Uradni list

Številka 74
Uradni list RS, št. 74/2007 z dne 17. 8. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 74/2007 z dne 17. 8. 2007

Kazalo

Ob-22645/07 , Stran 5982
1. Naročnik: Holding Slovenske elektrarne d.o.o., za projekt Skupni podvig, Koprska ulica 92, 1000 Ljubljana. 2. (a) Kraj izvajanja del: HE Boštanj. (b) Vrsta del, ki jih je potrebno izvesti: Predmet naročila je postavitev seizmičnega monitoringa HE Boštanj po sistemu »ključ v roke« v obsegu: – Sistem za seizmični monitoring HE Boštanj – naprava za registracijo potresov na pregradi in naprava za registracijo potresov na prostem površju v bližini ter ostala oprema, – Center zbiranja seizmičnih podatkov na lokaciji ODM v TE Brestanica. Obseg naročila: v sklopu projekta se izvede izdelava dokumentacije za izvedbo, proizvodnja, dobava, postavitev, povezava, preizkušanje, strokovni tehnični pregled, poskusno obratovanje, primopredaja, usposabljanje ter izdelava izvedbene dokumentacije za vse gradnike sistema monitoringa, od merilnikov, avtomatskih merilnih postaj, napeljav ter centralnega nadzornega sistema. 3. Roki za izvedbo del: predviden rok za pričetek je začetek novembra 2007 in za končanje konec decembra 2007. 4. (a) Polni naslov službe, od katere se lahko zahteva razpisna dokumentacija: HSE Invest d.o.o., Obrežna ulica 170a, 2000 Maribor, faks 02/300-59-91, tel. 02/300-59-92. Kontaktne osebe: – za splošni del: Silvester Jeršič, tel. 07/481-61-70, – za tehnični del: Janez Jenčič, tel. 07/481-61-95. (b) Datum, do kdaj je možno zahtevati razpisno dokumentacijo: 7. 9. 2007. (c) Znesek in način plačila za razpisno dokumentacijo: 40,00 EUR (DDV je vključen) z nakazilom na račun pri Nova KBM d.d., Swift coda: KBMASI2X, IBAN: SI56 04302 0001020424, s pripisom »Seizmični monitoring HE Boštanj«. Cena razpisne dokumentacije ne vključuje stroškov dostave. Ponudniki morajo pred prevzemom razpisne dokumentacije predložiti svoj naslov, faks, ime kontaktne osebe in davčno številko. Razpisno dokumentacijo je mogoče dvigniti osebno pri HSE Invest d.o.o., Obrežna ulica 170a, 2000 Maribor, tel. 02/300-59-92, faks 02/300-59-91, ob delovnih dnevih med 8. in 15. uro po predhodni telefonski najavi in proti predložitvi potrdila o plačilu. Na željo lahko razpisno dokumentacijo pošljemo tudi po pošti proti predhodni predložitvi potrdila o plačilu. Naročnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno izgubo ali zakasnitev pošiljke. 5. (a) Datum in ura, do kdaj je potrebno predložiti ponudbe: 17. 9. 2007 do 12. ure. (b) Polni naslov, kamor je potrebno predložiti ponudbe: Holding Slovenske elektrarne d.o.o., za projekt Skupni podvig, Trg svobode 9, 8290 Sevnica. 6. Datum, čas in kraj odpiranja ponudb: 17. 9. 2007 ob 12.10 prostorih Holding Slovenske elektrarne d.o.o., za projekt Skupni podvig, na gradbišču HE Blanca, Blanca. 7. Garancija za resnost ponudbe: ponudnik mora predložiti garancijo za resnost ponudbe v višini najmanj 10% vrednosti ponudbe. 8. Financiranje in plačila: plačilni pogoji so navedeni v razpisni dokumentaciji. 9. Primernost ponudnikov Svoje ponudbe lahko oddajo pravne osebe, ki so registrirane za opravljanje razpisanih dejavnosti, imajo za njihovo opravljanje vsa potrebna dovoljenja in so usposobljeni za njihovo izvajanje. Ponudnik mora biti plačilno zmožen, proti njemu ne sme biti uveden postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali postopek likvidacije in njegovo poslovanje ne sme biti predmet obravnave na sodišču ali predmet sodne preiskave ter njegove poslovne aktivnosti ne smejo biti ustavljene s strani državnih organov. Hkrati mora ponudnik imeti kadrovske kapacitete in opremo, da bo lahko izvedel dela v predvidenih rokih. 10. Merila za dodelitev naročila: merila so navedena v razpisni dokumentaciji.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti