Ob-34478/06
, Stran 9603
1. Naziv in sedež ponudnika: Občina Brda, Trg 25. maja 2, 5212 Dobrovo.
2. Opis predmeta prodaje:
2.1. Objekt Šmartno št. 20 na parc. št. 1196 k.o. Šmartno, po katastrskih podatkih stanovanjska stavba 95 m2. V naravi je nepremičnina trietažen objekt, ki je star več 100 let in je bil po potresu v letu 1976 revitaliziran. Objekt je krajni v nizu objektov ulične pozidave v Šmartnem. Na južni strani meji na spodnji trg v Šmartnem in ima urejeno čelno fasado in je v uporabnem stanju. Objekt je razglašen za kulturni spomenik. Prenova objekta se izvaja v skladu z Ureditvenim načrtom. Objekt je nenaseljen.
Izklicna cena je 50,000.000 SIT.
2.2 Objekt Šmartno št. 22 na parc. št. 1194 k.o. Šmartno, po katastrskih podatkih: stanovanjska stavba 59 m2, dvorišče 6 m2. V naravi je nepremičnina trietažen objekt, ki je star več 100 let in je bil med leti 1930 in 1940 obnovljen. Objekt je v nizu objektov ulične pozidave v Šmartnem. Objekt je razglašen za kulturni spomenik. Prenova objekta se izvaja v skladu z Ureditvenim načrtom. Objekt je nenaseljen.
Izklicna cena je 19,000.000 SIT.
3. Vrsta pravnega posla: prodajna pogodba sklenjena najkasneje v 3 dneh po končanem zbiranju ponudb.
4. Pogoji prodaje: ponudnik mora izdelati in ponudbi priložiti Program prenove objekta, kjer mora biti opisana namembnost objekta oziroma dejavnost v objektu in časovni potek prenove in oživitve objekta.
5. Kriteriji za izbiro kupca: prodajna pogodba za posamezen objekt bo sklenjena s tistim ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo ceno nad izklicno ceno in ki bo ponudil najbolj primeren program prenove objekta. Plačana kavcija uspešnega ponudnika bo všteta v kupnini prodajne pogodbe. Zbiranje ponudb je neuspešno, če ni bila dosežena izklicna cena.
6. Način in rok plačila kupnine: uspešni ponudnik je dolžan plačati kupnino v roku 8 dni po podpisu pogodbe in izstavitvi računa.
7. Plačilo kupnine v navedenem roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe. Prodajna pogodba je avtomatično razdrta v kolikor kupec ne plača kupnine v navedenem roku.
8. Kraj in čas dostave ponudb: poslovna stavba Občine Brda, Trg 25. maja 2, 5212 Dobrovo, najkasneje do 19. 12. 2006 do 12. ure.
9. Višina kavcije in navedba računa: kavcija v višini 10% od izklicne cene se položi na račun Banke Slovenije TRR 01207-0100014109. Plačilo kavcije mora biti izvršeno pred oddajo ponudbe.
10. Plačana kavcija brez obresti bo neuspelim ponudnikom vrnjena, in sicer v roku 3 dni od odločitve o izbranem ponudniku.
11. Interesenti se lahko seznanijo s podrobnejšimi pogoji zbiranja ponudb pri Antoniji Simčič, tel. 05/335-10-35 (tonka.simcic@obcina-brda.si), ter si po predhodnem dogovoru ogledajo predmet prodaje.
12. Komisija za vodenje in nadzor postopka razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Brda lahko s soglasjem župana Občine Brda ustavi postopek prodaje vse do sklenitve prodajne pogodbe.
13. Drugi pogoji, ki jih mora ponudnik izpolnjevati: predmet prodaje lahko kupijo fizične osebe, samostojni podjetniki in pravne osebe. Ponudniki so poleg cene dolžni dostaviti:
– program prenove objekta, ki je predmet ponudbe,
– potrdilo o plačani kavciji in priloženo številko transakcijskega računa za primer vračila kavcije,
– fotokopijo identifikacijskega dokumenta (fizične osebe) oziroma izpisek iz registra pravnih oseb (pravne osebe),
– davčno in telefonsko številko.
14. Vse stroške v zvezi z odkupom objekta, zemljiškoknjižnim vpisom, ter druge stroške v zvezi s prodajo, davek na promet nepremičnin, kakor tudi druge eventualne davščine plača kupec.
15. Nepremičnine pod točko 2 se prodajajo po sistemu videno – kupljeno brez ugovorov glede kvalitete oziroma stanja nepremičnine.