Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2007 z dne 25. 5. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2007 z dne 25. 5. 2007

Kazalo

2482. Odlok o proračunu Občine Borovnica za leto 2007, stran 6324.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 – ZLS-UPB1), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/05, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B) in 16. člena Statuta Občine Borovnica (Uradni list RS, št. 42/99, 17/00 in Naš časopis, december 2001) je Občinski svet Občine Borovnica na 3. izredni seji dne 18. 5. 2007 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Borovnica za leto 2007
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Borovnica za leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+---------+---------------------------------+------------------+
|A.       |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV    |           v evrih|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |Skupina/Podskupina kontov/Konto  |     Proračun leta|
|         |                                 |              2007|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |I. SKUPAJ PRIHODKI               |         2.653.722|
|         |(70+71+72+73+74)                 |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |TEKOČI PRIHODKI (70+71)          |         2.172.555|
+---------+---------------------------------+------------------+
|70       |DAVČNI PRIHODKI                  |         1.995.361|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |700 Davki na dohodek in dobiček  |         1.699.009|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |703 Davki na premoženje          |           163.482|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |704 Domači davki na blago in     |           132.870|
|         |storitve                         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |706 Drugi davki                  |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|71       |NEDAVČNI PRIHODKI                |           177.194|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |710 Udeležba na dobičku in       |            77.714|
|         |dohodki od premoženja            |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |711 Takse in pristojbine         |             2.745|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |712 Denarne kazni                |             1.899|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |713 Prihodki od prodaje blaga in |             7.059|
|         |storitev                         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |714 Drugi nedavčni prihodki      |            87.777|
+---------+---------------------------------+------------------+
|72       |KAPITALSKI PRIHODKI              |           421.677|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |720 Prihodki od prodaje osnovnih |                 0|
|         |sredstev                         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |721 Prihodki od prodaje zalog    |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |722 Prihodki od prodaje zemljišč |           421.677|
|         |in                               |                  |
|         |neopredmetenih dolgoročnih       |                  |
|         |sredstev                         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|73       |PREJETE DONACIJE                 |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |730 Prejete donacije iz domačih  |                 0|
|         |virov                            |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |731 Prejete donacije iz tujine   |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|74       |TRANSFERNI PRIHODKI              |            59.490|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |740 Transferni prihodki iz drugih|            59.490|
|         |javnofinančnih institucij        |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) |         2.653.722|
+---------+---------------------------------+------------------+
|40       |TEKOČI ODHODKI                   |           580.515|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |400 Plače in drugi izdatki       |           133.465|
|         |zaposlenim                       |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |401 Prispevki delodajalcev za    |            18.965|
|         |socialno varnost                 |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |402 Izdatki za blago in storitve |           416.085|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |403 Plačila domačih obresti      |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |409 Rezerve                      |            12.000|
+---------+---------------------------------+------------------+
|41       |TEKOČI TRANSFERI                 |           941.567|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |410 Subvencije                   |            34.150|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |411 Transferi posameznikom       |           519.605|
|         |in gospodinjstvom                |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |412 Transferi neprofitnim        |           107.262|
|         |organizacijam in ustanovam       |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |413 Drugi tekoči domači transferi|           280.550|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |414 Tekoči transferi v tujino    |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|42       |INVESTICIJSKI ODHODKI            |           951.900|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |420 Nakup in gradnja osnovnih    |           951.900|
|         |sredstev                         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|43       |INVESTICIJSKI TRANSFERI          |           179.740|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |431 Investicijski transferi      |           137.240|
|         |pravnim in fizičnim osebam, ki   |                  |
|         |niso proračunski uporabniki      |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |432 Investicijski transferi      |            42.500|
|         |proračunskim uporabnikom         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK        |                 0|
|         |(PRIMANJKLJAJ) (I.-II.)          |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |                                 |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|B.       |RAČUN FINANČNIH TERJATEV         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL|             8.200|
|         |IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV   |                  |
|         |(750+751+752)                    |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|75       |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL    |             8.200|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |750 Prejeta vračila danih posojil|                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |751 Prodaja kapitalskih deležev  |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |752 Kupnine iz naslova           |             8.200|
|         |privatizacije                    |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |V. DANA POSOJILA                 |             3.230|
|         |IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV |                  |
|         |(440+441+442+443)                |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|44       |DANA POSOJILA IN POVEČANJE       |             3.230|
|         |KAPITALSKIH DELEŽEV              |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |440 Dana posojila                |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |441 Povečanje kapitalskih deležev|                 0|
|         |in naložb                        |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |442 Poraba sredstev kupnin iz    |             3.230|
|         |naslova privatizacije            |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |443 Povečanje namenskega         |                 0|
|         |premoženja v javnih skladih in   |                  |
|         |drugih osebah javnega prava, ki  |                  |
|         |imajo premoženje v svoji lasti   |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA  |             4.970|
|         |IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV |                  |
|         |(IV.-V.)                         |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |                                 |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|C.       |RAČUN FINANCIRANJA               |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |VII. ZADOLŽEVANJE (500)          |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|50       |ZADOLŽEVANJE                     |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |500 Domače zadolževanje          |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)      |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|55       |ODPLAČILA DOLGA                  |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |550 Odplačila domačega dolga     |                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE)       |             4.970|
|         |SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-|                  |
|         |II.-V.-VIII.)                    |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)|                 0|
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.- |                 0|
|         |VIII.-IX.)                       |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE   |                  |
|         |31.12. PRETEKLEGA LETA           |                  |
+---------+---------------------------------+------------------+
|         |9009 Splošni sklad za drugo      |           –11.806|
+---------+---------------------------------+------------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01), ki se uporabljajo za nakup opreme za zagotavljanje požarne varnosti;
– pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, ki se uporabljajo za vzdrževanje gozdnih cest;
– prihodki republiške takse za obremenjevanje voda, ki se uporabljajo za financiranje investicij v odvajanje in čiščenje meteornih in fekalnih voda;
– namensko zbrani prispevki občanov za izvajanje tekočih in investicijskih nalog.
Pravice porabe sredstev, ki so izkazane na proračunskih postavkah za usklajevanje plačnih nesorazmerij, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna pri posameznem neposrednem uporabniku med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe odloča župan na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2007 in o njegovi realizaciji.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v prihodnjih letih za investicijske odhodke, bo potekal skladno z načrtom razvojnih programov, za namene, za katere je že načrtovana pravica porabe na postavki proračuna v tekočem letu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe po sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov uveljavljenega proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
V proračunsko rezervo občine se v letu 2007 izloči 5.000 evrov.
Rezerva se uporablja za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč in drugih nesreč, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče.
Župan odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine oblikovanih in razpoložljivih sredstev rezerv in o tem obvešča občinski svet pri polletnem izvrševanju proračuna in ob zaključnem računu.
9. člen
Med odhodki proračuna so planirana sredstva za splošno proračunsko rezervacijo v višini 7.000 evrov.
Sredstva splošne proračunske rezervacije so planirana za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. O porabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. O namenih porabe poroča polletno in letno občinskemu svetu.
10. člen
Za izvrševanje proračuna je kot odredbodajalec odgovoren župan občine.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
11. člen
Župan lahko dolžniku do višine 200 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če dolga zaradi nevnočljivosti premoženja dolžnika ni mogoče izterjati.
12. člen
Uporabniki proračunskih sredstev morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev, ki so jim odobrena z občinskim proračunom in le za namene, za katere so jim bila sredstva dodeljena.
Uporabniki proračunskih sredstev morajo nakup opreme oziroma vzdrževalna in investicijska dela nad vrednostjo določeno z Zakonom o javnem naročanju in Zakonom o izvrševanju proračuna RS oddati z javnim razpisom.
Uporabniki proračunskih sredstev poročajo županu dvakrat letno, ob polletju in ob zaključku leta.
Če se med letom spremeni delovno področje uporabnika proračunskih sredstev, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za njegovo delovanje.
Če se uporabnik proračunskih sredstev med letom ukine oziroma preneha z dejavnostjo, se sredstva prerazporedi tistemu uporabniku proračunskih sredstev, ki je naloge prevzel, sicer pa v splošno proračunsko rezervacijo.
13. člen
Stvarno premoženje se lahko pridobiva z nakupom le v obsegu, ki je potreben za opravljanje nalog opredeljenih s tem odlokom, brez nepotrebnih zalog.
Ne glede na določbe Zakona o javnih financah v letni program prodaje stvarnega premoženja občine za proračunsko obdobje 2007 ni potrebno vključiti nepremičnin, katerih ocenjena vrednost ne presega 3.000 evrov.
Za brezplačno pridobitev premoženja je potrebno prehodno soglasje občinskega sveta, če bi takšna pridobitev povzročala stroške in obveznosti.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
14. člen
V letu 2007 ne načrtujemo presežka odhodkov nad prihodki.
Javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je Občina Borovnica, se v letu 2007 ne smejo zadolževati, prav tako Občina Borovnica v letu 2007 ne bo izdajala poroštev.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
15. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Borovnica v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana o določitvi začasnega financiranja.
16. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0013/2006-22
Borovnica, dne 18. maja 2007
Župan
Občine Borovnica
Andrej Ocepek l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti