Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2008 z dne 22. 2. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2008 z dne 22. 2. 2008

Kazalo

613. Odlok o proračunu Občine Polzela za leto 2008, stran 1614.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT-B in 127/06 – ZJZP) in 16. člena Statuta Občine Polzela (Uradni list RS, št. 90/07) je Občinski svet Občine Polzela na 9. seji dne 12. februarja 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Polzela za leto 2008
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Polzela za leto 2008 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
A.     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                   v EUR
------------------------------------------------------------
       Skupina/Podskupina                      Proračun leta
       kontov/Konto/Podkonto                            2008
------------------------------------------------------------
I.     SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)            4.257.184
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                     3.594.294
70     DAVČNI PRIHODKI                             3.184.048
       700 Davki na dohodek in dobiček             2.555.579
       703 Davki na premoženje                       417.647
       704 Domači davki na blago in storitve         210.822
       706 Drugi davki
71     NEDAVČNI PRIHODKI                             410.246
       710 Udeležba na dobičku in dohodki od         119.348
       premoženja
       711 Takse in pristojbine                        9.892
       712 Globe in druge denarne kazni                  153
       713 Prihodki od prodaje blaga in                  408
       storitev
       714 Drugi nedavčni prihodki                   280.445
72     KAPITALSKI PRIHODKI                           177.000
       720 Prihodki od prodaje osnovnih
       sredstev
       721 Prihodki od prodaje zalog
       722 Prihodki od prodaje zemljišč in           177.000
       neopredmetenih dolgoročnih sredstev
73     PREJETE DONACIJE
       730 Prejete donacije iz domačih virov
       731 Prejete donacije iz tujine
74     TRANSFERNI PRIHODKI                           485.890
       740 Transferni prihodki iz drugih             485.890
       javnofinančnih institucij
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                4.785.620
40     TEKOČI ODHODKI                                999.200
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim         234.710
       401 Prispevki delodajalcev za socialno         34.890
       varnost
       402 Izdatki za blago in storitve              576.400
       403 Plačila domačih obresti                    45.200
       409 Rezerve                                   108.000
41     TEKOČI TRANSFERI                            1.321.110
       410 Subvencije                                 25.700
       411 Transferi posameznikom in                 761.270
       gospodinjstvom
       412 Transferi neprofitnim organizacijam       148.220
       in ustanovam
       413 Drugi tekoči domači transferi             385.920
       414 Tekoči transferi v tujino
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                       1.598.320
       420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev      1.598.320
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                       866.990
       431 Investicijski transferi                   764.800
       432 Investicijski transferi                   102.190
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)                –528.436
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------------------------
B.     RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN                1.200
       PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
       (750+751+752)
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                   1.200
       750 Prejeta vračila danih posojil
       751 Prodaja kapitalskih deležev
       752 Kupnine iz naslova privatizacije            1.200
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
       DELEŽEV (440+441+442+443)
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
       DELEŽEV
       440 Dana posojila
       441 Povečanje kapitalskih deležev in
       finančnih naložb
       442 Poraba sredstev kupnin iz naslova
       privatizacije
       443 Povečanje namenskega premoženja v
       javnih skladih in drugih osebah javnega
       prava, ki imajo premoženje v svoji
       lasti
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                  1.200
       SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C.     RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII.   ZADOLŽEVANJE (500)                            574.000
50     ZADOLŽEVANJE                                  574.000
       500 Domače zadolževanje                       574.000
VIII.  ODPLAČILA DOLGA (550)                          60.000
55     ODPLAČILA DOLGA                                60.000
       550 Odplačila domačega dolga                   60.000
IX.    POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA            –13.236
       RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.     NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                514.000
XI.    NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)        528.436
------------------------------------------------------------
       STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
       2007
9009   Splošni sklad za drugo                         13.236
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Polzela.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so določeni v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF.
Pravice porabe za usklajevanje plačnih nesorazmerij, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen oziroma se lahko porabijo ob nepredvidenih dogodkih za likvidnostne probleme, kolikor ti nastanejo, vendar se morajo vrniti za isti namen, kot je bilo predvideno.
5. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe so zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med na primer: glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe (varianta: med podprogrami v okviru glavnih programov) odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna za I. polletje in konec leta z zaključnim računom seznani oziroma poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2008 in njegovi realizaciji.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2009 45% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 40% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
Predstojnik neposrednega uporabnika lahko predlaga županu spreminjanje vrednosti projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Proračunska rezerva se v letu 2008 oblikuje v višini 30.000 evrov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem polletno poroča občinskemu svetu.
Med odhodki proračuna je predvidena splošna proračunska rezervacija v višini 78.000 eurov kot nerazporejeni del proračunskih prejemkov za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali niso zagotovljena v zadostnem obsegu. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan, o čemer polletno poroča občinskemu svetu.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1000 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2008 lahko zadolži do višine 574.000 evrov, in sicer za naslednje investicije: za rekonstrukcijo in adaptacijo gradu Komenda in za gradnjo kanalizacijskega sistema (Kohezija in ČN).
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Polzela, se v letu 2008 ne smejo zadolžiti.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Polzela v letu 2009, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-29/2008
Polzela, dne 12. februarja 2008
Župan
Občine Polzela
Ljubo Žnidar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti