Ob-20316/07
, Stran 5394
1. Predmet razpisa: predmet razpisa je izvedba vseh nujnih gradbenih in instalacijskih del ter pridobitev potrebne dokumentacije za dela ter nabava, izgradnja in montaža vlečnice Plata I. na smučišču Celjska koča.
2. Obseg del in rok izvedbe: ponudnik mora ponuditi:
– izdelavo tehničnih projektov za ponujeno vlečniško napravo z vsemi sestavnimi deli,
– pridobitev gradbenega, uporabnega ter obratovalnega dovoljenja ter ostalih potrebnih dovoljenj in varnostnih certifikatov za ponujeno vlečniško napravo,
– dobavo vlečniške naprave, primerne obstoječemu terenu in obstoječim karakteristikam terena,
– montažo naprave z vsemi potrebnimi elektro in strojnimi instalacijami,
– vsa pripadajoča pripravljalna dela in ostala gradbena dela v zvezi s pripravo terena, izvedbo temeljenja, geološke raziskave in nujne geodetske podlage.
Navedena dela mora ponudnik dokončati do pričetka smučarske sezone v letu 2007/8. Vmesni roki za izvedbo so navedeni v razpisni dokumentaciji, sicer so okvirni roki pridobitev gradbenega dovoljenja do 15. 9. 2007, gradnja in montaža do 1. 11. 2007 ter pridobitev obratovalnega dovoljenja do 1. 12. 2007.
3. Vsebina ponudbe:
3.1 podatki o ponudniku,
3.2 ponudbeni predračun,
3.3 izjava o sprejetju pogojev predmetnega razpisa,
3.4 plačilni pogoji,
3.5 reference in dokazila o usposobljenosti izvajalca,
3.6 terminski plan in izjava o roku izvedbe pogodbenih ter da bo izvajalec kril izpad dohodka investitorja za vsak dan prekoračitve roka izvajanja del,
3.7 izjavo o plačanih obveznostih,
3.8 garancije bank za resnost ponudbe, za pravočasno in kvalitetno izvedbo del, za odpravo napak v garancijskem roku,
3.9 osnutek pogodbe.
Ponudba naj zajema vsa razpisana dela.
4. Način obračuna: »ključ v roke«.
5. Plačilni pogoji
Varianta 1: na osnovi mesečnih situacij v 90 dneh po potrditvi nadzornega organa.
Varianta 2: po posebni ponudbi izvajalca.
6. Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika:
– celovitost in kvaliteta ponudbe,
– ponudbena cena,
– najugodnejši plačilni pogoji glede na varianto in način obračuna,
– reference,
– rok izvedbe,
– ustrezne bančne garancije za pravočasno in kvalitetno izvedbo del.
Pooblaščeni zastopnik TRC d.o.o. za izvedbo tega razpisa je ZPO Celje, ki bo na osnovi medsebojnega sporazuma med TRC d.o.o. in ZPO Celje podpisal pogodbo o izvedbi ponujenih del.
Ponudniki lahko dobijo dodatna pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo na ZPO Celje na tel. 03/42-82-650, po predhodni najavi vsak delovni dan med 7.30 in 15.30. Kontaktna oseba za predmetni razpis je Tatjana Hren.
Ponudbe morajo biti predane na priloženih originalnih potrjenih listih. Nepopolne in nejasne ponudbe bodo izločene. Prav tako bodo izločene vse ponudbe, za katere se bo v katerikoli fazi izbora ugotovilo, da je ponudnik navedel neresnične podatke.
Obseg zahtevanih del je razviden iz dokumentacije, ki je ponudnikom na voljo od dneva objave v Uradnem listu RS na naslovu ZPO Celje, Dečkova cesta 1, 3000 Celje, vsak dan od 7.30 do 15.30 po predhodni najavi v tajništvu ZPO Celja na tel. 03/42-82-650 in odkupom za vsa razpisna dela po ceni 100 EUR + DDV. Dokumentacijo lahko dvignete s predložitvijo potrdila o odkupu. Znesek za odkup dokumentacije nakažite prek transakcijskega računa, odprtega pri Banki Celje 06000-0898236886.
Ponudbe z oznako »Ne odpiraj – Ponudba – za izvedbo vseh del za nabavo in montažo vlečnice pod Celjsko kočo – Plata I. in s polnim naslovom ponudnika na zadnji strani kuverte je potrebno dostaviti v zapečateni kuverti na naslov: TRC d.o.o., Dečkova cesta 1, 3000 Celje do 27. 7. 2007 do 12. ure.
Odpiranje ponudb bo v 27. 7. 2007 v prostorih TRC d.o.o. Celje. O rezultatih razpisa bodo ponudniki obveščeni najkasneje v 14 dneh od zaključka razpisa.
Investitor v nobenem primeru ne krije stroškov priprave ponudb ali odkupa razpisne dokumentacije. Nepopolne in nejasne ponudbe bodo izločene.
V primeru neustreznih ponudb ali drugih razlogov investitor ni dolžan sprejeti ponudbe ali skleniti pogodbe ter lahko razpis ponovi.