Uradni list

Številka 101
Uradni list RS, št. 101/2008 z dne 24. 10. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 101/2008 z dne 24. 10. 2008

Kazalo

4292. Pravilnik o plačah in plačilih občinskim funkcionarjem, o nagradah članom delovnih teles občinskega sveta ter članom drugih občinskih organov in o povračilih stroškov v Občini Dobje, stran 13514.

Na podlagi 12. člena Statuta Občine Dobje (Uradni list RS, št. 114/06 – UPB-1), Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 95/07 in 110/07 – Sklep US), Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2), ter Zakona o lokalnih volitvah (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB3 in 45/08) je Občinski svet Občine Dobje na svoji 13. seji dne 26. 9. 2008 sprejel
P R A V I L N I K
o plačah in plačilih občinskim funkcionarjem, o nagradah članom delovnih teles občinskega sveta ter članom drugih občinskih organov in o povračilih stroškov v Občini Dobje
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Za opravljanje občinskih funkcij imajo občinski funkcionarji pravico do plače, če funkcijo opravljajo poklicno, oziroma do plačila za opravljanje funkcije, če funkcijo opravljajo nepoklicno.
Najvišje vrednotena funkcija v občini je funkcija župana. Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, ter članom nadzornega odbora pripadajo za opravljeno delo nagrade za njihovo delo, ki se oblikujejo na podlagi tega pravilnika.
Občinski volilni komisiji ter volilnim odborom pripada plačilo v višini, kot jo določa Zakon o lokalnih volitvah.
Vsi deleži (procenti) izhajajo iz bruto vrednosti plače župana.
2. člen
Občinski funkcionarji so: člani občinskega sveta, župan in podžupan.
Občinski funkcionarji opravljajo svojo funkcijo nepoklicno.
Župan se lahko odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno.
V soglasju z županom se lahko tudi podžupan odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno.
3. člen
Z Zakonom o sistemu plač v javnem sektorju je opravljanje funkcije župana Občine Dobje uvrščeno v 46. plačni razred. Županu, ki opravlja funkcijo poklicno, pripada dodatek za delovno dobo.
Če župan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada plačilo v višini 50% osnovne plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Dodatek za delovno dobo se za nepoklicno opravljanje funkcije ne upošteva.
Plačni razred podžupana Občine Dobje je v primeru poklicnega opravljanja funkcije z Zakonom o sistemu plač v javnem sektorju določen v razponu od 32. do 38. plačnega razreda. Plačni razred podžupana določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil. Podžupanu pripada dodatek za delovno dobo v skladu z zakonom.
Če podžupan opravlja funkcijo nepoklicno, mu pripada plačilo za opravljanje funkcije največ v višini 50% osnovne plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Pri tem se ne upošteva dodatek za delovno dobo. Višina plačila je odvisna od obsega podžupanovih pooblastil.
Plača podžupana oziroma plačilo za nepoklicno opravljanje funkcije podžupana vključuje tudi sejnine za opravljeno delo na sejah občinskega sveta in njegovih delovnih teles ter drugih delovnih teles, komisij, odborov, svetov, ki jih ustanovi občinski svet ali župan.
4. člen
Z Zakonom o lokalni samoupravi določeni najvišji dovoljeni obseg sredstev, v okviru katerega se lahko oblikuje plačilo za nepoklicno opravljanje funkcije člana občinskega sveta, je podlaga za ugotovitev najvišjega možnega letnega obsega sredstev, iz katerih se izplačujejo plačila članom občinskega sveta ter članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta in članom nadzornega odbora ter drugih organov občine.
II. VIŠINA IN NAČIN DOLOČANJA DELA PLAČE IN PLAČILA ZA OPRAVLJANJE FUNKCIJE
5. člen
Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta je sejnina za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma na seji delovnega telesa občinskega sveta. Letni znesek plačil za opravljanje funkcije člana občinskega sveta, vključno s sejninami za seje delovnih teles občinskega sveta, ki se izplača posameznemu članu občinskega sveta, ne sme presegati 15% plače župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka za delovno dobo (v nadaljevanju besedila tega pravilnika je pri določitvi odstotka plače župana osnova za obračun plačila za opravljanje funkcije plača župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka za delovno dobo).
V okviru zneska iz drugega stavka prvega odstavka tega člena se članu občinskega sveta določi plačilo za opravljanje funkcije za posamezni mesec glede na delo, ki ga je opravil, in sicer znaša bruto vrednost za:
– udeležbo na redni seji občinskega sveta: 2,02% plače župana,
– udeležbo na izredni seji občinskega sveta: 2,02% plače župana,
– predsedovanje seji delovnega telesa občinskega sveta: 1,51% plače župana,
– udeležbo na seji delovnega telesa, katerega član je: 1,26% plače župana.
V primeru prekinitve in nadaljevanja iste seje so člani občinskega sveta upravičeni do plačila za udeležbo na eni seji.
Sejnina zajema tudi stroške prihoda na seje sveta.
Mesečno izplačilo se opravi na podlagi evidence prisotnosti člana občinskega sveta na sejah, ki jo vodi občinska uprava.
6. člen
Odločbo o plači župana in odločbo o plači podžupana oziroma plačilu za opravljanje funkcije podžupana izda Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.
Plača funkcionarja je pravica, ki pripada na podlagi sklenjenega delovnega razmerja, plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta in nagrada članu nadzornega odbora pa na podlagi ugotovitvenega sklepa o imenovanju oziroma sklepa o imenovanju.
Z odločbo o plači župana se izvršijo določbe zakona. Z nalogom za izplačilo na podlagi sklepa o potrditvi mandata oziroma sklepa o imenovanju se opredelijo osnove za ugotovitev mesečnega izplačila članu občinskega sveta, članu nadzornega odbora, članu delovnega telesa občinskega sveta in članu drugih organov občine.
III. NAGRADE
7. člen
Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se za opravljanje dela v komisiji ali odboru določi nagrada v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na seji na podlagi sklepa o imenovanju in evidence prisotnosti, ki jo vodi občinska uprava.
Sejnina za posamezno sejo znaša 1,26% plače župana.
8. člen
Predsednik in člani nadzornega odbora imajo pravico do nagrade v višini največ 15% plače župana. Nagrade ne smejo niti mesečno niti letno preseči najvišjega možnega zneska.
Nagrada se oblikuje glede na opravljeno delo, in sicer:
– sejnina za predsednika nadzornega odbora: 1,51% plače župana,
– sejnina za člana: 1,26% plače župana,
Nagrade predsednika in članov nadzornega odbora se izplačujejo na podlagi sklepa o imenovanju, skladno z evidenco opravljenega dela, ki jo vodi občinska uprava.
Poleg tega so člani nadzornega odbora upravičeni do plačila za izvedbo posameznega nadzora, ki se zaključi z izdelavo končnega poročila, na podlagi letnega programa dela ali po sklepu nadzornega odbora.
Plačilo za izvedbo posameznega nadzora z izdelavo končnega poročila se določi glede na zahtevnost posameznega nadzora, in sicer:
– zelo zahteven nadzor (ZZN) – 4% plače župana;
– zahteven nadzor (ZN) – 3% plače župana;
– manj zahteven nadzor (MZN) – 1,5% plače župana.
Zahtevnost posameznega nadzora je podrobneje opredeljena v Prilogi I, ki je sestavni del tega pravilnika.
Za izvedbo plačila predsednik nadzornega odbora občinski upravi Občine Dobje predloži poročilo o opravi nadzora, v katerem je med drugim določena zahtevnost posameznega nadzora. K poročilu priloži Sklep o razdelitvi področij za opravo posameznega nadzora ter izdelano končno poročilo.
IV. POVRAČILA, NADOMESTILA IN DRUGI PREJEMKI
9. člen
Občinski funkcionarji in člani Nadzornega odbora imajo pravico do povračil, nadomestil in drugih prejemkov, v skladu s predpisi, ki urejajo te pravice.
Občinski funkcionar in član Nadzornega odbora ima pravico do povračila stroškov prevoza na službeni poti, ki nastanejo pri opravljanju funkcije ali v zvezi z njo. Pravico do povračila potnih stroškov lahko občinski funkcionar uveljavlja, če gre za službeno potovanje izven območja Občine Dobje. Stroški prevoza se povrnejo v skladu s predpisi.
Občinski funkcionar ima pravico do dnevnice za službeno potovanje v skladu s predpisi.
Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti. Stroški prenočevanja se povrnejo na podlagi predloženega računa v skladu s predpisi.
10. člen
Pravice iz 9. člena tega pravilnika uveljavlja občinski funkcionar na podlagi naloga za službeno potovanje.
Nalog za službeno potovanje izda župan oziroma od njega pooblaščen javni uslužbenec. Kolikor gre za službeno potovanje župana, izda nalog podžupan ali tajnik občine.
V. NAČIN IZPLAČEVANJA
11. člen
Sredstva za izplačevanje plač, plačil za opravljanje funkcije, nagrad in povračil stroškov, ki jih imajo občinski funkcionarji, se zagotovijo iz občinskega proračuna.
Plače, plačila za opravljanje funkcije in nagrade se izplačujejo mesečno za pretekli mesec najkasneje do 15. v tekočem mesecu.
Prejemki, določeni v 9. členu tega pravilnika, se izplačajo v petnajstih dneh po končanem službenem potovanju ob predložitvi potnega naloga.
Povračila stroškov v zvezi z delom se izplačujejo v skladu s predpisi, ki jih urejajo.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
Določbe tega pravilnika, ki se nanašajo na člane komisij in odborov občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se smiselno uporabljajo tudi za sejnino članom štaba za civilno zaščito, drugih začasnih delovnih teles, komisij, odborov, svetov, ki jih ustanovi občinski svet ali župan.
Za dopisne seje in za manj kot 50% časovne prisotnosti na seji se plačilo za opravljanje funkcije ne izplačuje.
13. člen
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni list RS, št. 63/03, 52/06, 3/07).
14. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 11. 2008 dalje.
Št. 032-0001/2008
Dobje, dne 26. septembra 2008
Župan
Občine Dobje
Franc Salobir l.r.
   PRILOGA I:
   Opredelitev zahtevnosti nadzorov:
   1. ZELO ZAHTEVEN NADZOR je nadzor poslovanja občine v
posameznem obdobju ali letu ter nadzor smotrnosti poslovanja
občine.
   2. ZAHTEVEN NADZOR je nadzor zaokroženega dela poslovanja
občine, npr. investicijskih odhodkov, postopkov oddaje javnih
naročil, prevzemanja obveznosti, plač javnih uslužbencev in
funkcionarjev in tekočih transferov.
   3. MANJ ZAHTEVEN NADZOR je nadzor, ki je osredotočen na
posamezno proračunsko postavko ali konto/podkonto, npr. na
odhodke za posamezno investicijo, tekoče transfere na
posameznem področju (kmetijstvo, kultura, šport …), prihodke od
prodaje posameznega premičnega in nepremičnega premoženja.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti