Uradni list

Številka 45
Uradni list RS, št. 45/2007 z dne 25. 5. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 45/2007 z dne 25. 5. 2007

Kazalo

Št. 21/05/2007 Ob-15142/07 , Stran 3920
1. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti podeželskih razvojnih jeder (v nadaljevanju PRJ) v letu 2007. 2. Namen in cilji S sofinanciranjem delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ se želi spodbuditi podjetništvo na podeželju in ustvarjanje podjetniške klime s tem, da se v izbranih okoljih zagotavlja razvoj mikro oblik podjetništva ter v izbranih okoljih aktivirati neizkoriščene prostorske in človeške potenciale. Osnovni cilji podpore PRJ je spodbujanje podjetništva s ciljem trajnega zagotavljanja dodatnega dohodka na kmetijah oziroma podeželju. 3. Upravičenci: upravičenci za dodelitev sredstev so PRJ, katerih vzpostavitev in delovanje je bilo sofinancirano na podlagi izbora po Javnem razpisu za sofinanciranje stroškov vzpostavitve in delovanja podeželskih razvojnih jeder za obdobje 2002–2003, objavljenega v Ur. l. RS, št. 62-63 z dne 19. 7. 2002, Javnem razpisu za sofinanciranje stroškov vzpostavitve in delovanja podeželskih jeder, objavljenega v Ur. l. RS, št. 59 z dne 20. 6. 2003 in Javnem razpisu za sofinanciranje stroškov vzpostavitve in delovanja podeželskih razvojnih jeder in nadaljnjo podporo že vzpostavljenim podeželskim razvojnim jedrom objavljenega v Ur. l. RS, št. 85-87 z dne 6. 8. 2004. 4. Sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ Sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ bo potekalo po posameznih sklopih stroškov, in sicer v obsegu kot sledi: – za stroške dela managementa v višini do 9.600,00 EUR, – za stroške vodenja, razvoja in izvajanja programov usposabljanja v višini do 11.200,00 EUR, – za materialne stroške delovanja v višini do 1.600,00 EUR in – za stroške izvajanja aktivnosti štiristopenjskega pristopa k razvoju lokalnih zaposlitvenih iniciativ brez pravic vključenih udeležencev v PRJ v višini 3.000,00 EUR za vse faze izvajanja programa. Posameznemu prijavitelju se prizna višina odobrenih sredstev skupaj največ do 25.400,00 EUR. Vsi vzpostavljeni PRJ bodo sofinancirani do 50% upravičenih stroškov. Upravičeni stroški se nanašajo na programe, ki so povezani z nekmetijsko dejavnostjo na kmetijah in podeželju ter niso produkti, ki so navedeni v Aneksu 1 k Rimski pogodbi, sprejeti 25. 3. 1957 (kmetijski produkti; http://www.podjetniski-portal.si/content.aspx?docid=3728&rootnodeid=9 pod Seznam proizvodov, ki so upravičeni do sofinanciranja s strani kmetijske politike in zato niso predmet sofinanciranja podpornih aktivnosti iz programa Podjetništvo na podeželju). 5. Upravičeni stroški, ki jih JAPTI na podlagi tega razpisa sofinancira so naslednji: 1. Upravičeni stroški managementa so: – plače zaposlenih v PRJ, – stroški plač zaposlenih v instituciji, ki pogodbeno izvaja managerska dela za PRJ, – obratovalni stroški (elektrika, najem prostora, ogrevanje, internet, stacionarni telefon), – potni stroški za zaposlene v PRJ. Stroški plače posameznega zaposlenega ne smejo presegati 1.900 EUR drugi bruto mesečno iz javnih sredstev (državna, občinska…) s tem, da prevoz na delo ni zajet v tej vrednosti. Razlika se lahko pokriva iz pridobitne dejavnosti. Upravičeni stroški managementa se priznajo v naslednjih obsegih za: – izvajanje splošnih managerskih aktivnosti do 4.000 EUR, – obratovalni stroški do 2.500 EUR in se krijejo na podlagi dejanskih stroškov s tem, da se pri stacionarnem telefonu priznajo dejanski stroški, vendar največ do 42 EUR na mesec, – spremljanje uporabnikov storitev PRJ preko spletnega orodja Evropski karierni potni list do 130 EUR na uporabnika, – vzpostavitev nove podjetniške povezave na področju izvajanja dejavnosti na podeželju do 420 EUR na novo podjetniško povezavo, – potne stroške za zaposlene v PRJ do 2.000 EUR, – sodelovanje pri pripravi projekta za mednarodna sredstva s področja podeželja do 420 EUR na posamezno popolno oddano prijavo, za odobreno prijavo pa dodatnih 420 EUR, – organizacije promocijske prodajne akcije do 420 EUR na prodajno akcijo in 84 EUR za vsak nadaljnji dan akcije, – delo z elektronsko trgovino do 420 EUR in sicer na vsak nov izdelek objavljen na elektronski trgovini do 42 EUR, – realizacijo samozaposlitve do 420 EUR na posamezno zaposlitev, vendar največ do 4.200 EUR, – sofinanciranje upravičenih stroškov plač zaposlenih v instituciji, ki pogodbeno izvaja managerska dela za PRJ do 30%. 2. Upravičeni stroški vodenja, razvoja in izvajanja programov usposabljanja so: – stroški dela zaposlenih v PRJ, – stroški zunanjega izvajalca, – materialni stroški, – najem prostorov, – stroški storitev za izvedbo ogleda dobrih praks. V posamezni tematski skupini in na delavnici mora biti prisotno najmanj 6 udeležencev iz tematske skupine, sicer se stroški delavnice ne sofinancirajo. PRJ mora s posameznimi udeleženci tematskih skupin skleniti pogodbo, s katero se ta zavezuje zagotoviti najmanj 80% prisotnost na aktivnostih za tematsko skupino v katero je vključen. Izvajanje informiranja in animiranja, ki poteka od 3 do 5 šolskih ur: – pri programih informiranja in animiranja se prizna za izvedbo 5 ur od tega štiri ure za izvedbo in eno uro za pripravo in sicer za stroške izvedbe, katere izvajalec je PRJ, se prizna strošek plače zaposlenega v PRJ do 32 EUR bruto na uro, če je izvajalec zunanji, se prizna strošek na podlagi dejanskih stroškov na uro, vendar do 38 EUR bruto z vključenim DDV na uro, – za izvedbo programov informiranja in animiranja, ki trajajo posamezni dan nad 4 šolske ure, se prizna strošek za največ 15 izvedb za skupino, – programov informiranja in animiranja, ki trajajo posamezni dan pod 4 šolske ure se ne sofinancira, – za strošek organizacije za posamezni program informiranja in animiranja se prizna dejanski strošek plače zaposlenega v PRJ do višine 210 EUR, – materialne stroške za izvedbo informiranja in animiranja se prizna do 84 EUR na dan na izvedbo na podlagi dejanskih stroškov in stroške za najem prostorov do 130 EUR na dan na podlagi dejanskih stroškov. Za izvedbo posameznega dneva informiranja in animiranja, ki poteka od 3 do 5 šolskih ur se prizna največ do 614 EUR. Stroški za izvedbo informiranja in animiranja so upravičeni v primeru, da imena udeležencev v tematskih skupinah še niso znana. Upravičeni stroški izvajanja programov usposabljanja, ki potekajo od 4 do 8 šolskih ur: – pri programih usposabljanja se za izvedbo prizna dejansko število ur trajanja delavnice, za pripravo na izvedbo še 2 uri in sicer za stroške izvedbe, katere izvajalec je PRJ, se prizna strošek plače zaposlenega v PRJ do 32 EUR bruto na šolsko uro, če pa je izvajalec zunanji, pa se prizna strošek na podlagi dejanskih stroškov na šolsko uro, vendar do 38 EUR bruto z vključenim DDV na šolsko uro, – za izvedbo programov usposabljanja, ki trajajo posamezni dan nad 4 šolske ure, se prizna strošek za največ 40 izvedb, – programov usposabljanja, ki trajajo posamezni dan pod 4 šolske ure se ne sofinancira, – za strošek organizacije posameznega dne enodnevnega ali večdnevnega usposabljanja 42 EUR, – materialne stroške za izvedbo usposabljanja se prizna do 84 EUR na dan za izvedbo na podlagi dejanskih stroškov in stroške za najem prostorov do 130 EUR na dan na podlagi dejanskih stroškov. Za izvedbo posameznega dneva usposabljanja, ki od 4 do 8 šolskih ur se prizna največ do 560 EUR. Upravičeni stroški vključevanja v programe usposabljanja, kjer se krijejo stroški kotizacije, ki jih je potrdila pristojna institucija, po objavljenih cenikih so: – do največ 630 EUR bruto z vključenim DDV na udeleženca vendar za največ 30 udeležencev po objavljenih cenikih, – do 21 EUR stroška plače zaposlenega v PRJ na posameznega udeleženca. Za izvedbo vključitev v programe usposabljanja, kjer se krijejo stroški kotizacije, ki jih je potrdila pristojna institucija po objavljenih cenikih se prizna največ do 651 EUR na posameznega udeleženca. Izvajanje ogledov dobrih praks na posamezno tematsko skupino: – do največ 1.000 EUR bruto z vključenim DDV za kritje stroškov storitev na podlagi dejanskih stroškov, – do največ 3 izvedbe na posamezno tematsko skupino, – za strošek organizacije posameznega dne enodnevnega ali večdnevnega usposabljanja 42 EUR, – za strošek vodenja ogleda dobrih praks se prizna strošek plače zaposlenega v PRJ do 32 EUR bruto na uro, če je izvajalec zunanji, se prizna strošek na podlagi dejanskih stroškov na uro, vendar do 38 EUR bruto z vključenim DDV. Prizna se strošek najmanj 4 ure (brez prevoza) in največ do 8 ur na posamezni dan izvedbe ogleda dobrih praks. Strošek za vodenje ogleda dobrih praks se prizna samo v okviru ene tematske skupine, če se izvede ogled dobrih praks za več tematskih skupin skupaj. Za izvedbo ogledov dobrih praks na posamezno tematsko skupino se prizna največ do 1.080 EUR. 3. Upravičeni materialni stroški delovanja so stroški za: – oglaševanje v elektronskih in tiskanih medijih ter radiju, – za pripravo in izdelavo promocijskih letakov in/ali plakatov, – pripravo in izdelavo prodajnih katalogov in cenikov, ki ne zajema podatkov o posameznih ponudnikih, – trženje izdelkov, – vzpostavitev novih prodajnih poti in/ali novih prodajnih mest, – »e-trženje«, – udeležbo na sejmih, prireditvah in tržnicah, (potni stroški in stroški najema sejemskega prostora in stojnic), – oblikovanje celostne grafične podobe embalaže in opreme izdelkov in ki so nastali oziroma so povezani izključno za izdelke domače obrti in se nanašajo na celovito ponudbo posameznega PRJ, oziroma celovito ponudbo vseh PRJ skupaj. Stroški trženja so upravičeni v primeru izvajanja trženja pod skupno blagovno znamko PRJ. 4. Upravičeni stroški izvajanja aktivnosti štiristopenjskega pristopa Upravičeni stroški svetovanja so: – stroški dela zaposlenih v PRJ, – stroški zunanjega izvajalca. Upravičeni stroški svetovanja so: – stroški svetovanja končnim uporabnikom storitev PRJ do največ 20 ur na posameznega svetovanca, vendar največ za 40 udeležencev v višini do 38 EUR bruto na uro z vključenim DDV na podlagi dejanskih stroškov svetovanja, – stroški svetovanja PRJ s strani zunanjega izvajalca za razvoj novih produktov PRJ do 2.500 EUR bruto. 6. Pogoji za prijavo: na ta javni razpis se lahko prijavijo le PRJ, izbrani na razpisu za vzpostavitev in delovanje PRJ v letu 2002, 2003 in 2004. Prijavitelji morajo v vlogi priložiti finančno poročilo PRJ za leto 2006, potrjeno s strani organa, pristojnega za sprejetje takšnega akta v skladu z akti prijavitelja. 7. Višina sredstev Okvirna višina sredstev za sofinanciranje PRJ v letu 2007 znaša 171.400,00 EUR. Na podlagi razpisnih meril se izbere najboljše ocenjene programe dela s tematskimi skupinami posameznega PRJ. Stroški za management in materialni stroški se dodelijo v deležu vrednosti odobrenih programov dela s tematskimi skupinami glede na višino zaprošenih sredstev za programe dela s tematskimi skupinami. Nerazdeljena sredstva, ki ostanejo po odobritvi vseh sredstev celovitih programov dela s tematskimi skupinami s pripadajočimi stroški managementa in materialnimi stroški se dodelijo za izvedbo naslednjega oziroma več programov dela s tematskimi skupinami in dela kritja stroška managementa z istim številom točk. V primeru, da je preostanek sredstev manjši od stroškov programa-ov dela s tematskimi skupinami se preostanek sredstev razdeli proporcionalno na vse prijavitelje za povečano kritje stroškov managementa in materialnih stroškov na osnovi zgoraj navedene višine odobrenih stroškov managementa in materialnih stroškov, vendar največ do višine upravičenih zaprošenih sredstev. Višina dodeljenih sredstev bo določena na podlagi predvidenega obsega upravičenih aktivnosti v letu 2007. 8. Rok izvedbe in obdobje sofinanciranja: obdobje za izvedbo prijavljenih aktivnosti in za doseganje rezultatov za leto 2007 je od 1. 1. 2007 do 24. 12. 2007. Pri sofinanciranju se upoštevajo vsi upravičeni stroški, nastali izključno v obdobju od 1. 1. 2007 do 24. 12. 2007. 9. Merila za izbor sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ Programe dela s tematskimi skupinami v okviru popolnih vlog bo ocenjevala razpisna komisija na podlagi naslednjih meril: A. Povprečno število realiziranih zaposlitev v letih 2002 do vključno 2006 Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Število doseženih točk v okviru tega sklopa meril se sešteva do 20 točk. B. Povprečno število razvitih novih produktov oziroma storitev v letih 2002 do vključno 2006 Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Število doseženih točk v okviru tega sklopa meril se sešteva do 10 točk. C. Ocena programa dela s tematsko skupino Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! D. Pričakovani rezultati po posamezni tematski skupini Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! E. Lokalno sofinanciranje Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izbrani bodo programi dela s tematskimi skupinami tistih prijaviteljev, ki bodo oddali popolno vlogo, izpolnili razpisne pogoje določene s tem razpisom ter dosegli vsaj 40 točk. 10. Rok za prejetje vlog JAPTI bo kot pravočasne upošteval tiste vloge, ki jih bo v zaprti ovojnici prejel najkasneje do 26. 6. 2007 do 10. ure na naslov Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana, s pripisom »Ne odpiraj – vloga« z navedbo »javni razpis za sofinanciranje delovanja in izvajanja aktivnosti PRJ« na prednji strani ter s polnim naslovom pošiljatelja. Odpirajo se samo v roku prispele, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vloge. Vloge, ki bodo prispele po roku se kot prepozne zavržejo in se neodprte vrnejo pošiljatelju. 11. Datum odpiranja: odpiranje vlog ni javno in bo v torek 26. 6. 2007 ob 11. uri. 12. Obveščanje o izboru: prijavitelji vlog bodo o izboru pisno obveščeni v roku 30 dni od datuma odpiranja vlog. 13. Sklenitev pogodb: skrajni rok za sklenitev pogodbe o sofinanciranju je 8 dni od prejema sklepa o odobritvi sofinanciranja upravičenih stroškov. Če pogodba, brez opravičljivih razlogov, ni sklenjena v tem roku, sklep preneha veljati, prijavitelju pa se posreduje sklep o zavrnitvi sofinanciranja. 14. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija (navodila in obrazci) je na voljo na spletnih straneh JAPTI: http://www.japti.si ali na sedežu JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska 156, 1000 Ljubljana (8. nadstropje), vsak delovni dan do 14. ure (tel. 01/ 589-18-86). 13. Dodatne informacije: prijavitelj lahko dobi vse informacije v zvezi z izdelavo vloge in pojasnila k razpisni dokumentaciji na podlagi pisnega zaprosila na elektronskem naslovu: rok.smrdel@japti.si ali pisno na naslovu JAPTI s pripisom oziroma sklicem na »javni razpis PRJ«, najkasneje tri delovne dni pred iztekom roka za prejem vlog.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti