Uradni list

Številka 72
Uradni list RS, št. 72/2008 z dne 17. 7. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 72/2008 z dne 17. 7. 2008

Kazalo

3194. Poslovnik o delu Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja, stran 10323.

Na podlagi 115. člena Statuta Občine Ravne na Koroškem (Uradni list RS, št. 39/99 …. 23/07) je Komisija za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja na svoji 19. redni seji dne 19. 6. 2008 sprejela
P O S L O V N I K
o delu Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem poslovnikom je določena organizacija in način dela Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja (v nadaljevanju komisije).
2. člen
Komisija opravlja svoje naloge v skladu z 59. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Ravne na Koroškem (Uradni list RS, št. 52/99) in sicer:
- obravnava vsa vprašanja iz pristojnosti občinskega sveta, ki so v zvezi z izvolitvami, imenovanji in razrešitvami,
- občinskemu svetu daje predloge k imenovanju vodstvenih delavcev v javnih zavodih in podjetjih, če jih v skladu z akti o ustanovitvi imenuje občinski svet oziroma daje soglasje k imenovanju,
- občinskemu svetu predlaga kandidate za delovna telesa občinskega sveta in druge organe, ki jih imenuje občinski svet,
- občinskemu svetu ali županu daje pobude oziroma predloge v zvezi s kadrovskimi vprašanji v občini, ki so v pristojnosti občinskega sveta,
- pripravlja predloge odločitev občinskega sveta v zvezi s plačami ter drugimi prejemki občinskih funkcionarjev ter izvršuje odločitve občinskega sveta, zakone in predpise, ki urejajo plače in druge prejemke občinskih funkcionarjev,
- obravnava druga vprašanja, ki jih določi občinski svet,
- obravnava pobude in pripravlja predloge za državna odlikovanja,
- obravnava pobude in oblikuje predlog občinskemu svetu za podelitev nagrad in priznanj Občine Ravne na Koroškem,
- obravnava predlog kriterijev za podeljevanje nagrad in priznanj,
- spremlja izvajanje občinskega odloka in pravilnika o podeljevanju nagrad in priznanj občine.
3. člen
Komisija je pri svojem delu neodvisna in deluje po načelih strokovnosti, vestnosti in pravičnosti.
II. DELO KOMISIJE
4. člen
Delo komisije vodi predsednik komisije. V odsotnosti nadomešča predsednika namestnik predsednika.
5. člen
Naloga predsednika je, da:
- vodi in organizira delo komisije,
- sklicuje in vodi seje,
- podpisuje sklepe, zapisnike in predloge,
- skrbi za izvajanje sklepov,
- pripravi načrt dela komisije in predlog potrebnih sredstev,
- sodeluje z občinskim svetom in županom,
- sodeluje na sejah občinskega sveta,
- poroča o delu komisije.
6. člen
Komisija praviloma dela na sejah.
Predlog dnevnega reda seje določi predsednik, predloge za uvrstitev zadeve na dnevni red pa lahko podajo vsi člani komisije. Predsednik je dolžan uvrstiti na dnevni red zadevo, ki jo je s sklepom predlagal občinski svet ali župan.
7. člen
Gradivo za sejo komisije mora biti poslano članom komisije najmanj tri dni pred sejo komisije, razen v izjemnih in utemeljenih primerih. Vabilo z gradivom se pošlje v vednost tudi županu. Vabilu je potrebno obvezno priložiti gradivo, ki je potrebno za obravnavo.
8. člen
Na seji komisije se piše zapisnik in vodi evidenca prisotnosti.
Zapisnik obvezno vsebuje:
- zaporedno številko seje, kraj, datum, uro pričetka in trajanja seje,
- navedbo prisotnih članov, odsotnih članov, z razlogom za odsotnost ter navedbo ostalih prisotnih na seji,
- sprejet dnevni red,
- poročilo o realizaciji sklepov prejšnje seje in potrditev zapisnika,
- potek seje z navedbo poročevalcev,
- sprejete sklepe,
- morebitna ločena mnenja članov komisije,
- izjave, za katere so navzoči izrecno zahtevali, da se vnesejo v zapisnik.
Zapisnik podpišeta predsednik komisije in zapisnikar.
9. člen
Predsednik komisije lahko v primerih, ko to opravičuje nujnost zadeve, opravi korespondenčno sejo. Korespodenčna seja se izvede tako, da se vsakemu članu komisije posreduje predlog sklepa z obrazložitvijo pisno ali ustno, nakar se le-ta opredeli na enak način. Sklep je sprejet, če je zanj glasovala večina članov komisije.
O opravljeni korespondenčni seji se sestavi zapisnik, ki ga obravnava komisija na prvi redni seji. V zapisnik se vpiše način in čas izvajanja seje, predlog sklepa in sklep ter poimenski seznam članov, ki so glasovali, ter članov, ki v času izvajanja seje niso bili dosegljivi.
Korespodenčna seja obsega le eno točko dnevnega reda.
10. člen
Po opravljeni razpravi o posameznih točkah dnevnega reda predsednik oblikuje predlog sklepa in ga da na glasovanje.
Komisija veljavno sklepa, če je na seji prisotna večina članov komisije. Odločitev je sprejeta, če za predlog glasuje večina opredeljenih članov komisije. Glasovanje na sejah je praviloma javno, z dviganjem rok. Na zahtevo večine prisotnih članov komisije mora biti glasovanje tajno.
11. člen
Zapisniki in druga gradiva za seje komisije se hranijo v občinski upravi. Po preteku enega mandatnega obdobja se gradivo arhivira. Zapisniki in sklepi se hranijo trajno, drugo gradivo pa 10 let.
12. člen
Vsa strokovna in administrativna opravila za potrebe komisije opravljajo strokovne službe občinske uprave.
III. POSTOPEK ZA ZBIRANJE PREDLOGOV ZA IMENOVANJE PREDSTAVNIKOV OBČINE V SVETE JAVNIH ZAVODOV
13. člen
Na podlagi obvestila javnega zavoda, v katerem ima Občina Ravne na Koroškem svoje predstavnike, strokovne službe občine pripravijo javni poziv za zbiranje predlogov za imenovanje predstavnikov občine v svet javnega zavoda in ga posredujejo političnim strankam in nestrankarskim listam občinskega sveta Občine Ravne na Koroškem.
Rok za oddajo predlogov je 30 dni od objave poziva. Predlogi morajo vsebovati naziv in naslov predlagatelja ter uradne podatke o kandidatih: ime in priimek, rojstni datum, naslov stalnega bivališča, izobrazba, delo, ki ga opravlja in pisno soglasje predlaganega kandidata, da soglaša z opravljanjem funkcije v primeru imenovanja.
Komisija na podlagi zbranih predlogov z večino glasov izbere najprimernejšega kandidata, oblikuje predlog za imenovanje in ga predloži občinskemu svetu v obravnavo.
V primeru, da v predpisanem roku ni bilo podanega nobenega predloga, strokovne službe občine javni poziv ponovijo. Rok za oddajo predlogov je 15 dni od objave ponovnega poziva.
V primeru, da kljub ponovnemu pozivu ni podanega nobenega predloga, lahko predlog komisiji poda župan.
IV. POSTOPEK PODELJEVANJA OBČINSKIH PRIZNANJ
14. člen
Delo komisije v zvezi s postopki za sprejemanje odločitev o predlogih za podelitev priznanj Občine Ravne na Koroškem, kriterije za podeljevanje in način podeljevanja, vročitev ter način vodenja evidence je urejeno s posebnim pravilnikom.
V. KONČNE DOLOČBE
15. člen
Ta poslovnik sprejme komisija po predhodnem soglasju občinskega sveta. Z uveljavitvijo tega poslovnika preneha veljati Poslovnik o delu Komisije za mandatna vprašanja, volitve, imenovanja in priznanja (Uradni list RS, št. 99/99).
16. člen
Za vprašanja, ki niso posebej urejena s tem poslovnikom, se uporabljajo določila poslovnika o delu občinskega sveta občine.
17. člen
Poslovnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 032-48-0001/2008-03102
Ravne na Koroškem, dne 19. junija 2008
Predsednica komisije
Vera Krajnc l.r.
Soglasje občinskega sveta je bilo podano na 16. seji, dne 28. 5. 2008.
Župan
Občine Ravne na Koroškem
mag. Tomaž Rožen l.r.

AAA Zlata odličnost
Prijavite se s svojim e-poštnim naslovom in prejmite kodo za 10 % popust.
Akcija traja od 4. do 25. 11. 2024.

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti