Ob-9310/07
, Stran 2448
Na podlagi 56. člena in v skladu s prvim odstavkom 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Ur. l. RS, št. 32/06), Občina Dolenjske Toplice, Občina Mirna Peč in Občina Žužemberk objavljajo javni natečaj za zasedbo uradniškega delovnega mesta:
višji nadzornik in občinski redar m/ž v Medobčinskem inšpektoratu in redarstvu občin Dolenjske Toplice, Mirna Peč in Žužemberk.
Naloge na tem delovnem mestu se lahko opravljajo v nazivu komunalni nadzornik in občinski redar III, II in I. Za imenovanje v naziv bo upoštevan Pravilnik o pogojih za opravljanje nalog občinskega redarja (Ur. l. RS, št. 103/05).
Zahtevani pogoji:
– najmanj višja strokovna izobrazba upravne, komunalne, gradbene ali druge tehnične smeri;
– najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj;
– strokovni upravni izpit;
– strokovni izpit iz upravnega postopka;
– preizkus znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku;
– aktivno znanje uradnega jezika;
– državljanstvo Republike Slovenije;
– ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev;
– ne smejo biti v kazenskem postopku zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje alinee;
– ne smejo biti pravnomočno kaznovani za prekršek zoper javni red in mir ter za kršenje cestno prometnih predpisov;
– veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije B (ne voznik začetnik);
– poznavanje dela z osebnim računalnikom.
Kandidati/ke, ki nimajo opravljenega strokovnega upravnega izpita, strokovnega izpita iz upravnega postopka in preizkusa znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku, ga morajo opraviti najkasneje v enem letu od imenovanja v naziv.
K prijavi z življenjepisom in opisom dosedanjih delovnih izkušenj morajo kandidati/ke priložiti naslednja dokazila:
– fotokopijo potrdila o državljanstvu ali drugega osebnega dokumenta;
– fotokopijo potrdila o izobrazbi;
– fotokopijo delovne knjižice, iz katere je razvidna delovna doba, oziroma fotokopija druge verodostojne listine, iz katere sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe;
– fotokopijo potrdila o opravljenem strokovnem upravnem izpitu;
– fotokopijo potrdila o opravljenem strokovnem izpitu iz upravnega postopka;
– fotokopijo potrdila o preizkusu znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku;
– fotokopijo veljavnega vozniškega dovoljenja;
– potrdilo ali pisno izjavo kandidata/ke o nekaznovanosti zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in o tem, da niso bili obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje;
– potrdilo krajevno pristojnega sodišča ali pisno izjavo kandidata/ke o tem, da zoper njega ni sprožen kazenski postopek zaradi kaznivega dejanja iz prejšnje alinee;
– potrdilo Okrajnega sodišča, Oddelka za prekrške, ali pisno izjavo kandidata/ke o nekaznovanju zaradi prekrška zoper javni red in mir ter kršenja cestno prometnih predpisov.
Izbrani kandidat/ka, ki bo podal/a pisno izjavo, bo moral/a potrdilo o nekaznovanosti, potrdilo, da ni v kazenskem postopku ter potrdilo o nekaznovanju zaradi prekrška zoper javni red in mir ter kršenja cestno prometnih predpisov predložiti pred imenovanjem v naziv.
Nepravočasne in formalno nepopolne vloge ne bodo uvrščene v izbirni postopek.
Z izbranim kandidatom/ko bo po dokončnosti sklepa o izbiri sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas s polnim delovnim časom in štirimesečnim poskusnim delom, ostalim kandidatom pa bo vročen sklep o neizbiri.
Prijave z dokazili o izpolnjevanju razpisnih pogojev pošljite v 8 dneh od objave na naslov: Občina Dolenjske Toplice, Zdraviliški trg 8, 8350 Dolenjske Toplice.
Kandidati/ke bodo o izbiri pisno obveščeni v roku 30 dni po opravljeni izbiri. Vse dodatne informacije dobite na tel. 07/384-51-84 pri Goran Udovč.