Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2008 z dne 22. 2. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2008 z dne 22. 2. 2008

Kazalo

614. Odlok o proračunu Občine Polzela za leto 2009, stran 1616.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT-B in 127/06 – ZJZP) in 16. člena Statuta Občine Polzela(Uradni list RS, št. 90/07) je Občinski svet Občine Polzela na 9. seji dne 12. februarja 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Polzela za leto 2009
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Polzela za leto 2009 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
A.      BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                  v EUR
------------------------------------------------------------
        Skupina/Podskupina                Proračun leta 2009
        kontov/Konto/Podkonto
------------------------------------------------------------
I.      SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)           4.192.066
        TEKOČI PRIHODKI (70+71)                    3.752.279
70      DAVČNI PRIHODKI                            3.344.127
        700 Davki na dohodek in dobiček            2.703.149
        703 Davki na premoženje                      425.957
        704 Domači davki na blago in                 215.021
        storitve
        706 Drugi davki
71      NEDAVČNI PRIHODKI                            408.152
        710 Udeležba na dobičku in dohodki           121.756
        od premoženja
        711 Takse in pristojbine                      10.090
        712 Globe in druge denarne kazni                 156
        713 Prihodki od prodaje blaga in                 416
        storitev
        714 Drugi nedavčni prihodki                  275.734
72      KAPITALSKI PRIHODKI                          200.000
        720 Prihodki od prodaje osnovnih
        sredstev
        721 Prihodki od prodaje zalog
        722 Prihodki od prodaje zemljišč             200.000
        in neopredmetenih dolgoročnih
        sredstev
73      PREJETE DONACIJE
        730 Prejete donacije iz domačih
        virov
        731 Prejete donacije iz tujine
74      TRANSFERNI PRIHODKI                          239.787
        740 Transferni prihodki iz drugih            239.787
        javnofinančnih institucij
II.     SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)               4.676.210
40      TEKOČI ODHODKI                             1.005.370
        400 Plače in drugi izdatki                   246.810
        zaposlenim
        401 Prispevki delodajalcev za                 37.310
        socialno varnost
        402 Izdatki za blago in storitve             534.750
        403 Plačila domačih obresti                   75.500
        409 Rezerve                                  111.000
41      TEKOČI TRANSFERI                           1.358.930
        410 Subvencije                                26.400
        411 Transferi posameznikom in                782.110
        gospodinjstvom
        412 Transferi neprofitnim                    155.610
        organizacijam in ustanovam
        413 Drugi tekoči domači transferi            394.810
        414 Tekoči transferi v tujino
42      INVESTICIJSKI ODHODKI                      1.732.740
        420 Nakup in gradnja osnovnih              1.732.740
        sredstev
43      INVESTICIJSKI TRANSFERI                      579.170
        431 Investicijski transferi                  444.740
        432 Investicijski transferi                  134.430
III.    PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)               –484.144
        (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------------------------
B.      RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
IV.     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN               1.200
        PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
        (750+751+752)
75      PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                  1.200
        750 Prejeta vračila danih posojil
        751 Prodaja kapitalskih deležev
        752 Kupnine iz naslova                         1.200
        privatizacije
V.      DANA POSOJILA IN POVEČANJE
        KAPITALSKIH DELEŽEV
        (440+441+442+443)
44      DANA POSOJILA IN POVEČANJE
        KAPITALSKIH DELEŽEV
        440 Dana posojila
        441 Povečanje kapitalskih deležev
        in finančnih naložb
        442 Poraba sredstev kupnin iz
        naslova privatizacije
        443 Povečanje namenskega
        premoženja v javnih skladih in
        drugih osebah javnega prava, ki
        imajo premoženje v svoji lasti
VI.     PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN                 1.200
        SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV
        (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C.      RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII.    ZADOLŽEVANJE (500)                           570.000
50      ZADOLŽEVANJE                                 570.000
        500 Domače zadolževanje                      570.000
VIII.   ODPLAČILA DOLGA (550)                        100.000
55      ODPLAČILA DOLGA                              100.000
        550 Odplačila domačega dolga                 100.000
IX.     POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA           –12.944
        RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.      NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)               470.000
XI.     NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-           484.144
        IX.)
------------------------------------------------------------
        STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.
        12. 2008
9009    Splošni sklad za drugo                        12.944
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Polzela.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so določeni v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF.
5. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe so zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med na primer: glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe (varianta: med podprogrami v okviru glavnih programov) odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna za I. poletje in konec leta z zaključnim računom seznani oziroma poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 30% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 40% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
Predstojnik neposrednega uporabnika lahko predlaga županu spreminjanje vrednosti projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se, zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Proračunski skladi v okviru proračuna so:
1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2009 oblikuje v višini 31.000 evrov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
Med odhodki proračuna je predvidena splošna proračunska rezervacija v višini 80.000 evrov kot nerazporejeni del proračunskih izdatkov za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan, o čemer polletno poroča občinskemu svetu.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1000 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2008 lahko zadolži do višine 570.000 evrov, in sicer za naslednje investicije: za rekonstrukcijo in adaptacijo gradu Komenda v višini 410.000,00 evrov in za gradnjo lokalne ceste LC 490590 v višini 160.000,00 evrov.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Polzela, se v letu 2009 ne smejo zadolžiti.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Polzela v letu 2010, če bo začasno financiranje potrebno, se uporabljata odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-30/2008
Polzela, dne 12. februarja 2008
Župan
Občine Polzela
Ljubo Žnidar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti