Na podlagi 55. in 61. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (ZPNačrt) (Uradni list RS, št. 33/07) in 18. člena Statuta Mestne občine Kranj (Uradni list RS, št. 33/07) je Svet Mestne občine Kranj na 18. seji dne 9. 7. 2008 sprejel
O D L O K
o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za gradnjo cestne povezave do naselja Njivica pri Kranju
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(predmet odloka)
S tem odlokom se ob upoštevanju določil prostorskih sestavin dolgoročnega in družbenega plana za območje Mestne občine Kranj (Uradni list RS, št. 76/03, 32/04) sprejme občinski podrobni prostorski načrt za gradnjo cestne povezave do naselja Njivica pri Kranju (v nadaljevanju: OPPN Njivica), ki ga je izdelalo podjetje Domplan, d.d., Bleiweisova 14, Kranj pod številko UD/410-107/07, z datumom junij 2008.
2. člen
(namen priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta)
OPPN Njivica podrobneje določa lokacijske in tehnične pogoje, krajinske in oblikovalske rešitve, usmeritve za projektiranje in gradnjo objektov ter druge pogoje, zahteve in ukrepe za izvedbo načrtovane cestne povezave skozi naselje Njivica.
3. člen
(vsebina občinskega podrobnega prostorskega načrta)
OPPN Njivica vsebuje tekstualni in kartografski del.
Tekstualni del obsega:
1. opis prostorske ureditve, ki se načrtuje s podrobnim načrtom;
2. umestitev načrtovane ureditve v prostor;
3. zasnovo projektnih rešitev in pogojev glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro;
4. rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine;
5. rešitve in ukrepe za varovanje okolja, naravnih virov, ohranjanje narave in varstva kulturne dediščine;
6. rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom;
7. etapnost izvedbe prostorske ureditve;
8. velikost dopustnih odstopanj od funkcionalnih, oblikovalskih in tehničnih rešitev;
9. usmeritve za določitev meril in pogojev po prenehanju veljavnosti podrobnega načrta.
Kartografski del obsega:
1. izsek iz kartografskega dela občinskega prostorskega načrta s prikazom prostorske ureditve na širšem območju v M 1:5000;
2. območje OPPN z obstoječim parcelnim stanjem v M 1:2880;
3. prikaz vplivov in povezav s sosednjimi območji v M 1:2000;
4. ureditveno situacijo v M 1:500;
5. prikaz ureditev glede poteka omrežij in priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo ter grajeno javno dobro v M 1:500;
6. prikaz ureditev, potrebnih za varovanje okolja, naravnih virov, ohranjanje narave in varstva kulturne dediščine v M 1:2000;
7. prikaz ureditev potrebnih za obrambo, ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom v M 1:2000;
8. načrt parcelacije v M 1:500.
II. OPIS PROSTORSKE UREDITVE
4. člen
(opis predvidene ureditve)
(1) Z OPPN Njivica je, na delu lokalne ceste LC 348090 Češnjiški most–Rovte–Njivica, načrtovana preureditev cestne povezave skozi naselje Njivica.
(2) Trasa načrtovane ceste je na celotnem poteku zasnovana kot dvopasovna cesta, z enim križiščem, tremi priključki in tremi izogibališči. Dolžina trase predvidene ceste znaša 781 m.
5. člen
(območje občinskega podrobnega prostorskega načrta)
(1) Območje OPPN Njivica obsega zemljišča predvidena za gradnjo ceste in zemljišča, ki so potrebna za druge ureditve povezane s predvideno gradnjo.
(2) Območje OPPN Njivica obsega parcele oziroma dele parcel s št.: 1301/1, 1226/1, 1223, 1304/1, 1213/1, 1222, 1212, 1211, 1210/1, 1228, 1227, 1248, 1249, 1297/1, 1185, 1186, 1184 in 1304/1 vse k.o. Nemilje.
(3) Zaradi načrtovane gradnje je potrebna prestavitev 20 kV visokonapetostnega daljnovoda Besnica–Jamnik in sicer na zemljišča parcel št.: 1211, 1213/1, 1224, 1226/1, 1304/1 v k.o. Nemilje.
(4) Zaradi gradnje predvidene lokalne ceste je potrebno ustrezno zaščititi tudi telekomunikacijske naprave.
III. UMESTITEV NAČRTOVANE UREDITVE V PROSTOR
6. člen
(vplivi in povezave s sosednjimi območji)
Zaradi neustreznih višinskih in situativnih elementov načrtovana prostorska ureditev nadomešča del obstoječe lokalne ceste LC 348090 Češnjiški most–Rovte–Njivica. Ta lokalna cesta predstavlja povezavo z Občino Radovljica in se v Mestni občini Kranj navezuje na lokalno cesto LC 183020 Kranj–Besnica–Nemilje–Podblica (v nadaljevanju lokalna cesta Besnica–Nemilje).
7. člen
(tehnični elementi ceste)
(1) Horizontalni potek lokalne ceste:
Nova cesta v naselje Njivica se od lokalne ceste Besnica–Nemilje odcepi takoj za mostom čez potok Nemiljščica, približno 150 m pred sedanjim odcepom. Z ustreznim horizontalnim radijem zavije v desno in poteka po travniku, vzporedno s potokom Nemiljščica. Od potoka je oddaljena 10 m do 20 m. Načrtovana trasa nato zavije v strmo brežino, poraščeno z gozdom. Na tem delu bo potrebno odstraniti oziroma prestaviti obstoječi kozolec. Po 330 metrih se cesta zaje v obstoječo grapo. Predvidena trasa nato prečka obstoječo cesto, se nadaljuje proti zahodu, nato pa se v serpentini obrne proti vzhodu. Nadalje se trasa usmeri proti severu in se nato tik pred kapelico v Nemiljah priključi na obstoječo cesto.
(2) Niveletni potek trase lokalne ceste:
Od predvidenega križišča K1 (odcep od lokalne ceste Besnica–Nemilje), pa vse do km 0.1+43, poteka trasa v naklonu 3%, nakar se v naklonu 15% zaje v strmo brežino (v tem delu naklon presega maksimalno dovoljenih 12%). Od tod naprej se vzdolžni naklon giblje med 5% in 12%. Niveleta obstoječe ceste ob priključku znaša 12%.
Prvih 200 m poteka trasa v nasipu, pri čemer je najvišji nasip med prečnima profiloma P12 in P13 visok cca 5,5 m. Peta nasipa je od zgornjega roba brežine potoka Nemiljščica oddaljena več kot 5 m, od roba ceste pa več kot 10 m.
Na ostalem poteku je trasa v useku, razen na odsekih od 0.2+90 do 0.3+35 in od 0.3+75 do 0.4+50, kjer poteka cesta v vkopu. Brežine nasipov in vkopov so v naklonu 2:3 oziroma 1:2.
(3) Pri vertikalnih in horizontalnih tehničnih elementih je upoštevana računska hitrost 30–40 km/h. Najmanjši polmer horizontalnih krivin znaša 9 m (serpentina), največji vzdolžni naklon pa 15%. Konkavni polmer vertikalne krivine znaša 800 m, konveksni polmer pa 600 m.
(4) Projektirani normalni prečni profil ceste znaša 7 m in ga sestavljajo: dva vozna pasova širine 2,5 m ter dve bankini širine 1 m.
8. člen
(križišče)
Edino križišče z oznako K1 je locirano takoj na začetku trase, kjer se načrtovana cesta odcepi od lokalne ceste Besnica–Nemilje, urejeno je kot navadno T-križišče.
9. člen
(izogibališča)
Na trasi načrtovane ceste so predvidena tri izogibališča za osebna vozila, ki so zadosti velika, da omogočajo srečanje s tovornimi vozili. Prvo izogibališče je načrtovano v profilu P18, drugo v profilu P28, oba sta locirana na levi strani ceste. Tretje izogibališče, ki je locirano na desni strani ceste je načrtovano v profilu P40. Vsa izogibališča so v makadamski izvedbi.
Dopustne so občasne (izredne) rabe izogibališč (v profilih P18, P28 in P40) za naložitev oziroma odvoz pripravljenih gozdnih lesnih proizvodov.
10. člen
(priključki)
Na načrtovani trasi so predvideni trije priključki:
– v km 0.0+30 sta načrtovana dva priključka. Levi omogoča dostop do travnika, desni pa dostop do potoka Nemiljščice,
– v km 0.3+13 se z desne strani priključi gozdna pot,
– v km 0.3+90, kjer se načrtovana cesta križa z obstoječo, se novega križanja ne uredi.
11. člen
(prometna signalizacija)
(1) Zaradi širine vozišča, ki je manjša od 5,50 m, horizontalna signalizacija ni predvidena, čeprav se po cesti odvija dvosmerni promet.
(2) Uredi se sledeča vertikalna signalizacija:
– v križišču K1 iz smeri Njivic se namesti znak II-1, saj je preglednost na prednostni cesti Besnica–Nemilje zagotovljena. Poleg tega se v križišču namestijo kažipotne table (Njivica, Kranj, Dražgoše, Kropa);
– udeležence v prometu se z znaki I-2 in I-2.1 opozori na več zaporednih ovinkov, z znakom IV-2, pa na dolžino tega odseka;
– znaka I-3 in I-4 opozarjata na nevaren klanec;
– v serpentini se dodatno opozori na oster ovinek z znaki III-107.
Od prometne opreme se uporabi varnostna ograja in pa oprema za vodenje prometa (smerniki in odsevniki). Dolžina varnostne ograje je cca 530 m.
12. člen
(prestavitve objektov)
Na načrtovani trasi je potrebno odstraniti obstoječi kozolec, ki stoji na parc. št. 1213/1 in 1222 k.o. Nemilje, in ga prestaviti izven območja trase predvidene ceste.
13. člen
(objekti na cesti)
(1) Podporne in oporne konstrukcije bodo strukturirane ali obložene s kamnito oblogo (skalne pete, kamnite zložbe, kaštni zidovi), njihova višina in vpadljivost v prostoru pa bo ublažena z uporabo vegetacije.
(2) Vkopi in nasipi
– Vkopi se odvisno od sestave terena oblikujejo v naklonu 1:1, 1:2 ali 2:3.
– Nasipi se povsod izvedejo v naklonu 2:3. Brežina se zasadi z ustrezno vegetacijo.
14. člen
(obcestni prostor)
(1) Obcestni prostor je potrebno povezati z reliefnimi značilnostmi prostora oziroma s krajinskimi vzorci.
(2) Opuščeni deli ceste se ustrezno hortikulturno uredijo z zasaditvijo avtohtone vegetacijo ali zasadijo s travo. Prav tako se s travo zasadi površina odstranjenega kozolca.
15. člen
(odvodnjavanje cestnega telesa)
(1) Odvodnjavanje na delu trase, kjer cesta poteka v nasipu:
– novo križišče K1 preseka obstoječi travnati jarek ob lokalni cesti Besnica–Nemilje, zato se na tem mestu vgradi betonski cevni propust;
– nova cesta predstavlja pregrado za vso zaledno vodo, zato se na celotni trasi v vznožju nasipa na levi strani ceste uredi odvodni jarek, ki zbere vso zaledno vodo in jo preko propusta odvaja v Nemiljščico. Odvodni jarek se uredi delno v travnati delno pa v tlakovani obliki.
(2) Odvodnjavanje na delu trase, kjer cesta poteka deloma v mešanem profilu, deloma pa v vkopu:
– vso površinsko vodo se zbere v asfaltni muldi, ki se jo vodi v betonske cevne propuste in nato na nižji teren ali pa direktno na nižji teren;
– vso vodo iz manjših izvirov ob trasi se zajame in se jo preko tlakovanih jarkov ravno tako vodi v prepuste ali na nižji teren. Vse utoke in iztoke iz propustov se uredi v tlakovani muldi;
– vsa zaledna voda se zbere v drenažah, ki se jih uredi vzdolž celotne trase in se vodi v propuste ali na nižji teren.
IV. ZASNOVA PROJEKTNIH REŠITEV IN POGOJEV GLEDE PRIKLJUČEVANJA OBJEKTOV NA GOSPODARSKO JAVNO INFRASTRUKTURO IN GRAJENO JAVNO DOBRO
16. člen
(opremljenost z gospodarsko infrastrukturo)
Projektiranje in gradnja prometne, komunalne in energetske infrastrukture mora potekati v skladu s smernicami za načrtovanje in mnenji posameznih upravljavcev teh objektov in naprav.
17. člen
(elektroenergetsko omrežje)
Potrebno je prestaviti visokonapetostni 20 kV daljnovod Besnica–Jamnik in sicer od km 0.0+60.00 do km 0.0+90.00, v dolžini cca 145 m (med stojnima mestoma 40 in 42). Zaradi tehničnih predpisov križanja 20 kV daljnovoda s cesto II in III reda je zahtevani kot križanja večji kot 20°, minimalna oddaljenost stebra od cestnega pasu pa 5 m.
18. člen
(telekomunikacijsko omrežje)
Po območju potekajo obstoječe telekomunikacijske naprave. Pred pričetkom izvajanja gradbenih del jih je potrebno označiti, morebitno prestaviti in ustrezno zaščititi pred poškodbami.
19. člen
(križanja in približevanja komunalnih vodov)
Pri izgradnji prometne, komunalne in energetske infrastrukture je potrebno upoštevati priporočljive minimalne razdalje približevanja in križanja komunalnih vodov ter njihove varovalne pasove po veljavnih predpisih.
V. REŠITVE IN UKREPI ZA CELOSTNO OHRANJANJE KULTURNE DEDIŠČINE
20. člen
(varovanje kulturne dediščine)
V bližini načrtovane trase ceste se nahajata dve enoti nepremične kulturne dediščine:
– EŠD 20703 Njivica – Kapelica in
– EŠD 20704 Njivica – Razpelo ob Nemiljščici.
Med potekom gradbenih del je potrebno kapelico in znamenje fizično zavarovati pred morebitnimi poškodbami, po zaključku del pa urediti okolico kapelice. Odvodnjavanje cestišča je potrebno usmeriti stran od varovanih objektov.
VI. REŠITVE IN UKREPI ZA VARSTVO OKOLJA, NARAVNIH VIROV IN OHRANJANJA NARAVE
21. člen
(varovanje tal)
(1) Posege v tla se izvede tako, da bodo prizadete čim manjše površine tal. Za začasne prometne in gradbene površine je treba prednostno uporabiti obstoječe infrastrukturne površine in druge manipulativne površine. Čas in obseg gradnje je potrebno omejiti na za gradbišče določeno območje in za gradnjo določen čas.
(2) Pri gradnji se uporabljajo transportna sredstva in gradbeni stroji, ki so tehnično brezhibni in materiali, za katera obstajajo dokazila o njihovi neškodljivosti za okolje. Predvidi se nujne ukrepe za odstranitev in odlaganje materialov, ki vsebujejo škodljive snovi zaradi nezgod na tehnoloških površinah.
(3) Na nestabilnih in pogojno stabilnih površinah je potrebno predvideti rešitve za zavarovanje in stabilizacijo, s katerimi bo zagotovljena ustrezna stopnja stabilnosti terena.
22. člen
(varovanje voda in zaščitni ukrepi)
(1) Na vodnem in priobalnem zemljišču so prepovedane dejavnosti in vsi posegi v prostor, ki bi lahko imeli škodljiv vpliv na vode, vodna in priobalna zemljišča, ogrožali stabilnost vodnih in priobalnih zemljišč, zmanjševali varnost pred škodljivim delovanjem voda, ovirali normalen pretok vode, naplavin in plavja, onemogočili obstoj in razmnoževanje vodnih in obvodnih organizmov.
(2) Na celotnem ureditvenem območju je treba izvajati naslednje ukrepe in izpolnjevati naslednje pogoje:
– gradbena dela v vplivnem območju vodotoka naj se izvajajo ob nizkem vodostaju;
– med gradnjo se morajo preprečiti neposredni posegi v strugo potoka Nemiljščica. Prav tako ne sme priti do razlitja cementnih in apnenih mešanic v vodo (pranje gradbenih strojev z vodo iz potoka ni dovoljeno);
– pri gradnji ni dovoljeno uporabljati materiala, ki vsebuje nevarne spojine, urejeno mora biti odvajanje odpadnih in izcednih vod;
– za morebitno razlitje večjih količin goriva, olja in drugih za vodotoke škodljivih tekočin, suspenzij in drugega materiala je treba pripraviti načrt za preprečevanja vdora teh snovi v vodotok in za njihovo odstranitev, onesnaženi material pa mora preiskati pooblaščena institucija, da se določi pravilen način deponiranja;
– odvodnjavanje cestnega telesa mora biti izvedeno v skladu s predpisi, ki urejajo odvajanje padavinskih vod z javnih cest. Zbiralni vodi, odtočni žlebi na cestišču in drugi gradbeni elementi ceste morajo biti dimenzionirani tako, da lahko sprejmejo tudi večje količine padavinskih vod ali drugih tekočin ob morebitni prometni nesreči.
23. člen
(ohranjanje narave)
(1) Poseg se nahaja v ekološko pomembnem in posebnem varstvenem območju Nature 2000 – Bidovčeva jama, ter v območju naravnih vrednot Jama v Štucah in Nemiljščica.
(2) Varstvene usmeritve:
– pri premostitvi Nemiljščice naj se gor vodno in dol vodno od mostu ne posega v strugo,
– odlaganje izkopnega in gradbenega materiala v strugo in na brežine ob gradnji in po njej ni dopustno. Ves navedeni material se odpelje na urejeno deponijo,
– v času gradnje je treba preprečiti vsakršno onesnaženje potoka,
– v celoti naj se ohranja obvodna vegetacija, morebitne poškodbe, ki bi nastale v času gradnje, pa naj se takoj sanirajo z zasaditvijo avtohtonih drevesnih in grmovnih vrst (npr. vrba, jelša),
– cesta naj se oddalji od jame naravne vrednote. Ob morebitnem odkritju jamskega inventarja in jame ob izgradnji nove cestne povezave se obvesti Zavod RS za varstvo narave, OE Kranj zaradi naravovarstvenega nadzora,
– jama se ne sme zasipati z odkopnim in gradbenim materialom,
– zaradi ohranjanja ugodnega stanja habitatnega tipa je treba preprečiti kakršnokoli poseganje v jamo in preprečiti vsakršno onesnaženje jamskega sistema.
24. člen
(varovanje gozdnih površin)
(1) Priključevanje gozdnih poti na lokalno cesto naj bo izvedeno v radiju vsaj 4 m. Na željo lastnikov zemljišč je dopustno urediti še dodatne priključke za gozdne poti in prostore za občasno skladiščenje gozdnih lesnih proizvodov.
(2) Zgornji rob odkopnih brežin mora biti zaobljen, drevesa pa morajo biti od takega roba oddaljena najmanj 3 m.
(3) V gozdovih je prepovedano odlaganje odpadkov, odstranjevanje materiala in zasipavanje.
25. člen
(varstvo zraka)
V času gradnje je treba preprečevati prašenje z odkritih delov trase, skrajšati transportne poti na najmanjšo možno mero in prekrivati transportna vozila v primeru prevozov sipkih materialov po javnih prometnih površinah.
26. člen
(varstvo pred hrupom)
V ureditvenem območju lokalne ceste posebni ukrepi varstva pred hrupom niso predvideni.
VII. REŠITVE IN UKREPI ZA OBRAMBO TER VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI, VKLJUČNO Z VARSTVOM PRED POŽAROM
27. člen
(rešitve in ukrepi za obrambo in varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami)
V OPPN Njivica posebne rešitve in ukrepi v zvezi z obrambo niso predvideni.
28. člen
(varstvo pred požarom)
(1) Požarna varnost se zagotovi z urejenimi obstoječimi in predvidenimi dovozi za intervencijska vozila in po potrebi z zamenjavo, prestavitvijo ali zaščito vodovodov tako, da bo zagotovljena preskrba s požarno vodo.
(2) Zaradi požarne ogroženosti naravnega okolja mora izvajalec med gradnjo upoštevati predpise, ki urejajo varstvo pred požarom, ter druge predpise, ki urejajo načrtovanje, projektiranje in gradnjo objektov in naprav ter njihovo uporabo.
VIII. ETAPNOST IZVEDBE PROSTORSKE UREDITVE
29. člen
(etapnost izvedbe)
Za prostorske ureditve, ki jih obravnava OPPN Njivica, ni predvidena etapna gradnja. Sočasno z izgradnjo ceste morajo biti urejeni tudi vsi priključki na predvideno cesto.
IX. VELIKOST DOPUSTNIH ODSTOPANJ OD FUNKCIONALNIH, OBLIKOVALSKIH IN TEHNIČNIH REŠITEV
30. člen
(dopustna odstopanja)
(1) Pri realizaciji OPPN Njivica so dopustna odstopanja, če se poiščejo prostorsko, tehnološko, prometno, ekonomsko, geološko, hidrološko, geomehansko ali tehnično utemeljene oziroma primernejše rešitve. Odstopanja so možna pod pogojem, da ni ogrožena požarna, zdravstvena in ekološka varnost objektov in ljudi.
(2) Za dopustna odstopanja po tem odloku se lahko štejejo tudi križanja komunalnih vodov z lokalno cesto, ki niso določena s tem odlokom. K vsaki rešitvi križanja komunalnih vodov z lokalno cesto mora investitor takega voda predhodno pridobiti soglasje investitorja oziroma upravljavca lokalne ceste.
(3) Ta odstopanja ne smejo biti v nasprotju z javnimi interesi in morajo z njimi soglašati organi in organizacije, ki jih ta odstopanja zadevajo.
X. DRUGI POGOJI IN USMERITVE ZA DOLOČITEV MERIL IN POGOJEV PO PRENEHANJU VELJAVNOSTI OPPN
31. člen
(razmejitve in primopredaja)
(1) Investitor mora pripraviti ustrezne razmejitve, predati potrebno dokumentacijo drugim upravljavcem ter poskrbeti za primopredajo vseh odsekov ceste, vodnogospodarskih ureditev, komunalnih vodov, in drugih naprav, katerih v skladu s predpisi, ki urejajo področje javnih cest, ne bo prevzel v upravljanje.
(2) Po končani gradnji so upravljavci infrastrukture dolžni le-te prevzeti v upravljanje in vzdrževanje.
32. člen
(dodatne obveznosti)
Poleg obveznosti navedenih v predhodnih členih, je obveznost investitorja tudi reševanje odkupov zemljišč v sodelovanju z vsemi prizadetimi.
33. člen
(veljavnost občinskih prostorskih aktov)
Z dnem uveljavitve tega odloka se za območje OPPN Njivica šteje, da so spremenjeni in dopolnjeni naslednji občinski prostorski akti:
– Odlok o prostorskih sestavinah dolgoročnega in družbenega plana za območje Mestne občine Kranj (Uradni list RS, št. 76/03, 32/04, 22/06 – popravek in 22/08 – popravek).
– Odlok o prostorskih ureditvenih pogojih za morfološke celote Dobrave, Sorško polje, Škofjeloško hribovje in urbanistične zasnove Golnika (Uradni list RS, št. 72/04, 68/05, 22/06 – popravek, 16/0 – avtentična razlaga).
34. člen
(prenehanje veljavnosti)
Odlok o OPPN Njivica bo prenehal veljati, ko bodo z načrtom predvideni posegi zgrajeni in dani v uporabo. Po prenehanju veljavnosti se bo območje urejalo s prostorsko izvedbenimi pogoji določenimi v prostorskem načrtu Mestne občine Kranj.
XI. KONČNE DOLOČBE
35. člen
(nadzor)
Inšpekcijsko nadzorstvo nad izvajanjem tega odloka opravlja Inšpektorat RS za okolje in prostor – enota Kranj.
36. člen
(vpogled)
OPPN brez prilog se posreduje Ministrstvu za okolje in prostor ter Upravni enoti Kranj. OPPN je na vpogled na Oddelku za okolje in prostor Mestne občine Kranj, Slovenski trg 1, Kranj.
37. člen
(pričetek veljavnosti odloka)
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 350-0008/2007-48/01
Kranj, dne 9. julija 2008
Župan
Mestne občine Kranj
Damijan Perne
zanj
Stane Štraus l.r.
Podžupan
Mestne občine Kranj