Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/2007 z dne 16. 3. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/2007 z dne 16. 3. 2007

Kazalo

1185. Program priprave občinskega lokacijskega načrta za izgradnjo primarnega vodovoda Trata–Reteče, stran 2898.

Na podlagi 27. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, popr. 8/03, v nadaljevanju: ZUreP-1) ter 38. in 98. člena Statuta Občine Škofja Loka (Uradni list RS, št. 37/95 in 47/98) je župan Občine Škofja Loka dne 8. 3. 2007 sprejel
P R O G R A M P R I P R A V E
občinskega lokacijskega načrta za izgradnjo primarnega vodovoda Trata–Reteče
1. člen
(predmet programa priprave)
S tem programom se podrobneje določijo:
– ocena stanja, razlogi in pravna podlaga za pripravo občinskega lokacijskega načrta,
– predmet in programska izhodišča prostorskega akta,
– ureditveno območje,
– nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri pripravi občinskega lokacijskega načrta in drugi udeleženci,
– potrebne strokovne podlage,
– način pridobitve strokovnih rešitev,
– vrsta geodetskih podlag ter način njihove pridobitve,
– roki za posamezne faze priprave občinskega lokacijskega načrta,
– obveznosti v zvezi s financiranjem prostorskega akta,
– veljavnost programa priprave.
2. člen
(ocena stanja, razlogi in pravna podlaga)
Priprava občinskega lokacijskega načrta je potrebna zaradi zamenjave obstoječega vodovoda na območju od proizvodnega objekta EGP d.d. na Trati do proizvodnega objekta Corona d.d. v Retečah.
Prevelike izgube v vodovodnem omrežju ter nezadostna požarna varnost zahtevajo zamenjavo obstoječega vodovoda.
Obstoječi glavni tranzitni vodovod Trata–Reteče je bil zgrajen iz salonitnih cevi. Oskrbuje naselja Godešič, Reteče in Gorenja vas–Reteče.
V prostorskih sestavinah dolgoročnega plana Občine Škofja loka za obdobje od leta 1986 do leta 2000 ter prostorskih sestavin srednjeročnega družbenega plana Občine Škofja Loka za obdobje od leta 1988 do leta 1990 (Uradni vestnik Gorenjske št. 14/86, 3/89, in Uradni list RS 47/93, 8/94, 13/99, 43/99, 115/00 28/01, 116/02 in 103/04) je predvideno izboljšanje kvalitete oskrbe s pitno vodo v Občini Škofja Loka.
Občinski lokacijski načrt mora zajeti vse sestavine in priloge, ki so določene v 73. členu Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS – ZureP-1, št. 110/02, popr. 8/03).
Občinski lokacijski načrt mora vsebovati tudi priloge, ki so natančno definirane v 24. členu, 44. členu, 73. členu, in 139. členu ZureP-1, to so: povzetek za javnost, izvleček iz strateškega prostorskega akta – to je sedaj še veljavni dolgoročni in srednjeročni plan Občine Škofja Loka; obrazložitev in utemeljitev prostorskega akta, strokovne podlage, na katerih temeljijo rešitve predmetnega občinskega lokacijskega načrta, seznam sektorskih aktov in predpisov, ki so bili pri pripravi upoštevani, s povzetki, ki se nanašajo na vsebino občinskega lokacijskega načrta; pridobljene smernice in mnenja za načrtovanje predvidene prostorske ureditve, ki jih podajo pristojni nosilci urejanja prostora; celoten spis postopka priprave in sprejemanja občinskega lokacijskega načrta, seznam sprejetih aktov o zavarovanju ter oceno stroškov za izvedbo občinskega lokacijskega načrta. Obenem je obvezna priloga tudi program opremljanja zemljišč s komunalno infrastrukturo s tem, da se le-ta izdela na podlagi predmetnega lokacijskega načrta.
Občinski lokacijski načrt mora biti pripravljen tako, da bo njegov tekstualni in grafični del skladen z določili:
– Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, popr. 8/03, 58/03),
– Pravilnika o vsebini, obliki in načinu priprave državnih in občinskih lokacijskih načrtov ter vrstah njihovih strokovnih podlag (Uradni list RS, št. 86/04),
– Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 41/04, 17/06, 20/06, 28/06),
– Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 7/99, 110/02, 126/03),
– Zakona o ohranjanju narave (Uradni list RS, št. 56/99, popr. 31/00, 110/02, 119/02, 41/04 in 61/06),
– Zakona o kmetijskih zemljiščih (Uradni list RS, št. 59/96, 31/98, 1/99, 54/00, 68/00, 27/02, 58/02, 67/02, 110/02, popr. 8/03, 36/03),
– Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 110/02, 97/03),
– podzakonskimi predpisi, sprejetimi oziroma izdanimi na podlagi gornjih zakonov,
– drugimi predpisi, ki veljajo za posamezna področja ter predmete poslovanja gospodarskih javnih služb, in naslednjimi predpisi za območje Občine Škofja Loka:
– Odlokom o varstvu virov pitne vode (Uradni vestnik Gorenjske, št. 6/89, Uradni list RS, št. 34/90, 20/91, 20/94, 47/98, 48/00),
– predpisi s področja gospodarskih javnih služb v Občini Škofja Loka.
3. člen
(predmet in programska izhodišča občinskega lokacijskega načrta)
Predmet občinskega lokacijskega načrta je izgradnja primarnega vodovoda na območju od proizvodnega objekta EGP d.d. na Trati do proizvodnega objekta Corona d.d. v Retečah.
Dne 14. 2. 2007 je Pripravljavec v skladu z 28. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 – popr. in 58/03 – ZZK-1; v nadaljnjem besedilu: Zakon o urejanju prostora) sklical prvo prostorsko konferenco z namenom, da se pridobijo in uskladijo priporočila, usmeritve in legitimni interesi lokalne skupnosti, gospodarstva in interesnih združenj ter organizirane javnosti glede priprave prostorskega akta oziroma predvidene prostorske ureditve.
4. člen
(ureditveno območje)
Občinski lokacijski načrt zajema območje med naseljem Trata in naseljem Reteče. Širina ureditvenega območja ob vodovodu je 10 m.
5. člen
(nosilci urejanja prostora)
Investitor in koordinator občinskega lokacijskega načrta je Občina Škofja Loka. Izdelovalec občinskega lokacijskega načrta bo izbran na podlagi oddaje javnih naročil, v skladu z Zakonom o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 36/04).
Sredstva za izdelavo občinskega lokacijskega načrta in potrebne spremljajoče dokumentacije se zagotovijo v proračunu Občine Škofja Loka.
Nosilci urejanja prostora, ki v postopku priprave predloga konkretnega občinskega lokacijskega načrta sodelujejo s posredovanjem smernic za načrtovanje, strokovnih podlag urejanja prostora ter mnenj k predlogu občinskega lokacijskega načrta za gradnjo primarnega vodovoda na območju od proizvodnega objekta EGP d.d. na Trati do proizvodnega objekta Corona d.d. v Retečah so:
1. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje, Območna pisarna Kranj, Mirka Vadnova 5, Kranj;
2. Ministrstvo za kulturo, Uprava RS za kulturno dediščino, Maistrova ulica 10, Ljubljana;
3. Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija RS za okolje – Sektor za varstvo narave, Vojkova 1b, Ljubljana;
4. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, Ljubljana;
5. Ministrstvo za promet, Direkcija RS za ceste, Tržaška cesta 19, Ljubljana;
6. Javna agencija za železniški promet RS, Kopitarjeva 5, Maribor;
7. Elektro Gorenjska, Javno podjetje za distribucijo električne energije d.d., Mirka Vadnova 3A, Kranj;
8. Loška komunala d.d.(vodovod, kanalizacija, plinovod), Kidričeva cesta 43a, Škofja Loka;
9. ELES d.o.o., Javno podjetje za distribucijo električne energije, Hajdrihova 2, Ljubljana;
10. Geoplin plinovodi d.o.o., Družba za upravljanje s prenosnimi plinovodi, Cesta Ljubljanske brigade 11, Ljubljana;
11. Občina Škofja Loka, Poljanska cesta 2,Škofja Loka;
Organizacija oziroma nosilec javnih pooblastil, ki mora v postopku priprave konkretnega občinskega lokacijskega načrta sodelovati le s posredovanjem podatkov o lastnem omrežju je:
1. Telekom Slovenije, PE Kranj, Mirka Vadnova 13, Kranj.
Če se v postopku priprave občinskega lokacijskega načrta ugotovi, da je potrebno pridobiti smernice in mnenja nosilcev urejanja prostora, ki niso našteti v prejšnjem odstavku, se le-ti pridobijo v postopku. Nosilci urejanja prostora iz prejšnjega odstavka določijo pred začetkom priprave občinskega lokacijskega načrta smernice, ki jih mora pripravljavec občinskega lokacijskega načrta upoštevati pri njegovi pripravi.
Pristojni nosilci urejanja prostora morajo podati svoje smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve v roku 30 dni od prejema vloge. Hkrati s pozivom jim pripravljavec dostavi tudi program priprave. V smernicah morajo konkretizirati določbe veljavnih predpisov in drugih pravnih aktov, ki se nanašajo na predvideno prostorsko ureditev. Če tega ne storijo, jih pripravljavec ni dolžan upoštevati, mora pa razloge za neupoštevanje utemeljiti.
V primeru molka nosilca urejanja prostora se šteje, da nima smernic, pri čemer mora izdelovalec upoštevati vse zahteve, ki jih za načrtovanje predvidene prostorske ureditve določajo veljavni predpisi in drugi pravni akti.
Pri pripravi prostorskega akta so dovoljena tudi odstopanja od danih smernic, če so ta odstopanja v okviru zakona in osnovnih usmeritev iz smernic ter utemeljena z mnenjem druge strokovne institucije. V takih primerih mora pripravljalec svojo utemeljitev priložiti dopolnjenemu prostorskemu aktu, ki v skladu s 33. členom Zakona o urejanju prostora pošlje nosilcem planiranja in predlogu prostorskega akta, ki ga pošlje v sprejem.
Nosilci urejanja prostora ne morejo v smernicah k izvedbenemu prostorskemu aktu postavljati pogojev, s katerimi bi spreminjali smernice, ki so jih podali k strateškemu prostorskemu aktu, ki je podlaga za načrtovano prostorsko ureditev.
K dopolnjenemu predlogu prostorskega akta podajo nosilci urejanja prostora v roku 30 dni mnenja, v katerih ugotovijo, ali so bile upoštevane njihove smernice ali ne oziroma ali so rešitve v skladu z zahtevami veljavnih predpisov. V mnenju ne morejo postavljati novih ali drugačnih pogojev, kot so jih podali v smernicah. Zavrnitev mnenja mora nosilec urejanja prostora utemeljiti, v nasprotnem primeru ga pripravljavec ni dolžan upoštevati. V primeru molka nosilca urejanja prostora se šteje, da na predvideno prostorsko ureditev nima pripomb.
6. člen
(strokovne podlage)
Pri izdelavi občinskega lokacijskega načrta se upoštevajo izdelane strokovne podlage, ki so bile izdelane za izdelavo planskih aktov občine, kjer so upoštevane podatke o obstoječih infrastrukturnih vodih, podatke o naravnih lastnostih prostora in strokovne podlage za varstvo naravne in kulturne dediščine. Obstoječe strokovne podlage se dopolni z ažuriranimi podatki.
7. člen
(način pridobitve strokovnih rešitev)
Za občinski lokacijski načrt se lahko izdela več variantnih rešitev, ki jih lahko izdela eden ali več različnih načrtovalcev. Izdelane morajo biti tako, da je možna njihova medsebojna primerjava. Variantne rešitve morajo biti presojane s funkcionalnega, varstvenega in ekonomskega vidika ter z vidika njihove sprejemljivosti v lokalnem okolju.
O izboru variantne rešitve odloči pripravljalec.
8. člen
(vrsta geodetskih podlag ter način njihove pridobitve)
Občinski lokacijski načrt se pripravi na podlagi geodetskega načrta, ki mora biti izdelan v skladu s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04). Situacija mora biti prikazana na digitalnem katastrskem načrtu. Geodetske podlage pridobi Občina Škofja Loka.
9. člen
(roki za posamezne faze priprave občinskega lokacijskega načrta)
Osnutek občinskega lokacijskega načrta se izdela na podlagi posebnih strokovnih podlag in programa priprave.
Na podlagi osnutka programa priprave občina skliče prostorsko konferenco, in sicer najmanj 8 dni pred sprejemom programa priprave. Kraj in datum konference se objavi vsaj v dveh sredstvih javnega obveščanja.
– Program priprave sprejme župan in se objavi v Uradnem listu RS.
– Nosilci urejanja prostora morajo v roku 30 dni podati smernice za načrtovanje predvidene prostorske ureditve.
– Na podlagi strokovnih podlag in programa priprave se pripravijo variantne strokovne rešitve.
– O izboru najustreznejše variante odloči pripravljavec občinskega lokacijskega načrta.
– Pripravi se predlog lokacijskega načrta.
– Najmanj 14 dni pred javno razgrnitvijo predloga pripravljavec skliče prostorsko konferenco, katere kraj in datum sta objavljena vsaj v dveh sredstvih javnega obveščanja.
Predlog občinskega lokacijskega načrta s prilogami (povzetek za javnost, izvleček iz strateškega prostorskega akta, ki se nanaša na obravnavano prostorsko ureditev, obrazložitev in utemeljitev prostorskega akta, strokovne podlage, na katerih temeljijo rešitve prostorskega akta in seznam sektorskih aktov in predpisov, ki so bili pri pripravi prostorskega akta upoštevani z njihovimi povzetki, ki se nanašajo na vsebino prostorskega akta) se javno razgrne za najmanj 30 dni. V času javne razgrnitve se izvede javna obravnava na sedežu občine.
– Čas in kraj javne razgrnitve in javne razprave se objavi v uradnem glasilu ter na krajevno običajen način najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve.
– Po končani javni razgrnitvi pripravljavec zavzame stališča do pripomb in predlogov, podanih v času trajanja javne razgrnitve, ter zagotovi dopolnitev prostorskega akta v skladu s stališči do pripomb in predlogov.
– Če se predlog občinskega lokacijskega načrta na podlagi stališč do pripomb in predlogov tako spremeni, da nove rešitve niso več skladne s programskimi izhodišči iz programa priprave, se ponovno razgrne in obravnava. Javna razgrnitev mora trajati najmanj en teden. Kraj in čas javne razgrnitve morata biti objavljena najmanj en teden pred začetkom javne razgrnitve.
– Po javni razgrnitvi pripravljavec pozove pristojne nosilce urejanja prostora, da podajo mnenja k dopolnjenemu predlogu prostorskega akta. Rok za mnenja ne sme biti daljši od 30 dni, razen, če zaradi tehnične zahtevnosti ni z zakonom določen drugačen rok.
– Stališča skupaj s pripombami in predlogi pripravljavec priloži predlogu prostorskega akta, ki ga posreduje v sprejem Občinskemu svetu Občine Škofja Loka.
– Odlok se objavi v Uradnem listu RS.
10. člen
(obveznosti v zvezi s financiranjem prostorskega akta)
Občinski lokacijski načrt se financira iz proračuna Občine Škofja Loka.
11. člen
(veljavnost programa priprave)
Ta program priprave se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 350-0005/2007
Škofja Loka, dne 8. marca 2007
Župan
Občine Škofja Loka
Igor Draksler l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti