Št. 478-50/2008 Ob-6753/08
, Stran 2796
1. Naziv in sedež prodajalca in organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Bohinj, Triglavska cesta 35, 4264 Bohinjska Bistrica, tel. 04/577-01-00, faks 04/572-18-64.
2. Predmet javnega zbiranja ponudb so naslednje nepremičnine:
Zazidano stavbno zemljišče: parc. št. 282/11, zemljišče z objektom v izmeri 842 m2, k.o. Bohinjska Bistrica.
Nepremičnina, ki je predmet prodaje, se po določilih sprememb in dopolnitev sestavin prostorskega plana Občine Bohinj (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 4/01) in Odloka o prostorsko ureditvenih pogojih za Bohinjsko Bistrico (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 7/01) nahaja v območju urejanja H1 (območje za turizem-terme), ureditvena enota X-posamični objekti s svojstvenim oblikovanjem.
3. Izklicna cena za nepremičnine znaša: 80.000,00 EUR (cena ne vključuje davka na promet nepremičnin).
4. Način in rok plačila kupnine
Kupnina se mora plačati v 8 dneh od podpisa prodajne pogodbe na podračun pri ERZ Občine Bohinj, št. 01204-0100008048, sklic: (datum plačila).
Plačilo celotne kupnine v določenem roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe.
5. Ponudniki morajo ponudbe predložiti v zaprti ovojnici na naslov: Občina Bohinj, Triglavska cesta 35, 4264 Bohinjska Bistrica, z oznako: ponudba za nakup nepremičnine, Ne odpiraj. Rok: ponedeljek, 18. 8. 2008 do 12. ure. Upoštevane bodo samo ponudbe, ki bodo do navedenega datuma prispele na naslov prodajalca.
6. Ponudniki morajo najkasneje en dan pred dnem odpiranja ponudb plačati kavcijo v višini 10% izklicne cene nepremičnine. Kavcijo je potrebno nakazati na podračun ERZ: Občina Bohinj, št.: 01204-0100008048, sklic: (datum plačila).
Plačana kavcija bo uspelemu ponudniku vračunana v ceno, neuspelim pa vrnjena brez obresti v roku 30 dni od dneva izbire najugodnejšega ponudnika.
7. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb
V postopku javnega zbiranja ponudb lahko sodelujejo pravne in fizične osebe. Ponudba mora vsebovati naslednje elemente:
– navedbo parcele, za katero se vlaga ponudba,
– višino ponujene cene, ki ne sme biti nižja od izhodiščne,
– dokazilo o plačani varščini, ki znaša 10% od izhodiščne cene nepremičnine,
– fotokopijo veljavnega osebnega dokumenta in davčno številko za fizične osebe,
– izpisek iz sodnega registra in ID št. za DDV za pravne osebe,
– pisno izjavo, da ponudnik sprejema razpisne pogoje.
8. Sklenitev pogodbe
Z izbranim ponudnikom se bo sklenila pogodba najkasneje v roku 30 dni od sprejema sklepa o izbiri. Če izbrani ponudnik ne podpiše pogodbe v navedenem roku iz razlogov, ki so na strani ponudnika, Občina Bohinj zadrži njegovo kavcijo.
Nepremičnina se prodaja po načelu videno-kupljeno. Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva (davek, stroške overitve, takse za vpis v zemljiško knjigo) nosi kupec.
9. Dodatni pogoj: ponudnik mora ponudbi priložiti tudi idejno zasnovo za gradnjo turistične infrastrukture, ki mora biti v skladu s sprejetim prostorsko izvedbenim aktom – PUP za Bohinjsko Bistrico za morfološko enoto H1 (terme) – območje za turizem (Uradni vestnik Občine Bohinj, št. 7/01).
10. Nepremičnina bo prodana ponudniku, za katerega bo imenovana Komisija ugotovila, da je podal najugodnejšo ponudbo in bo s sklepom župana izbran za najugodnejšega ponudnika.
11. Javno odpiranje ponudb bo v ponedeljek, 18. 8. 2008 ob 14. uri.
12. Upoštevane bodo samo pravilne ponudbe in ponudbene cene, ki bodo enake ali višje od izklicne cene.
13. Ponudniki bodo o izboru obveščeni v 8 dneh od odpiranja ponudb.
14. Informacije: vsa dodatna pojasnila o nepremičninah in ostalih informacijah interesenti dobijo na Občini Bohinj, kontaktna oseba Jolanda Planovšek, tel. 04/577-01-24, v delovnih dneh od 4. 8. do 14. 8. 2008, med 9. in 11. uro.
15. Obveznost prodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najvišjo ceno, je izključena. Župan oziroma imenovana Komisija s soglasjem župana lahko postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem dokumentacije.