Št. 322-136/2007 Ob-6437/07
, Stran 1584
1. Predmet razpisa: je oddaja v najem 7 prodajnih mest ob potniškem terminalu v Kopru.
2. Vsebina prijave:
Prijava na javni razpis mora vsebovati naslednje podatke in dokazila:
– ime in naziv prijavitelja,
– uradni naslov prijavitelja, matično in davčno številko prijavitelja, ime in priimek odgovorne osebe, ime in priimek kontaktne osebe,
– izpolnjen obrazec Prijava z jasnim opisom ponudbe,
– fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list,
– dokazilo o identifikaciji in razvrstitvi dejavnosti Statističnega urada Republike Slovenije,
– dovoljenje za opravljanje dejavnosti (če ga zakon predvideva),
– reference prijavitelja.
Vsak izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja prodajnega mesta zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje.
3. Merila in pogoji:
Pogoji:
1. Zbira se pisne prijave za oddajo v najem 7 prodajnih mest ob potniškem terminalu v Kopru za čas od 25. aprila do 20. decembra 2007 v naslednjih predpisanih terminih in predvidenemu delovnemu času:
– 27. april 2007: od 7. do 14. ure
– 28. april 2007: od 7. do 14. ure
– 29. april 2007: od 9. do 21. ure
– 3. maj 2007: od 8. do 19. ure
– 4. maj 2007: od 7. do 14. ure
– 6. maj 2007: od 9. do 21. ure
– 11. maj 2007: od 7. do 14. ure
– 13. maj 2007: od 8. do 22. ure
– 18. maj 2007: od 7. do 14. ure
– 20. maj 2007: od 9. do 21. ure
– 25. maj 2007: od 7. do 14. ure
– 27. maj 2007: od 8. do 22. ure
– 1. junij 2007: od 7. do 14. ure
– 3. junij 2007: od 9. do 21. ure
– 8. junij 2007: od 7. do 14. ure
– 10. junij 2007: od 8. do 22. ure
– 10. junij 2007: od 9. do 21. ure
– 15. junij 2007: od 7. do 14. ure
– 17. junij 2007: od 9. do 21. ure
– 22. junij 2007: od 7. do 14. ure
– 24. junij 2007: od 8. do 22. ure
– 29. junij 2007: od 7. do 14. ure
– 1. julij 2007: od 9. do 21. ure
– 6. julij 2007: od 7. do 14. ure
– 8. julij 2007: od 8. do 22. ure
– 13. julij 2007: od 7. do 14. ure
– 15. julij 2007: od 9. do 21. ure
– 20. julij 2007: od 7. do 14. ure
– 22. julij 2007: od 8. do 22. ure
– 22. julij 2007: od 9.30 do 23.59
– 27. julij 2007: od 7. do 14. ure
– 28. julij 2007: od 7. do 18. ure
– 29. julij 2007: od 9.30 do 23.59
– 3. avgust 2007: od 7. do 14. ure
– 5. avgust 2007: od 8. do 22. ure
– 10. avgust 2007: od 7. do 14. ure
– 17. avgust 2007: od 7. do 14. ure
– 19. avgust 2007: od 8. do 22. ure
– 24. avgust 2007: od 7. do 14. ure
– 31. avgust 2007: od 7. do 14. ure
– 2. september 2007: od 8. do 22. ure
– 2. september 2007: od 9.30 do 23.59
– 7. september 2007: od 7. do 14. ure
– 9. september 2007: od 9.30 do 23.59
– 11. september 2007: od 8. do 18. ure
– 14. september 2007: od 7. do 14. ure
– 16. september 2007: od 8. do 22. ure
– 21. september 2007: od 7. do 14. ure
– 23. september 2007: od 9. do 21. ure
– 28. september 2007: od 7. do 14. ure
– 30. september 2007: od 7. do 21. ure
– 1. oktober 2007: od 7. do 18. ure
– 5. oktober 2007: od 7. do 14. ure
– 7. oktober 2007: od 9. do 21. ure
– 12. oktober 2007: od 7. do 14. ure
– 19. oktober 2007: od 7. do 14. ure
– 26. oktober 2007: od 7. do 14. ure
– 29. oktober 2007: od 8. do 22. ure
– 2. november 2007: od 7. do 14. ure
– 3. november 2007: od 7. do 18. ure
– 17. november 2007: od 7. do 18. ure
– 2. december 2007: od 7. do 18. ure
– 18. december 2007: od 7. do 9. ure
Prodajno mesto mora obratovati od prihoda potniške ladje do odhoda potnikov na potniško ladjo, delovni čas pa se prilagaja prihodu in odhodu posamezne potniške ladje.
2. Na javni razpis se lahko prijavijo vse pravne osebe in samostojni podjetniki posamezniki z naslednjo prodajna ali storitvena ponudbo:
1. delovanje turistične agencije, prodaja znamk in razglednic;
2. prodaja olivnega olja, vina in drugi domači izdelki tipični za Slovensko Istro;
3. prodaja slovenskih tipičnih spominkov in izdelkov domače obrti (kristal Rogaška, idrijska čipka…);
4. prodaja istrskih tipičnih spominkov in izdelkov domače obrti, prodaja umetnin;
5. prodaja majic, kap, torbic, obeskov za ključe z oznako Kopra in/ali Slovenije (najmanj 5 različnih motivov za vsak izdelek);
6. okrasni nakit domače obrti, keramični, glineni in stekleni izdelki;
7. prodaja medu, tartufov, suhega sadja in drugih tipičnih istrskih in slovenskih izdelkov.
Na javni razpis se lahko prijavijo tudi ponudniki s podobno ponudbo, vendar bodo imeli prednost tisti ponudniki, ki bodo ponujali ponudbo iz prejšnjega odstavka (točke 1-7).
3. Uporabnina in varščina za posamezno prodajno mesto za ves čas najema (od 25. aprila do 20. decembra 2007) znašata 400 EUR brez DDV (200 EUR je vrednost uporabnine brez DDV, 200 EUR je vrednost varščine brez DDV). Strošek elektrike je vključen v uporabnino za ves čas najema.
Ob podpisu pogodbe poravna izbrani prijavitelj strošek uporabnine in varščine v višini 100% z DDV (dokazila o poravnanih zneskih so pogoj za prevzem ključev prodajnih mest).
Varščino se izbranemu prijavitelju vrne, in sicer se mu jo nakaže na TRR najkasneje 30. dan po podpisu zapisnika o prevzemu prodajnega mesta s strani Mestne občine Koper. Pogoji, ki morajo biti izpolnjeni, da se najemniku prodajnega mesta vrne varščina so:
– podpis zapisnika o prevzemu prodajnega mesta s strani Mestne občine Koper,
– vrnitev ključa prodajnega mesta,
– prodajno mesto mora biti vrnjeno v istem ali boljšem stanju, kot je bilo prevzeto,
– prodajno mesto mora obratovati vse predpisane dni v dogovorjenem delovnem času iz točke 3/1.
Kolikor odgovorna oseba s strani MOK ugotovi, da najemnik ne obratuje več kot 2 dni v dogovorjenem delovnemu času in da o tem ni obvestil odgovorne osebe MOK ali v primeru kršitve najemne pogodbe, se najemniku pogodba prekine. Najemnik mora nemudoma vrniti ključe prodajnega mesta in poravnati morebitno nastalo škodo na prodajnem mestu. V tem primeru najemnik ni upravičen do vrnitve varščine, niti uporabnine. Prosto prodajno mesto lahko najame naslednji prijavitelj iz prednostnega seznama prispelih prijav.
Merila točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev so:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na prednostni seznam prijaviteljev se uvrstijo vsi prijavitelji, ki oddajo popolno prijavo glede na 2. točko javnega razpisa, ob upoštevanju zbranega števila točk glede na merila, in sicer od prijavitelja z največjim številom zbranih točk pa do prijavitelja z najmanjšim številom zbranih točk. Izbranih je tistih 7 prijaviteljev, ki se glede na zgoraj navedene pogoje in merila uvrsti na prvih sedem mest prednostnega seznama.
4. Navodila za pripravo prijave:
Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Prijava mora vsebovati izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili.
Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Nepopolne prijave ne bodo obravnavane.
5. Rok in način oddaje prijav: obravnavali bomo prijave, ki bodo poslane pravočasno, in sicer priporočeno po pošti najkasneje dne 30. marca 2007, na naslov: Mestna občina Koper, Turistična organizacija Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper ali bodo do vključno tega dne oddane osebno v sprejemno pisarno Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »Ne odpiraj, 322-136/2007«. Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden prijavitelj.
6. Obravnava prijav: prispele prijave bo obravnavala strokovna komisija imenovana s sklepom župana 322-136/2007 z dne 16. 2. 2007.
7. Obvestilo o izidu javnega razpisa:
Prijavitelji bodo o izbiri obveščeni najkasneje v roku desetih dni po izdelavi prednostnega seznama.
Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene najemne pogodbe, s katerimi bodo urejena medsebojna razmerja.
8. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo prijav dosegljiva na spletni strani Mestne občine Koper, www.koper.si. Zainteresirani prijavitelji pa jo lahko v času uradnih ur dvignejo tudi v sprejemni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, Koper. Dodatne informacije dobite na Turistični organizaciji Koper, na tel. 05/664-62-17, vsak dan v času uradnih ur.