Št. 3528-1/07-124 Ob-24224/07
, Stran 6258
1. Naročnik: Občina Kočevje, Ljubljanska c. 26, 1330 Kočevje.
2. Predmet oddaje v najem, doba najema in dejavnost
Predmet oddaje v najem sta dva poslovna prostora na Ljubljanski c. 5 v Kočevju, parc. št. 1152/2, k.o. Kočevje v naslednjih izmerah:
a) Poslovni prostor št. 1
Velikost: 84,88 m2.
Predvidena dejavnost: pisarna, trgovina z neživili.
Poslovni prostor se bo s pogodbo o najemu oddal za obdobje 10 let.
b) Poslovni prostor št. 3
Velikost: 57,61 m2.
Predvidena dejavnost: trgovina s prehrambenimi izdelki.
Poslovni prostor se bo s pogodbo o najemu oddal za obdobje 10 let.
Iz izbirnega postopka bodo izločene tiste ponudbe, ki se bodo nanašale na dejavnosti, za katere v zadevnem objektu na tej lokaciji glede na določeno namembnost ni mogoče pridobiti uporabnega dovoljenja oziroma bi ga bilo mogoče pridobiti zgolj z nesorazmernimi stroški.
3. Najemnina
Poslovni prostori v skladu s Pravilnikom o načinu oddajanja poslovnih prostorov v najem in določanju najemnin (Uradni list RS, št. 43/03) ter Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o načinu oddajanja poslovnih prostorov v najem in določanju najemnin (Uradni list RS, št. 39/05) spadajo v območje A – Kočevje-mesto.
Začetna (izklicna) najemnina se izračuna na podlagi pravil in formule iz 19. in 20. člena Pravilnika o načinu oddajanja poslovnih prostorov v najem in določanju najemnin, pri čemer se za tiste poslovne prostore, za katere bo prišlo več ponudb s strani subjektov, katerih dejavnost spada glede zaračunavanja najemnine v različne razrede (npr. trgovska dejavnost = 13% : storitve = 9%), upošteva namembnost po višji skupini (razredu), in sicer v višini letne stopnje 13% od vrednosti poslovnega prostora.
Vrednost v mesecu juliju 2007 znaša:
a) za poslovni prostor št. 1 59.348,00 EUR,
b) za poslovni prostor št. 3 36.438,00 EUR.
Začetna (izklicna) mesečna najemnina tako glede na vrsto dejavnosti v prispelih ponudbah znaša:
a) za poslovni prostor št. 1 v višini 643,00 EUR,
b) za poslovni prostor št. 3 v višini 395,00 EUR.
4. Metoda oddaje v najem: v skladu s 60. členom Uredbe o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin se bodo poslovni prostori oddali v najem po metodi javne ponudbe. Udeleženci razpisa morajo tako v zaprtih kuvertah poslati ponudbo in v njej označiti ceno, ki so jo pripravljeni plačati kot mesečno najemnino za poslovni prostor). Le-ta mora biti najmanj takšna, kot je v točki 3 tega javnega razpisa določena začetna (izklicna) mesečna najemnina za posamezen poslovni prostor. V primeru, da bo za posamezen poslovni prostor prispelo več ponudb (dve ali več), se bo med temi ponudniki opravila licitacija.
5. Licitacija
Na licitaciji lahko sodelujejo le tiste osebe, ki so poslale pravilno ponudbo. Začetna licitacijska cena je najvišja cena, ki je bila ponujena v javni ponudbi (v zaprti kuverti) s strani osebe, ki sodeluje na licitaciji. Najmanjši dvig začetne licitacijske cene je 10 EUR. V primeru, da bo prispela več kot ena ponudba za isti poslovni prostor, se bo licitacija izvedla v sejni sobi Občine Kočevje, Ljubljanska c. 26 v Kočevju, dan in ura bosta vsem ponudnikom, ki bodo oddali pravilno ponudbo, sporočena naknadno.
Najemna pogodba bo sklenjena s ponudnikom, ki bo na koncu ponudil najvišjo ceno mesečne najemnine.
6. Kavcija
Za udeležbo na licitaciji je potrebno vplačati kavcijo, in sicer na račun št. 01248 – 0100005213, odprtega pri UJP Novo mesto. Kavcijo je potrebno vplačati pred iztekom roka za oddajo ponudbe. Predložitev potrdila o vplačilu je pogoj za veljavnost ponudbe.
Kavcija je določena v višini dveh izhodiščnih najemnin za poslovni prostor, za katerega se odda ponudbo, ki znaša:
a) za poslovni prostor št. 1 v višini 1.286,00 EUR,
b) za poslovni prostor št. 3 v višini 790,00 EUR.
Neuspelemu ponudniku se kavcija brezobrestno vrne v roku 8 dni po izvedbi licitacije, pri uspelem ponudniku, s katerim se sklene najemno pogodbo, pa se v skladu s 1. odstavkom 7. člena Pravilnika zadrži kot varščino za poplačilo morebitnih poškodb na poslovnem prostoru ali izvedbo tekočega vzdrževanja, ki ga ne opravi najemnik. Po prenehanju najemne pogodbe se kavcija v višini dveh zadnjih plačanih najemnin oziroma njen neporabljeni del najemniku vrne.
Kavcijo se zadrži tudi v primeru, če po koncu javnega razpisa ne pride do sklenitve najemne pogodbe iz kakršnegakoli razloga na strani izbranega ponudnika.
7. Vsebina, rok in način ponudbe
Udeleženec javnega razpisa mora v sklopu svoje ponudbe predložiti ali navesti naslednje:
– potrdilo o vplačilu kavcije,
– navedba poslovnega prostora, za katerega ponudnik kandidira,
– osebne podatke oziroma za pravne osebe navedbo firme (ime in priimek, matična številka, naslov prebivališča oziroma sedeža); pravne osebe morajo predložiti izpisek iz sodnega registra,
– davčno številko, številko transakcijskega računa,
– opis dejavnosti, ki jo najemnik namerava opravljati v tem poslovnem prostoru,
– dokazilo o finančnem stanju – bilanca stanja (predložijo tisti gospodarski subjekti, ki so poslovali v letu pred tem javnim razpisom),
– potrdilo o poravnanih obveznostih iz naslova davkov, taks in drugih zakonskih dajatev, ki ne sme biti starejše od 30 dni (izdaja Davčna uprava),
– potrdilo o poravnanih obveznostih do Občine Kočevje (izdaja Oddelek za proračun, finance in upravljanje premoženja; predložijo tisti, ki so v kakšnih pogodbenih razmerjih z občino).
Na zahtevo naročnika je tisti, s katerim se bo sklenila pogodba, dolžan predložiti dodatne listine, s katerimi se ugotavlja resničnost dejstev oziroma izpolnjevanje pogojev za udeležbo na razpisu.
Ponudbo je potrebno poslati v zaprti kuverti z navedbo na sprednji strani »Ponudba za najem poslovnega prostora na Ljubljanski c. 5 v Kočevju, ne odpiraj – ponudba!«, ter na zadnji strani ime in priimek (firma) in naslov ponudnika.
Interesenti morajo prijave na javni razpis oddati najkasneje v 15 dneh po objavi v Uradnem listu RS, in sicer osebno na vložišču Občine Kočevje, Ljubljanska c. 26 (pritličje – levo), vsak delovni dan od 8. do 13. ure, ob sredah od 8. do 16.30, ali s priporočeno pošiljko po pošti. Kot pravočasne se bodo upoštevale vse prijave, ki bodo na pošto oddane najkasneje zadnji dan javnega razpisa.
8. Drugo
Župan lahko v skladu s 3. členom Uredbe ustavi postopek oddaje nepremičnin, ki so predmet javnega razpisa, oziroma odkloni sklenitev predložene pogodbe iz utemeljenih razlogov. Ponudniki imajo v takem primeru pravico do povrnitve nekaterih stroškov, ki so jih imeli s sodelovanjem na javnem razpisu.
Dodatne informacije o razpisu je mogoče pridobiti po telefonu (mobitel: vodja oddelka mag. A. Štaudohar 041/406-182; D. Marinč 01/893-82-45) ali osebno na Oddelku za proračun, finance in upravljanje premoženja, in sicer v času uradnih ur:
– ponedeljek od 8. do 13. ure,
– sreda od 8. do 16.30,
– petek od 8. do 13. ure.