Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2008 z dne 1. 2. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2008 z dne 1. 2. 2008

Kazalo

Št. 322-27/2008 Ob-1929/08 , Stran 447
1. Predmet razpisa: je oddaja v najem sedmih prodajnih mest ob potniškem terminalu v Kopru za leto 2008. 2. Vsebina prijave Prijava na javni razpis mora vsebovati naslednje podatke in dokazila: – izpolnjen obrazec Prijava, z zahtevanimi podatki prijavitelja in jasnim opisom ponudbe, – fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, – fotokopijo dokazila o identifikaciji in razvrstitvi dejavnosti Statističnega urada Republike Slovenije, – fotokopijo dovoljenja za opravljanje dejavnosti (če ga zakon predvideva). Vsak izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja prodajnega mesta zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje. Mestna občina Koper v skladu z javnim razpisom zagotavlja najemniku: – prodajno mesto (hiško kot objekt), – 2 × vtičnica (220 V), – 1 × stropna luč (za zamenjavo žarnic, poskrbi najemnik). Vse ostalo, kot so senčniki, dodatne mize, stoli, dodatna streha nad glavo, dodatni program na potniškem terminalu je v domeni posameznega najemnika in ne Mestne občine Koper. Za kakršno koli spremembo ali dodatne konstrukcije ob prodajnem mestu in organizacijo programa na potniškem terminalu, mora najemnik pridobiti predhodno soglasje Mestne občine Koper. 3. Merila in pogoji Pogoji: 1. Zbira se pisne prijave za oddajo v najem sedmih prodajnih mest ob Potniškem terminalu v Kopru za leto 2008, v naslednjih predvidenih terminih (od 14. marca 2008 do 30. decembra 2008) z možnostjo podaljšanja pod enakimi pogoji in merili za leto 2009: – marec 2008: 15. in 29. (Potniška ladja Monet); – april 2008: 4. in 7. (Potniška ladja Kristina), 12., 25. in 29. (Monet), 13. (Seaborn Pride), 27. (Arion); – maj 2008: 3. (Azamara), 4. (Arion), 5. (Monet), 7. (Azamara), 11. (Arion, Minerva), 16. (Seven Seas Navigator), 18. in 25. (Arion), 29. (Le Levant), 31. (Seven Seas Voyager); – junij 2008: 1., 8., 15., 22. in 29. (Arion), 5., 12., 19., 26. (Le Levant), 6. in 16. (Monet), 23. (Wind Surf); – julij 2008: 3., 10., 17., 24. (Le Levant), 6. in 13. (Arion), 18. (Monet), 27. (Seven Seas Navigator, Wind star); – avgust 2008: 26., 27. in 28. (The World), 31. (Arion); – september 2008: 7. in 26. (Monet), 3. (Saga), 5. (Andrea), 7., 14. in 21. (Arion), 15. (Andrea, Wind Surf), 22. (Discovery, Monet), 28. (Arion, Hebridian Spirit); – oktober 2008: 4. (Hebridian Spirit), 5. (Arion), 6., 8. in 22. (Monet), 9. in 19. (Andrea), 17. in 21. (Azamara); – november 2008: 7. in 21. (Monet); – december 2008: 7. in 23. (Monet). Prodajno mesto mora obratovati od prihoda potniške ladje do odhoda potnikov na potniško ladjo, zato se delovni čas prilagaja prihodu in odhodu posamezne potniške ladje in ga Mestna občina Koper določa sproti. 2. Na javni razpis se lahko prijavijo vse pravne osebe in samostojni podjetniki posamezniki z eno izmed naslednjih prodajnih in/ali storitvenih ponudb: 1. delovanje turistične agencije, prodaja znamk in razglednic, prodaja izletov, turističnih knjig, zgoščenk s slovensko tradicionalno glasbo; 2. prodaja slovenskih tipičnih spominkov in izdelkov domače obrti (kristal Rogaška, idrijska čipka …); 3. prodaja majic, kap, torbic, obeskov za ključe in drugih izdelkov z oznako Kopra in/ali Slovenije (najmanj 5 različnih motivov za vsak izdelek); 4. okrasni nakit domače obrti, keramični, glineni in stekleni izdelki ter prodaja istrskih tipičnih spominkov in drugih izdelkov domače obrti in prodajo umetnin; 5. prodaja vina, olja, medu, tartufov, suhega sadja in drugih tipičnih istrskih in slovenskih izdelkov; 6. in 7. druga dodatna ponudba, ki pomeni pestrost ponudbe in ni vključena v navedene ponudbe od 1–5 (lahko vključuje tudi največ eno izmed vsebin pod naštetimi ponudbami od 1–5). Na javni razpis se lahko prijavijo tudi ponudniki s podobno ponudbo, vendar bodo imeli prednost tisti ponudniki, ki bodo ponujali ponudbo iz prejšnjega odstavka (točke 1–7). 3. Uporabnina in varščina za posamezno prodajno mesto za ves čas najema (15. marca 2007 do 30. decembra 2008) znašata 200 EUR brez DDV (200 EUR je vrednost uporabnine brez DDV, 200 EUR je vrednost varščine brez DDV). Strošek elektrike je vključen v uporabnino za ves čas najema. Ob podpisu pogodbe poravna izbrani prijavitelj strošek uporabnine z DDV v višini 100% (200 EUR + DDV) in varščine v višini 100% (na varščino se ne obračunava DDV). Dokazila o poravnanih zneskih so pogoj za prevzem ključev prodajnega mesta. Varščino se izbranemu prijavitelju vrne, in sicer se mu jo nakaže na TRR najkasneje 30. dan po podpisu zapisnika o prevzemu prodajnega mesta s strani Mestne občine Koper. Pogoji, ki morajo biti izpolnjeni, da se najemniku prodajnega mesta vrne varščina so: – podpis zapisnika o prevzemu prodajnega mesta s strani Mestne občine Koper, – vrnitev ključa prodajnega mesta, – prodajno mesto mora biti vrnjeno v istem ali boljšem stanju, kot je bilo prevzeto, – prodajno mesto mora obratovati vse predpisane dni v dogovorjenem delovnem času iz točke 3/1. Kolikor odgovorna oseba MOK ugotovi, da najemnik ne obratuje več kot 2 dni v dogovorjenem delovnemu času in da o tem ni obvestil odgovorne osebe MOK ali v primeru kršitve najemne pogodbe, se najemniku pogodba prekine. Najemnik mora nemudoma vrniti ključe prodajnega mesta in poravnati morebitno nastalo škodo na prodajnem mestu. V tem primeru najemnik ni upravičen do vrnitve varščine, niti uporabnine. Prosto prodajno mesto lahko najame naslednji prijavitelj iz prednostnega seznama prispelih prijav. 4. Vsak prijavitelj lahko zaprosi izključno za eno prodajno mesto. Merila Merila točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev so: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na prednostni seznam prijaviteljev se uvrstijo vsi prijavitelji, ki oddajo popolno prijavo glede na 2. točko javnega razpisa, ob upoštevanju zbranega števila točk glede na merila, in sicer od prijavitelja z največjim številom zbranih točk pa do prijavitelja z najmanjšim številom zbranih točk. Izbranih je tistih 7 prijaviteljev, ki se glede na zgoraj navedene pogoje in merila uvrsti na prvih sedem mest prednostnega seznama. 5. Navodila za prijavo Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Prijava mora vsebovati izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Nepopolne prijave ne bodo obravnavane. 6. Rok in način oddaje prijav: obravnavali bomo prijave, ki bodo poslane pravočasno, in sicer priporočeno po pošti najkasneje dne 14. februarja 2008, na naslov: Mestna občina Koper, Turistična organizacija Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, ali bodo do vključno tega dne oddane osebno v sprejemno pisarno Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »Ne odpiraj, 322-27/2008«. Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden prijavitelj. 7. Obravnava prijav: prispele prijave bo obravnavala strokovna komisija imenovana s sklepom župana 322-27/2008 z dne 16. 1. 2008. 8. Obvestilo o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izbiri obveščeni najkasneje v roku desetih dni po izdelavi prednostnega seznama. Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene najemne pogodbe, s katerimi bodo urejena medsebojna razmerja. 9. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo prijav dosegljiva na spletni strani Mestne občine Koper, www.koper.si. Zainteresirani prijavitelji pa jo lahko v času uradnih ur dvignejo tudi v sprejemni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, Koper. Dodatne informacije dobite na Turistični organizaciji Koper, na tel. 05/66-46-217, vsak dan v času uradnih ur.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti