Ob-20476/07
, Stran 5418
1. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Pivka, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka (v nadaljevanju prodajalec).
2. Predmet prodaje:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Nepremičnine se odprodajo v celoti po sistemu videno-kupljeno. Stanovanja so bremen prosta in so vseljiva takoj.
Predpisane davčne dajatve na promet nepremičnine in stroške overitve pogodbe plača prodajalec, vse ostale stroške (stroške prenosa lastninske pravice itd.) plača kupec.
3. Ponudba mora vsebovati:
– ime in priimek oziroma naziv pravne osebe ter naslov ponudnika,
– navedbo naslova in številke stanovanja, za katerega ponudnik podaja ponudbo,
– ponujeno ceno za stanovanje iz prejšnje alineje, ki ne sme biti nižja od izklicne cene,
– potrdilo o vplačani kavciji (original) ter celotno številko računa (št. banke in št. računa) za primer vračila kavcije,
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (za pravne osebe),
– dokazilo, da ima ponudnik pravico pridobiti nepremičnine v RS (fotokopijo potrdila o državljanstvu za fizične osebe ali izpisek iz sodnega registra za pravne osebe oziroma priglasitveni list za samostojne podjetnike (DURS), ki ne smeta biti starejša od 3 mesecev ipd.),
– fotokopijo osebne izkaznice,
– davčno, matično in telefonsko številko.
4. Višina kavcije: interesenti, ki želijo sodelovati na javnem razpisu, morajo vplačati kavcijo, v višini 10% izklicne cene stanovanja, za katerega ponudnik podaja ponudbo. Kavcijo se nakaže na zakladniški podračun Občine Pivka, št. računa: 01291-0100016298 pri Banki Slovenije, z navedbo »Plačilo kavcije za javni razpis« ter »naslov in št. objekta stanovanja«.
5. Vplačana kavcija se šteje izbranemu ponudniku v kupnino za stanovanje. Neuspelim ponudnikom pa bo kavcija vrnjena v roku 10 dni od dneva odpiranja ponudb, in sicer v vplačanem znesku.
6. Ponudniki morajo oddati pisne ponudbe v zaprti ovojnici, najkasneje do ponedeljka 30. 7. 2007, priporočeno, na naslov: Občina Pivka, Kolodvorska cesta 5, 6257 Pivka, z oznako: »Javno zbiranje ponudb – ne odpiraj«.
7. Odpiranje ponudb bo komisijsko v roku 14 dni od zadnjega dne sprejemanja ponudb oziroma v roku 14 dni od 30. 7. 2007.
8. Merilo za izbor najugodnejše ponudbe je cena. Najnižji znesek višanja izklicne cene v oddani ponudbi je 500€. Najugodnejši ponudnik je tisti, ki ponudi najvišjo ceno. V primeru dveh ali več enakih ponudb se izvede ustna licitacija, kjer je najnižji znesek višanja 500 €.
Ustna licitacija bo izvedena tudi za stanovanja, ki se ne bodo prodala z zbiranjem ponudb, pri čemer lahko licitirajo le ponudniki, ki z zbiranjem ponudb niso uspeli. Ponudniki lahko licitirajo katerokoli stanovanje, ki je predmet tega javnega razpisa. Licitacija bo izvedena v roku 8 dni od odpiranja ponudb. Ponudniki bodo o kraju in datumu ustne licitacije pisno obveščeni.
9. Način in rok plačila kupnine: izbrani kupec bo moral skleniti prodajno pogodbo najkasneje v 15 dneh po prejemu sklepa o izboru. Če izbrani ponudnik v tem roku ne sklene pogodbe, se šteje, da je odstopil od nakupa, prodajalec pa zadrži njegovo kavcijo.
Po podpisu pogodbe Občina Pivka izstavi kupcu račun za plačilo kupnine. Kupec plača celotno kupnino (zmanjšano za vplačano kavcijo) na zakladniški podračun Občine Pivka, št.: 01291-0100016298 pri Banki Slovenije, vendar najkasneje v 8 dneh po izstavitvi računa.
10. Plačilo celotne kupnine za stanovanje v roku, ki je določen, je bistvena sestavina pravnega posla. Če kupec ne plača kupnine v navedenem roku, se pogodba razdre, kavcija pa se zadrži.
11. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s najugodnejšim ali katerimkoli ponudnikom je izključena. Na podlagi 3. člena Uredbe o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03) lahko Komisija za vodenje in nadzor postopka razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Pivka, s soglasjem župana, postopek prodaje ali pogajanj ustavi do sklenitve pravnega posla, brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti, pri čemer se povrne kavcija izbranemu kupcu, v vplačanem znesku, ter stroške v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije. O tem posreduje Občina izbranemu kupcu odločitev v roku 8 dni od dneva odpiranja ponudb.
12. Vse dodatne informacije o pogojih javnega zbiranja ponudb in natančnejše podatke o nepremičninah lahko interesenti dobijo na tel. 05/72-10-100 (kontaktna oseba: Jana Vodopivec). Ogled stanovanja je možen po predhodnem dogovoru.