Št. 430-0008/2007-1 Ob-13842/07
, Stran 3689
I. Predmet prodaje: predmet prodaje je nepremičnina, parc. št. 788/10, travnik v izmeri 1465 m2, k.o. Polhov Gradec. Parcela se nahaja v zazidljivem območju, ki se ureja s prostorskimi ureditvenimi pogoji, v območju gradnje stanovanj in spremljajoče dejavnosti v prostostoječi zazidavi.
II. Prodajni pogoji
1. Nepremičnina se prodaja za izklicno ceno 145.196 EUR.
2. Cena ne vključuje davka na promet nepremičnin, ki ga plača kupec.
3. Nakup bo potekal po načelu videno- kupljeno, kasnejše uveljavljanje zahtevkov zaradi napak ne bo upoštevano.
4. Izbrani ponudnik plača davek na promet nepremičnin, stroške notarja ter vpis v zemljiško knjigo.
5. Kot ponudniki lahko sodelujejo domače ali tuje fizične ali pravne osebe, pod pogojem, da so državljani Republike Slovenije ali druge države članice evropske unije oziroma imajo sedež v Republiki Sloveniji ali državi članici Evropske unije.
6. Ponudniki jamčijo resnost ponudbe z vplačilom varščine v višini 10% od izklicne cene nepremičnine na TRR 01221-00000813 sklic na št. 111, Občina Dobrova - Polhov Gradec.
Izbranemu najugodnejšemu ponudniku bo varščina brezobrestno všteta v kupnino.
Drugim ponudnikom bo varščina brezobrestno vrnjena v roku petih dni po končanem izboru najugodnejšega ponudnika, neuspelim ponudnikom bo varščina brez obresti vrnjena v roku 8 dni od izdaje sklepa o izbiri najugodnejšega ponudnika.
7. Osnovni kriterij in merilo za najugodnejšo ponudbo je cena.
8. Kupec lahko prevzame nepremičnine v posest ter vknjiži lastništvo nepremičnine na svoje ime po plačilu celotne kupnine in ostalih dajatev.
III. Vsebina ponudbe
Ponudba za nakup nepremičnine mora vsebovati naslednje:
1. podatke o ponudniku s točnim naslovom, če je ponudnik fizična oseba;
2. firmo in sedež ponudnika, če je ponudnik pravna oseba;
3. matično in davčno številko ponudnika;
4. fotokopijo potrdila o državljanstvu za fizične osebe, izpis iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni in izkazuje dejansko stanje za pravne osebe oziroma priglasitveni list DURS za samostojne podjetnike;
5. potrdilo o plačanih davkih in prispevkih za pravne osebe;
6. ponujeno ceno, način in rok plačila;
7. dokazilo o vplačilu varščine;
8. pisno izjavo ponudnika, da sprejema vse razpisne pogoje;
9. številko transakcijskega računa ponudnika za morebitno vrnitev vplačane varščine.
Ponudniki so dolžni ponudbo oddati na obrazcih razpisne dokumentacije, ki jo lahko brezplačno dvignejo na sedežu občine. Podrobni podatki glede nepremičnine in možnosti ogleda so na voljo na naslovu prodajalca ali na tel. 01/36-01-800.
IV. Postopek zbiranja ponudb in izbire najugodnejšega ponudnika
1. Pisne ponudbe z dokazili morajo prispeti na naslov: Občina Dobrova – Polhov Gradec, Ul. Vladimirja Dolničarja 2, 1356 Dobrova, v zaprti ovojnici z oznako »javni razpis – ponudba za nakup nepremičnine – ne odpiraj«, lahko pa se oddajo v sprejemni pisarni občine. Na hrbtni strani mora biti označen naslov pošiljatelja.
2. Rok za zbiranje ponudb je vključno do 4. 6. 2007 do 12. ure.
3. Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. V kolikor ponudba tudi v roku, določenem za dopolnitev ne bo popolna, je prodajalec ne bo upošteval.
4. Prepozno prispele ponudbe, ponudbe pod izklicno ceno in ponudbe, ki ne bodo izpolnjevale vseh razpisnih in drugih navedenih pogojev, ne bodo upoštevane. Ponudbe, ki bodo prispele po roku za oddajo ponudb, bodo zapečatene vrnjene ponudniku.
5. Odpiranje ponudb in postopek za izbor bo opravila Komisija za izvedbo in nadzor postopkov razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Dobrova - Polhov Gradec.
V primeru, da dva ali več ponudnikov ponudijo isto ceno, jih komisija lahko pozove k dopolnitvi ponudb ali z njimi opravi pogajanja. Po zaključku postopka predlaga komisija županu izbor najugodnejšega ponudnika.
6. Najugodnejši ponudnik bo izbran najkasneje v roku 10 dni po izteku roka za zbiranje ponudb. Ponudniki bodo o izbiri obveščeni v 15 dneh po sprejemu odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika. Izbrani ponudnik bo moral s prodajalcem skleniti kupoprodajno pogodbo najkasneje v 8 dneh po pravnomočnosti sklepa o izbiri.
7. V primeru, da ponudnik ne sklene pogodbe v navedenem roku, se šteje, da je odstopil od namere za sklenitev pogodbe in v tem primeru se vplačana garancija za resnost ponudbe ne vrne.
8. Izbrani ponudnik je dolžan ponudbeno ceno plačati v roku 15 dni po prejemu računa, ki se ga izstavi v roku 15 dni po podpisu pogodbe. Plačilo celotne vrednosti v prej določenem roku je bistvena sestavina pravnega posla. V primeru, da se plačilo ne izvede v roku, se pogodba razdre, varščina pa zadrži.
9. Prodajalec na podlagi tega zbiranja ponudb ni zavezan k sklenitvi pogodbe o prodaji nepremičnin z najugodnejšim ponudnikom oziroma lahko komisija s soglasjem župana postopek do sklenitve pogodbe ustavi.