Št. 3528-1/07-001 Ob-10563/07
, Stran 2746
1. Organizator javne ponudbe: Občina Železniki, Češnjica 48, p.p. 2, 4228 Železniki.
2. Predmet javne ponudbe: oddaja počitniškega doma v Portorožu, Prečna pot 4, Portorož, z vsemi objekti na parceli št. 1525/1, 1525/2 in 1526 k.o. Portorož:
– dvonadstropni objekt počitniškega doma,
– štiri depandanse Matilde.
3. Najemnik poslovnega prostora je dolžan:
– plačati mesečno najemnino v višini 11.004 EUR letno brez DDV za leto 2007, za ostala leta se najemnina poveča enkrat letno z mesecem januarjem z letno rastjo cen življenjskih potrebščin predhodnega leta,
– plačati mesečno obratovalne stroške, t.j. stroške za porabljeno električno energijo, komunalne storitve (voda, kanalizacija, odvoz komunalnih odpadkov), telefon in prispevek za mestno zemljišče ter vse druge stroške, tako obratovalne kot neobratovalne, ki bi utegnile nastati, in sicer vse na podlagi dejansko nastalih stroškov,
– plačati stroške tekočega vzdrževanja najetih stvari do višine 400 EUR brez DDV za eno popravilo,
– nabaviti manjkajoči drobni inventar, ki je njegova last,
– v soglasju z najemodajalcem oblikovati razpis za letovanje in cenik storitev,
– zagotavljati prednost pri koriščenju počitniških kapacitet občanom občine Železniki in zaposlenim iz podjetij, ki imajo prednostno pravico pri uporabi kapacitet in jim zaračunaval storitve po pogojih razpisa,
– zbiranje prijav za letovanje pri najemodajalcu.
4. Plačilo najemnine in obratovalnih stroškov je bistvena sestavina pravnega posla.
5. Prostor se oddaja v najem za čas od 1. 5. 2007 do 30. 4. 2011.
6. Prostor je namenjen za opravljanje počitniške in gostinske dejavnosti.
7. Ponudba mora vsebovati:
– Naziv ponudnika in točen naslov ter račun ponudnika.
– Predmet ponudbe.
– Opis dejavnosti, ki jo bo ponudnik opravljal v obravnavanem poslovnem prostoru.
– Izpis vpisa v sodni register – za podjetja ali družbe, ne starejši od 30 dni.
– Priglasitveni list samostojnega podjetnika.
– Kratko poročilo o dosedanjih aktivnosti ter predstavitev programa.
– Dokazilo o poravnanih vseh družbenih in ostalih obveznostih (Uprava za javne prihodke ali Davčni urad ali Izjava banke), staro največ 30 dni.
– Potrdilo o registraciji – izdaja Davčni urad vsem zavezancem DDV.
– Dokazilo o plačilu varščine v višini 500 EUR, ki se plača na račun Občine Železniki št. 01346-0100007492.
– Dokazila oziroma dokumentacija glede izpolnjevanja meril iz 11. točke javne ponudbe.
– Ostalo – priporočila (neobvezno).
Ponudniki sami nosijo stroške v zvezi s pripravo ponudbe.
8. Pisne ponudbe se pošljejo v zaprti kuverti na naslov: Občina Železniki, Češnjica 48, p.p. 2, 4228 Železniki, s pripisom: »Ne odpiraj-Ponudba-Počitniški dom Portorož«. Najemodajalec bo izbral le med kandidati, ki bodo v razpisanem roku oddali popolno ponudbo z vsemi zahtevanimi dokazili. Naknadno dopolnjevanje vlog ni mogoče.
9. Rok za oddajo ponudbe je do 24. 4. 2007 do 12. ure. Ponudnik je na ponudbo vezan 60 dni od navedenega roka za oddajo ponudbe.
10. Javno odpiranje ponudb bo dne 24. 4. 2007 ob 13. uri v sejni sobi Občine Železniki, Češnjica 48, Železniki.
11. Merila za izbor najugodnejšega ponudnika:
– ponujena višina najemnine 90 točk,
– ponujena višina vzdrževanja 10 točk.
12. Če med ponudniki, ki enakovredno izpolnjujejo pogoje in merila javne ponudbe, ne bo možno izbrati najemnika, bo izbor najemnika izveden z dražbo. O dnevu dražbe bodo ponudniki pismeno obveščeni. Ponudniku, ki v javni ponudbi uspe, se varščina poračuna pri plačilu najemnine. Če uspeli ponudnik ne sklene pogodbe ali kasneje odstopi od najema, varščina zapade v korist najemodajalca. Ponudnikom, ki v javni ponudbi ne uspejo, se varščina vrne v roku 15 dni po sprejemu odločitve o oddaji poslovnega prostora, na račun, katerega popolno in točno številko z navedbo enote banke ali UJP, so dolžni navesti že v ponudbi. Varščina se ne obrestuje. Najemodajalec si pridržuje pravico, da lahko postopek javne ponudbe do sklenitve pravnega posla ustavi in ne izbere nobenega ponudnika.
13. Ponudniki bodo o izbiri obveščeni v roku do 5 dni od odpiranja ponudb. Z izbranim ponudnikom bo pogodba sklenjena v roku 2 dni od pravnomočnosti sklepa o izbiri ponudnika.
14. Ogled prostora je mogoč po predhodnem dogovoru. Dodatne informacije dobijo interesenti pri Cirili Tušek, na tel. 04/500-00-18.