Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05, ZLS-UPB1, 21/06 – odločba US in 14/07 – ZSPDPO) ter 16. in 54. člena Statuta Občine Kamnik (Uradni list RS, št. 47/99, 40/01 in 68/03) je Občinski svet Občine Kamnik na 5. seji dne 25. 4. 2007 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Kamnik
1. člen
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Kamnik (Uradni list RS, št. 47/95, 20/98, 13/99 in 40/01) se 1. člen spremeni tako, da se glasi:
»Ta odlok določa organizacijo, delovna področja in način delovanja občinske uprave Občine Kamnik.«.
2. člen
V celotnem besedilu odloka se beseda »delavec« ali besedna zveza »delavec občinske uprave«, nadomesti z besedno zvezo »javni uslužbenec« v ustreznem sklonu.
3. člen
V 6. členu se za 1. točko doda nova 2. točka, ki se glasi:
»2. oddelek za premoženjsko-pravne in splošne zadeve,«; ostale točke se preštevilčijo.
Besedilo 5. točke se spremeni tako, da se glasi:
»5. oddelek za urejanje prostora,«.
4. člen
Besedilo 10. člena se spremeni tako, da se na novo glasi:
»Urad župana opravlja naloge, ki se nanašajo na:
– delo župana,
– objavo občinskih predpisov,
– strokovno in administrativno delo za delovna telesa župana,
– protokolarne in promocijske zadeve za župana in podžupana občine,
– strokovna in druga opravila pri sodelovanju občine z drugimi občinami in lokalnimi skupnostmi drugih držav,
– pomoč pri delovanju krajevnih skupnosti,
– sodelovanje z verskimi skupnostmi,
– kadrovske zadeve,
– vodenje upravnega postopka s področja upravnih zadev ter zadev, ki ne sodijo v delovno področje drugih občinskih upravnih organov,
– tehnična in pomožna opravila za potrebe urada župana,
– naloge na področju gospodarjenja z zgradbami in tehnično opremo,
– opravljanje strokovnih, organizacijskih in administrativno-tehničnih nalog za občinski svet, delovna telesa občinskega sveta in nadzorni odbor,
– sodelovanje pri izvedbi zahtevnejših razvojnih projektov,
– druge naloge, ki sodijo v področje dela urada župana.«.
5. člen
Doda se nov 11. člen, ki se glasi:
»Oddelek za premoženjsko-pravne in splošne zadeve opravlja naloge na naslednjih področjih:
– spremljanje sprejemanja zakonov in drugih aktov, ki vplivajo na delovanje občine,
– zastopanje občine v postopkih pred upravnimi in sodnimi organi,
– vodenje postopkov na drugi stopnji,
– vodenje in odločanje v zahtevnejših upravnih postopkih,
– pravna pomoč organom občine,
– izdelava pravnih ocen posameznih dejanj organov občine,
– preverjanje in pripravljanje zahtevnejših pogodb in splošnih aktov za občinsko upravo,
– pripravljanje dokumentacije za reševanje sporov na sodiščih in izvensodno poravnavo sporov,
– pripravljanje gradiv za Občinski svet in njegova delovna telesa s svojega delovnega področja,
– priprava zemljiškoknjižnih predlogov,
– strokovna pomoč javnim uslužbencem pri vodenju upravnih postopkov,
– organiziranje in izvajanje občinske redarske službe,
– opravljanje nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti,
– vodenje postopkov dodeljevanja neprofitnih stanovanj in reševanje stanovanjske problematike občanov,
– oddaja in najem objektov in drugega premoženja,
– izvajanje upravnega poslovanja,
– izvajanje nalog informatizacije občinske uprave,
– druge naloge, ki sodijo v delovno področje tega oddelka.«.
6. člen
V 13. členu se v četrti alineji črta beseda »naravne«, v istem členu se črta deseta alineja, dosedanja enajsta alineja pa se ustrezno preštevilči.
7. člen
V 14. členu se besedilo »oddelek za okolje in prostor« nadomesti z besedilom »oddelek za urejanje prostora«. V istem členu se črtata druga in šesta alineja, ostale alineje se ustrezno preštevilčijo.
8. člen
V 14.a členu se za petnajsto alinejo dodata novi alineji, ki se glasita:
»– izvajanje nalog s področja zaščite in reševanja,
– pripravo, izdelavo in izvajanje programov varstva okolja.«.
Dosedanja šestnajsta alineja postane osemnajsta alineja.
9. člen
15. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Razvrstitev, organiziranje služb znotraj notranjih organizacijskih enot in število delovnih mest v občinski upravi se določi s pravilnikom, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, ki ga izda župan.«.
10. člen
Naslov III. poglavja odloka se spremeni tako, da se glasi: »VODENJE NOTRANJIH ORGANIZACIJSKIH ENOT, POOBLASTILA IN ODGOVORNOSTI«.
Naslov 1. podpoglavja III. poglavja odloka se spremeni tako, da se glasi: »1. Vodenje notranjih organizacijskih enot«.
11. člen
21. člen se spremeni tako, da se glasi:
Vodja oddelka je uradnik, ki ga imenuje in razrešuje župan, in je za delo s svojega delovnega področja neposredno odgovoren županu.
12. člen
25. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Javni uslužbenec se zaposli na delovno mesto glede na zahtevano stopnjo strokovne izobrazbe za to določeno delovno mesto in njegovih znanj ter zmožnosti in glede na izpolnjevanje pogojev, določenih v pravilniku, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi Občine Kamnik.
Pravice in obveznosti javnih uslužbencev se določijo s pogodbo o zaposlitvi.«.
13. člen
Črta se 26. člen.
14. člen
30. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Župan občine v roku enega meseca po uveljavitvi tega odloka izda pravilnik, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo ter izvede organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi Občine Kamnik.«.
15. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 01504-6/99
Kamnik, dne 25. aprila 2007
Župan
Občine Kamnik
Anton Tone Smolnikar l.r.