Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/2007 z dne 16. 3. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/2007 z dne 16. 3. 2007

Kazalo

Ob-7000/07 , Stran 1779
1. Predmet prodaje: 1.1. zemljiška parcela, ki se nahaja v območju veljave prostorsko ureditvenih pogojev za podeželje Občine Selnica ob Dravi v k.o. Sp. Slemen, z naslednjimi zemljiškoknjižnimi in katastrskimi podatki: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 2. Izklicna cena 2.1. Izklicna cena za zemljiško parcelo št. 144/2 k. o. Spodnji Slemen, v skupni izmeri 1003 m2 znaša 30.090 EUR (7,210.767,60 SIT). 2.2. V ceno ni vštet 20% davek na dodano vrednost, ki ga plača kupec. 3. Ponudbo je potrebno vložiti v pisni obliki, na Občino Selnica ob Dravi, Slovenski trg 4, 2352 Selnica ob Dravi. 4. Rok za zbiranje ponudb je od 16. marca 2007 do vključno 26. marca do 12. ure. Upoštevane bodo samo ponudbe, ki bodo do roka prispele na naslov prodajalca. V primeru, da ponudnik, ki je ponudbo oddal in ne želi sodelovati na javnem razpisu, lahko umakne ponudbo do vključno 26. marca do 12. ure. 5. Ponudniki morajo ponudbo predložiti v zaprti ovojnici na naslov: Občina Selnica ob Dravi, Slovenski trg 4, 2352 Selnica ob Dravi, z oznako »Ponudba za nakup zemljišča k.o. Sp. Slemen – Ne odpiraj!«. 6. Vsak ponudnik mora pred zaključenim rokom za oddajo ponudbe položiti kavcijo v višini 840 EUR (201.096 SIT) na transakcijski račun Občine Selnica ob Dravi št. 01378-0100009222 odprt pri Banki Slovenije, z navedbo »kavcija za javno ponudbo z oznako številke parcele, za katero se kavcija plačuje«. 7. Na razpisu lahko sodelujejo pravne osebe in samostojni podjetniki ter fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije in, ki imajo poravnane vse zapadle obveznosti. Ponudniki morajo pred začetkom odpiranja javnih ponudb predložiti naslednje dokumente: podjetniki – bon I, bon II, izpisek iz sodnega registra. 8. Pogodba z najugodnejšim ponudnikom bo sklenjena najkasneje v roku 30 dni po zaključenem javnem odpiranju ponudb. Vplačana kavcija se kupcu vračuna v kupnino. Ponudnik, ki na javnem razpisu ne uspe, dobi brezobrestno povrnjeno kavcijo najkasneje v 8 dneh po izvedenem javnem odpiranju. 9. Kupec mora poravnati kupnino v celoti najkasneje v roku 8 dni od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe. Izročitev nepremičnine in prenos lastništva se opravi po celotnem plačilu kupnine in stroškov. Če izbrani kupec prodajne pogodbe ne sklene v navedenem roku, se šteje, da je od nakupa odstopil, vplačana kavcija pa mu zapade kot skesnina. Kavcija se zadrži tudi v primeru, da se plačilo kupnine in stroškov ne izvede v roku, pogodba se razdre. 10. Prodajalec plača stroške v zvezi s sestavo in sklenitvijo kupoprodajne pogodbe, ki jo je sestavil notar, plačilom davčnih dajatev, notarsko overitvijo prodajalčevega podpisa. Ponudnik plača stroške nastale z vpisom v zemljiško knjigo, strošek v zvezi s prometom nepremičnin ter morebitne druge stroške, nastale s prometom nepremičnin. 11. Pogoji iz tega javnega razpisa so sestavni del pogodbe o prodaji nepremičnine. 12. Prodajalec si pridrži pravico, da z nobenim od ponudnikov ne sklene pogodbe kljub uspelemu razpisu. 12. Javno odpiranje pisnih ponudb bo v petek, 27. marca 2007 ob 10. uri v prostorih Občine Selnica ob Dravi, Slovenski trg 4, sejna soba. Odpiranje ponudb bo opravila za to posebej imenovana komisija. 13. Kot najugodnejši bo izbran tisti ponudnik, ki ponudi najvišjo ponudbeno ceno in najkrajši plačilni rok, ob upoštevanju vseh razpisnih pogojev. V primeru, da ponudniki ponudijo enako ceno, imajo prednost pri sklenitvi pogodbe ponudniki, ki bodo ponudili najkrajši plačilni rok. 14. O izbiri najugodnejšega ponudnika komisija sestavi poročilo na podlagi podanih kriterijev v javnem razpisu, s predlogom izbranega ponudnika in ga dostavi županu s pogodbo v podpis. 15. Upoštevane bodo samo pravilne ponudbe in ponudbene cene, ki bodo enake ali višje od izklicne cene. 16. Ponudniki bodo o izboru obveščeni najkasneje v 8 dneh od odpiranja ponudb. 17. Vse druge informacije lahko dobijo zainteresirani ponudniki na zgoraj navedenem naslovu vsak dan od 8. do 11. ure, tel. 02/673-02-02, faks 02/673-02-14, e-mail: obcina.selnica@triera.net, kontaktni osebi Tinca Kmetec ali Nada Hölzl. Ogled nepremičnine je možen po dogovoru.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti