Ob-36399/06
, Stran 10046
1. Uradno ime in naslov naročnika: Logina d.o.o., kontaktna oseba Mladen Pevec, Vodnikova cesta 252, 1000 Ljubljana, Slovenija, tel. +386(0)1/583-94-99, faks +386(0)1/583-94-11, elektronska pošta: mladen.pevec@logina.net, internetni naslov:http://www.logina.net.
2. Naslov, kjer je mogoče dobiti dodatne informacije: isti kot v točki 1.
3. Naslov, kjer je mogoče dobiti dokumentacijo: isti, kot v točki 1.
4. Naslov, na katerega je potrebno poslati ponudbe za sodelovanje: isti kot v točki 1.
5. Oznaka povabila k oddaji ponudb, ki ga je določil naročnik: »Logina-01/06«.
6. Opis naročila: povabilo k oddaji ponudb za sklenitev pogodbe o dobavi nadomestnih rezervnih delov za potrebe vzdrževanja samopostrežnih terminalov »številka povabila: Logina-01/06«.
7. Ali se bodo variante sprejemale: ne.
8. Celotna količina ali obseg: predmet zahtevka za ponudbo je dobava nadomestnih rezervnih delov za potrebe vzdrževanja samopostrežnih terminalov za obdobje enega leta, po specifikacijah, določenih v prilogah povabila, kjer se nahajajo podrobnejše informacije o povabilu k oddaji ponudbe.
9. Pravni status – obvezna dokazila:
– izpisek iz sodne ali druge ustrezne evidence;
– potrdilo ministrstva, pristojnega za pravosodje, da ponudnik ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem;
– izjava ponudnika, da v ponudbi ni posredoval zavajajočih podatkov in da sprejema pogoje razpisne dokumentacije;
– izjava ponudnika, da ni bil kaznovan in da ni v kazenskem postopku zaradi suma storitve kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem.
10. Ekonomske in finančne sposobnosti – obvezna dokazila:
– izjava banke o izdaji bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti. Ponudnik bo v primeru, da bo izbran kot najugodnejši ponudnik, ob podpisu pogodbe predložil bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10% od vrednosti podpisane pogodbe. Bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti mora ponudnik izročiti najkasneje v sedmih dneh od sklenitve pogodbe.
11. Ali so kandidati že izbrani: ne.
12. Merilo za oddajo: cena/kvaliteta.
13. Rok za sprejemanje ponudb: 19. 1. 2007.
14. Čas veljavnosti ponudbe, ki jo mora zagotavljati ponudnik: 28. 2. 2007.
15. Osebe, ki so lahko navzoče pri odpiranju ponudb: pri odpiranju ponudb lahko sodelujejo predstavniki ponudnikov s pisnim pooblastilom za sodelovanje pri odpiranju ponudb, ki bodo svoja pooblastila oddali naročniku pred odpiranjem.
16. Datum, čas in kraj odpiranja ponudb: Logina d.o.o., Vodnikova cesta 252, 1000 Ljubljana, sejna soba, dne 22. 1. 2007.
17. Dodatne informacije: registracija in dvig povabila k oddaji ponudb: Logina d.o.o. Vodnikova cesta 252, 1000 Ljubljana, Alenka Uljančič +386(0)1/583-94-10 ali alenka.uljancic@logina.net.
18. Datum, ko je bilo odposlano to povabilo k oddaji ponudb: 20. 12. 2006.