Ob-13876/07
, Stran 3702
Na podlagi določil 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Ur. l. RS, št. 32/06, uradno prečiščeno besedilo, ZJU - UPB2, št. 62/06, 68/06, 131/06, 11/07 in 33/07) objavljamo javni natečaj za uradniški delovni mesti:
1. Svetovalec v Uradu za urejanje prostora (delovno mesto pod zap. št. 11).
Za delovno mesto je določeno, da se naloge opravljajo v nazivih: Svetovalec III, Svetovalec II in Svetovalec I.
Opis del in nalog:
– pomoč pri pripravi predpisov in drugih zahtevnejših gradiv,
– zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv,
– samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov,
– vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih na prvi stopnji,
– opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti,
– dela po nalogu predstojnika.
Poleg splošnih pogojev, določenih v Zakonu o delovnih razmerjih (Ur. l. RS, št. 42/02) ter pogojev, določenih v 88. členu Zakona o javnih uslužbencih, morajo kandidati/kandidatke izpolnjevati še naslednje pogoje:
– najmanj visoka strokovna izobrazba pravne ali upravne smeri (2. odstavek 87. člena Zakona o javnih uslužbencih),
– najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj,
– opravljen državni izpit iz javne uprave,
– opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka,
– znanje dela z računalnikom.
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 5 mesečnim poskusnim delom.
Izbrani kandidat oziroma kandidatka bo delo na delovnem mestu opravljal/a v nazivu Svetovalec III, z možnostjo napredovanja v naziv Svetovalec II in Svetovalec I.
V primeru, da izbrani kandidat/kandidatka nima opravljenega državnega izpita iz javne uprave ali strokovnega izpita iz upravnega postopka, ga/jo predstojnik lahko imenuje v naziv pod pogojem, da navedena pogoja izpolni v roku enega leta od dneva sklenitve delovnega razmerja.
Prijava mora vsebovati:
– izjavo kandidata/kandidatke o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
– opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj,
– izjavo kandidata/kandidatke, da je državljan/ka Republike Slovenije,
– izjavo kandidata/kandidatke, da ni bil/a pravnomočno obsojen/a zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in, da ni bil/a obsojen/a na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– izjavo kandidata/kandidatke, da zoper njega/njo ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
– izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Občini Tržič pridobitev podatkov iz 3., 4. in 5. alineje iz uradne evidence.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi življenjepis ter, da kandidat/kandidatka v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil/a.
Delo na navedenem uradniškem delovnem mestu se opravlja v prostorih občinske uprave Občine Tržič, Trg svobode 18, Tržič.
Kandidati/kandidatke naj pošljejo pisne prijave v 8 dneh od dneva objave tega javnega natečaja v Uradnem listu RS in na spletni strani Občine Tržič na naslov: Občina Tržič, Trg svobode 18, 4290 Tržič, v zaprti ovojnici z označbo »za javni natečaj za uradniško delovno mesto Svetovalec v Uradu za urejanje prostora pod zap. št. delovnega mesta: 11« ali na elektronski naslov: obcina.trzic@trzic.si. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kandidati/kandidatke bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v 15 dneh po opravljeni izbiri.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Tržič, Trg svobode 18, 4290 Tržič, www.trzic.si.
Občina Tržič bo obravnavala samo pravočasne in popolne prijave.
Za dodatne informacije o izvedbi javnega natečaja smo na voljo na tel. 04/59-71-510 (Melita Nikše).
2. Svetovalec v Uradu za urejanje prostora (delovno mesto pod zap. št. 16).
Za delovno mesto je določeno, da se naloge opravljajo v nazivih Svetovalec III, Svetovalec II in Svetovalec I.
Opis del in nalog:
– pomoč pri pripravi predpisov in drugih zahtevnejših gradiv,
– izdajanje lokacijskih informacij,
– zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših gradiv,
– samostojno oblikovanje manj zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov,
– vodenje in odločanje v zahtevnih upravnih postopkih na prvi stopnji,
– opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti,
– dela po nalogu predstojnika.
Poleg splošnih pogojev, določenih v Zakonu o delovnih razmerjih (Ur. l. RS, št. 42/02) ter pogojev, določenih v 88. členu Zakona o javnih uslužbencih, morajo kandidati/kandidatke izpolnjevati še naslednje pogoje:
– najmanj visoka strokovna izobrazba tehnične, upravne ali pravne smeri (drugi odstavek 87. člena Zakona o javnih uslužbencih),
– najmanj 7 mesecev delovnih izkušenj,
– opravljen državni izpit iz javne uprave,
– opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka,
– znanje dela z računalnikom.
Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 5 mesečnim poskusnim delom.
Izbrani kandidat oziroma kandidatka bo delo na delovnem mestu opravljal/a v nazivu Svetovalec III, z možnostjo napredovanja v naziv Svetovalec II in Svetovalec I.
V primeru, da izbrani kandidat/kandidatka nima opravljenega državnega izpita iz javne uprave ali strokovnega izpita iz upravnega postopka, ga/jo predstojnik lahko imenuje v naziv pod pogojem, da navedena pogoja izpolni v roku enega leta od dneva sklenitve delovnega razmerja.
Prijava mora vsebovati:
– izjavo kandidata/kandidatke o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
– opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj,
– izjavo kandidata/kandidatke, da je državljan/ka Republike Slovenije,
– izjavo kandidata/kandidatke, da ni bil/a pravnomočno obsojen/a zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in, da ni bil/a obsojen/a na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– izjavo kandidata/kandidatke, da zoper njega/njo ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
– izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Občini Tržič pridobitev podatkov iz 3., 4. in 5. alineje iz uradne evidence.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi življenjepis ter, da kandidat/kandidatka v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil/a.
Delo na navedenem uradniškem delovnem mestu se opravlja v prostorih Občinske uprave Občine Tržič, Trg svobode 18, Tržič.
Kandidati/kandidatke naj pošljejo pisne prijave v 8 dneh od dneva objave tega javnega natečaja v Uradnem listu RS in na spletni strani Občine Tržič na naslov: Občina Tržič, Trg svobode 18, 4290 Tržič, v zaprti ovojnici z označbo »za javni natečaj za uradniško delovno mesto Svetovalec v Uradu za urejanje prostora pod zap. št. delovnega mesta 16« ali na elektronski naslov: obcina.trzic@trzic.si. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Kandidati/kandidatke bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v 15 dneh po opravljeni izbiri.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletni strani Občine Tržič, Trg svobode 18, 4290 Tržič, www.trzic.si.
Občina Tržič bo obravnavala samo pravočasne in popolne prijave.
Za dodatne informacije o izvedbi javnega natečaja smo na voljo na tel. 04/59-71-510 (Melita Nikše).