Uradni list

Številka 64
Uradni list RS, št. 64/2007 z dne 16. 7. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 64/2007 z dne 16. 7. 2007

Kazalo

3479. Akt o določitvi pogojev, meril in obsegu plačila za povečan obseg dela državnih tožilcev, stran 8939.

Na podlagi drugega odstavka 22.g člena Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 110/06 - uradno prečiščeno besedilo in 57/07) izdaja Državnotožilski svet
A K T
o določitvi pogojev, meril in obsegu plačila za povečan obseg dela državnih tožilcev
1. člen
Ta akt določa pogoje, merila in obseg plačila za povečan obseg dela državnih tožilcev.
2. člen
(1) Vodja državnega tožilstva na podlagi pisnega dogovora z državnim tožilcem oziroma pomočnikom državnega tožilca (v nadaljnjem besedilu: državni tožilec) sprejme pisno odločitev o povečanem obsegu dela državnega tožilca ter o plačilu delovne uspešnosti iz naslova povečanega obsega dela.
(2) Dogovor se lahko sklene le za tiste zadeve oziroma naloge, brez katerih rešitve oziroma izvršitve ni mogoče zagotoviti učinkovitega izvajanja pristojnosti državnega tožilstva, zlasti zaradi nadpoprečnega povečanja števila zadev v delu, pospešenega reševanja starejših zadev, sodelovanja pri izvajanju programov za odpravo sodnih zaostankov, reševanja nujnih zadev, reševanja večjega števila zadev povezanih z novo dejansko ali pravno problematiko in drugih okoliščin, ki jih ni mogoče v celoti predvideti in pravočasno načrtovati ter zagotoviti potrebnih ukrepov za tekoče delo.
(3) Dogovor se lahko sklene le z državnim tožilcem, za katerega je bilo z zadnjo oceno državnotožilske službe ugotovljeno, da izpolnjuje pogoje za napredovanje ali da izpolnjuje pogoje za hitrejše napredovanje ali za izjemno napredovanje v višji državnotožilski naziv.
(4) Vodja državnega tožilstva z državnim tožilcem (v nadaljnjem besedilu: stranki dogovora) sklene dogovor za določen čas od treh mesecev do enega leta.
(5) Veljavnost dogovora se lahko podaljšuje za obdobja treh mesecev.
3. člen
(1) Z dogovorom se določijo zadeve, ki jih državni tožilec rešuje na podlagi dogovora (v nadaljnjem besedilu: dodatne zadeve) oziroma druge z reševanjem zadev povezane dodatne naloge (v nadaljnjem besedilu: dodatne naloge), ki jih opravlja državni tožilec, časovna veljavnost dogovora, rok in način poročanja.
(2) Z dogovorom se določijo tudi pogoji, roki in način plačila na podlagi meril iz 6., 7., 8. oziroma 10. člena tega akta ter delež plačila, na podlagi strokovnosti in hitrosti opravljenega dodatnega obsega dela iz 9. člena tega akta.
(3) Izvod sklenjenega dogovora o povečanem obsegu dela državnega tožilca pošlje vodja državnega tožilstva najkasneje osem dni po sklenitvi generalnemu državnemu tožilcu, ministrstvu za pravosodje in državnotožilskemu svetu.
4. člen
(1) Če je državni tožilec v skladu z določili Zakona o državnem tožilstvu dodeljen, da opravlja državnotožilsko službo na drugem državnem tožilstvu, sklene dogovor z njim vodja državnega tožilstva, na katero je državni tožilec dodeljen.
(2) O sklenitvi dogovora vodja tožilstva poleg organov iz zadnjega odstavka prejšnjega člena obvesti tudi vodjo državnega tožilstva, iz katerega je državni tožilec dodeljen.
5. člen
Dogovor z vodjo državnega tožilstva, ki bo reševal dodatne zadeve ali opravljal dodatne naloge, sklene generalni državni tožilec, dogovor z generalnim državnim tožilcem pa minister za pravosodje.
6. člen
(1) Mesečno plačilo za povečan obseg dela se določi glede na število rešenih dodatnih zadev oziroma opravljenih dodatnih nalog, ki se izrazi v odstotku preseganja, doseženega s temi zadevami oziroma nalogami, glede na mesečno povprečje rešenih zadev oziroma opravljenih nalog na državnega tožilca v Republiki Sloveniji na posameznem delovnem področju, ki ga za preteklo koledarsko leto (v nadaljnjem besedilu: državno povprečje) ugotovi oziroma določi Državnotožilski svet.
(2) Za določitev mesečnega plačila veljajo naslednja izhodiščna merila:
+------------------------------+-------------------------------+
|   Število rešenih dodatnih   |            Plačilo            |
|  zadev oziroma opravljenih   |                               |
|        dodatnih nalog        |                               |
|(glede na odstotek preseganja |                               |
|     državnega povprečja)     |                               |
+------------------------------+-------------------------------+
|Do 10%                        |Do 7,5% osnovne plače drž.     |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 10-15%                    |Do 10% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 15-20%                    |Do 15% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 20-25%                    |Do 20% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 25-30%                    |Do 25% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 30-35%                    |Do 30% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 35-40%                    |Do 35% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 40-45%                    |Do 40% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 45-50%                    |Do 45% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
|Nad 50%                       |Do 50% osnovne plače drž.      |
|                              |tožilca                        |
+------------------------------+-------------------------------+
(3) Za določitev plačila povečanega obsega dela pri udeležbi državnih tožilcev na narokih se doseženo preseganje upošteva v polovičnem obsegu.
(4) Dogovor o plačilu nad 20% osnovne plače državnega tožilca se lahko sklene le, če ima državno tožilstvo za ta del plačila zagotovljen povečan obseg sredstev iz naslova posebnih projektov v skladu z Zakonom o sistemu plač v javnem sektorju oziroma Zakonom o državnem tožilstvu.
(5) Pri izračunu mesečnega povprečja rešenih zadev oziroma obsega nalog na državnega tožilca se (za v statistiki izraženo) letno povprečje upošteva 10 koledarskih mesecev.
(6) Kot rešene dodatne zadeve se upoštevajo zadeve v katerih je:
- vložena zahteva za preiskavo ali za uvedbo pripravljalnega postopka proti mladoletniku,
- vložen obtožni akt ali predlog za kaznovanje oziroma za vzgojnI ukrep proti mladoletniku,
- vložena izjava o odstopu od pregona med preiskavo ali po končani preiskavi ali predlog za ustavitev postopka proti mladoletniku med pripravljalnim postopkom,
- zavržena kazenska ovadba,
- vložena pritožba zoper sodbo ali sklep o sodnem opominu ali zoper sklep s katerim je izrečen vzgojni ukrep ali ustavljen postopek proti mladoletniku, razen če je pritožba vložena le zaradi odločbe o kazenskih sankcijah, odvzemu premoženjske koristi, stroških, premoženjskopravnih zahtevkih in objavi sodbe.
(7) Kot rešene dodatne naloge se upoštevajo naloge zaključene z vložitvijo spisa, ali katerih dokončanje oziroma izvršitev je potrjena z zaznamkom pristojnega vodje v spisu zadeve.
7. člen
(1) Državno povprečje rešenih zadev oziroma opravljenih nalog na državno tožilstvo in državnega tožilca v Republiki Sloveniji za tekoče leto na posameznem delovnem področju ugotovi oziroma določi Državnotožilski svet po določbah tega akta, na podlagi letne evidence dela državnih tožilcev in državnih tožilstev za preteklo koledarsko leto, ki se vodi po določbah državnotožilske statistike, na podlagi podatkov iz letnih poročil o delu državnih tožilstev za preteklo koledarsko leto ter upoštevajoč zahtevnost reševanja zadev določene vrste oziroma zahtevnost opravljanja primerljivih nalog enake ali podobne vrste na posameznem delovnem področju.
(2) Če je državni tožilec opravljal državnotožilsko službo na več pravnih področjih, na katera je razporejen z letnim razporedom dela, se njegovo letno poprečje rešenih zadev oziroma opravljenih nalog in dodatno rešenih zadev oziroma dodatno opravljenih nalog izračuna tako, da se upošteva sorazmerni del rešenih zadev oziroma opravljenih nalog na posameznem področju, ob upoštevanju poprečnega obsega dela po merilih, ki jih za posamezne vrste zadev oziroma nalog ugotovi ali določi Državnotožilski svet.
8. člen
Če je državno povprečje iz prejšnjega člena tega akta višje kot povprečno število rešenih zadev oziroma opravljenih nalog na državnotožilskem oddelku, če ima državno tožilstvo oddelke oziroma na posameznem državnem tožilstvu, kjer državni tožilec opravlja državnotožilsko službo, se plačilo določi glede na povprečje rešenih zadev oziroma opravljenih nalog na tem državnotožilskem oddelku oziroma pri državnem tožilstvu, ki ga po določbah tega akta ugotovi oziroma določi Državnotožilski svet.
9. člen
(1) Najmanj 10% in največ 30% plačila ugotovljenega po merilih iz tega akta se določi na podlagi strokovnosti in hitrosti opravljenega dodatnega obsega dela, ki jo oceni vodja državnega tožilstva s sklepom iz 14. člena tega akta.
(2) Obračun na podlagi prejšnjega odstavka se opravi tako, da se doseženi odstotek mesečnega plačila izračunan na podlagi povečanega obsega dela zmanjša za delež, ki je z dogovorom določen za plačilo na podlagi strokovnosti in hitrosti (najmanj 10% in največ 30%), nato pa v okviru tega deleža v odstotku oceni strokovnost in hitrost opravljenega dodatnega obsega dela ter tako ugotovi skupna višina mesečnega plačila. Ocena strokovnosti in hitrosti se izdela enotno za vse mesece, za katere se s sklepom opravi obračun plačila po 14. členu tega akta.
(3) Za oceno dela vodje tožilstva iz prejšnjih odstavkov se smiselno uporabi določba 5. člena tega akta.
10. člen
(1) Ne glede na 6. člen tega akta lahko vodja državnega tožilstva, s katerim je državni tožilec sklenil dogovor, za posamezno dodatno zadevo oziroma nalogo, ki po zahtevnosti reševanja, zaradi svoje obsežnosti ali zaradi izjemne pravne zapletenosti očitno izstopa, v dogovoru o povečanem obsegu dela, določi drugačen način vrednotenja dodatnega obsega dela.
(2) Drugačen način vrednotenja se lahko uporabi tudi, če je to potrebno zaradi reševanja nadpovprečnega števila starejših zadev drugih državnih tožilcev ali drugih nujnih zadev ali zaradi sodelovanja državnega tožilca pri opravljanju nalog v dolgotrajnem postopku ali pri dalj časa trajajoči projektni nalogi.
(3) Vrednotenje iz prejšnjih odstavkov mora biti vnaprej določeno, pregledno in objektivno merljivo.
(4) Pri načinu vrednotenja državnih tožilcev in vodij državnih tožilstev se poleg meril iz tega člena upošteva tudi sodelovanje in pomoč državnotožilskih pomočnikov oziroma strokovnih sodelavcev ali drugih državnih tožilcev oziroma zunanjih strokovnjakov pri povečanem obsegu njihovega dela.
11. člen
(1) Državnotožilski svet lahko v 15 dneh po prejemu izvoda sklenjenega dogovora o povečanem obsegu dela (tretji odstavek 3. člena) z dvotretinjsko večino glasov vseh članov odloči, da posamezna postavka vrednotenja ali posamezna določena dodatna zadeva oziroma naloga iz dogovora ne izpolnjuje meril iz tega akta, ter pri tem upošteva v praksi izoblikovana merila obsega dela za oceno državnotožilske službe in merila uveljavljena pri drugih državnih tožilstvih.
(2) V primeru iz prejšnjega odstavka Državnotožilski svet določi drugačen način vrednotenja ter o tem obvesti obe stranki dogovora ter generalnega državnega tožilca in Ministrstvo za pravosodje.
(3) Če stranki dogovora ne upoštevata vrednotenja Državnotožilskega sveta, določenega na podlagi prejšnjega odstavka tega člena, je sklenjeni dogovor, v delu, v katerem vrednotenje ni bilo upoštevano, ničen in se ne sme izvršiti.
(4) Če Državnotožilski svet ugotovi, da pri sklenitivi ali izvajanju dogovora niso bile upoštevane določbe tega akta ali da niso bile ustrezno upoštevane določbe dogovora, pa stranki v roku, ki ga določi in ne sme biti krajši od osmih in daljši od petnajtih dni, ne odpravita pomanjkljvosti, je sklenjeni dogovor, v delu v katerem ni usklajen z njegovo ugotovitvijo, ničen in se ne sme izvšiti.
(5) V primerih iz tretjega in četrtega odstavka tega člena Državnotožilski svet izda ugotovitveno odločbo o obsegu ničnosti dogovora in o načinu njegove dopustne izvršitve.
12. člen
(1) Dodatne zadeve oziroma opravljene naloge se ne vštevajo v najmanjši pričakovani obseg dela državnega tožilca po veljavnih merilih za najmanjši pričakovani obseg dela državnih tožilcev.
(2) Dodatne zadeve oziroma naloge se pri ugotavljanju doseganja nadpovprečnih delovnih rezultatov na državnotožilskem oddelku ali državnem tožilstvu oziroma pri ugotavljanju nadpovprečne delovne obremenjenosti izkazujejo ločeno.
13. člen
(1) O rešenih dodatnih zadevah oziroma opravljenih dodatnih nalogah državni tožilec poroča vodji državnega tožilstva, s katerim je sklenil dogovor, vsake tri mesece, če v dogovoru ni določen krajši rok.
(2) Vodja državnega tožilstva najkasneje v osmih dneh po prejemu pošlje izvod poročila iz prejšnjega odstavka Ministrstvu za pravosodje, generalnemu državnemu tožilcu in Državnotožilskemu svetu.
14. člen
(1) Če ni določen krajši rok, vodja državnega tožilstva na podlagi poročila iz prejšnjega člena in v skladu z dogovorom iz 3. člena tega akta s sklepom določi višino plačila za pretekle tri mesece in odredi izplačilo. Pri določitvi višine plačila vodja poleg količine in zahtevnosti upošteva in posebej izkaže tudi ocenjeno strokovnost in hitrost opravljenega dela (9. člen).
(2) Če ni določen krajši rok, se državnemu tožilcu izplača po prejšnjem odstavku odrejeno plačilo vsake tri mesece za pretekle tri mesece v skladu s predpisom, ki ureja enotno metodologijo in obrazce za obračun in izplačilo plač v javnem sektorju.
(3) Za poročanje in izplačilo vodji tožilstva po določbah prejšnjih členov se smiselno uporabi določba 5. člena tega akta.
15. člen
(1) Do ugotovitve oziroma določitve državnih poprečij iz drugega odstavka tega člena se državno poprečje letno rešenih Kt in Ktm zadev za leto 2007 določi v obsegu 200 zadev letno oziroma 20 zadev mesečno na državnega tožilca.
(2) Državnotožilski svet ugotovi oziroma določi državna poprečja rešenih zadev oziroma opravljenih nalog na posameznih delovnih področjih iz 7. člena tega akta za leto 2007 najkasneje v dveh mesecih po izdaji tega akta oziroma po ugotovitvi, da je merila potrebno dopolniti in jih objavi na spletnih straneh državnega tožilstva.
(3) Za naslednja leta se državna povprečja ugotovijo oziroma določijo vsakokrat najkasneje do 1. marca za tekoče leto, uporabljajo pa se za mesečna plačila od začetka tekočega leta, v primeru spremembe ali dopolnitve meril pa od njihove objave na spletnih straneh državnega tožilstva.
16. člen
(1) Državnotožilski svet ugotovi oziroma določi povprečja rešenih zadev oziroma opravljenih nalog pri posameznih državnih tožilstvih iz 8. člena tega akta, s smiselno uporabo meril iz prvega odstavka 7. člena tega akta najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve vodje državnega tožilstva za njegovo ugotovitev oziroma določitev zaradi sklenitve ustreznega dogovora.
(2) Ugotovljeno oziroma določeno povprečje velja za posamezno državno tožilstvo do konca tekočega leta.
17. člen
Ta akt začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. Tu 40/07-6
Ljubljana, dne 12. julija 2007
Vodja državnotožilskega sveta
Generalna državna tožilka RS
Barbara Brezigar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti