Ob-29843/06
, Stran 8483
1. Naročnik: Holding Slovenske elektrarne d.o.o., za projekt skupni podvig, Koprska ulica 92, 1000 Ljubljana, telefaks 01/470-41-01.
2. (a) Kraj izvajanja del: HE Boštanj, HE Blanca, HE Krško.
(b) Vrsta del, ki jih je potrebno izvesti:
– Izdelava dokumentacije za izvedbo (PZI ter ostala potrebna dokumentacija za izvedbo dobav).
– Dobava, montaža, povezave, zagon, preizkusi ter stavitev v delovanje.
– Izdelava izvedbene dokumentacije (PID, POV, PVE ter ostala dokumentacija o izvedenih delih oziroma dobavah).
– Šolanje.
– Vse ostalo, kar ni eksplicitno navedeno v razpisni dokumentaciji je potrebno za celovitost, popolnosti, ustreznost in zanesljivost, da se lahko sistem uporablja v polni funkcionalnosti ter brez omejitev.
3. Rok za dokončanje del:
– monitoring HE Boštanj, monitoring spodnje Save in nadzorni sistem april 2007,
– monitoring HE Blanca 2009,
– monitoring HE Krško 2012.
4. (a) Polni naslov službe, od katere se lahko zahteva razpisna dokumentacija: HSE d.o.o., za projekt Skupni podvig, Trg svobode 9, 8290 Sevnica, telefaks 07/81-60-106, tel. 07/81-64-500, kontaktna oseba: Silvester Jeršič, dipl. inž. el., elektronski naslov: Silvester.jersic@teb.si.
(b) Datum, od kdaj je možno zahtevati razpisno dokumentacijo: 23. 10. 2006.
(c) Znesek in način plačila za razpisno dokumentacijo: 10.000 SIT (DDV je vključen) z nakazilom na TRR št. 04302-0001020424 pri NKBM d.d., Maribor, s pripisom »Razpis monitoring spodnje Save«. Razpisno dokumentacijo je mogoče dvigniti pri HSE d.o.o. za projekt Skupni podvig, Trg svobode 9, 8290 Sevnica, telefaks 07/81-60-106, tel. 07/81-64-500, do 17. 11. 2006, ob delavnih dnevih med 8. in 15. uro po predhodni tel. najavi in proti predložitvi potrdila o plačilu.
Cena razpisne dokumentacije ne vključuje stroškov dostave. Razpisno dokumentacijo je možno dvigniti proti predložitvi dokazila o vplačilu.
Na željo lahko razpisno dokumentacijo pošljemo tudi po pošti proti predhodni predložitvi potrdila o plačilu razpisne dokumentacije.
Naročnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno izgubo ali zakasnitev pošiljke.
5. (a) Datum in ura, do kdaj je potrebno predložiti ponudbe: 1. 12. 2006 do 12. ure.
(b) Polni naslov, kamor je potrebno predložiti ponudbe: HSE d.o.o. za projekt Skupni podvig, Trg svobode 9, 8290 Sevnica.
6. Datum, čas in kraj odpiranja ponudb: 1. 12. 2006 ob 12.10, na sedežu HSE PE Sevnica, Trg svobode 9, 8290 Sevnica.
7. Garancija za resnost ponudbe: vsi ponudniki bodo morali ob predaji ponudb predložiti garancijo za resnost ponudbe v višini 10% od neto ponudbene cene.
8. Financiranje in plačila: plačilni pogoji so navedeni v razpisni dokumentaciji.
9. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ponudniki za priznanje spodobnosti
Usposobljenost za izvedbo del po tem razpisu bo priznana vsakemu ponudniku, ki izpolnjuje naslednja merila:
1. so registrirani za opravljanje dejavnosti, ki je predmet tega razpisa;
2. imajo za to vsa potrebna dovoljenja;
3. je usposobljen za izvajanje dejavnosti;
4. je plačilno zmožen;
5. zoper njih ni uveden ali začet postopek prisilne poravnave, stečajni ali likvidacijski postopek;
6. njegovo poslovanje ne sme biti predmet obravnave na sodišču ali predmet sodne preiskave;
7. njegove poslovne aktivnosti ne smejo biti ustavljene s strani državnih organov;
8. imeti mora kadrovske kapacitete in opremo, da bo lahko izvedel dela v predvidenih rokih.
10. Merila za dodelitev naročila: merila navedena v razpisni dokumentaciji.