Št. 102-02/07-2 Ob-22124/07
, Stran 5822
-Občina Moravske Toplice na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 32/06-UPB 2 in 33/07) objavlja javni natečaj za prosto uradniško delovno mesto v organu skupne občinske uprave Medobčinska inšpekcija in redarstvo
občinski redar (m/ž) v Medobčinski inšpekciji in redarstvu.
Naloge na uradniškem delovnem mestu se opravljajo v nazivih občinski redar III, občinski redar II in občinski redar I.
Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– najmanj srednja splošna ali srednja strokovna izobrazba,
– najmanj 6 mesecev delovnih izkušenj,
– strokovni upravni izpit,
– državljanstvo Republike Slovenije,
– obvladati morajo uradni jezik,
– vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije B, vendar ne smejo biti vozniki začetniki,
– ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
– v zadnjih treh letih ne smejo biti pravnomočno obsojeni ali v kazenskem postopku za kaznivo dejanje povzročitve prometne nesreče IV. kategorije ali kaznivo dejanje zapustitve poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči,
– ne smejo imeti več kot pet kazenskih točk v cestnem prometu,
– ne smejo biti pravnomočno kaznovani za prekršek zoper javni red in mir z elementi nasilja.
Od kandidatov pričakujemo še, da imajo opravljen strokovni izpit iz upravnega postopka, preizkus znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku.
Okvirna vsebina dela: nadzor nad izvajanjem nalog po Zakonu o varnosti cestnega prometa ter po odlokih občine, vodenje enostavnih upravnih postopkov na prvi stopnji ter druge naloge občinskega redarstva.
Izbrani kandidat bo naloge na uradniškem delovnem mestu opravljal v nazivu občinski redar III z možnostjo napredovanja v naziv občinski redar II in občinski redar I. Naloge bo opravljal na sedežu Medobčinske inšpekcije in redarstva v Tešanovcih 31 in na terenu na območju občin ustanoviteljic Medobčinske inšpekcije in redarstva Cankova, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kuzma, Moravske Toplice, Puconci, Rogašovci, Šalovci in Tišina. Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen čas s polnim delovnim časom, s trimesečnim poskusnim delom.
Kot ustrezne delovne izkušnje se upoštevajo delovne izkušnje v trajanju najmanj 6 mesecev pri opravljanju nalog:
– občinskega redarja pred uveljavitvijo Pravilnika o pogojih za opravljanje nalog občinskega redarja (Uradni list RS, št. 103/05),
– občinskega redarja pripravnika,
– vojaka, policista ali carinika,
– varnostnika pri pravnih osebah, ki izvajajo dejavnost varovanja ljudi in premoženja.
Pri izbranih kandidatih se bo preverjalo ali imajo opravljen strokovni upravni izpit. V nasprotnem primeru bodo morali izbrani kandidati strokovni izpit, v skladu s prvim odstavkom 89. člena Zakona o javnih uslužbencih, opraviti najkasneje v enem letu od sklenitve delovnega razmerja. V skladu z Zakonom o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06) in s Pravilnikom o pogojih za opravljanje nalog občinskega redarja (Uradni list RS, št. 103/05) bodo za samostojno opravljanje nalog redarja morali opraviti še strokovni izpit iz upravnega postopka, preizkus znanja za vodenje in odločanje v prekrškovnem postopku in preizkus znanja za opravljanje nalog občinskega redarja in za uporabo pooblastil občinskega redarja.
Prijava mora vsebovati:
1. izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
2. opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj,
3. Izjavo kandidata da:
– je državljan Republike Slovenije,
– ima dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije B, vendar ni voznik začetnik,
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in da ni bil obsojen na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
– zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti,
– v zadnjih treh letih ni bil pravnomočno obsojen ali v kazenskem postopku za kaznivo dejanje povzročitve prometne nesreče IV. kategorije ali kaznivo dejanje zapustitve poškodovanca v prometni nesreči brez pomoči,
– pisno izjavo, da nima več kot pet kazenskih točk v cestnem prometu,
– pisno izjavo, da ni bil pravnomočno kaznovan za prekršek zoper javni red in mir z elementi nasilja.
4. Izjavo, da za namen tega natečajnega postopka dovoljuje Občini Moravske Toplice pridobitev podatkov iz 3. točke iz uradne evidence. V primeru, da kandidat z vpogledom ne soglaša, mora sam predložiti ustrezna dokazila.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil.
Formalno nepopolne prijave se v skladu z 21. členom Uredbe o postopku za zasedbo prostega delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 139/06) ne bodo uvrstile v izbirni postopek.
Kandidat vloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo »javni natečaj, občinski redar« na naslov: Občina Moravske Toplice, Kranjčeva ul. 3, 9226 Moravske Toplice, in sicer v roku 8 dni po objavi tega natečaja v Uradnem listu RS in spletnih straneh Občine Moravske Toplice www.moravske-toplice.si ter ostalih občin ustanoviteljic Medobčinske inšpekcije in redarstva.
Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najkasneje v roku 60 dni po objavi javnega natečaja.
Informacije o izvedbi javnega natečaja daje Nada Lutarič, tel. 02/538-15-04.
Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.