Uradni list

Številka 112
Uradni list RS, št. 112/2007 z dne 7. 12. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 112/2007 z dne 7. 12. 2007

Kazalo

Ob-33158/07 , Stran 7743
I. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih sredstev iz naslova ukrepa »Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom« iz PRP 2007–2013. Predmet sofinanciranja so naložbe, ki zadevajo: predelavo in trženje kmetijskih proizvodov, opredeljenih v Prilogi I Pogodbe o ustanovitvi Evropske gospodarske skupnosti, podpisane v Rimu, 25. marca 1957, razen proizvodov iz rib ter proizvodov, ki posnemajo ali nadomeščajo mleko in mlečne proizvode (v nadaljevanju: kmetijski proizvodi). Naložbe v predelavo in trženje proizvodov, ki niso na seznamu »kmetijskih proizvodov«, objavljenem na spletni strani v sklopu tega javnega razpisa, se ne sofinancirajo v okviru tega ukrepa. Seznam kmetijskih proizvodov je objavljen na spletnih straneh www.arsktrp.gov.si in www.mkgp.gov.si. Okvirna višina nepovratnih sredstev, namenjenih za sofinanciranje projektov prispelih na javni razpis za ukrep »Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom« znaša 7.979.059,00 EUR, od tega so namenjena: – sredstva v višini do 6.000.000,00 EUR za zahtevne naložbe in – sredstva v višini do 1.979.059,00 EUR za enostavne naložbe. – namenska sredstva EKSRP (EU): 5.984.294,00 EUR; – sredstva iz proračuna RS: 1.994.765,00 EUR. Sredstva bremenijo proračunski postavki: – 9200 PRP 2007–2013 – EU največ v višini 75% in – 9201 PRP 2007–2013 – slovenska udeležba MKGP največ v višini 25%. Delež prispevka EU v celotnih javnih izdatkih znaša 75%. II. Vlagatelji 1. Vlagatelji na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov so: – mikropodjetja, majhna, srednje velika podjetja in velika podjetja z manj kot 750 zaposlenimi ali prihodkom do 200 milijonov EUR. Podjetja morajo biti registrirana za živilskopredelovalno dejavnost, – člani kmetijskega gospodinjstva v okviru dopolnilnih dejavnosti, ki so vpisane v evidenci dopolnilnih dejavnosti, –  planine v zasebni lasti za namen predelave mleka, ki so za to dejavnost registrirane, – kmetije – za namen pridelave vina oziroma oljčnega olja. Razpisni dokumentaciji je priložen »register upravičenih dejavnosti«. Vlagatelji, ki kandidirajo za prejem sredstev, morajo biti registrirani najmanj za eno od naštetih dejavnosti, na katero se mora glasiti tudi vloga za sofinanciranje projekta in izvedba naložbe. Zaradi različnih registrov sta ločena seznama dejavnosti za gospodarske družbe, samostojne podjetnike ter zadruge in za dopolnilne dejavnost na kmetiji. 2. Člani kmetijskega gospodinjstva so člani kmečke družine, ki živijo na naslovu nosilca kmetijskega gospodarstva oziroma naslovu kmetijskega gospodarstva, in sicer: nosilec kmetijske dejavnosti, njegovi potomci ali njegovi posvojenci in njihovi zakonci oziroma izven zakonski partnerji, njegovi vnuki oziroma potomci njegovih posvojencev in njihovi zakonci oziroma izvenzakonski partnerji, njegov zakonec ali zunajzakonski partner, njegovi brati in sestre ter njihovi zakonci ali zunajzakonski partnerji in njihovi potomci, njegovi starši, njegovi stari starši in posvojitelj. 3. Vlagatelji morajo izpolnjevati pogoje o registraciji v skladu z veljavno zakonodajo in ob oddaji vloge imeti eno izmed naslednjih organizacijskih oblik: 1. gospodarska družba, 2. zadruga, 3. samostojni podjetnik posameznik, 4. kmetija z dopolnilno dejavnostjo, 5. agrarna in pašna skupnost na podlagi pogodbe, 6. kmetija, ki se ukvarja s pridelavo grozdja in vina oziroma pridelavo oljk. 4. Vlagatelji lahko kandidirajo za sofinanciranje naložb le na tistih sektorjih predelave znotraj kategorije živilskopredelovalne dejavnosti, za katere so ob oddaji vloge registrirani: – samostojni podjetniki posamezniki, gospodarske družbe in zadruge: v sodnem registriru dejavnosti ali poslovnem registru dejavnosti pri AJPES; – dopolnilne dejavnosti: v registru dopolnilnih dejavnosti na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (v nadaljevanju MKGP); – planine: v registru Veterinarske uprave RS; – kmetije, ki so vlagatelji kot pridelovalci grozdja in vina: v registru kmetijskih gospodarstev na MKGP in registru pridelovalcev grozdja in vina na MKGP; – kmetije, ki so vlagatelji kot pridelovalci oljk: v registru kmetijskih gospodarstev na MKGP. 5. Vlagatelji morajo imeti prebivališče ali sedež podjetja v Republiki Sloveniji, naložba pa izvedena na območju Republike Slovenije. III. Predmet podpore 1. Upravičeni stroški so: – nakup nepremičnin; – izgradnja ali obnova nepremičnin; – nakup novih strojev in tehnološke opreme. Zgornja višina upravičenih stroškov je določena v poglavju VI/1 do VI/4 razpisne dokumentacije. – splošni stroški: a) izdatki arhitektom in inženirjem, ki so neposredno povezani s pridobivanjem gradbene dokumentacije za naložbo v obsegu 8% vseh upravičenih stroškov; b) študije izvedljivosti, ekonomske upravičenosti ter stroški nadzornikov del, neposredno povezanih z naložbo v obsegu 4% vseh upravičenih stroškov. IV. Pogoji za dodelitev sredstev a) Splošni pogoji: 1. Vloga za dodelitev nepovratnih sredstev mora biti izdelana in predložena v skladu z zahtevami javnega razpisa in razpisne dokumentacije za ta ukrep, z vsemi zahtevanimi prilogami in dokazili. Zaradi kontrole podatkov s strani Agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljevanju ARSKTRP) mora vlagatelj (tudi pri izdelavi poslovnega načrta) uporabljati podatke iz uradnih evidenc in zadnje oddane zbirne vloge za ukrepe kmetijske politike. 2. Vlagatelj mora predložiti vlogo na obrazcu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije z vsemi potrebnimi prilogami in dokazili, ki so v njej navedeni. 3. Prejemnik sredstev mora za naložbo, za katero je prejel podporo, voditi dokumentacijo, določeno s tem razpisom in pogodbo, ter jo hraniti najmanj še 5 let od dneva zadnjega izplačila sredstev in na zahtevo ARSKTRP o doseganju ciljev poročati še pet let od prejema sredstev. 4. V okviru ukrepa se izvaja sofinanciranje enostavnih in zahtevnih naložb. Pri enostavnih naložbah priznana vrednost naložb ne presega 80.000 EUR na projekt. Za enostavne naložbe v vrednosti nad 40.000 EUR do vključno 80.000 EUR mora biti predložena strategija razvoja dejavnosti z vključeno investicijo, v skladu z navodili, objavljenimi na spletnih straneh www.mkgp.gov.si in www.arsktrp.gov.si. V primeru zahtevnih naložb priznana vrednost naložb presega 80.000 EUR na projekt. Za zahtevne naložbe mora biti predložen poslovni načrt v skladu s Priročnikom za izdelavo poslovnega načrta, ki je objavljen na spletnih straneh www.mkgp.gov.si in www.arsktrp.gov.si. Izdelan naj bo za obdobje izvajanja naložbe in še vsaj za nadaljnjih pet let, vendar najmanj za obdobje vračanja naložbenih sredstev. 5. V primeru zahtevnih naložb mora upravičenec s poslovnim načrtom dokazati tudi ekonomsko upravičenost naložbe. Šteje se, da je naložba ekonomsko upravičena, če je kumulativni finančni tok pozitiven. 6. Vlagatelj mora dokazati izboljšanje splošne učinkovitosti. To se dokaže z izpolnjevanjem enega izmed ciljev ukrepa: – uvajanje novih proizvodov, tehnologij ali proizvodnih izboljšav; – uvajanje učinkovitega trženja proizvodov; – stabilizacija dohodkov in zagotavljanje splošne učinkovitosti in večje produktivnosti dela; – uvajanje izboljšav s področja higiene, varovanja okolja in varnosti pri delu. 7. Kmetije, dopolnilne dejavnosti in planine dokažejo splošno učinkovitost z dosego enega od zgoraj navedenih ciljev in dodatno še z gospodarsko vitalnostjo ali z dosego 1 polne delovne moči (PDM). To mora biti razvidno iz tabel »F2 vrednost tržne proizvodnje pred in po naložbi« in »F5 delovna sila« obrazca razpisne dokumentacije v primeru enostavnih naložb in iz poslovnega načrta v primeru zahtevnih naložb. – Šteje se, da je kmetijsko gospodarstvo gospodarsko vitalno, če na polnovredno delovno moč (PDM) ustvari bruto prihodek iz kmetijskih dejavnosti oziroma iz kmetijskih, gozdarskih in dopolnilnih dejavnosti na kmetijah pred naložbo vsaj v višini 1 bruto minimalne plače na zaposlenega v letu pred letom objave javnega razpisa. Bruto minimalna plača na zaposlenega v letu 2006 znaša 6.262 EUR na leto. – Pri izračunu obsega dela upoštevamo, da za eno PDM velja oseba v aktivni življenjski dobi, ki za to dejavnost razpolaga vsaj z 1.800 delovnimi urami letno. Ne glede na to, pa izračunane vrednosti ne smejo preseči vrednosti po navedenih statusih, in sicer: kmetijski zavarovanec/zavarovanka (1 PDM); kmečka gospodinja (1 PDM); stalno najeta delovna sila (1 PDM); upokojenec (0,2 PDM); redno zaposlen izven kmetije (0,5 PDM); dijak ali študent (0,2 PDM); druge osebe na kmetijskem gospodarstvu ipd. (do 0,5 PDM). 8. V primeru predelave in trženja kmetijskih proizvodov so upravičeni stroški naložbe, ki so nastali po 1. 1. 2007 in upravičeni splošni stroški, vezani na naložbo, nastali po 1. 1. 2002. Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek naložbe. 9. Vlagatelj ni upravičen do sofinanciranja naložbe, ki je bila zaključena pred datumom izdaje odločbe. 10. Kot začetek izvedbe naložbe se šteje prevzem katerekoli obveznosti vlagatelja, tudi sklenitev pogodbe, naročanje materiala, opreme, storitev ali del. 11. V primeru izgradnje in obnove nepremičnin ter nakupa novih strojev in opreme mora vlagatelj dokazati lastništvo nepremičnine, kjer bo potekala naložba. Kolikor gre za naložbo v nepremičnine, katerih vlagatelj ni lastnik, mora biti predložena notarsko overjena pogodba o najemu nepremičnin (za obdobje najmanj 10 let po zaključku naložbe) in soglasje lastnika oziroma morebitnih solastnikov k naložbi. 12. Če se končni prejemnik ne šteje za naročnika iz 3. člena Zakona o javnih naročilih (Uradni list RS, št. 128/06), mora za stroške vseh storitev, dobav, del, strojev in opreme, ki so višji od 10.000 EUR, pridobiti primerljive ponudbe najmanj treh dobaviteljev. Ponudbe morajo biti ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev vključene v poročilo, izvirniki pa morajo biti na voljo za revizijo in pregled na kraju samem. Če se končni prejemnik v skladu s predpisi o javnih naročilih šteje za naročnika, mora predložiti dokazilo, da je bil postopek izbire dobavitelja izveden v skladu z Zakonom o javnih naročilih. 13. Naložbena dejavnost, za katero upravičenec po tem razpisu prejme sredstva, se mora opravljati še vsaj naslednjih pet let po zadnjem izplačilu sredstev in v tem obdobju ne sme uvajati bistvenih sprememb oziroma odtujiti naložbe ter naložbe ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodeljenih sredstev. V nasprotnem primeru je dolžan vrniti prejeta sredstva z zamudnimi obrestmi. Kot bistvene spremembe se štejejo spremembe, ki: – bistveno vplivajo na naravo naložbe ali pogoje izvajanja ali pa daje neupravičeno prednost podjetju ali javni organizaciji; – so posledica spremembe v naravi lastništva ali prenehanja ali premestitve proizvodne dejavnosti. Prejemniki sredstev niso dolžni povrniti prejetih zneskov, če pogoji za dodelitev pomoči niso bili izpolnjeni zaradi: okoliščin višje sile, posebnih določil v sprejetih uredbah, pravic do uporabe pogoja prekinitve zaradi nepredvidenih okoliščin, na katere nosilec pravice do prejema sredstev ni mogel vplivati in ostalih podobnih okoliščin. Prejemnik sredstev ni dolžan vrniti vseh že pridobljenih sredstev, kadar gre za naslednje primere višje sile ali izrednih okoliščin: smrt prejemnika sredstev (velja za fizične osebe), dolgotrajna nezmožnost prejemnika sredstev za delo (velja za fizične osebe), razlastitev velikega dela kmetijskega gospodarstva, če tega ni bilo mogoče pričakovati na dan sprejema obveznosti, huda naravna nesreča, ki resno prizadene kmetijsko zemljišče gospodarstva, uničenje hlevov na kmetijskem gospodarstvu zaradi nesreče, kužna živalska bolezen, ki prizadene vso kmetovo živino ali večinski del. O primerih višje sile ali izrednih okoliščin mora upravičenec ali njegova pooblaščena oseba pisno obvestiti pristojni organ in predložiti ustrezna dokazila v 10 delovnih dneh od dneva, ko je upravičenec oziroma njegova pooblaščena oseba to zmožna storiti. 14. Končni prejemnik, pri katerem se ugotovi, da je v vlogi navajal neresnične podatke, da je sredstva pridobil nezakonito ali jih porabil nenamensko, oziroma del ni izvršil v skladu s programom ali je odstopil od pogodbe pred zaključkom naložbe, mora vrniti vsa pridobljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. V tem primeru novih sredstev iz naslova ukrepov kmetijske politike ne more pridobiti za dobo dveh let od dokončne odločbe kmetijskega inšpektorja oziroma zahtevka za vračilo sredstev, ter vrnitve vseh pridobljenih sredstev, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. 15. V primeru, da vlagatelj kandidira za pridobitev sredstev samo za del naložbe, mora biti iz priložene investicijsko tehnične dokumentacije razvidno: a) popis del in stroškov, ki se nanaša na celotno naložbo, b) ločen popis del in stroškov, s katerim se vlagatelj prijavlja na razpis, c) predloženo dokazilo (popis) o vrednosti že izvedenih del in stroškov. Naložba mora predstavljati zaključeno proizvodno celoto. 16. Kolikor vlagatelj kandidira na pridobitev sredstev za naložbe v nakup oziroma gradnjo prostorov in nakup pripadajoče opreme, ki se nahaja ali se bo nahajala v objektih zgrajenih tudi za druge namene, se od vseh skupnih stroškov gradnje celotnega objekta (skupni prostori, streha, fasada ipd.) kot upravičen strošek prizna le strošek v sorazmernem deležu, glede na neto tlorisno površino objekta, ki jo upravičeni prostori zasedajo. Iz priložene investicijsko tehnične dokumentacije mora biti razvidno: a) popis del in stroškov, ki se nanaša na celoten objekt, b) popis del in stroškov za upravičen del naložbe, c) popis del in stroškov za neupravičen del naložbe. 17. Naložba mora biti pred izplačilom sredstev zaključena, glede na terminski plan oziroma rok dokončanja projekta v pogodbi. Kot zaključek naložbe se šteje: a) v primeru nakupa strojev in opreme, ko za naložbo ni bilo predhodno treba pridobiti gradbenega dovoljenja: z zapisnikom o prevzemu in vključevanjem opreme v opravljanje storitve, podpisanim s strani dobavitelja in končnega prejemnika; b) ko je za naložbo bilo predhodno treba pridobiti gradbeno dovoljenje se dokazuje zaključek naložbe s tehničnim prevzemom in pridobljenim uporabnim dovoljenjem oziroma dovoljenjem za poskusno obratovanje pri zahtevnejših projektih. Zaključek gradbeno obrtniških del se izkazuje s priloženo originalno končno gradbeno situacijo, potrjeno s strani pooblaščenega nadzornega organa ter končnega prejemnika in poročilom o opravljenem delu, podpisanim s strani nadzornega organa ter končnega prejemnika; c) v primeru obnove objektov, ko za obnovo ni bilo potrebna pridobitev gradbenega dovoljenja se izkaže zaključek naložbe s priloženo originalno končno gradbeno situacijo, podpisano s strani končnega prejemnika in pooblaščenega nadzornega organa ter poročilom o opravljenem delu, podpisanim s strani končnega prejemnika in pooblaščenega nadzornega organa; d) v primeru nakupa nepremičnin mora biti najkasneje ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev tudi kupoprodajna pogodba, dokazilo o vpisu nepremičnine v zemljiško knjigo in uporabno dovoljenje, ki se glasi na naložbeno dejavnost in originalna kupoprodajna pogodba; e) v primeru naložb, ki se izvajajo kot kombinacija točk a) do d) se za zaključek naložbe upoštevajo določila vseh zadevnih točk. Za vse naložbe, ki se bodo sofinancirale v okviru tega ukrepa morajo upravičenci posredovati zahtevke za izplačilo sredstev najkasneje 31. 7. 2009. 18. Vlagatelji morajo imeti poravnane vse davke in prispevke do države. 19. Vlagatelj mora dokazati, da predelovalni obrat izpolnjuje minimalne standarde Skupnosti. 20. Kolikor upravičenec ne vodi knjigovodstva po dejanskih dohodkih, mora najkasneje 30 dni po izdaji odločbe o odobritvi sredstev javnega razpisa pričeti z vodenjem knjigovodstva. Le v primeru kmetijskih gospodarstev za pridelavo grozdja in vina in pridelavo oljk se lahko namesto knjigovodstva po dejanskih dohodkih uvede knjigovodstvo po metodologiji FADN, s spremljanjem rezultatov gospodarjenja in obdelavo podatkov. Vodenje knjigovodstva, spremljanje rezultatov gospodarjenja in obdelava teh podatkov mora potekati vsaj še 5 obračunskih let po zadnjem izplačilu sredstev iz naslova tega ukrepa. 21. Do nakupa nepremičnin so upravičena mikro, majhna in srednja podjetja. Možen je nakup nepremičnin, ki omogočajo tehnološko zaključeno proizvodno celoto, kar pomeni, da so izključno ter v celoti kupljene za namene predelave kmetijskih proizvodov. Nepremičnina, ki je predmet podpore, ne sme biti zemljiškoknjižno obremenjena. Tehnološko zaključeno proizvodno celoto vlagatelj izkaže z izpolnjevanjem vseh spodaj navedenih alinej: – da je izveden tehnični prevzem in priloženo uporabno dovoljenje za proizvodni objekt in dokazilo o vpisu nepremičnine v zemljiško knjigo najkasneje ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev; – da je v primeru nakupa objekta upravičen strošek nakupa za proizvodni objekt, v okviru katerega so lahko upravičen izdatek tudi skladiščne površine, v obsegu do največ površin proizvodnega objekta. Kolikor so v okviru proizvodnega objekta tudi kurilnica, energetske in kompresorske postaje, ki so zgrajene samo za namene proizvodnega objekta, se kot upravičen izdatek štejejo stroški nakupa objekta ali prostorov zanje, do največ 20% stroškov nakupa proizvodnega objekta; – da je prenova objekta s stroji in opremo po nakupu celovita, kar pomeni, da dosežejo stroški prenove proizvodnega objekta oziroma novih strojev in opreme v proizvodnem objektu, najmanj 50% vrednosti upravičenih stroškov prijavljene naložbe; – da vlagatelj predloži cenitveno poročilo, ki ga izdela pooblaščen ocenjevalec vrednosti nepremičnin, sodno zapriseženi cenilec gradbene stroke ali cenilec nepremičnin s certifikatom Agencije RS za pospeševanje prestrukturiranje gospodarstva in spodbujanja prenove podjetij, s katerim dokazuje, da nakupna cena nepremičnine ne presega njene tržne vrednosti. Iz priložene dokumentacije mora biti ločeno razvidna neto kvadratura in cena za: proizvodne prostore, skladišča, kurilnico, kompresorske, energetske postaje ter za prostore, ki niso upravičeni do sofinanciranja v okviru tega ukrepa; – sofinancira se lahko samo nakup objektov, v katerih dosedanji lastnik ni opravljal dejavnosti, ki je predmet podpore, najmanj zadnjih 5 let, sam objekt pa je namenjen dejavnosti, ki je predmet podpore; – sedanji in bodoči lastnik ne smeta imeti nikakršne lastniške ali sorodstvene povezave. To velja tudi za odgovorne osebe obeh podjetij (odgovorne osebe ne smejo imeti oziroma niso smele imeti v zadnjih 2 letih lastniških deležev kot fizične osebe v enem ali drugem podjetju); – sofinanciranje nakupa nepremičnine ni možno, ko gre za prenos iz fizične osebe na pravno osebo, v kateri ima le-ta lastniški delež oziroma je registriran kot samostojni podjetnik; – vlagatelj mora najkasneje do izstavitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, na svoje stroške vložiti zemljiškoknjižni predlog o prepovedi odtujitve in obremenitve kupljene nepremičnine, za obdobje 8 let od dneva pravnomočnosti odločbe o dodelitvi sredstev, izdane s strani ARSKTRP. 22. Nakup zemljišča je upravičen strošek v višini do 10% skupnih upravičenih stroškov celotne naložbe. 23. Vlagatelj mora priložiti zavezujočo izjavo banke, ki izkazuje finančno konstrukcijo prijavljene naložbe. Iz priloženih dokumentov mora biti razviden prikaz kratkoročnih in dolgoročnih virov za naložbo in prikaz denarnih sredstev na dispoziciji. V primeru zahtevnih naložb, kjer je predvideno več kot eno izplačilo odobrenih nepovratnih sredstev, mora upravičenec ob podpisu pogodbe o dodelitvi sredstev, priložiti originalno bančno garancijo za vračilo sredstev, glede na vzorec, objavljen v prilogi razpisne dokumentacije. b) Podrobnejši pogoji: 1. V primeru, da je vlagatelj registriran kot gospodarska družba, zadruga ali samostojni podjetnik: – se podpora ne dodeli podjetjem v stečajnem postopku, prisilni poravnavi ali likvidaciji; – je do prejema nepovratnih sredstev po tem javnem razpisu upravičen le, če posluje najmanj dve celi leti pred letom oddaje vloge in je v omenjenem obdobju imel po podatkih iz bonitete poslovanja najmanj dva zaposlena; – se podpora ne dodeli podjetjem v težavah. Šteje se, da je podjetje v težavah v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala. V primeru osebnih družb, je podjetje v težavah kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih, dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci. 2. V primeru dopolnilnih dejavnosti: – mora biti vlagatelj nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ki se ukvarja s prvo stopnjo predelave kmetijskih proizvodov in ne sme v letu oddaje vloge preseči starosti 60 let; – vsi računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime nosilca dopolnilne dejavnosti; – odgovorna oseba za naložbo je nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji; – vlagatelj mora biti vpisan v register dopolnilnih dejavnosti za predelavo kmetijskih proizvodov na MKGP. Vložena mora biti zbirna vloga zadevnega kmetijskega gospodarstva za ukrepe kmetijske politike za leto 2007; – naložba mora biti izvedena na kmetiji. 3. Kadar kot končni prejemnik nastopa planina: – planina mora biti registrirana za predelovalno dejavnost v registru VURS in vpisana v registru kmetijskih gospodarstev na MKGP; – na ARSKTRP mora biti vložena zbirna vloga za ukrepe kmetijske politike za leto 2007 in zapisnik o prigonu živali na pašo za leto 2007; – gospodar planine mora biti vlagatelj in odgovorna oseba za naložbo; – vsi računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime gospodarja planine; – planina mora biti vključena v sistem DDV; – naložba mora biti izvedena na planini; – iz vloženega zbirnega obrazca za leto 2007 mora biti razvidno, da je na planini minimalno 10 GVŽ molznih živali. 4. Kadar kot končni prejemnik nastopa kmetija: – mora biti nosilec kmetije vpisan v register kmetijskih gospodarstev in v primeru, da kandidira vlagatelj kot pridelovalec grozdja in vina tudi v register pridelovalcev grozdja in vina. V letu oddaje javnega razpisa vlagatelj ne sme preseči starosti 60 let; – vložena mora biti zbirna vloga za ukrepe kmetijske politike za leto 2007; – mora izvesti naložbo na kmetiji; – nosilec kmetije mora biti vlagatelj in odgovorna oseba za naložbo; – vsi računi in dokazila o plačilih se morajo glasiti na ime nosilca kmetije; – sredstva se ne odobrijo upravičencu za izvedbo preproste nadomestne naložbe. ki nadomesti obstoječo zgradbo ali stroj ali njune dele z novo, posodobljeno zgradbo ali strojem, brez povečanja proizvodne zmogljivosti za najmanj 25% ali brez temeljnega spreminjanja vključene narave proizvodnje ali tehnologije. Za nadomestno naložbo se ne štejeta popolno rušenje najmanj 30 let starega poslopja in nadomestitev s posodobljenim poslopjem ali popolna prenova poslopja. Prenova se šteje za popolno, kadar stroški zanjo dosežejo najmanj 50% vrednosti nove stavbe; – v primeru pridelave vina je morala kmetija po evidenci v registru pridelovalcev vina in grozdja pridelati v letih 2005 in 2006 povprečno minimalno 8.000 litrov vina na leto oziroma povprečno 11.000 kg grozdja na leto ali imeti po evidenci v registru kmetijskih gospodarstev povprečno v obeh letih v uporabi najmanj 1 ha dejanske rabe vinogradov; – v primeru predelave oljk je morala kmetija po podatku iz registra kmetijskih gospodarstev na MKGP imeti v 2007 v lasti in zakupu uporabi najmanj 5.000 oljčnih enot. Oljčne enote izračunamo tako, da starost oljke pomnožimo s številom dreves v uporabi. Dreves, ki so mlajša od 5 let ne upoštevamo pri izračunu. Za drevesa, starejša od 15 let upoštevamo pri izračunu količnik 15. V primeru rabe kmetijskih zemljišč, ki je podlaga za preračun 1 ha primerljivih kmetijskih površin, se šteje dejanska raba površin. V primeru rabe gozdnih površin se šteje raba po zemljiškem katastru. Za 1 ha primerljive površine se šteje: – 1 ha njiv ali vrtov, ali – 2 ha travnikov oziroma ekstenzivnih sadovnjakov, pašnikov ali – 0,25 ha plantažnih trajnih nasadov, vinogradov, hmeljišč, oljčnih nasadov, pokritih površin v vrtnarstvu, pri pridelavi jagod ali jagodičja, pridelava gob ali – 6 ha barjanskih travnikov ali drugih površin ali – 8 ha gozdov. V. Omejitve Splošne omejitve: 1. Za isti namen se lahko pridobi sredstva samo iz enega ukrepa, ki se izvaja v okviru Programa razvoja podeželja 2007–2013 (v nadaljevanju PRP 2007–2013). 2. Naložbe, ki so bile že sofinancirane iz javnih sredstev RS ali sredstev EU ne morejo biti ponovno sofinancirane v okviru tega ukrepa. V primeru nakupa nepremičnin do sofinanciranja niso upravičeni objekti, ki so bili že sofinancirani iz javnih sredstev RS ali sredstev EU. 3. Podpore za naložbe po tem javnem razpisu se ne dodelijo za naslednje izdatke: –  plačilo davkov, carin in dajatev pri uvozu; –  stroške poslovanja (npr. tudi stroški vzdrževanja in najema itd.); –  bančne stroške in stroške garancij; –  stroške promocije; – naložbe izven območja Republike Slovenije; – stroške javne uprave (splošni upravni stroški, najemnine in plače zaposlenih v dejavnostih upravljanja, izvajanja, spremljanja in nadzora); – naložbe v prostore, stroje in opremo, ki ni namenjena proizvodnji, vezani na naložbo; – rabljeno opremo. 4. Do podpore niso upravičene naslednje vrste naložb: – naložbe na ravni trgovine; – naložbe, ki ne predstavljajo zaključene celote oziroma predvidevajo še dodatna vlaganja po zaključku; – naložbe, ki spadajo v okvir programov podpor v okviru skupnih tržnih ureditev (brez izjem); – naložbe, ki spadajo v okvir ukrepov za podporo raziskovalnih projektov, ukrepov za promocijo kmetijskih proizvodov; – naložbe, ki ne dosegajo najnižjega zneska dodeljene pomoči 3.500 eurov na posamezno naložbo. VI. Finančni pogoji dodeljevanja sredstev Splošni finančni pogoji: 1. Finančna pomoč bo dodeljena v obliki nepovratnih sredstev. 2. Pri opredelitvi velikosti podjetja in števila zaposlenih je treba upoštevati Priporočilo komisije 2003/361/ES, ki je priloženo razpisni dokumentaciji za ta ukrep. 3. Sofinanciranje naložb iz javnih virov znaša za namen predelave kmetijskih proizvodov za mikro, majhna in srednja podjetja do 45% priznane vrednosti naložbe. Enako velja za vlagatelje, ki izvajajo dejavnost predelave kmetijskih proizvodov v skladu z zakonom o kmetijstvu ter planine v zasebni lasti, na katerih se izvaja predelava mleka. Za 5% višji delež podpore se dodeli, kadar je vlagatelj mikro, majhno ali srednje veliko podjetje in uveljavlja podporo za naložbe v proizvode, ki imajo certifikat ekološke pridelave in predelave. Velika podjetja, ki zaposlujejo pod 750 ljudi ali imajo letni prihodek podjetja nižji od 200 milijonov EUR, lahko kandidirajo za prejem do 25% finančne pomoči od priznane vrednosti naložbe. 4. Najnižji znesek javne pomoči znaša 3.500 EUR, najvišji znesek za posamezne vrste naložb za predelavo kmetijskih proizvodov je do 1.800.000 EUR. Upravičenec lahko v celotnem programskem obdobju 2007–2013 pridobi največ 4.000.000 EUR pomoči. 5. Projekt mora biti zaključen pred vložitvijo zadnjega zahtevka za izplačilo. Sredstva se izplačajo na podlagi največ štirih zahtevkov končnega prejemnika za izplačilo sredstev. V primeru enostavnih naložb se sredstva izplačajo v enem zahtevku. Rok za izplačilo nepovratnih sredstev znaša predvidoma 60 dni od prejema popolnega zahtevka za izplačilo. Zahtevkom mora končni prejemnik priložiti originalne račune oziroma gradbene situacije ter dokazila o njihovem plačilu. Končnemu zahtevku se priloži dokumentacijo, glede na 17. točko splošnih pogojev tega javnega razpisa. V primeru delnih zahtevkov se smiselno zahtevkom priloži dokumentacijo, glede na 17. točko splošnih pogojev tega javnega razpisa, le da se poročilo o končni gradbeni situaciji v primeru delnih zahtevkov nadomesti s poročilom o zadnji začasni gradbeni situaciji. 6. Upravičenci morajo zahtevke za izplačilo sredstev v tekočem letu poslati na ARSKTRP od 1. 1. do 31. 7. tekočega leta. V primeru, da upravičenec zahtevka za izplačilo sredstev ne posreduje v navedenem roku, se zahtevek za to leto zavrže. Upravičenec lahko v primeru zamude zaradi objektivnih razlogov, zahtevek ponovno vloži v rokih, ki veljajo za naslednje tekoče leto, če je za to pridobil soglasje ARSKTRP. 7. Upravičenec mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji. 8. Upravičenec mora upoštevati navodila, določena v Priročniku za obveščanje javnosti in označevanje projektov v okviru PRP 2007–2013, ki je objavljen na spletni strani www.mkgp.gov.si. 9. Prejemniki sredstev bodo objavljeni na spletni strani MKGP. VII. Merila za ocenjevanje vlog A) Merila za enostavne in zahtevne naložbe gospodarskih družb in zadrug: V primeru, da za posamezno merilo ne bo vlagatelj priložil zahtevanih podatkov oziroma bodo podatki nepravilni, se bo v tem delu vloga ocenila z minimalnim številom 0 točk. Na podlagi ocenitve projekta z merili za izbor bo projekt dosegel določeno število točk. Odobrile se bodo samo tiste vloge, ki bodo pri ocenjevanju iz ekonomskega dela naložbe prejele nad 25 točk in bo skupni seštevek znašal nad 40 točk. Merila za ocenjevanje vlog Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! l. Ekonomski vidik naložbe – Poslovna uspešnost v zadnjih dveh letih pred naložbo (aritmetična sredina vrednosti bonitetne ocene v zadnjih dveh letih) Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! (Pri oceni bonitete poslovanja vlagatelja se uporabljajo podatki obrazca BON-1, ki jih pripravlja Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve –AJPES) – Finančna stabilnost v zadnjih dveh letih pred naložbo (aritmetična sredina vrednosti bonitetne ocene v zadnjih dveh letih) Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! (Pri oceni bonitete poslovanja vlagatelja se uporabljajo podatki obrazca BON-1, ki jih pripravlja Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve –AJPES) – Kakovost analize ciljnih trgov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! –  Kakovost analize kupcev Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize konkurence Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ocena virov financiranja naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ekonomska upravičenost investicije glede na tržne razmere Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Kakovost priprave finančnih projekcij poslovnega načrta – Ocena tveganj v projektu Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Stalna sredstva in oprema Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Obračun stroškov proizvodnje Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Oblikovanje skupnega prihodka Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! ll. Družbeno – socialni vidik naložbe: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Podatki o brezposelnih glede na statistične informacije št. 155/2007 so objavljene v okviru javnega razpisa na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. III. Regionalni vidik naložbe: Lokacija naložbe se nahaja na območju ene od razvojnih regij Republike Slovenije glede na indeks razvojne ogroženosti za programsko obdobje Državnega razvojnega programa 2007–2013, skladno s Sklepom o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/06): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! IV. Tehnološki vidik naložbe – Stopnja tehnološke zahtevnosti in celovitost projekta Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Vpliv na varnost in kvaliteto proizvodov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! V. Naravovarstveni vidik naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! B) Merila za enostavne in zahtevne naložbe samostojnih podjetnikov: V primeru, da za posamezno merilo ne bo vlagatelj priložil zahtevanih podatkov oziroma bodo podatki nepravilni, se bo v tem delu vloga ocenila z minimalnim številom 0 točk. Na podlagi ocenitve projekta z merili za izbor bo projekt dosegel določeno število točk. Odobrile se bodo samo tiste vloge, ki bodo pri ocenjevanju iz ekonomskega dela naložbe prejele nad 25 točk in bo skupni seštevek znašal nad 40 točk. Merila za ocenjevanje vlog Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! l. Ekonomski vidik naložbe Legenda KV = kritična vrednost PD = povprečje dejavnosti (skupina samostojni podjetniki posamezniki) F = (PD – KV)/2 – Delež podjetnikovega kapitala v virih sredstev (za samostojne podjetnike mikro, male in srednje velikosti podjetja) ali – Delež kapitala v virih sredstev (za velike samostojne podjetnike) – Kritična vrednost obeh gornjih kazalnikov je 30%. Za oceno se uporabi aritmetična sredina kazalnikov za zadnji dve leti (2005–2006), ki jih vlagatelj dokazuje z obrazcem BON-1/SP, izdanim s strani AJPES. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Razmerje med kratkoročnimi poslovnimi terjatvami ter kratkoročnimi finančnimi in poslovnimi obveznostmi (za samostojne podjetnike male in srednje velikosti podjetja) ali – Razmerje med gibljivimi sredstvi in kratkoročnimi obveznostmi (za velike samostojne podjetnike) – Kritična vrednost je 1. Za oceno se uporabi aritmetična sredina kazalnikov za zadnji dve leti (2005–2006), ki jih vlagatelj dokazuje z obrazcem BON-1/SP, izdanim s strani AJPES. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Gospodarnost poslovanja (za vse samostojne podjetnike) – Kritična vrednost je 1. Za oceno se uporabi aritmetična sredina kazalnikov za zadnji dve leti (2005–2006), ki jih vlagatelj dokazuje z obrazcem BON-1/SP, izdanim s strani AJPES. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Čista dobičkovnost prihodkov (za vse samostojne podjetnike) – Kritična vrednost je 0. Za oceno se uporabi aritmetična sredina kazalnikov za zadnji dve leti (2005–2006), ki jih vlagatelj dokazuje z obrazcem BON-1/SP, izdanim s strani AJPES. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize ciljnih trgov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize kupcev Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize konkurence Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ekonomska upravičenost investicije glede na tržne razmere Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ocena virov financiranja naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Kakovost priprave finančnih projekcij poslovnega načrta – Ocena tveganj v projektu Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Stalna sredstva in oprema Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Obračun stroškov proizvodnje Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Oblikovanje skupnega prihodka Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! ll. Družbeno – socialni vidik naložbe: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Podatki o brezposelnih glede na statistične informacije št. 155/2007 so objavljene v okviru javnega razpisa na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. III. Regionalni vidik naložbe: Lokacija naložbe se nahaja na območju ene od razvojnih regij Republike Slovenije glede na indeks razvojne ogroženosti za programsko obdobje Državnega razvojnega programa 2007–2013, skladno s Sklepom o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/06): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! IV. Tehnološki vidik naložbe – Stopnja tehnološke zahtevnosti in celovitost projekta Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Vpliv na varnost in kvaliteto proizvodov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! V. Naravovarstveni vidik naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! C) Merila za zahtevne naložbe na kmetijah in kmetijah z v dopolnilno dejavnostjo: V primeru, da za posamezno merilo ne bo vlagatelj priložil zahtevanih podatkov oziroma bodo podatki nepravilni, se bo v tem delu vloga ocenila z minimalnim številom 0 točk. Na podlagi ocenitve projekta z merili za izbor bo projekt dosegel določeno število točk. Odobrile se bodo samo tiste vloge, ki bodo pri ocenjevanju iz ekonomskega dela naložbe prejele nad 25 točk in bo skupni seštevek znašal nad 40 točk. Merila za ocenjevanje vlog Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! l. Ekonomski vidik naložbe Bruto prihodek na enoto PDM: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize ciljnih trgov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize kupcev Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize konkurence Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ekonomska upravičenost investicije glede na tržne razmere Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ocena virov financiranja naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Kakovost priprave finančnih projekcij poslovnega načrta – Ocena tveganj v projektu Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Stalna sredstva in oprema Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Obračun stroškov proizvodnje Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Oblikovanje skupnega prihodka Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! ll. Družbeno – socialni vidik naložbe: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Podatki o brezposelnih glede na statistične informacije št. 155/2007 so objavljene v okviru javnega razpisa na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. III. Regionalni vidik naložbe: Lokacija naložbe se nahaja na območju ene od razvojnih regij Republike Slovenije glede na indeks razvojne ogroženosti za programsko obdobje Državnega razvojnega programa 2007–2013, skladno s Sklepom o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/2006): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! IV. Tehnološki vidik naložbe – Stopnja tehnološke zahtevnosti in celovitost projekta Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Vpliv na varnost in kvaliteto proizvodov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! V. Naravovarstveni vidik naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! D) Merila za zahtevne naložbe na planinah: V primeru, da za posamezno merilo ne bo vlagatelj priložil zahtevanih podatkov oziroma bodo podatki nepravilni, se bo v tem delu vloga ocenila z minimalnim številom 0 točk. Na podlagi ocenitve projekta z merili za izbor bo projekt dosegel določeno število točk. Odobrile se bodo samo tiste vloge, ki bodo pri ocenjevanju iz ekonomskega dela naložbe prejele nad 25 točk in bo skupni seštevek znašal nad 40 točk. Merila za ocenjevanje vlog Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! l. Ekonomski vidik naložbe – Povečanje obsega pridelave in prireje oziroma povečanje obsega storitev, izraženo v obsegu skupnega prihodka Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Število molznih živali na planini v letu 2007 Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize ciljnih trgov Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize kupcev Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize konkurence Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ekonomska upravičenost investicije glede na tržne razmere Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Ocena virov financiranja naložbe Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Kakovost priprave finančnih projekcij poslovnega načrta – Ocena tveganj v projektu Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Stalna sredstva in oprema Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Obračun stroškov proizvodnje Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Oblikovanje skupnega prihodka Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! ll. Družbeno – socialni vidik naložbe: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Podatki o brezposelnih glede na statistične informacije št. 155/2007 so objavljene v okviru javnega razpisa na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. III. Regionalni vidik naložbe: Lokacija naložbe se nahaja na območju ene od razvojnih regij Republike Slovenije glede na indeks razvojne ogroženosti za programsko obdobje Državnega razvojnega programa 2007–2013, skladno s Sklepom o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/06): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! IV. Tehnološki vidik naložbe – Stopnja tehnološke zahtevnosti in celovitost projekta: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Vpliv na varnost in kvaliteto proizvodov: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! V. Naravovarstveni vidik naložbe – Vpliv naložbe na okolje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! E) Merila za enostavne naložbe na kmetijah in kmetijah z dopolnilno dejavnostjo: V primeru, da za posamezno merilo ne bo vlagatelj priložil zahtevanih podatkov oziroma bodo podatki nepravilni, se bo v tem delu vloga ocenila z minimalnim številom 0 točk. Na podlagi ocenitve projekta z merili za izbor bo projekt dosegel določeno število točk. Odobrile se bodo samo tiste vloge, ki bodo pri ocenjevanju iz ekonomskega dela naložbe prejele nad 25 točk in bo skupni seštevek znašal nad 40 točk. Merila za ocenjevanje vlog Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! l. Ekonomski vidik naložbe – Povečanje obsega pridelave in prireje oziroma povečanje obsega storitev, izraženo v obsegu skupnega prihodka: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Bruto prihodek na enoto PDM: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Starost odgovorne osebe: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Izobrazba odgovorne osebe: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Lastna sredstva (brez kreditov): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize ciljnih trgov: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize kupcev: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Kakovost analize konkurence: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Že prejeta javna sredstva za ukrepe EPD 2004–2006 ali PRP 2007–2013: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! ll. Družbeno – socialni vidik naložbe: – Stopnja registrirane brezposelnosti v občini: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Podatki o brezposelnih glede na statistične informacije št. 155/2007 so objavljene v okviru javnega razpisa na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. – Mladi prevzemnik: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! III. Regionalni vidik naložbe: – Indeks razvojne ogroženosti: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Lokacija naložbe se nahaja na območju ene od razvojnih regij Republike Slovenije glede na indeks razvojne ogroženosti za programsko obdobje Državnega razvojnega programa 2007–2013, skladno s Sklepom o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/06). IV. Tehnološki vidik naložbe – Stopnja tehnološke zahtevnosti in celovitost projekta: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Vpliv na varnost in kvaliteto proizvodov: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! V. Naravovarstveni vidik naložbe – Vpliv naložbe na okolje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! F) Merila za enostavne naložbe na planinah: V primeru, da za posamezno merilo ne bo vlagatelj priložil zahtevanih podatkov oziroma bodo podatki nepravilni, se bo v tem delu vloga ocenila z minimalnim številom 0 točk. Na podlagi ocenitve projekta z merili za izbor bo projekt dosegel določeno število točk. Odobrile se bodo samo tiste vloge, ki bodo pri ocenjevanju iz ekonomskega dela naložbe prejele nad 25 točk in bo skupni seštevek znašal nad 40 točk. Merila za ocenjevanje vlog Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! I. Ekonomski vidik naložbe: – Povečanje obsega pridelave in prireje oziroma povečanje obsega storitev, izraženo v obsegu skupnega prihodka Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Zagotovljen delež lastnih sredstev za naložbo Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Število hektarov primerljivih obdelovalnih površin v letu 2007 Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – pojasnilo, kaj pomeni 1 ha primerljivih površin je v javnem razpisu. Šteje se površine iz vloge za ukrepe kmetijske politike za leto 2007 – Število molznih živali na planini v letu 2007 Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Delež naložbe v skupnem prometu planine Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! – Elementi tržne zanimivosti izdelkov na planini Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! ll. Družbeno – socialni vidik naložbe: – Stopnja registrirane brezposelnosti v občini, kjer se nahaja naložba – leto 2006* Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Podatki o brezposelnih glede na statistične informacije št. 155/2007 so objavljene v okviru javnega razpisa na spletnih straneh ARSKTRP in MKGP. III. Naravovarstveni vidik naložbe – Lokacija na območjih z omejitvami Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! IV. Tehnološki vidik naložbe: – Stopnja tehnološke zahtevnosti in celovitost projekta Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! V. Regionalni vidik naložbe: Lokacija naložbe se nahaja na območju ene od razvojnih regij Republike Slovenije glede na indeks razvojne ogroženosti za programsko obdobje Državnega razvojnega programa 2007–2013, skladno s Sklepom o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/06): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! VIII. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisna dokumentacija za javni razpis za ukrep »Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom« za leto 2007 vsebuje: – povabilo k oddaji vloge, – navodilo vlagateljem za izdelavo vloge, – postopek za izbor končnih prejemnikov, – vzorec pogodbe, – merila za ocenjevanje vlog, – seznam upravičenih stroškov, – vlogo, ki vsebuje: – prijavni obrazec za ukrep »Dodajanje vrednosti kmetijskim in gozdarskim proizvodom«, – seznam obveznih prilog, ki jih mora predložiti vlagatelj, – seznam neobveznih prilog, ki jih mora predložiti vlagatelj, – opredelitev velikosti in povezanosti podjetij, – register upravičenih dejavnosti. Vloga mora biti izdelana in oddana v skladu s to razpisno dokumentacijo. Razpisna dokumentacija je dostopna na spletni strani: http://www.mkgp.gov.si/ in http://www.arsktrp.gov.si/. Informacije v zvezi z javnim razpisom je možno dobiti na ARSKTRP, tel. 01/580-77-92, od ponedeljka do četrtka od 8. do 15.30 in petek od 8. do 14.30. Vprašanja se lahko posredujejo tudi po elektronski pošti na naslov aktrp@gov.si. IX. Rok in način prijave Vlogo je treba poslati s priporočeno pošto na naslov: Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska 160, 1000 Ljubljana (velja poštni žig), od 17. decembra 2007, od 8. ure dalje, do objave obvestila o prenehanju zbiranja vlog, ki bo objavljen na enak način, kot je bil objavljen javni razpis. Kolikor bo vloga na pošti oddana pred 8. uro dne 17. decembra 2007, velja kot datum in čas vložitve vloge 17. decembra 2007 ob 8. uri. Vloge morajo biti oddane v zaprtih pošiljkah in označene: a) v primeru vlog, kjer je priznana vrednost naložbe do vključno 80.000 EUR z oznako: »Ne odpiraj – vloga na javni razpis Dodajanje vrednosti – enostavna naložba« ali b) v primeru vlog, kjer je priznana vrednost naložbe nad 80.000 EUR z oznako: »Ne odpiraj – vloga na javni razpis Dodajanje vrednosti – zahtevna naložba«. Na ovojnici vloge mora biti razviden tudi datum in čas (ura, minuta) oddaje vloge, označen s strani pošte, naziv in naslov vlagatelja ter davčna številka. Vloge z nepravilno označenimi ovojnicami se vrnejo vlagateljem neodprte v originalnih ovojnicah. Sestavni deli vloge morajo biti speti in oštevilčeni po zaporedni številki od skupnega števila vloženih strani v ustreznih mapah ter priložen natančen seznam vstavljene dokumentacije podpisan s strani vlagatelja. X. Obravnava vlog in postopek odobritve ARSKTRP odpira in obravnava vloge po vrstnem redu oddaje vlog, oziroma po vrstnem redu popolnosti vlog do porabe razpisanih sredstev za posamezen ukrep. V primeru, da je skupna višina zaprošenih sredstev višja od razpisanih sredstev in da imata na končnem mestu liste prejetih vlog, dve ali več vlog na ovojnici enako označbo datuma in časa (ura, minuta) oddaje, ARSKTRP izvede žrebanje o določanju vrstnega reda prispelih vlog. Žrebu lahko prisostvuje tudi vlagatelj. O dnevu žrebanja se obvesti vlagatelje pisno. Tričlansko komisijo, ki nadzira žrebanje ter osebo, ki vodi žrebanje, imenuje predstojnik ARSKTRP izmed javnih uslužbencev zaposlenih na ARSKTRP. Žrebanje se opravi v uradnih prostorih ARSKTRP. Evidenčne številke vlog se izpiše na prepognjene listke, ki se jih z žigom ARSKTRP overi v prisotnosti komisije, ki nadzira žrebanje. Listke z evidenčnimi številkami vlog se v prisotnosti komisije zapre v škatlo, ki se takoj zapečati. Škatla se odpre v prisotnosti vlagateljev in komisije. Oseba, ki vodi žrebanje, vleče listke iz škatle in javno pove evidenčno številko izžrebane vloge in izžrebani listek takoj odda komisiji. Z žrebom se določi vrstni red vlog. O žrebanju se napiše zapisnik, ki ga podpišejo člani komisije, ki nadzirajo žrebanje, oseba, ki je vodila žrebanje in prisotni vlagatelji. Odpiranje vlog ni javno. Prispele vloge obravnava ARSKTRP in jih tudi oceni. Po odprtju vloge, se le-ta pregleda glede na popolnost. Če vloga ni popolna, se vlagatelja najkasneje v roku 3 mesecev od prejema vloge pisno pozove na dopolnitev. Kolikor ARSKTRP v roku 30 dni od prejema vloge, ki je nepopolna, vlagatelja ne pozove na dopolnitev, se šteje, da je bil vlagatelj pozvan 30. dan po prejemu vloge na ARSKTRP. Rok za dopolnitev vloge je 8 dni od dneva vročitve poziva za dopolnitev. Vsaka dopolnjena vloga dobi status nove vloge in se uvrsti na konec liste prejetih vlog. Za datum prispetja vloge se šteje datum in čas (ura, minuta) oddaje po pošti. Po prejemu dopolnjene vloge na ARSKTRP se dopolnjena vloga ponovno pregleda. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji v navedenem roku ne dopolnijo, se s sklepom zavržejo. Če se med postopkom preverjanja pregleda popolnost ugotovi, da vloga vsebinsko ni ustrezna, se zavrne. Popolna vloga se uvrsti na listo popolnih vlog in dobi zaporedno številko. V primeru, da nepopolna vloga ni bila pozvana na dopolnitev v roku 30 dni od prejema, se jo datumsko uvrsti na listo popolnih vlog tako, da se 30. dnevu od prejetja vloge prišteje dneve dejanske dopolnitve. Poziv na dopolnitev vloge zaradi manjkajočega pečata, številk uradnih dokumentov ali evidenc, ne vpliva na uvrstitev na listo prejetih ali popolnih vlog. Preverjanje izpolnjevanja pogojev javnega razpisa in vsebinske ustreznosti vlog se izvede po vrstnem redu uvrščene vloge na listi popolnih vlog. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev javnega razpisa, se zavrnejo. Vloge, ki so popolne, vsebinsko ustrezne in izpolnjujejo vse pogoje, se ocenijo na podlagi meril. Odobri se le tista vloga, ki preseže postavljeni prag minimalnega števila točk, do porabe sredstev za posamezni razpis. Vlogo, ki je ustrezna za odobritev, vendar pa razpoložljiva sredstva ne zadoščajo za sofinanciranje kritja upravičenih stroškov se lahko odobri do višine razpoložljivih sredstev, če se vlagatelj strinja in zagotovi, da bo izvedel investicijo ali aktivnost v celoti. V nasprotnem primeru se vloga zavrne in ponovi postopek iz tega odstavka z naslednjo vlogo, na listi popolnih vlog. Sredstva se upravičencu odobrijo z odločbo, v kateri je določena višina sredstev. Odločbo izda predstojnik ARSKTRP. Zoper odločbo ARSKTRP je dopustna pritožba v roku 15 dni od dneva vročitve odločbe. Pritožbo je treba poslati priporočeno po pošti na ARSKTRP. Na podlagi odločb o odobrenih sredstvih ARSKTRP sklene z upravičenci pogodbe, s katerimi se podrobneje uredijo način in pogoji koriščenja dodeljenih sredstev. Brez predhodnega soglasja ARSKTRP, se odstopanje od pogodbenih določil ali poslovnega načrta oziroma investicijskega programa s strani upravičenca, lahko šteje kot odstop od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe, mora upravičenec prejeta sredstva vrniti v roku 8 dni od dneva zahtevka za vračilo sredstev, skupaj z zakonitimi obrestmi od dneva prejema sredstev. ARSKTRP lahko kadarkoli ugotavlja dejansko stanje upravičenca glede izpolnjevanja pogojev ali javnih razpisov. Administrativne kontrole in kontrole na kraju samem lahko izvaja tudi organ upravljanja. V primeru kontrol se preveri znesek, ki se plača upravičencu izključno na podlagi zahtevka za plačilo. Preveri se tudi znesek, ki se plača upravičencu po pregledu upravičenosti zahtevka za plačilo. Kolikor znesek, ki se plača upravičencu po pregledu upravičenosti zahtevka za plačilo presega znesek, ki se plača upravičencu izključno na podlagi zahtevka za plačilo več kot 3%, se za razliko uporabi znižanje zneska, glede na navedbe 30. in 31. člena Uredbe Komisije (ES) št. 1975/2006.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti