Uradni list

Številka 111
Uradni list RS, št. 111/2008 z dne 25. 11. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 111/2008 z dne 25. 11. 2008

Kazalo

4835. Odlok o rebalansu proračuna Občine Prebold za leto 2008, stran 14652.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B in 127/06 – ZJZP) in 98. člena Statuta Občine Prebold (Uradni list RS, št. 81/06) je Občinski svet Občine Prebold na 17. seji dne 29. 5. 2008 sprejel
O D L O K
o rebalansu proračuna Občine Prebold za leto 2008
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Prebold za leto 2008 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
                                                       v EUR
A.   BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
------------------------------------------------------------
     Skupina/Podskupina                        Proračun leta
     kontov/Konto/Podkonto                              2008
------------------------------------------------------------
     I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)           9.305.865
     TEKOČI PRIHODKI (70+71)                       3.542.019
70   DAVČNI PRIHODKI                               2.475.334
     700 Davki na dohodek in dobiček               2.115.334
     703 Davki na premoženje                         213,800
     704 Domači davki na blago in storitve            146200
     706 Drugi davki                                       0
71   NEDAVČNI PRIHODKI                             1.066.685
     710 Udeležba na dobičku in dohodki              134.785
     od premoženja
     711 Takse in pristojbine                          5.000
     712 Denarne kazni                                   800
     713 Prihodki od prodaje blaga in                 15.100
     storitev
     714 Drugi nedavčni prihodki                     911.000
72   KAPITALSKI PRIHODKI                             616.172
     720 Prihodki od prodaje osnovnih                 57.000
     sredstev
     721 Prihodki od prodaje zalog                         0
     722 Prihodki od prodaje zemljišč                559.172
     in neopredmetenih dolgoročnih
     sredstev
73   PREJETE DONACIJE                                      0
     730 Prejete donacije iz domačih virov
     731 Prejete donacije iz tujine
74   TRANSFERNI PRIHODKI                           5.147.674
     740 Transferni prihodki iz drugih             1.930.465
     javnofinančnih institucij
     741 Prejeta sredstva iz državnega             3.217.218
     proračuna iz sredstev proračuna EU
     II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)              9.967.120
40   TEKOČI ODHODKI                                1.167.370
     400 Plače in drugi izdatki zaposlenim           191.420
     401 Prispevki delodajalcev za                    31.350
     socialno varnost
     402 Izdatki za blago in storitve                901.800
     403 Plačila domačih obresti                      13.600
     409 Rezerve                                      29.200
41   TEKOČI TRANSFERI                              1.227.939
     410 Subvencije                                   35.000
     411 Transferi posameznikom                      733.466
     in gospodinjstvom
     412 Transferi neprofitnim                       136.780
     organizacijam
     in ustanovam
     413 Drugi tekoči domači transferi               322.693
     414 Tekoči transferi v tujino                         0
42   INVESTICIJSKI ODHODKI                         6.508.743
     420 Nakup in gradnja osnovnih                 6.508.743
     sredstev
     43 INVESTICIJSKI TRANSFERI                    1.063.068
     431 Investicijski transferi pravnim             946.050
     in fiz. osebam, ki niso PU
     432 Investicijski transferi PU                  117.018
     III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)             -661.255
     (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------------------------
B.   RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
     IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN                  0
     PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
     (750+751+752)
75   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                         0
     750 Prejeta vračila danih posojil
     751 Prodaja kapitalskih deležev
     752 Kupnine iz naslova privatizacije
     V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE                         0
     KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443)
44   DANA POSOJILA IN POVEČANJE                            0
     KAPITALSKIH DELEŽEV
     440 Dana posojila
     441 Povečanje kapitalskih deležev
     in naložb
     442 Poraba sredstev kupnin iz naslova
     privatizacije
     443 Povečanje namenskega premoženja
     v javnih skladih in drugih osebah
     javnega prava, ki imajo premoženje v
     svoji lasti
     VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA                       0
     IN SPREMEMBE KAPITALSKIH
     DELEŽEV (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C.   RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
     VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50   ZADOLŽEVANJE                                    470.000
     500 Domače zadolževanje                         470.000
     VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)
55   ODPLAČILA DOLGA                                  47.000
     550 Odplačila domačega dolga                     47.000
     IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE)                     –238.255
     SREDSTEV NA RAČUNIH
     X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)               423.000
     XI. NETO FINANCIRANJE                           661.255
     (VI.+VII.-VIII.-IX.)
     STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.              238.855
     12. PRETEKLEGA LETA
     9009 Splošni sklad za drugo                     238.855
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Prebold.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
2. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so določeni v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in drugi prihodki, ki jih določi občina.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med podprogrami v okviru glavnih programov odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2008 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2009 35% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 35% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2008 oblikuje v višini 15.000 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 15.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 400 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2008 lahko zadolži do višine 470.000 eurov, in sicer za naslednje investicije: izgradnja kanalizacije, projekti RRP, izgradnja vrtca in izgradnja občinske knjižice.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Prebold, v letu 2008 ne sme preseči skupne višine glavnic 100.000 eurov.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2008 zadolžijo do skupne višine 100.000 eurov pod naslednjimi pogoji: soglasje občinskega sveta.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2008 zadolžijo do skupne višine 100.000 eurov pod naslednjimi pogoji: soglasje občinskega sveta in izdajo poroštva do skupne višine glavnic 100.000 eurov pod naslednjimi pogoji: soglasje občinskega sveta.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2009)
V obdobju začasnega financiranja Občine Prebold v letu 2009, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati s sprejetjem, objavi se v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410/111/2008-03
Prebold, dne 29. maja 2008
Župan
Občine Prebold
Vinko Debelak l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti