Ob-10452/07
, Stran 2693
I.1) Ime, naslovi in kontaktna(-e) točka(-e): Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, Slovenija, kontaktna(-e) točka(-e): Občina Ormož, tel. 02/7415 300, v roke: Borut Megla, e-pošta: obcina.ormoz@ormoz.si, faks 02/741-53-31.
Internetni naslov naročnika: www.ormoz.si.
Dodatne informacije je mogoče dobiti pri: enako kot pri zgoraj navedeni(-h) kontaktni(-h) točki(-ah).
Specifikacije in dopolnilno dokumentacijo (vključno z dokumentacijo za konkurenčni dialog in dinamični nakupovalni sistem) je mogoče dobiti pri: enako kot pri zgoraj navedeni(-h) kontaktni(-h) točki(-ah).
Ponudbe ali prijave za sodelovanje je treba poslati na naslov: enako kot pri zgoraj navedeni(-h) kontaktni(-h) točki(-ah).
I.2) Vrsta naročnika in glavna(-o) področja(-e) dejavnosti:
– regionalni ali lokalni organ;
– javna uprava.
Naročnik izvaja postopek v imenu drugih naročnikov: na podlagi pooblastila Občine Središče ob Dravi in Občine Sveti Tomaž se izvede skupni javni razpis za izbiro izvajalca gradnje, upravljanja in vzdrževanja odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž.
II.1.1) Naslov naročila, ki ga je določil naročnik: javni razpis za izbiro izvajalca gradnje, upravljanja in vzdrževanja odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž.
II.1.2) Vrsta naročila in mesto gradnje, kraj dobave ali izvedbe:
(a) Gradnja.
Projektiranje in izvedba.
Glavna lokacija ali mesto gradnje: območje občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž.
Šifra NUTS: SI009.
II.1.3) Obvestilo vključuje: javno naročilo.
II.1.5) Kratek opis naročila ali nabave: gradnja, upravljanje in vzdrževanje odprtega širokopasovnega omrežja elektronskih komunikacij.
II.1.6) Enotni besednjak javnih naročil (CPV): glavni besednjak, glavni predmet: 32412100.
II.1.7) Naročilo je vključeno v Sporazum o vladnih naročilih (GPA): ne.
II.1.8) Razdelitev na sklope: ne.
II.1.9) Variante so dopustne: da.
II.2.1) Celotna količina ali obseg: opredeljeno v Načrtu razvoja odprtega širokopasovnega omrežja v občinah Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž.
II.2.2) Opcije: ne.
II.3) Trajanje naročila ali rok za zaključek: zaključek 31. 12. 2009.
III.1.1) Obvezni depoziti in jamstva: bančna garancija za resnost ponudbe, bančna garancija za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v skladu z razpisno dokumentacijo.
III.1.2) Glavni pogoji financiranja in plačilna ureditev ter/ali sklic na ustrezne določbe, ki to urejajo: Zakon o javno-zasebnem partnerstvu (Ur. l. RS, št. 127/06), Zakon o javnem naročanju (Ur. l. RS, št. 128/06).
III.1.3) Pravna oblika, ki jo mora prevzeti skupina gospodarskih subjektov, ki ji bo naročilo oddano: registriran kot operater elektronskih komunikacij.
III.2.1) Osebni status gospodarskih subjektov, vključno z zahtevami v zvezi z vpisom v register poklicev ali trgovski register:
Informacije in formalnosti, ki so potrebne za ocenjevanje izpolnjevanja zahtev: operaterji elektronskih komunikacij.
IIl.2.2) Poslovna in finančna sposobnost:
Informacije in formalnosti, ki so potrebne za ocenjevanje izpolnjevanja zahtev: navedeno v razpisni dokumentaciji.
IIl.2.3) Tehnična sposobnost:
Informacije in formalnosti, ki so potrebne za ocenjevanje izpolnjevanja zahtev: navedeno v razpisni dokumentaciji.
IIl.2.4) Pridržana naročila: ne.
IV.1.1) Vrsta postopka: konkurenčni dialog.
IV.1.2) Omejitve glede števila gospodarskih subjektov, ki bodo povabljeni k oddaji ponudb ali sodelovanju:
Predvideno število gospodarskih subjektov: 3.
IV.1.3) Zmanjšanje števila gospodarskih subjektov med pogajanji ali dialogom:
Uporaba postopka po fazah za postopno zmanjšanje števila rešitev, o katerih je treba razpravljati, ali ponudb, o katerih se je treba pogajati: ne.
IV.2.1) Merila za oddajo: ekonomsko najugodnejša ponudba glede na:
– spodaj navedena merila:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
IV.2.2) Uporabljena bo elektronska dražba: ne.
IV.3.2) Prejšnje objave v zvezi z istim naročilom: ne.
IV.3.3) Pogoji za pridobitev specifikacij in dopolnilne dokumentacije ali opisne dokumentacije:
Rok za sprejemanje zahtevkov za dokumentacijo ali za dostop do dokumentacije: 21. 5. 2007.
Dokumentacija se plačuje: ne.
IV.3.4) Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje: 28. 5. 2007 do 9. ure.
IV.3.6) Jeziki, v katerih morajo biti sestavljene ponudbe ali prijave za sodelovanje: slovenski.
VI.1) Javno naročilo se ponavlja: ne.
Vl.4.1) Organ, ki je pristojen za pritožbene postopke: Državna revizijska komisija, Slovenska 54, p.p. 704, 1001 Ljubljana, Slovenija, e-pošta: dkom@gov.si, tel. 01/234-28-00, faks 01/234-28-40, internetni naslov: www.gov.si/dkom/.
Vl.4.2) Vlaganje pritožb: v skladu z Zakonom o reviziji javnega naročanja.
VI.5) Datum odpošiljanja tega obvestila: 5. 4. 2007.