočkov za izvajanje dela (računalnik, faks, telefon, kopirni stroj in druga tehnična oprema itd.) in morebitne stroške prevajalskih storitev, lahko ponudnik vključi v finančno konstrukcijo izvajanja programa.
Zahtevana izobrazba izvajalcev je diplomirani psiholog ali diplomirani specialni pedagog.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
Sklop 3: Sofinanciranje programov pomoči pri integraciji beguncev
Iz vsebine prijavljenih programov mora izhajati, da se bodo izvajali na območju celotne Slovenije.
a) Program iskanja primernih stanovanj s sklenitvijo najemne pogodbe na območju celotne Slovenije.
Program mora zajemati vse dejavnosti pri vzpostavljanju stika med beguncem in tretjo osebo ter pri pogajanjih in pripravah za sklenitev najemne pogodbe. Prijavitelj mora begunca spremljati pri ogledu stanovanja.
Stroški morebitnega posredovanja nepremičninske družbe oziroma nepremičninskega posrednika pri sklenitvi najemne pogodbe bremenijo prijavitelja.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
b) Program pomoči mladoletnim in šolajočim se beguncem, zlasti aktivnosti za prosti čas (npr. športne aktivnosti, likovne in glasbene delavnice) in aktivnosti z izobraževalno vsebino (npr. literarne in filmske delavnice), pomoč pri vključevanju v novo okolje, zlasti pa pomoč pri učenju, medkulturno učenje in spoznavanje preko druženja s slovenskimi vrstniki.
Programi morajo potekati vsaj enkrat tedensko po 2 uri, v času poletnih počitnic pa dvakrat tedensko po 2 uri.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
c) Program pomoči pri učenju slovenskega jezika, zlasti pomoč pri učenju govornega sporazumevanja, pisnega sporazumevanja ter pomoč pri učenju funkcionalne pismenost in programi opismenjevanja, ki morajo potekati najmanj dvakrat tedensko po 2 uri.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
d) Program izobraževalnih tečajev, seminarjev in delavnic za izboljšanje zaposlitvenih možnosti, zlasti pa tečaji uporabe računalnika, interneta, vzpostavitev stika z delodajalci, pomoči pri vključevanju v programe brezposelnih, ki jih organizirajo Zavodi za zaposlovanje, predstavitve možnih zaposlitev.
Program mora zajemati ukrepe, s katerimi se zagotavlja povečanje zaposlitvenih možnosti oseb, ki se soočajo z ovirami pri vstopu na trg dela. S posameznimi ukrepi je potrebno zagotoviti, da begunci pridobijo posamezna znanja, veščine in spretnosti, potrebne za vključitev na trg dela.
Program mora potekati vsaj dvakrat tedensko po 2 uri, od tega 2 uri tedensko v obliki praktičnih vaj.
Program se mora izvajati od podpisa pogodbe do 30. 11. 2008.
e) Program medijske kampanje za ozaveščanje o pomembnosti integracije beguncev
Program mora zajemati izdelavo in postavitev velikih (»vele«) plakatov na območju celotne Slovenije.
3. Pogoji za prijavo na javni razpis
a) Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje dejavnosti pri pristojnem sodišču ali drugem pristojnem organu.
b) Programi se morajo izvajati po načelu nepridobitnosti. V primeru, da ob koncu izvajanja programa prihodki programa presežejo odhodke programa, se višina sofinanciranja programa zmanjša za presežek prihodkov nad odhodki.
c) Programi morajo imeti realno postavljene jasne cilje, ki so v skladu s predmetom razpisa in izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika.
d) Posamezna ponudba na javni razpis mora biti izdelana izključno na razpisnem obrazcu naročnika.
e) Prijavitelj mora za izvajanje programa zagotoviti najmanj 10% delež sofinanciranja programa iz lastnih sredstev oziroma drugih sredstev, ki ne izvirajo iz proračuna Republike Slovenije ali drugih evropskih skladov.
f) Programi se ne smejo izvajati kot del drugih s strani naročnika že sofinanciranih programov.
V primeru, da prijavitelj ne izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev, se ponudba zavrže.
4. Obvezna oblika in vsebina ponudbe
Prijavitelj mora s podpisom splošne izjave, ki je del razpisne dokumentacije, potrditi, da:
– soglaša s preverjanjem namenske porabe sredstev, odobrenih na podlagi tega javnega razpisa, in sicer s strani pooblaščenih oseb naročnika;
– ima operativno in finančno zmožnost, da izvede projekt, ki ga prijavlja v ponudbi;
– ne obstaja nobeden od izključitvenih razlogov, navedenih v točki 6;
– so informacije, navedene v ponudbi, resnične in dokazljive.
Formalno popolna ponudba vsebuje:
– podpisano in z žigom opremljeno »Splošno izjavo prijavitelja programa«;
– pravilno izpolnjeno razpisno dokumentacijo z vsemi zahtevanimi podatki, podpisan, parafiran in z žigom opremljen vzorec pogodbe ter izpolnjeno, žigosano in podpisano prilogo k pogodbi št. 2;
– potrdilo sofinancerjev programa za leto 2007 in 2008 ali izjavo sofinancerjev o nameravanem sofinanciranju programa za leto 2007 in 2008;
– podpisano in z žigom opremljeno »Izjavo prijavitelja programa – DDV« glede upravičenosti do odbitka vstopnega DDV;
– original izpiska o registraciji prijavitelja iz sodnega ali drugega ustreznega primarnega registra (ki ne sme biti starejše od dneva objave javnega razpisa);
– original potrdila (ki ne sme biti starejši od dneva objave javnega razpisa) sodnega registra pristojnega okrožnega sodišča, da zoper prijavitelja ni uveden postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali postopek likvidacije ali da mu ni prepovedano poslovanje na podlagi sodne ali druge prisilne odločbe;
– original potrdila Ministrstva za pravosodje (ki ne sme biti starejše od dneva objave javnega razpisa), da zoper prijavitelja ni izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje, ki je povezano z njegovim poslovanjem oziroma da zoper prijavitelja ni izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero mu je prepovedano opravljati dejavnost, za katero je registriran;
– original potrdila Ministrstva za pravosodje (ki ne sme biti starejše od dneva objave javnega razpisa), da prijaviteljev vodstveni delavec v preteklih treh letih pred vložitvijo ponudbe ni bil obsojen zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem;
– original potrdila Ministrstva za finance, Davčna uprava RS (ki ne sme biti starejše od dneva objave javnega razpisa) da ima prijavitelj poravnane davke, prispevke in druge obvezne dajatve v skladu s predpisi, ki urejajo navedene dajatve oziroma obveznosti.
V primeru, da prijavitelj ne bo dostavil zgoraj navedenih dokazil in izpolnjene razpisne dokumentacije, ga bo naročnik pozval k dopolnitvi ponudbe. V primeru, da prijavitelj v postavljenem roku ponudbe ne bo dopolnil, se bo ponudba izločila iz nadaljnjega postopka izbire.
Sklop 1:
Prijavitelji morajo ponudbo oddati na obrazcu razpisne dokumentacije. V skladu s točko 3 javnega razpisa se bodo ponudbe, ki ne bodo oddane na obrazcu razpisne dokumentacije naročnika, zavrgle.
Pravilno označena ponudba mora vsebovati oznako na prednji strani kuverte, in sicer: »Ne odpiraj – javni razpis za sofinanciranje programov informiranja prosilcev za azil v Republiki Sloveniji za leto 2007 in 2008 – sklop 1 – št. 422-84/2006«.
Sklop 2:
Prijavitelji morajo ponudbo oddati na obrazcu razpisne dokumentacije. V skladu s točko 3 javnega razpisa se bodo ponudbe, ki ne bodo oddane na obrazcu razpisne dokumentacije naročnika, zavrgle.
Pravilno označena ponudba mora vsebovati oznako na prednji strani kuverte, in sicer: »Ne odpiraj – javni razpis za sofinanciranje programov zagotavljanja pravic prosilcev za azil v Republiki Sloveniji za leto 2007 in 2008 – sklop 2 – št. 422-84/2006«.
Sklop 3:
Prijavitelji morajo ponudbo oddati na obrazcu razpisne dokumentacije. V skladu s točko 3 javnega razpisa se bodo ponudbe, ki ne bodo oddane na obrazcu razpisne dokumentacije naročnika, zavrgle.
Pravilno označena ponudba mora vsebovati oznako na prednji strani kuverte, in sicer: »Ne odpiraj – javni razpis za sofinanciranje programov pomoči pri integraciji beguncev v Republiki Sloveniji za leto 2007 in 2008 – sklop 3 – št. 422-84/2006 «
Na hrbtni strani kuverte mora biti napisan naziv in naslov prijavitelja!
Vsak posamezni program je potrebno, skupaj z zahtevano dokumentacijo, predložiti v posebni kuverti, označeni na način, kot je predpisan. Prijavitelj, ki prijavlja več različnih programov, mora vsak program predložiti v posebni kuverti.
Nepravilno označene ponudbe bodo vrnjene prijaviteljem neodprte.
5. Kriteriji za izbor programov
Posamezni programi bodo ocenjeni na podlagi izpolnjevanja kriterijev ob primerjavi istovrstnih programov. Kriteriji so točkovani z eno, dvema ali tremi točkama. Ob delnem izpolnjevanju posameznega kriterija se dodeli le polovica maksimalnega števila točk za posamezen kriterij.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Izbrani bodo tisti programi, ki bodo dosegli najmanj 6 točk od maksimalnega števila 8 točk.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Izbrani bodo tisti programi, ki bodo dosegli najmanj 7 točk od maksimalnega števila 10 točk.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Izbrani bodo tisti programi, ki bodo dosegli najmanj 11 točk od maksimalnega števila 15 točk.
6. Izključitveni razlogi
Prijavitelj programa bo izključen iz nadaljnjega postopka izbire v naslednjih primerih:
– kolikor je zoper prijavitelja uveden postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali postopek likvidacije ali pa mu je prepovedano poslovanje na podlagi sodne ali druge prisilne odločbe;
– kolikor je zoper prijavitelja izdana pravnomočna odločba za kaznivo dejanje, ki je povezano z njegovim poslovanjem, ali da je zoper njega izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero mu je prepovedano opravljati dejavnost, ki se nanaša na program;
– kolikor je bil prijaviteljev vodstveni delavec v preteklih treh letih pred vložitvijo ponudbe obsojen zaradi kaznivega dejanja v zvezi s poslovanjem;
– kolikor prijavitelj nima poravnanih davkov, prispevkov ali drugih obveznih dajatev ali poslovnih obveznosti v skladu s predpisi, ki urejajo navedene dajatve oziroma obveznosti;
– kolikor je prijavitelj za namen izvajanja programa že prejel pomoč kateregakoli drugega organa oziroma institucije Evropske unije;
– kolikor se ugotovi, da je prijavitelj v ponudbi navedel napačne ali zavajajoče podatke;
– kolikor je prijavitelj interesno povezan z naročnikom, in sicer da je prijavitelj ali oseba, ki je pri njem zaposlena, z naročnikom ali osebo, ki je pri njem zaposlena, v poslovnem razmerju, ali da je oseba, ki je zaposlena pri prijavitelju, z osebo, ki je zaposlena pri naročniku, v sorodstvenem razmerju v ravni vrsti ali stranski vrsti do vštetega četrtega kolena, zakonski zvezi ali svaštvu do vštetega tretjega kolena, četudi je zakonska zveza že prenehala, ali izvenzakonski skupnosti, kot tudi kolikor je bil član izbirne komisije zaposlen pri prijavitelju, od prenehanja zaposlitve do predložitve ponudbe prijavitelja pa še niso pretekla tri leta.
Zgoraj navedeni izključitveni razlogi se lahko uveljavljajo zoper prijavitelja tudi po opravljeni izbiri oziroma po tem, ko je izdan sklep o izbiri izvajalca, ter po sklenitvi pogodbe.
V primeru, da se ugotovi obstoj enega ali več izključitvenih razlogov po izdaji sklepa o izbiri, se sklep razveljavi.
V primeru, da se ugotovi obstoj enega ali več izključitvenih razlogov po sklenitvi pogodbe, lahko naročnik odstopi od pogodbe.
7. Način sofinanciranja
7.1. Prijavitelji programov lahko s strani naročnika prejmejo sredstva v višini do 90% vseh predvidenih odhodkov programa.
7.2. Sofinancirani bodo stroški, ki so izključno vezani na izvajanje programa:
7.2.1. Stroški dela izvajalcev (plače, prispevki delodajalcev za socialno varnost ter drugi izdatki):
– redno zaposleni;
– podjemne pogodbe;
– avtorske pogodbe;
– drugo.
Stroški dela izvajalcev ne smejo presegati tistih, ki jih izvajalec običajno prejema, urna postavka pa ne sme biti višja od urne postavke, ki se običajno zaračunava na zadevnem področju. Dajatve, davki in prispevki, ki izhajajo iz programa, predstavljajo upravičene stroške le, če jih dejansko in dokončno nosi izbrani prijavitelj programa.
Stroški dela izvajalcev programa, ki so javni uslužbenci, so upravičeni le, če iz pravnega naslova, ki je podlaga za njihovo vključitev v program, jasno izhajajo obseg in obdobje vključitve v program ter višina plačila za delo na programu.
7.2.2. Materialni stroški:
– potni stroški, povezani z izvajanjem programa, so upravičeni na podlagi dejansko nastalih stroškov;
– stroški tiska, izdajanja publikacij in oglaševalski stroški;
– stroški, povezani z izvedbo tečajev, seminarjev, delavnic, okroglih miz, konferenc;
– stroški posredovanja nepremičninske družbe oziroma nepremičninskega posrednika pri sklenitvi najemne pogodbe (samo pri sklopu 3 – področje a);
– drugo.
Stroški nakupa opreme so upravičeni le v višini deleža amortizacije predmeta, ki ustreza trajanju programa.
Sklop 1 in 2b: Stroški, ki so povezani z delovnim prostorom in pisarniško opremo se ne smejo vključiti v finančno konstrukcijo izvajanja programa, ker se bo program izvajal na lokaciji naročnika, kjer mu bodo zagotovljeni delovni prostori s pisarniško opremo in internim telefonom.
Sklop 2 a):
Stroški, ki so povezani z delovnim prostorom in pisarniško opremo se ne smejo vključiti v finančno konstrukcijo izvajanja programa, ker se bo program izvajal na lokaciji naročnika, kjer mu bodo zagotovljeni delovni prostori s pisarniško opremo.
Stroški, ki so povezani z izvajanjem dejavnosti pod 3. in 6. alineo, se ne smejo vključiti v finančno konstrukcijo, saj bo potrebna delovna sredstva oziroma pripomočke zagotovil naročnik.
7.2.3. Režijski in administrativni stroški (stroški, ki zagotavljajo delovanje izvajalca: PTT storitve, stroški telekomunikacij, dobava elektrike za pisarne, pisarniški material, najemnina za prostore, v katerih izvajalec programa opravlja redno dejavnost, računovodske storitve, drugo) bodo sofinancirani v maksimalni višini 7% od skupne vrednosti stroškov dela izvajalcev in materialnih stroškov.
Režijski in administrativni stroški so upravičeni, če se ne morejo neposredno zaračunati.
7.3. Pri materialnih stroških naročnik dovoljuje 10% odstopanje med posameznimi vrstami stroškov znotraj skupine materialnih stroškov, ob tem da skupna vrednost sredstev za materialne stroške, navedena v ponudbi in kasneje v pogodbi, ne sme biti presežena.
Naročnik dovoljuje 10% odstopanje, opisano v prejšnjem odstavku, tudi pri stroških dela izvajalcev programa.
7.4. Pogoji za upravičenost stroškov:
– stroški morajo biti izključno vezani na izvajanje programa, predvideni morajo biti v pogodbi ter skladni z načeli dobrega finančnega poslovodenja, zlasti glede cenovne primernosti in stroškovne učinkovitosti (npr. stroški za izvajalce programov, povezani z upravljanjem in izvajanjem projektov, morajo biti sorazmerni z velikostjo projekta itd.);
– stroški morajo med izvedbo projekta dejansko nastati in ustrezati plačilom prijavitelja;
– stroški morajo biti zabeleženi v računovodski evidenci ali davčni dokumentaciji prijavitelja ter morajo biti določljivi in nadzorovani s strani prijavitelja;
– strošek mora nastati na ozemlju Republike Slovenije.
7.5. Pogoji za upravičenost prihodkov: vsi viri sofinanciranja programov (prihodki), ki jih mora zagotoviti prijavitelj (10% vrednosti programa), morajo biti zabeleženi v računovodski dokumentaciji ali davčni dokumentaciji izbranega prijavitelja, biti morajo določljivi in nadzorovani s strani prijavitelja.
7.6. Stroški, ki ne bodo sofinancirani:
– davki, vključno s tistim delom DDV, ki ga prijavitelj dobi povrnjenega; DDV ne predstavlja upravičenega izdatka, razen če ga dejansko in dokončno nosi končni prejemnik sofinanciranja. DDV, ki je na kakršenkoli način vračljiv, se ne šteje za upravičen strošek, tudi če končnemu prejemniku sofinanciranja dejansko ni povrnjen;
– donos kapitala, dolgovi in stroški servisiranja dolga, devizne provizije in izgube, negativne obresti, plačilo dolgovanih obresti, denarne kazni, stroški sodnih postopkov, izgube zaradi nihanja menjalnih tečajev, zamudne obresti;
– stroški za reprezentanco izključno za izvajalce programa niso upravičeni. Kot upravičeni stroški se štejejo le stroški za običajno pogostitev na družabnih dogodkih, ki so izključno povezani z izvajanjem programa;
– stroški, ki so nastali v okviru drugega programa;
– nagrade, darila;
– delo prostovoljcev;
– stroški, ki so nastali pri pripravi predloga programa;
– stroški, ki niso neposredno povezani z izvajanjem programa;
– prekomerni in nepotrebni izdatki.
7.7. Izbrani prijavitelj mora finančno-računovodsko dokumentacijo in ostale dokumente, s katerimi izkazuje stroške projekta (prejete račune, potrdila, druga dokazila o plačilu ali računovodske listine z enakovredno dokazno vrednostjo), hraniti še 5 let po zaključku programa na svojem sedežu. Izbrani prijavitelj mora imeti ločen računovodski sistem za program ali ustrezen sistem knjiženja (analitika) za vse stroške in transakcije, povezane s programom.
7.8. V primeru, da razpisana sredstva ne bodo zadostovala za sofinanciranje vseh izbranih programov po posameznih sklopih, bodo izbrani programi sofinancirani v enako znižanem odstotku. V takem primeru bodo izbrani prijavitelji pred izdajo sklepov o izboru izvajalcev programov pozvani, da predložijo popravljeno »finančno konstrukcijo izvajanja programa« (poglavje III razpisne dokumentacije) in po potrebi »opis programa« (poglavje IV razpisne dokumentacije).
V primeru, da se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva na predložitev popravljene finančne konstrukcije izvajanja programa oziroma opisa programa nanj ne bo odzval, bo izločen iz nadaljnjega postopka izbire.
7.9. Sofinancirani bodo le tisti odhodki, ki bodo navedeni v finančni konstrukciji izvajanja programa, in sicer do navedene višine. V primeru, da prijavitelj v finančni konstrukciji izvajanja programa navede stroške, ki jih naročnik v skladu s točko 7.6. javnega razpisa ne sofinancira, oziroma je finančna konstrukcija izvajanja programa nepopolna ali nepravilna, bo naročnik prijavitelja pozval k dopolnitvi finančne konstrukcije izvajanja programa. V primeru, da prijavitelj pomanjkljivosti oziroma nepravilnosti v finančni konstrukciji izvajanja programa v postavljenem roku ne bo odpravil, bo njegova ponudba izločena iz nadaljnjega postopka izbire.
7.10. V primeru, da bodo izvajalci programov izvedli program v zmanjšanem obsegu, bo naročnik delež sofinanciranja sorazmerno znižal.
7.11. Sofinanciranje programa je možno samo v obliki finančnih sredstev; kot sofinanciranje se lahko upošteva tudi DDV, vendar samo v primeru in do višine, ko ga prijavitelj ne more uveljavljati kot odbitek vstopnega davka.
7.12. Prijaviteljem, katerih programi bodo izbrani, bodo sredstva izplačana v šestih obrokih v obdobju izvajanja programa in sicer po predhodni predložitvi poročil o izvajanju programa in finančnih poročil.
Roki, do katerih bodo morali izbrani prijavitelji oddati poročila:
– prvo poročilo do 30. 4. 2007,
– drugo poročilo do 31. 8. 2007,
– tretje poročilo do 12. 12. 2007,
– četrto poročilo do 30. 4. 2008,
– peto poročilo do 31. 8. 2008,
– končno poročilo do 12. 12. 2008, ki mora biti oddano na predpisanem obrazcu ministrstva,
8. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za predmet javnega razpisa
Sklop 1:
Okvirna višina sredstev naročnika za javni razpis znaša 20,000.000 SIT.
V primeru, da razpisana sredstva ne bodo zadostovala za sofinanciranje vseh izbranih programov, bodo izbrani programi sofinancirani v enako znižanem odstotku. V takem primeru bodo izbrani prijavitelji pred izdajo sklepov o izboru izvajalcev programov pozvani, da predložijo popravljeno »finančno konstrukcijo izvajanja programa« (poglavje III razpisne dokumentacije) in po potrebi »opis programa« (poglavje IV razpisne dokumentacije).
Sredstva so zagotovljena s strani Evropskega sklada za begunce in proračuna Republike Slovenije.
Sklop 2:
Okvirna višina sredstev naročnika za javni razpis znaša 45,000.000 SIT.
Naročnik bo posamezen izbrani program sofinanciral v višini:
– iz podsklopa a) do največ 40,000.000 SIT,
– iz podsklopa b) do največ 5,000.000 SIT.
V primeru, da razpisana sredstva ne bodo zadostovala za sofinanciranje vseh izbranih programov, bodo izbrani programi sofinancirani v enako znižanem odstotku. V takem primeru bodo izbrani prijavitelji pred izdajo sklepov o izboru izvajalcev programov pozvani, da predložijo popravljeno »finančno konstrukcijo izvajanja programa« (poglavje III razpisne dokumentacije) in po potrebi »opis programa« (poglavje IV razpisne dokumentacije).
Sredstva so zagotovljena s strani Evropskega sklada za begunce in proračuna Republike Slovenije.
Sklop 3:
Okvirna višina sredstev naročnika za javni razpis znaša 85,000.000 SIT.
Naročnik bo posamezen izbrani program sofinanciral v višini:
– iz podsklopa a) do največ 15,000.000 SIT,
– iz podsklopa b) do največ 10,000.000 SIT,
– iz podsklopa c) do največ 10,000.000 SIT,
– iz podsklopa d) do največ 20,000.000 SIT in
– iz podsklopa e) do največ 30,000.000 SIT.
Sredstva so zagotovljena s strani Evropskega sklada za begunce in proračuna Republike Slovenije.
9. Obdobje, v katerem morajo biti sredstva porabljena
Izvajanje programov se mora zaključiti najkasneje do 30. 11. 2008, sredstva pa morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna Republike Slovenije in črpanje sredstev iz Evropskega sklada za begunce.
10. Rok, do katerega morajo biti oddane ponudbe
Ponudbe se oddajo osebno ali po pošti na Ministrstvo za notranje zadeve. Ponudbe morajo biti oddane v zaprti ovojnici.
Tiste ponudbe, ki bodo posredovane po pošti, morajo biti poslane priporočeno ali s povratnico na naslov: Ministrstvo za notranje zadeve, Direktorat za upravne notranje zadeve, Riharjeva 38, Ljubljana. Upoštevajo se ponudbe s poštnim žigom z vključno 7. 11. 2006.
Ponudbe, ki bodo oddane osebno, morajo biti oddane v tajništvo Ministrstva za notranje zadeve, Direktorat za upravne notranje zadeve, Riharjeva 38, 1000 Ljubljana, do zgoraj navedenega datuma do 16. ure.
Vse nepravočasne ponudbe bodo neodprte vrnjene prijaviteljem.
11. Rok, v katerem bodo prijavitelji programov obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo o izboru programov obveščeni v roku 15 dni od dneva sprejetja odločitve o dodelitvi sredstev.
Naročnik bo izdal sklepe o izboru programov in višini sofinanciranja programov.
Naročnik bo izbrane prijavitelje po izdaji sklepov o izboru pozval k podpisu pogodbe. V primeru, da se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva nanj ne bo odzval, se bo štelo, da je umaknil ponudbo.
12. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je na voljo na uradnih spletnih straneh Ministrstva za notranje zadeve (www.mnz.si) in v tajništvu Ministrstva za notranje zadeve, Direktorat za upravne notranje zadeve, Riharjeva 38, Ljubljana, vsak dan od 9. do 15. ure. Prijavitelji jo lahko na podlagi pisnega zahtevka prejmejo tudi po navadni ali elektronski pošti.
Prijavitelji lahko v pisni obliki zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi s pripravo ponudbe, ki jih mora naročnik prejeti najkasneje 3 dni pred potekom roka za predložitev ponudb. Naročnik bo najkasneje v treh dneh objavil odgovor na uradni spletni strani ministrstva (www.mnz.si).
Vprašanja lahko prijavitelji pošljejo po faksu na številko: 01/28-33-647, po pošti na naslov: Ministrstvo za notranje zadeve, Direktorat za upravne notranje zadeve, Riharjeva 38, 1000 Ljubljana ali po elektronski pošti na naslov: upb@gov.si s pripisom: »Dodatne informacije – javni razpis št. 422-84/2006«.
Kontaktne osebe v zvezi z javnim razpisom so za vsebinski del sklopa 1: Nataša Košak Žakelj (tel. 01/200-84-25), sklopa 2: Katarina Štrukelj (tel. 01/200-84-06) in sklopa 3: Pina Stepan (tel. 01/283-36-43), v zvezi z načinom financiranja in glede finančne konstrukcije programa pa Urša Kalan (tel. 01/428-47-40).