V skladu z določili Zakona o trgovini (Uradni list RS, št. 30/06 – uradno prečiščeno besedilo), 28. člena Pravilnika o minimalnih tehničnih pogojih, ki se nanašajo na prodajne objekte za opravljanje trgovinske dejavnosti in pogojih za prodajo blaga zunaj prodajaln (Uradni list RS, št. 28/93, 57/93 in 110/02) in na podlagi 16. člena Statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 78/05 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Sevnica na 6. redni seji 21. 5. 2007 sprejel
P R A V I L N I K
o spremembi Pravilnika o poslovanju in trženju sejma v Sevnici
1. člen
V drugem stavku 16. člena Pravilnika o poslovanju in trženju sejma v Sevnici (Uradni list RS, št. 87/04) se za besedilom »občinski svet« doda naslednje besedilo: »z Odlokom o občinskih taksah in drugih prihodkih iz naslova uporabe javnih površin ter drugih nepremičnin v lasti Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 40/07).«
V 16. členu se črta tretji stavek.
2. člen
Črta se besedilo 33. člena in se nadomesti z naslednjim besedilom:
»Občina Sevnica skladno z Odlokom o občinskih taksah in drugih prihodkih iz naslova uporabe javnih površin ter drugih nepremičnin v lasti Občine Sevnica zaračunava najemnino za začasno uporabo javnih površin (Uradni list RS, št. 40/07).«
3. člen
V 34. členu se črta prvi stavek.
4. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja se od 1. 1. 2007.
Št. 301-0012/2007
Sevnica dne, 21. maja 2007
Župan
Občine Sevnica
Kristijan Janc l.r.