Št. 3258-0003/2008 Ob-3437/08
, Stran 1337
1. Najemodajalec/Organizator javnega zbiranja ponudb: Občina Sevnica, Glavni trg 19 a, 8290 Sevnica.
2. Predmet javnega zbiranja ponudb: poslovni prostor bivše Knjižnice Sevnica, ki se nahaja v centru mesta Sevnica, v 2. etaži poslovne stavbe na naslovu Trg svobode 10, Sevnica, v skupni izmeri 181,46 m2.
3. Izhodiščna najemnina znaša 829,08 EUR na mesec.
4. Vrsta pravnega posla za predmet najema pod 2. točko: najemna pogodba.
5. Pogoji najema: ponudnik mora pred iztekom roka za zbiranje ponudb plačati varščino, s katero jamči za resnost ponudbe in izpolnjevanje pogodbenih obveznosti. Varščino v višini 10% od mesečne najemnine, za katero vlaga ponudbo, je potrebno vplačati na TRR Občine Sevnica, št. 01310-0100008286 in se pri plačilu varščine sklicevati na predmet najema. Varščina bo uspelemu ponudniku vračunana v mesečno najemnino ali zadržana, če pogodbe ne bo sklenil, neuspelim pa vrnjena brez obresti v roku 8 dni po končani izbiri.
6. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo: 60 dni.
7. Popolna pisna ponudba mora vsebovati:
– ime in priimek oziroma firmo, naslov stalnega bivališča oziroma sedež ponudnika, številko transakcijskega računa (vračilo varščine), matično in davčno številko;
– fizične osebe: potrdilo o državljanstvu ali kopijo osebnega dokumenta;
– pravne osebe: izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 60 dni;
– ponujeno mesečno višino najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne najemnine;
– potrdilo o plačilu varščine v višini 10% mesečne najemnine;
– izjava ponudnika oziroma pooblaščenca, da se strinja z vsemi pogoji razpisa z lastnoročnim podpisom.
8. Način in rok plačila najemnine
Najemnina se bo plačevala mesečno. Najemnino za prvi obrok najema bo najugodnejši ponudnik dolžan poravnati v roku 8 dni od dneva podpisa najemne pogodbe. V primeru, da najemnina ni plačana v roku, se pogodba šteje za razdrto in se vplačana varščina obdrži. Najemnina za prvi obrok najema se nakaže na TRR Občine Sevnica, št. 01310-0100008286.
Če je med prejetimi ponudbami več najugodnejših ponudb, lahko komisija:
– pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe, ali
– opravi z njimi dodatna pogajanja, ali
– opravi javno dražbo, pri čemer za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki.
9. Rok za oddajo ponudbe: rok za oddajo popolnih ponudb je najkasneje do vključno 23. 4. 2008. Ponudbe se oddajo na vložišču Občine Sevnica ali pošljejo priporočeno na naslov – Občina Sevnica, Glavni trg 19 a, 8290 Sevnica, s pripisom: »Javno zbiranje ponudb za oddajo bivših prostorov Knjižnice Sevnica v najem – ne odpiraj!« Na hrbtni strani ovojnice mora biti označen polni naslov pošiljatelja. Nepravočasne ali nepopolne ponudbe najemodajalec ne bo upošteval. Odpiranje ponudb bo 25. 4. 2008 ob 11. uri, v sobi št. 214 Občine Sevnica. Izbor najugodnejšega ponudnika bo opravila komisija najemodajalca in vse ponudnike obvestila o izboru v roku 30 dni po odpiranju ponudb.
10. Kriterij za izbor
Edini kriterij za izbor najugodnejšega ponudnika je višina ponujene najemnine. Najemna pogodba se sklene v roku 15 dni po izbiri najugodnejšega ponudnika.
Organ, pristojen za izvrševanje proračuna občine ali pooblaščena oseba, ki vodi postopek oddaje v najem, s soglasjem predstojnika, lahko postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije. Obveznost najemodajalca, da sklene pogodbo z najugodnejšim ponudnikom, je izključena.
11. Informacije: podrobnejši podatki in informacije glede predmeta javne ponudbe so dostopni na Občini Sevnica, Roman Strlekar, tel. 07/816-12-69 (splošna služba). Ogled poslovnega prostora je možen po predhodnemu dogovoru.