Na podlagi 41. in 50. člena Zakona o varnosti v železniškem prometu (Uradni list RS, št. 102/04 – uradno prečiščeno besedilo) izdaja minister za promet
P R A V I L N I K
o določitvi prepeljevalne poti vlaka in ureditvi določenih posebnosti signalnovarnostnih naprav na določenih železniških progah
1. člen
Ta pravilnik ureja dolžino prepeljevalne poti vlaka, prepoved signaliziranja uvozov vlakov na prvi del deljenega glavnega prevoznega tira in aktivnost 1000 Hz tirnega magneta avtostop naprave pri signalnem znaku ”Omejena hitrost, pričakuj ’Prosto’ ali ’Previdno”.
2. člen
(1) Prepeljevalna pot je del tira za ločnico, premikalnim signalom ali mejnim tirnim signalom ali glavnim signalom, do katerega je postavljena vozna pot, ki mora biti prost.
(2) Na javni železniški infrastrukturi v Republiki Sloveniji se določi prepeljevalna pot v dolžini 50 m ali več.
3. člen
(1) Na glavni progi Ormož–Hodoš d.m. T 69, številka proge 41, in na glavni progi Ljubljana–Sežana d.m. E 70, številka proge 50, je na postajah, opremljenih z elektronskimi signalnovarnostnimi napravami, prepovedano signaliziranje uvozov vlakov na prvi del deljenega glavnega prevoznega tira (uvoz v premo).
(2) Na progah iz prejšnjega odstavka je pri signalnem znaku ”Omejena hitrost, pričakuj ’Prosto’ ali ’Previdno” 1000 Hz tirni magnet avtostop naprave I 60 neaktiven.
(3) Do predaje naprav iz prvega odstavka tega člena v redno obratovanje mora biti 1000 Hz tirni magnet avtostop naprave tudi pri signalnem znaku ”Omejena hitrost, pričakuj ’Prosto’ ali ’Previdno” aktiven.
4. člen
Z dnem uveljavitve tega pravilnika se preneha uporabljati najmanj 100 m dolga prepeljevalna pot, predpisana v 12. členu Prometnega navodila 40 (Službeni glasnik ZJŽ, št. 6/80, 3/82, 6/83, 2/84, 4/88 in 8/88).
5. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-95/2007/7-0006755
Ljubljana, dne 20. junija 2007
EVA 2007-2411-0041
mag. Janez Božič l.r.
Minister
za promet