Ob-5980/08
, Stran 2441
1. Lastnik: Republika Slovenije, Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, Ljubljana.
2. Upravljavec, najemodajalec in organizator javnega zbiranja ponudb: Zgodovinski arhiv Celje, Teharska cesta 1, 3000 Celje.
3. Opis predmeta najema: predmet najema za hrambo arhivskega in knjižničnega gradiva je poslovni prostor v velikosti 320 m2, parc. št. 1247/3, vpisan v vl. št. 2541, k.o. Celje, last Republike Slovenije, v upravljanju Zgodovinskega arhiva Celje. Lokacija in postavitev je določena v načrtu, ki je dostopen pri upravljavcu, Zgodovinskem arhivu Celje.
4. Izhodiščna najemnina
Izhodiščna cena najema je določena na podlagi cenitve in znaša 4,136 EUR/m2.
V izhodiščni ceni najema niso vsebovani stroški za obratovanje, stroški rednega vzdrževanja, stroški uporabe stavbnega zemljišča in stroški zavarovanja, ki bodo določeni v pogodbi.
5. Pogoji najema:
– Predmet najema se oddaja za dobo dveh let.
– Za najem poslovnega prostora se plačuje mesečna najemnina. Najemnina se letno usklajuje z indeksom rasti cen življenjskih potrebščin v RS.
– Najemnik je dolžan vzdrževati poslovni prostor, plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanja in morebitne druge stroške, ki so povezani z uporabo poslovnega prostora.
– Nepremičnina bo oddana v najem ponudniku, za katerega bo imenovana komisija ugotovila, da je podal najugodnejšo ponudbo vezano na namen ponudbe za najem in bo s sklepom direktorja izbran za najugodnejšega ponudnika.
– Nepremičnina se oddaja po načelu »videno – oddano«.
– Izbrani ponudnik bo moral skleniti najemno pogodbo v roku 15 dni po opravljenem izboru najugodnejšega ponudnika. V nasprotnem primeru se bo štelo, da je od najema odstopil in ima Zgodovinski arhiv Celje pravico zadržati vplačano varščino.
6. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb:
– Ponudnik je dolžan plačati varščino v višini treh mesečnih ponujenih najemnin, ki jo je potrebno plačati na podračun pri UJP Žalec 01100-6030374991, namen plačila: plačilo varščine za najem poslovnega prostora. Plačana varščina se izbranemu ponudniku vračuna v najemnino, ostalim ponudnikom pa bo vrnjena brez obresti v roku 30 dni od dneva izbire najugodnejšega ponudnika.
– Pisna ponudba mora vsebovati:
– podatke o ponudniku (ime, priimek oziroma firmo, naslov oziroma sedež ponudnika, številko transakcijskega računa, matično in davčno številko),
– fizične osebe: potrdilo o vpisu v register samostojnih podjetnikov, ki ga izda Davčna uprava RS,
– pravne osebe: izpisek iz sodne ali druge evidence, ki ne sme biti starejši od 90 dni,
– ponujeno višino najemnine za m2, ki ne sme biti nižja od objavljene izhodiščne najemnine za m2,
– potrdilo o plačani varščini,
– izjavo, da se ponudnik strinja z vsemi pogoji razpisa, z lastnoročnim podpisom in žigom ponudnika.
– Ponudniki morajo oddati popolno ponudbo z vsemi prilogami do vključno 21. julija do 10. ure. V primeru, da ponudba ne bo oddana v skladu z določili tega razpisa, je pristojna komisija ne bo upoštevala.
– Ponudniki morajo oddati ponudbo priporočeno po pošti v zaprti kuverti na naslov: Zgodovinski arhiv Celje, Teharska cesta 1, 3000 Celje, z oznako: »Javna ponudba za oddajo poslovnega prostora«.
– Javnega odpiranja ponudb ne bo.
7. Dodatne informacije
Dodatne podrobnejše informacije o pogojih javnega zbiranja ponudb in informacije za ogled, dobijo interesenti na sedežu Zgodovinskega arhiva Celje, Teharska cesta 1, tel. 03/428-76-40.
Ogled nepremičnine in dokumentacije v zvezi z nepremičnino je možen po predhodnem dogovoru.
8. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika:
– Komisija bo odpirala prispele ponudbe na sedežu upravljavca. Javnega odpiranja ponudb ne bo.
– Kriterij za izbiro najugodnejšega ponudnika je višina ponujene najemnine za m2. V primeru, da bo prispelo več najugodnejših ponudb, bo pristojna Komisija ponudnike, ki so ponudili enako visoko najemnino za m2, v roku 10 delovnih dni pozvala k dopolnitvi ponudbe in z njimi opravila pogajanja.
– Ponudbe, ki bodo prispele po razpisanem roku (nepravočasne) ali ponudbe, ki so bile nepopolne, komisije zavrne in o tem obvesti ponudnike.
– Z izbranim ponudnikom bo sklenjena najemna pogodba. Če izbrani ponudnik ne podpiše najemne pogodbe v 15 dneh po dokončnosti sklepa o izbiri, se šteje, da ponudnik odstopa od svoje ponudbe, razen v primeru, če za to izkaže opravičene razloge.
– Ponudniki bodo o izbiri obveščeni v roku 30 dni po preteku roka za javno zbiranje ponudb.