Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
+----------+---------+---------+-----------+---------+---------+ | Razred | I | II | III | IV | V | +----------+---------+---------+-----------+---------+---------+ | Faktor | 1,2–1,5 | 1,1–1,5 | 0,75–1,00 |0,5–0,75 | 0,0–0,5 | +----------+---------+---------+-----------+---------+---------+
MERILA ZA VREDNOTENJE PROGRAMOV ŠPORTA A) – DEJAVNOSTI – SKUPINE PROGRAMOV 1. Športna vzgoja otrok, mladine in študentov 1.1. Športna vzgoja predšolskih otrok Za izvajanje programa »Zlati sonček« v VVZ se zagotovi propagandno gradivo (knjižice z nalepkami, priročniki, diplome, medalje). Za izvajanje programa »Naučimo se plavati« se sofinancira ali zagotovi strokovni kader – 10 ur in objekt – 10 ur na skupino 7 otrok. Za izvajanje programa »Ciciban planinec« se sofinancira ali zagotovi strokovni kader – 10 ur za enega mentorja na 20 otrok. Za izvajanje drugih programov se zagotavlja objekt in sofinancira ali zagotovi strokovni kader za največ 60 ur na skupino od 12 do 20 otrok. 1.2. Športna vzgoja šoloobveznih otrok (6–15 let) 1.2.1. Interesna športna vzgoja otrok Za izvajanje programov »Zlati sonček« in »Krpan« v osnovnih šolah se zagotovi propagandno gradivo (knjižice z nalepkami, priročniki, diplome, medalje). Za izvajanje programa »Naučimo se plavati« se sofinancira ali zagotovi strokovni kader – 20 ur in objekt – 20 ur na skupino 10 otrok – neplavalcev. Ne sofinancira se učenja plavanja, ki je del šolskega programa v okviru šole v naravi in je že financiran iz javnih sredstev. Za izvajanje programa učenja smučanja se sofinancira ali zagotovi strokovni kader – 12 ur na skupino 10 otrok. Ne sofinancira se smučarskega tečaja, ki je del šolskega programa in je že financiran iz javnih sredstev. Za izvajanje drugih programov se zagotavlja objekt in sofinancira ali zagotovi strokovni kader za največ 80 ur vadbe na skupino od 12 do 20 otrok. Za dejavnost tabornikov in planincev ter drugih dejavnosti iz 3. skupine programov (po poglavju 7. NPŠ) se sofinancira ali zagotovi strokovni kader – mentor in sicer največ 200 ur. Za šolska športna tekmovanja se zagotavlja objekt, poleg tega pa se sofinancirajo še: – do medobčinskega nivoja: sodniški stroški, medalje do 3. mesta pri individualnih športih, pokal za 1. mesto in diplome za ostale ekipe pri kolektivnih športih oziroma prevoz, če je tekmovanje organizirano izven Občine Sežana, – od vključno področnega nivoja dalje: prijavnina in prevoz za eno ekipo oziroma objekt, sodniški stroški in stroški priznanj v primeru, če je tekmovanje organizirano v Občini Sežana. 1.2.2 Športna vzgoja otrok, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport V to skupino dejavnosti se uvrščajo programi, katerih udeleženci so športniki registrirani pri panožni športni zvezi, ki vadijo v vadbeni skupini najmanj 3-krat tedensko, 9 mesecev v letu in se redno udeležujejo tekmovanj, ki jih organizira panožna športna zveza na najmanj regijskem nivoju. Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo normativi iz tabele 1. Za izvajanje programov vadbe iz te skupine dejavnosti se vsaki vadbeni skupini zagotovi objekt, sofinancira ali zagotovi pa se strokovni kader v obsegu, kot je razvidno iz tabele – 2. Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v višini, kot to določa tabela – 3. 1.3. Športna vzgoja mladine (15–20 let) 1.3.1. Interesna športna vzgoja mladine Za izvajanje izbranih 80-urnih – programov se zagotavlja brezplačna uporaba odprtih objektov v upravljanju Zavoda za šport, turizem in prosti čas Občine Sežana, po razporedu, dogovorjenim z upravljavcem. Za šolska športna tekmovanja srednjih šol se zagotavlja objekt, od vključno področnega nivoja dalje pa se sofinancira tudi prijavnina in prevoz za eno ekipo če je tekmovanje izven občine oziroma sodniški stroški in stroški priznanj v primeru, če je tekmovanje organizirano v Občini Sežana. 1.3.2. Športna vzgoja mladine, usmerjene v kakovostni in vrhunski šport V to skupino dejavnosti se uvrščajo programi, katerih udeleženci so športniki registrirani pri panožni športni zvezi, ki vadijo v vadbeni skupini najmanj 4-krat tedensko, 10 mesecev v letu in se redno udeležujejo tekmovanj, ki jih organizira panožna športna zveza na najmanj regijskem nivoju. Vadbena skupina mora imeti najmanj toliko članov, kot določajo normativi iz tabele – 1. Za izvajanje programov vadbe v okviru te skupine dejavnosti se vsaki vadbeni skupini zagotovi ali sofinancira objekt in strokovni kader v obsegu, kot je razvidno iz tabele – 2. Vsaki vadbeni skupini se sofinancira tudi materialne stroške v višini kot to določa tabela – 3. 1.4. Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami Zagotavlja se objekt in kritje stroškov prevoza na zaključna državna tekmovanja (specialna olimpiada), če ni financiran iz drugih virov pa se sofinancira ali zagotovi tudi strokovni kader za 80 ur programa. 1.5. Interesna športna dejavnost študentov Zagotavlja se brezplačna vadba študentov na odprtih športnih objektih v upravljanju Zavoda za šport, turizem in prosti čas Občine Sežana, po razporedu dogovorjenim z upravljavcem objektov. 2. Športna rekreacija (šport za vse) Zagotavlja se brezplačna vadba na vseh zunanjih športnih površinah v upravljanju Zavoda za šport, turizem in prosti čas Občine Sežana, po razporedu dogovorjenem z upravljavcem objektov. 3. Kakovostni šport V to skupino dejavnosti spadajo članske ekipe in posamezniki, ki so registrirani športniki in nastopajo v tekmovalnem sistemu pod vodstvom panožnih športnih zvez na najmanj regijskem nivoju. Vsaki vadbeni skupini se zagotovi ali sofinancira objekt v obsegu, kot ga določa tabela – 2 in materialni stroški v višini, kot to določa tabela – 3. Poleg tega prejme klub oziroma društvo za vsakega člana, ki je kategoriziran športnik mladinskega ali državnega razreda sredstva v višini 5 točk na mesec. 4. Vrhunski šport Za sofinanciranje programov vrhunskega športa prejme klub ali društvo za vsakega člana, ki je kategoriziran športnik svetovnega razreda 15 točk, za športnika mednarodnega in perspektivnega razreda pa 10 točk na mesec. 5. Šport upokojencev in invalidov Zagotavlja se brezplačna vadba na vseh zunanjih športnih objektih v lasti in upravljanju Zavoda za šport, turizem in prosti čas Občine Sežana, po razporedu dogovorjenim z Zavodom za šport, turizem in prosti čas. B) – Strokovne in razvojne naloge ter objekti Sofinancirajo se tiste razvojne in strokovne naloge, ki so uvrščene v LPŠ na osnovi prijav izvajalcev posameznih programov športa na vsakoletni javni razpis. 1. Izobraževanje in usposabljanje strokovnih kadrov za delo v športu Za sofinanciranje te naloge se nameni največ 2% sredstev, namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev. Pogoj za sofinanciranje je, da izvajalec programa športa z udeležencem izobraževanja in Zavodom za šport, turizem in prosti čas Občine Sežana sklene pogodbo, s katero se slednji zaveže, da bo po končanem izobraževanju najmanj 3 leta deloval v Občini Sežana kot strokovni delavec pri izvajanju LPŠ. Prosilcu, ki mu bo sofinanciranje odobreno, se povrne stroške kotizacije na izobraževanjih za pridobitev strokovnega naziva in/ali ohranitev licence, in sicer po predložitvi dokazil o uspešno opravljenem izobraževanju in podpisane pogodbe iz prejšnjega odstavka. 2. Pomembnejše športne in športno-rekreativne prireditve Za sofinanciranje te naloge se nameni največ 3% sredstev, namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev. Sofinancira se organizacija prireditev, ki so v koledarju panožne športne zveze in na njih sodelujejo tudi športniki Občine Sežana. Pri pripravi predloga prireditev za sofinanciranje Strokovni svet Zavoda za šport, turizem in prosti čas upošteva pri športnih prireditvah predvsem nivo kvalitete oziroma rang prireditve ter njeno odmevnost, pri rekreativnih prireditvah pa predvsem množičnost, tradicijo in odmevnost. Na osnovi prej navedenih kriterijev se prireditve razvrsti v 4 skupine in določi višino sofinanciranja posamezne skupine. Sofinancira se tudi udeležba občinske reprezentance na prireditvah državnega pomena, pri čemer se povrne stroške prevoza in prehrane, v primeru, da je kraj tekmovanja oddaljen več kot 300 km pa tudi stroški prenočišča. 3. Mednarodna dejavnost in sodelovanje z zamejci Za sofinanciranje se nameni največ 0,7% sredstev, namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev. Sofinancira se: – sodelovanje z društvi, včlanjenimi v Zvezo slovenskih športnih društev v Italiji – sodelovanje na mednarodnih tekmovanjih – prireditvah, ki so v programu – koledarju panožnih športnih zvez, – sodelovanje na drugih mednarodnih tekmovanjih na osnovi povabila organizatorja. Strokovni svet pripravi predlog sofinanciranja, pri čemer upošteva predvsem množičnost udeležbe, tradicijo pri sodelovanju z zamejci, kvaliteto prireditev in višino stroškov pri mednarodnem sodelovanju. Na podlagi prej navedenih kriterijev se te programe razvrsti v 4 skupine in določi višino sofinanciranja posamezne skupine. 4. Delovanje športnih društev, Občinske športne zveze in Zavoda za šport, turizem in prosti čas Za delovanje športnih društev, Občinske športne zveze in njenih organov se zagotavlja 0,3% sredstev, namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev. Za delovanje Zavoda za šport, turizem in prosti čas se zagotavlja sredstva za plače, materialne stroške, vzdrževanje športnih objektov in zavarovanje, skladno z veljavno zakonodajo in kolektivno pogodbo za negospodarstvo. 5. Občinska priznanja športnikom in športnim delavcem Za sofinanciranje se nameni največ 0,5% sredstev, namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev. 6. Promocijska dejavnost in informatika na področju športa Za sofinanciranje te dejavnosti se nameni največ 0,5% sredstev, namenjenih športu v Občini Sežana, brez upoštevanja investicijskih sredstev. Sofinancira se pomembnejše jubilejne prireditve, aktivnosti za promocijo športa in rekreacije preko medijev, založniško in informacijsko dejavnost izvajalcev programa športa, organizacijo promocijskih prireditev in izdajanje propagandnega gradiva. 7. Obratovanje in tekoče vzdrževanje športnih objektov ter investicije v športne objekte Za izvajanje programa športa se financira stroške obratovanja športnih objektov (elektrika, voda, komunalne storitve) v upravljanju Zavoda za šport, turizem in prosti čas. Vsakemu klubu se zagotovi do 3 ure objektov dnevno za treninge mlajših kategorij brezplačno, cena najema za članske ekipe se oblikuje v višini pokritja materialnih stroškov. Za vse ostale ure se objekti najemajo po veljavnem ceniku. Vsi uporabniki morajo imeti z Zavodom za šport, turizem in prosti čas sklenjeno pogodbo o najemu. Za tekoče vzdrževanje športnih objektov se zagotavlja sredstva v višini, določeni v občinskem proračunu, pri čemer se posebej opredeli sredstva za objekte v upravljanju Zavoda za šport in sredstva za vzdrževanje drugih javnih športnih objektov. Sredstva za investicije v športne objekte se zagotavlja v višini, določeni v občinskem proračunu. 8. Znanstvenoraziskovalna in založniška dejavnost Izvajanje temeljnih, uporabnih in razvojnih raziskav s področja športa ter prenašanje izsledkov v prakso. Iz javnih sredstev se lahko sofinancirajo izsledki, ki jih sofinancirajo ministrstva RS, če te raziskave zagotavljajo ustrezen prenos znanstvenih spoznanj v prakso. Lokalna skupnost lahko sofinancira izdajanja strokovne literature in drugih periodičnih in občasnih športnih publikacij ter propagandno gradivo. Razvrstitev individualnih in kolektivnih športnih panog v razrede po kriterijih razširjenosti in kakovosti 1 – Individualne panoge: A – Razširjenost: 1 – v program je vključenih več kot 100 registriranih tekmovalcev v najmanj petih različnih starostnih kategorijah, 2 – v program je vključenih najmanj 50 registriranih tekmovalcev v najmanj treh različnih starostnih skupinah, 3 – v program je vključenih najmanj 10 registriranih tekmovalcev. B) – Kakovost: 1–10% oziroma najmanj 8 udeležencev programa je kategoriziranih športnikov oziroma so na uradnem državnem prvenstvu dosegli uvrstitev do 10. mesta, če je sodelovalo najmanj 25 tekmovalcev, oziroma do 5. mesta, če jih je sodelovalo najmanj 10. 2–5% oziroma najmanj 4 udeleženci programa so kategorizirani športniki oziroma so na uradnem državnem prvenstvu dosegli uvrstitev do 10. mesta, če je sodelovalo najmanj 25 tekmovalcev oziroma do 5. mesta, če jih je sodelovalo najmanj 10. 3–3% oziroma najmanj eden udeleženec programa je kategoriziran športnik oziroma je na uradnem državnem prvenstvu dosegel uvrstitev do 10. mesta, če je sodelovalo najmanj 25 tekmovalcev oziroma do 5. mesta, če jih je sodelovalo najmanj 10. 2 – Kolektivne panoge: A) – Razširjenost: 1 – program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno skupino v najmanj petih različnih starostnih kategorijah, 2 – program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno skupino v najmanj treh različnih starostnih kategorijah, 3 – program obsega vadbo in tekmovanje z najmanj eno vadbeno skupino. Pri programih, kjer ni določeno maksimalno število udeležencev,se program izvaja za najmanj 15 udeležencev oziroma za proporcionalni delež števila točk. Pri programih z opredeljenim številom udeležencev se program izvaja za najmanj 50% maks. št. udeležencev in za proporcionalni delež točk. B) – Kakovost: 1 – vadbena skupina nastopa v najvišji državni ligi, oziroma je uvrščena v prvo tretjino vseh uvrščenih ekip, če je prva liga tudi edina v tej panogi ali če sistem tekmovanja ni ligaški, 2 – vadbena skupina nastopa v drugi državni ligi, oziroma je uvrščena v prvo polovico vseh uvrščenih ekip, če je prva liga tudi edina v tej panogi ali če sistem tekmovanja ni ligaški, 3 – vadbena skupina nastopa v tretji državni ali izjemoma (če gre za vadbeno skupino iz programa 1. stopnje razširjenosti) regionalni ligi, oziroma je uvrščena v zadnjo tretjino vseh uvrščenih če je prva liga tudi edina v tej panogi ali če sistem tekmovanja ni ligaški. Preglednica – Razvrstitev izvajalcev programov športa v individualnih in kolektivnih športnih panogah glede na kriterij kakovosti in razširjenosti v razrede: ------------------------------------------------------------- Kriterij Kakovost ------------------------------------------------------------- razširjenost 1 2 3 ------------------------------------------------------------- 1 I II III 2 II III IV 3 III IV V ------------------------------------------------------------- Korekcijski faktor Razred I II III IV V Faktor 1.2–1.5 1.1–1.0 0.75–1.00 0.5–0.75 0.0–0.5 Tabela – 1: Minimalno število športnikov v vadbeni skupini: ----------------------------------------------------------------------- Panoga Cicibani/keMl. St. Kadeti/njeMladinci/keČlani/ceInt. dečki/cedečki/ce šp. vzg. ----------------------------------------------------------------------- atletika 15 15 10 6 6 6 20 avto-moto 5 5 5 5 5 5 5 balinanje 8 8 8 8 8 8 10 društva 20 20 20 20 20 20 20 extreme 10 10 10 10 10 10 40 kolesarstvo konjeništvo 8 8 8 8 8 8 15 košarka 12 12 12 12 12 12 24 m. nog. 10 10 10 10 10 10 24 nogomet 18 18 18 18 18 18 24 planinstvo 10 10 20 20 20 200 40 potapljanje 10 10 10 10 10 10 5 rokomet 14 14 14 14 14 14 24 smučanje 2 12 12 12 10 10 40 strelstvo 5 5 5 5 5 10 10 šah 5 5 5 5 5 5 10 ŠŠD 20 20 20 20 20 100 taborniki 20 20 20 20 20 20 60 ----------------------------------------------------------------------- Pri individualnih športnih panogah se v primeru manjšega števila športnikov v vadbeni skupini lahko sofinancira sorazmerni del strokovnega kadra in materialnih stroškov ali pa se združuje vadbene skupine iz različnih kategorij. Tabela – 2: Maksimalno število ur dejavnosti (vadbe + tekmovanj), za katero se lahko sofinancira strokovni kader in/ali objekt po kategorijah. Cicibani/ke – začetniki/ce = 160 ur, Mlajši/e dečki/deklice = 240 ur, Starejši/e dečki/deklice = 320 ur, Mlajši/e mladinci/mladinke = 360 ur, Starejši/e mladinci/mladinke = 400 ur, Člani/članice = 400 ur. Sofinancira se dejansko število ur, izračunano na osnovi podatkov iz plana vadbe in tekmovanj, ki ga izvajalec programa predloži ob prijavi na razpis, vendar največ do števila ur iz tabele 2. Ena ura pomeni eno točko za strokovni kader in 3. točke za objekt, pri čemer vrednost za objekt ne sme presegati dejanske cene objekta. Izvajalcem se število točk za strokovni kader korigira glede na razred (I-V), v katerega so razvrščeni (str. 3 pravilnika). Tabela – 3: Sofinanciranje materialnih stroškov po kategorijah Cicibani/ke – začetniki/ce = 50 točk, Mlajši/e dečki/deklice = 70 točk, Starejši/e dečki/deklice = 90 točk, Mlajši/e mladinci/mladinke = 110 točk, Starejši/e mladinci/mladinke = 130 točk, Člani/članice = 150 točk. Izvajalcem se število točk za strokovni kader in materialne stroške korigira glede na razred (I-V), v katerega so razvrščeni.