Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2008 z dne 28. 3. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2008 z dne 28. 3. 2008

Kazalo

1176. Pravilnik o financiranju športa v Občini Poljčane, stran 2900.

Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB2, Uradni list RS, št. 94/07) in Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98), določil Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 24/00) ter 8. člena Statuta Občine Poljčane (Uradni list RS, št. 5/07) je Občinski svet Občine Poljčane na 13. redni seji dne 18. 3. 2008 sprejel
P R A V I L N I K
o financiranju športa v Občini Poljčane
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
Predmet tega pravilnika je delitev sredstev za šport, ki jih Občina Poljčane na osnovi določil zakona o športu in usmeritev Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji, zagotavlja v vsakoletnem proračunu.
S tem pravilnikom Občinski svet Občine Poljčane določa pogoje, merila in postopke za vrednotenje in razdelitev sredstev za sofinanciranje programov športa v Občini Poljčane ter opredeljuje ostala sredstva za šport v občini, ki se zagotavljajo v občinskem proračunu.
Namenska proračunska sredstva za šport se v Občini Poljčane zagotavljajo za naslednje vsebine:
1. Nacionalni program športa (NPŠ)
1.1. Športni programi
1.1.1. Športna vzgoja otrok, mladine in študentov
– Interesna športna vzgoja predšolskih otrok
– Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok
– Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport
– Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami
– Interesna športna vzgoja mladine
– Športna vzgoja mladine usmerjene v kakovostni in vrhunski šport
– Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami
– Interesna športna dejavnost študentov
1.1.2. Športna rekreacija
1.1.3. Kakovostni in vrhunski šport
1.1.4. Šport invalidov
1.2. Razvojne in strokovne naloge v športu
1.2.1. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu
1.2.2. Znanstvenoraziskovalna dejavnost
1.2.3. Založniška dejavnost
1.2.4. Velike mednarodne, državne, medobčinske in občinske športne prireditve.
1.3. Informacijski sitem na področju športa
1.4. Delovanje društev na ravni lokalne skupnosti
2. Investicije v športne objekte
3. Ostale naloge.
II. UPRAVIČENCI IN POGOJI ZA PRIDOBITEV SREDSTEV ZA SOFINANCIRANJE ŠPORTNIH PROGRAMOV
2. člen
Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo nosilci in izvajalci športne dejavnosti, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
– imajo sedež v Občini Poljčane in izvajajo dejavnost na območju Občine Poljčane,
– imajo materialne, kadrovske in organizacijske pogoje za uresničitev načrtovanih športnih aktivnosti,
– imajo organizirano redno dejavnost in vadbo,
– so registrirani najmanj eno leto in
– imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini, kolikor so organizirani v skladu z zakonom o društvih.
3. člen
Za sofinanciranje športnih programov iz občinskega proračuna lahko ob upoštevanju zgornjih pogojev kandidirajo naslednji izvajalci športnih programov:
– športna društva,
– zveze športnih društev, ki jih ustanovijo športna društva s sedežem na območju Občine Poljčane,
– zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirane za opravljanje dejavnosti na področju športa,
– zavodi za področja vzgoje in izobraževanja.
Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pri izvajanju nacionalnega programa.
4. člen
Občinska proračunska sredstva namenjena športnim programom lahko izvajalci pridobijo le na osnovi kandidature na javnem razpisu.
Posamezni izvajalci športnih programov lahko s svojimi programi za proračunska sredstva lokalne skupnosti, po posameznih vsebinah, opredeljenih v 13. členu tega pravilnika, kandidirajo na razpisu le enkrat.
III. LETNI PROGRAM ŠPORTA LOKALNE SKUPNOSTI
5. člen
Letni program določa:
– obseg sredstev Nacionalnega programa športa po posameznih vsebinah, določenih v 8. členu tega pravilnika,
– obseg sofinanciranja posameznih športnih panog iz proračuna lokalne skupnosti, ki se določi na osnovi meril iz 11. člena tega pravilnika,
– obseg in način razdelitve vsebin Nacionalnega programa športa, določenih v 5., 6., 7., 8. in 9. točke 8. člena tega pravilnika.
6. člen
Predlog letnega programa športa lokalne skupnosti pripravi občinska uprava. Na predlog župana ga sprejme Občinski svet Občine Poljčane, po sprejemu vsakoletnega proračuna. Objavi se na spletni strani Občine Poljčane v 8 dneh po sprejemu.
IV. VSEBINE IN OBSEG ŠPORTNIH PROGRAMOV, KI SE SOFINANCIRAJO IZ SREDSTEV LOKALNE SKUPNOSTI
7. člen
S sredstvi občinskega proračuna Občine Poljčane se po tem pravilniku lahko financirajo naslednje vsebine Nacionalnega programa športa:
1. Športni programi športnih panog, priznanih pri Olimpijskem komiteju Slovenije z naslednjimi vsebinami:
– športna vzgoja otrok, mladine in študentov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa,
– športna rekreacija,
– kakovostni in vrhunski šport,
– šport invalidov.
2. Razvojne in strokovne naloge v športu:
– izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu,
– znanstveno-raziskovalna dejavnost,
– založniška dejavnost,
– velike mednarodne, državne, medobčinske in občinske športne prireditve.
3. Informacijski sistem na področju športa.
4. Delovanje društev na ravni lokalne skupnosti.
8. člen
Izvajalci lahko kandidirajo za sredstva lokalne skupnosti s programi v naslednjem maksimalnem obsegu:
1. Športna vzgoja otrok, mladine in študentov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom zunaj obveznega izobraževalnega programa
– Interesna športna vzgoja predšolskih otrok
Predšolsko obdobje obsega čas od otrokovega rojstva do sprejema v šolo. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo programi »Zlati sonček«, »Naučimo se plavati«, »Ciciban planinec« in športne dejavnosti, ki jih organizirajo izvajalci športnih programov za predšolske otroke z namenom optimalnega razvoja gibalnih sposobnosti, posredovanja osnovnih gibalnih znanj in spodbujanja otrokovih aktivnosti, ustvarjalnosti in razvoja osebnosti. Lokalna skupnost lahko financira: propagandno gradivo, strokovni kader, najem 60 ur objekta na skupino z največ 20 otroki.
– Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok
Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok je dejavnost otrok od 6. do 15. leta starosti, ki so prostovoljno vključeni v športne programe. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo programi »Zlati sonček«, »Krpan«, »Naučimo se plavati« in drugi 80-urni programi za skladen razvoj gibalnih sposobnosti otrok in mladostnikov. Lokalna skupnost lahko financira: propagandno gradivo, organizacijo, izpeljavo in udeležbe na občinskih, regijskih in državnih šolskih prvenstvih, strokovni kader za izvedbo 20-urnih tečajev plavanja na skupino z največ 10 otroki in 80-urnih programov na skupino z največ 20 otroki, objekt.
– Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport
V programe se vključujejo otroci od 6. do 11. leta in od 11. do 15. leta starosti, ki imajo interes, sposobnosti, ustrezne osebnostne značilnosti in visoko motivacijo, da bi lahko postali vrhunski športniki. Izvajalci teh programov morajo izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve za strokovno izpeljavo programov, ki jih določi nacionalna panožna športna zveza, v dogovoru z Ministrstvom za šolstvo in šport in Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez. Programi so lahko razdeljeni v tri stopnje:
a) cicibani, cicibanke,
b) mlajši dečki in deklice in
c) starejši dečki in deklice.
Na ravni lokalne skupnosti se lahko financira: objekt, strokovni kader, materialni stroški programa, meritve in spremljanje treniranosti, nezgodno zavarovanje in tekmovanja v tekmovalnih sistemih panožnih športnih zvez. Dodatno se sofinancira vključevanje oseb s posebnimi potrebami.
– Športna vzgoja otrok s posebnimi potrebami
Na ravni lokalne skupnosti se lahko financira kader za izvedbo 80 ur programa na skupino z največ 10 otroki in objekt. Na lokalni ravni se izvajajo programi prilagajanja otrok s posebnimi potrebami na vodo, programi jahanja za otroke s posebnimi potrebami, programi iger z žogo in drugi podobni programi.
– Interesna športna vzgoja mladine
Interesna športna vzgoja mladine je dejavnost mladih od 15. do 20. leta starosti, ki se prostovoljno vključujejo v športne programe, katerih namen je izboljšanje športnih znanj, zagotavljanje psihofizične sposobnosti mladine, odpravljanje negativnih vplivov sodobnega življenja, preprečevanju zdravju škodljivih razvad in zadovoljevanju človekove potrebe po igri in tekmovalnosti. Na ravni lokalne skupnosti se lahko financira: strokovni kader za 80-urne programe na skupino z največ 20 mladimi, objekt.
– Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport
Programi zajemajo načrtno vzgojo mladih športnikov, ki so usmerjeni v doseganje vrhunskih rezultatov, primerljivih z dosežki vrstnikov v mednarodnem merilu. Razdeljeni so na več stopenj. Obseg treninga je odvisen od specifičnosti športne zvrsti: 400–1100 ur.
Programi so lahko razdeljeni v tri stopnje:
a) mlajši mladinci in mladinke,
b) starejši mladinci in mladinke,
c) kadeti in kadetinje.
Na ravni lokalne skupnosti se lahko financira: objekt, strokovni kader in tekmovanja v tekmovalnih sistemih panožnih športnih zvez. Dodatno se sofinancira vključevanje oseb s posebnimi potrebami.
– Športna vzgoja mladine s posebnimi potrebami
Ustrezna skrb za vključevanje mladine od 15. do 20. leta s posebnimi potrebami v vsakdanje življenje. Na ravni lokalne skupnosti se financirajo programi športne vadbe, tekmovanj in tečajev in posebni programi za posamezne vrste primanjkljajev oziroma ovir, v obsegu strokovnega kadra za 80-urni program na skupino z največ 10 mladimi in objekt.
2. Športna rekreacija
Na ravni lokalne skupnosti se lahko financirajo 80-urni programi vadbe na skupino za največ 20 člani, v različnih športnih panogah, in sicer v obsegu najemnine objekta. Za socialno in zdravstveno ogrožene ter občane, starejše od 65 let, se lahko sofinancira tudi strokovni kader.
3. Kakovostni in vrhunski šport
Programi kakovostnega športa na ravni lokalne skupnosti zajemajo priprave in športna tekmovanja ekip in posameznikov, registriranih športnikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa.
V okviru teh programov gre za nastope v uradnih tekmovalnih sistemih panožnih športnih zvez do naslova državnega prvaka:
– Kolektivni športi: 1., 2., 3. državna liga,
– Individualni športi: 1., 2. državna liga,
– Miselne igre: 1., 2. državna lige.
Na ravni lokalne skupnosti se pri programih kakovostnega športa lahko financira najemnina objekta za 320 ur programa, kategorizacija, doseženi športni rezultati članskih ekip oziroma posameznikov – članov in vključevanje oseb s posebnimi potrebami.
Programi vrhunskega športa na ravni lokalne skupnosti zajemajo priprave in tekmovanje športnikov, ki imajo status mednarodnega, svetovnega in perspektivnega razreda.
Na ravni lokalne skupnosti se pri programih vrhunskega športa lahko financira najemnina objekta za 1200 ur programa, kategorizacija in zavarovanje športnikov.
4. Šport invalidov
Programi za invalide z namenom ohranjanja gibalnih sposobnosti, zdravja, ravitalizacije, resocializacije, razvedrila in tekmovanj invalidov, ki se prostovoljno ukvarjajo s športom. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo 80-urni programi na skupino z največ 10 invalidi, sofinancira pa se uporaba objekta in strokovni kader.
5. Izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu
Na ravni lokalne skupnosti se sofinancira izobraževanje, usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov.
6. Znanstveno-raziskovalna dejavnost
Izvajanje temeljne, uporabne in razvojne raziskave s področja športa ter prenašanje izsledkov v prakso. Iz javnih financ lokalne skupnosti in države se lahko sofinancirajo projekti, ki jih sofinancira Ministrstvo za znanost in tehnologijo, če te raziskave zagotavljajo ustrezen prenos znanstvenih spoznanj v prakso oziroma če je zagotovljen sorazmeren delež drugih financerjev in prenos znanstvenih izsledkov v prakso.
7. Založniška dejavnost
Lokalna skupnost lahko sofinancira dejavnost izdajanja strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandno gradivo na temo športnih dejavnosti.
8. Velike mednarodne, državne, medobčinske in občinske športne prireditve
Lokalna skupnost lahko sofinancira materialne stroške športnih prireditev, ki jih opredeljuje 52. člen zakona o športu, medobčinske in občinske prireditve, ki imajo namen pospeševanja motivacije za šport, športno aktivnost in imajo promocijski učinek za šport, gospodarstvo in turizem, razen šolskih športnih tekmovanj.
9. Informacijski sistem na področju športa
Informacijski sistem vsebuje podatke s področja organiziranosti športa, športnih objektov, financiranja športa in športnih programov ter razvide, ki so določeni z zakonom o športu. Na ravni lokalne skupnosti se financirajo in izvajajo programi izdelave informacijskih baz za potrebe lokalne skupnosti in nakup tehnologije.
10. Delovanje društev na ravni lokalne skupnosti
Športna društva, kot osnovne športne organizacije za svoje osnovno delovanje potrebujejo sredstva za kritje osnovnih materialnih stroškov, ki se lahko sofinancirajo iz proračuna lokalne skupnosti
V. NAČIN IN POSTOPEK ZA VREDNOTENJE IN RAZDELITEV SREDSTEV ZA ŠPORTNE PROGRAME
a) javni razpis
9. člen
Sredstva proračuna lokalne skupnosti za izvajanje Nacionalnega programa športa lahko izvajalci pridobijo na podlagi vsakoletnega javnega razpisa, ki ga izvede občinska uprava Občine Poljčane.
Javni razpis se izvede po sprejemu vsakoletnega proračuna lokalne skupnosti na osnovi določil letnega programa športa lokalne skupnosti.
Izvajalec javnega razpisa objavi razpis na spletni strani občine, obvestilo o javnem razpisu se objavi najmanj v enem javnem mediju na območju občine in se pošlje vsem športnim društvom v Občini Poljčane. Razpisna dokumentacija mora biti na razpolago potencialnim kandidatom najmanj 15 dni pred rokom za oddajo prijave.
Pri razdelitvi razpoložljivih sredstev se upoštevajo le programi izvajalcev, ki so v celoti izpolnili pogoje, določene z razpisno dokumentacijo. Izvajalec razpisa lahko posameznega izvajalca pozove k dopolnitvi vloge, vendar ne kasneje kot 15 dni po roku za oddajo prijave.
Strokovna komisija, določena v 10. členu tega pravilnika, obdela prijavljene programe in županu pripravi poročilo o rezultatih razpisa in predlog razdelitve finančnih sredstev. Župan vse kandidate s sklepom obvesti o vrednotenju njihovega športnega programa. Najkasneje v roku 60 dni po zaključenem roku za prijavo na razpis Občina Poljčane z vsemi izvajalci sklene pogodba o sofinanciranju programov.
b) strokovna komisija
10. člen
Župan pred objavo razpisa določi tričlansko strokovno komisijo. Komisijo sestavljajo: en član občinskega sveta in dva predstavnika športnih društev. Župan izmed članov komisije predlaga predsednika.
Naloge strokovne komisije so:
– pregled prispelih prijav na razpis iz predhodnega člena tega pravilnika,
– vrednotenje prijavljenih športnih programov v skladu z določili tega pravilnika in letnega programa športa lokalne skupnosti,
– priprava poročila županu Občine Poljčane,
– spremljanje izvajanja športnih programov na podlagi analiz poročil občinske uprave,
– priprava predlogov ukrepov in sankcij v skladu z določili 16. člena tega pravilnika,
– priprava predlogov, mnenj in pobud za spremembe meril za vrednotenje športnih programov,
– izvedba ostalih nalog, ki jih določi župan.
Strokovne in administrativne naloge za strokovno komisijo opravlja občinska uprava Občine Poljčane, kjer je tudi sedež komisije.
Komisija do konca proračunskega obdobja spremlja izvajanje programov in analizira poročila izvajalcev ter podaja predloge ukrepov, vse v skladu s 16. členom tega pravilnika.
VI. VREDNOTENJE PROGRAMOV ŠPORTA
11. člen
Komisija kot osnovo za vrednotenje programov športa upošteva merila v obliki točkovnega sistema, ki so priloga temu pravilniku in določila letnega programa športa lokalne skupnosti. Točkovni sistem določa maksimalni obseg financiranja programov, v skladu s 8. členom tega pravilnika. Dejanski obseg sredstev se določi po sprejemu proračuna lokalne skupnosti z letnim programom športa. Izvajalec je opravičen pridobiti točke le za namen znotraj vsebine programa, za katerega v razpisu izkaže dejansko nastajanje stroškov in ta pravilnik zanj predvideva sofinanciranje.
Letni program športa lahko prednostno upošteva tiste panoge, ki so pomembne za lokalno skupnost in predstavljajo tradicijo ter posebnosti športa v lokalni skupnosti. Pri programih kakovostnega in vrhunskega športa ter programih otrok in mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport, ki se izvajajo v okviru prednostnih panog se število zbranih točk pomnoži s koeficientom K. Koeficient K znaša največ 0,1.
Vrednost točk se določi v sorazmernem deležu glede na skupno število točk posamezne vsebine in glede na obseg sredstev za te vsebine, kot jih določa Letni program športa lokalne skupnosti
VII. MERILA ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV ŠPORTA
12. člen
Sistem točkovanja za vrednotenje športnih programov izhaja iz razdelitve športnih panog oziroma programov v štiri skupine:
1. skupina:
Izvajalci programov v individualnih športih, v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalne panožne športne zveze za naslov državnega prvaka.
2. skupina:
Izvajalci programov v kolektivnih športih, v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalnih panožnih športnih zveze za naslov ekipnega državnega prvaka.
3. skupina:
Izvajalci različnih športno-rekreativnih programov.
4. skupina:
Izvajalci miselnih iger.
V posamezni skupini izvajalci športnih programov pridobivajo dodatne točke glede na razširjenost in kakovost dosežkov športnikov, pri čemer se upošteva stopnja razvitosti športa v Občini Poljčane.
V sistemu točkovanja so kot kazalci za razširjenost športne panoge upoštevani:
– število članov s plačano članarino,
– število registriranih tekmovalcev,
– razširjenost dejavnosti izven sedeža društva, na območju Občine Poljčane.
Kot kazalci za kakovost športnih dosežkov so upoštevani:
– uvrstitve na mednarodnih tekmovanjih,
– uvrstitve na državnem prvenstvu,
– kategorizacija športnikov.
Elementi za opredelitev sofinanciranja letnega programa športa so:
– obseg programa,
– velikost vadbene skupine,
– vrednost ure strokovnega kadra,
– vrednost ure najema športnega objekta,
– materialni stroški za izpeljavo programov,
– drugi elementi v skladu z usmeritvami Nacionalnega programa športa v Republiki Sloveniji.
VIII. OPREDELITEV SREDSTEV ZA ŠPORT IN NAČIN FINANCIRANJA
13. člen
Občina Poljčane v vsakoletnem proračunu zagotavlja sredstva za:
1. izvajanje nacionalnega programa športa,
2. investicije v športne objekte in
3. ostale naloge.
1. Sredstva za izvajanje nacionalnega programa športa
14. člen
Sredstva namenjena izvajanju nacionalnega programa športa se zagotavljajo na posebni proračunski postavki. Sredstva se delijo glede na vsebine, ki jih opredeljuje 8. člen tega pravilnika in letni program športa lokalne skupnosti. Na osnovi sklenjenih pogodb se proračunska sredstva nakazujejo neposredno izvajalcem športnih programov
15. člen
Nacionalni program športa se financira na osnovi pogodb z izvajalci programov, ki jih po končanem postopku javnega razpisa pripravi občinska uprava. Pogodbe opredeljujejo višino sredstev, obseg in realizacijo programov in nalog ter način nadzora nad porabo sredstev.
Na osnovi podpisanih pogodb se odobrena sredstva za sofinanciranje programov vsebin pod točkami 1, 2, 3, 4, 5, 6, in 10 iz 8. člena tega pravilnika nakazujejo na žiro račune izvajalcev programov, praviloma po dvanajstinah.
Pogoj za nakazilo sredstev za športne objekte je predložena pogodba o uporabi športnega objekta, sklenjena med upravljavcem in izvajalcem športnega programa, iz katere izhaja finančna obveznost izvajalca športnega programa.
Sredstva za sofinanciranje programov pod točkami 7, 8 in 9 iz 8. člena tega pravilnika se izvajalcem nakazujejo na osnovi predloženih knjigovodskih listin, ki izkazujejo nastanek obveznosti izvajalca programa, do odobrene višine.
16. člen
Izvajalci programov morajo komisiji najkasneje do 31. 7. tekočega leta podati polletno poročilo in najkasneje do 31. 1. naslednjega leta letno poročilo o izvedbi programov z dokazili o izpolnitvi prevzetih obveznosti.
V primeru, da komisija na podlagi pisnega obvestila izvajalcev nadzora iz 17. člena pravilnika ali po pregledu polletnih poročil ugotovi, da se programi niso izvajali, kot so bili prijavljeni na razpis, opredeljeni v pogodbah in sofinancirani, se izvajalcu teh programov ustrezno zmanjšajo ali ukinejo sredstva, zagotovljena v pogodbi. V primeru, da komisija na osnovi podanega letnega poročila ali izvedenega nadzora ugotovi neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti izvajalcev športnih programov, se neupravičeno pridobljena sredstva poračunajo v naslednjem proračunskem obdobju. Če izvajalec v naslednjem proračunskem obdobju ne izvaja več programov, ki se sofinancirajo iz občinskega proračuna, jih je dolžan, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi, vrniti v občinski proračun.
Enako kot v prejšnjem odstavku komisija ravna tudi v primeru, če ugotovi, da je izvajalec prejel oziroma so mi odobrena proračunska sredstva za namen znotraj vsebine, za katerega stroški dejansko ne nastajajo.
Če izvajalec do rokov, navedenih v prejšnjem odstavku, ne odda polletnega oziroma letnega poročila, se smatra, da programov ni izvajal in je dolžan vsa realizirana proračunska sredstva, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi, vrniti v občinski proračun.
Komisija je v zvezi z določili tega člena županu dolžna predlagati ustrezne ukrepe. Na osnovi predlogov komisije izda župan ustrezne sklepe.
Župan lahko na predlog komisije na osnovi zadržanih oziroma vrnjenih sredstev iz drugega, tretjega in četrtega odstavka tega člena, razpoložljiva sredstva s posebnim sklepom razporedi izvajalcem, katerih dejanski obseg dela presega obseg, določen v pogodbah o sofinanciranju športnih programov oziroma katerih rezultati opravičujejo povečan obseg sredstev.
17. člen
Nadzor nad namembnostjo in smotrnostjo poslovanja in porabe dodeljenih sredstev opravlja strokovna komisija in pristojni organi Občine Poljčane.
2. Sredstva za investicije v športne objekte
18. člen
Sredstva za investicije v športne objekte v Občini Poljčane se zagotavljajo v vsakoletnem proračunu na posebni proračunski postavki, natančneje pa jih ureja Pravilnik o športnih objektih v Občini Poljčane.
3. Ostale naloge
19. člen
S sredstvi pod to proračunsko postavko se lahko sofinancirajo ali financirajo športne dejavnosti, prireditve in programi, ki so pomembni za promocijo občine, pa jih ni mogoče predvideti v naprej oziroma ob prijavi na razpis še niso znane. Sofinancira se lahko tudi udeležba ekip ali posameznikov na mednarodnih športnih prireditvah izven države.
Sredstva se upravičencem dodelijo na osnovi utemeljenih vlog z dokazili o višini stroškov, s sklepom župana.
IX. KONČNE DOLOČBE
20. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Poljčane, dne 18. marca 2008
Župan
Občine Poljčane
Stanislav Kovačič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti