Št. 1100-23-24/2007 Ob-11307/07
, Stran 2922
V skladu z 58. čl. Zakona o javnih uslužbencih – ZJU-UPB2 (Ur. l. RS, št. 32/06) Ministrstvo za finance, Davčna uprava RS, objavlja javni natečaj za zasedbo prostih uradniških delovnih mest v Davčni upravi RS,
na Generalnem davčnem uradu
1. Namestnik/-ca generalnega direktorja.
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
– univerzitetna izobrazba ali visoka strokovna izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem ekonomske, pravne, upravne ali druge ustrezne smeri,
– 7 let delovnih izkušenj za najnižji naziv – sekretar/-ka, ki se lahko skrajšajo za tretjino v primeru univerzitetne izobrazbe z magisterijem, doktoratom oziroma zaključenim specialističnim študijem.
Posebni pogoji in dodatna znanja:
– državni izpit iz javne uprave,
– osnovna raven znanja tujega jezika.
Želena znanja in sposobnosti:
– znanja vodenja in upravljanja v javni upravi,
– komunikacijske veščine,
– sposobnost nastopanja v javnosti,
– sposobnost strateškega načrtovanja,
– odločanje na najvišjih nivojih.
Posebna znanja in veščine:
– delovanje Davčne uprave RS,
– poznavanje delovanja velikih informacijskih sistemov.
Natečajna komisija bo v razgovoru presojala znanja kandidatov in sicer:
– poznavanje problematike področja,
– strokovno uveljavljenost na področju,
– poznavanje pravne ureditve področja,
– poznavanje načel in razvojnih usmeritev delovanja davčne uprave,
– vizijo razvoja opredeljenih nalog na podlagi področja dela Davčne uprave RS.
Kratek opis dela:
– neposredna pomoč pri vodenju strokovnih nalog na delu delovnega področja DURS,
– vodenje strokovnih nalog na področju dela DURS,
– vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte,
– samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv,
– zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije,
– opravljanje drugih najzahtevnejših nalog.
2. Podsekretar/-ka v Notranjerevizijski službi.
Pogoji za zasedbo delovnega mesta:
– univerzitetna izobrazba ali visoka strokovna izobrazba s specializacijo oziroma magisterijem smer informatika, ekonomija ali druga ustrezna smer,
– 6 let delovnih izkušenj za najnižji naziv – podsekretar/-ka, ki se lahko skrajšajo za tretjino v primeru univerzitetne izobrazbe z magisterijem, doktoratom oziroma zaključenim specialističnim študijem.
Posebni pogoji in dodatna znanja:
– državni izpit iz javne uprave,
– izpit za preizkušenega revizorja informacijskega sistema,
– osnovna raven znanja angleškega, nemškega ali francoskega jezika.
Kratek opis dela:
– vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah,
– sodelovanje pri oblikovanju sistemskih rešitev in drugih zahtevnejših gradiv ter informacij s področja informacijske tehnologije in informacijske varnosti,
– spremljanje razvoja in nadziranja informacijske tehnologije,
– ocena učinkovitosti razvojnih projektov in svetovanje pri prenovah poslovnih procesov,
– preprečevanje zlorab, poneverb, kraj in razkritij poslovnih skrivnosti.
Kandidat/-ka, ki nima opravljenega ustreznega strokovnega izpita za imenovanje v naziv ga mora opraviti najkasneje v enem letu od sklenitve delovnega razmerja.
Z izbranimi kandidati bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen in poln delovni čas.
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati kandidati za zasedbo delovnega mesta:
– znanje uradnega jezika,
– državljanstvo Republike Slovenije,
– da oseba ni bila pravnomočno obsojena zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti, in da ni bila obsojena na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– da zoper osebo ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
K prijavi morajo kandidati/-ke priložiti naslednje:
1. izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
2. opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj,
3. pisno izjavo o osnovni ravni znanja tujega jezika,
4. pisno izjavo o opravljenem izpitu za preizkušenega revizorja informacijskega sistema,
5. pisno izjavo kandidata, da:
– je državljan Republike Slovenije,
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– zoper njega ni vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
6. izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Davčni upravi RS pridobitev podatkov iz 5. točke iz uradne evidence.
V primeru, da kandidat ne soglaša, bo moral sam predložiti ustrezna dokazila.
Formalno nepopolne prijave se v skladu z 21. členom Uredbe o postopku za zasedbo delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih (Ur. l. RS, št. 139/06) ne bodo uvrstile v izbirni postopek.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat/-ka v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil/-a.
Natečajna komisija bo z razgovorom ugotovila komunikacijske veščine kandidata, upravljavske in vodstvene sposobnosti pa bo presojala bodisi na podlagi razgovora, bodisi na podlagi priloženih referenc.
Prijave pošljite v 8 dneh od objave na naslov, kjer se bo delovno mesto opravljalo. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Prijave se pošljejo na naslov: DURS, Generalni davčni urad, Šmartinska cesta 55, 1000 Ljubljana ali na gp.durs-gdu@gov.si,
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnih straneh Davčne uprave RS – http://www.durs.gov.si/.
Neizbrane kandidate/-ke bomo o neizbiri obvestili v roku 15 dni po opravljeni izbiri.
Dodatne informacije o izvedbi javnega natečaja je mogoče dobiti pri Marini Vodopivec, tel. 01/478-29-18.