Št. 54450-24/2008/2 Ob-8552/08
, Stran 3389
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev)
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projektov, namenjenih razvijanju in izvajanju novih didaktičnih in organizacijskih pristopov v osnovnem šolstvu za obdobje od leta 2008 do 2013 s končnim ciljem vzpostavitve podlag za sistemsko uvedbo novih didaktičnih pristopov na štirih področjih – (1.) individualizacija in personalizacija pouka, (2.) razvijanje tehničnih in (3.) naravoslovnih kompetenc ter (4.) medpredmetno povezovanje.
Namen tega javnega razpisa je v skladu s prvo prednostno usmeritvijo tretje razvojne prioritete Operativnega programa razvoja človeških virov posodobitev in izboljšanje sistema vzgoje in izobraževanja v slovenskem osnovnem šolstvu z uvajanjem sistemskih sprememb ter inovativnih pristopov v vzgojno-izobraževalno delo. Izhaja iz ciljev Strategije vseživljenjskosti učenja v Sloveniji (2007), obravnavane na 101. seji Strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje dne 19. 4. 2007, ter je skladen s programom EU Izobraževanje in usposabljanje 2010, Priporočilom Evropskega parlamenta in sveta o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES) ter seveda tudi z Lizbonsko strategijo, vsebinske zasnove pa temeljijo na Beli knjigi o vzgoji in izobraževanju Republike Slovenije (ur. J. Krek) Ministrstva za šolstvo in šport RS (1995) ter na Sklepu o uvedbi delnega fleksibilnega predmetnika kot poskusa, ki je bil sprejet na 88. seji Strokovnega sveta RS za splošno izobraževanje dne 2. 3. 2006.
Ministrstvo za šolstvo in šport bo v okviru tega javnega razpisa sofinanciralo projekte, ki se bodo navezovali na v nadaljevanju navedena štiri vsebinska področja. Prijavitelji lahko prijavijo po en projekt na posamezno vsebinsko področje. Isti prijavitelj se lahko prijavi za največ dve vsebinski področji. Posamezna šola lahko da soglasje za sodelovanje pri največ dveh projektih.
Besedilo v razpisu, ki se nanaša na šole, se smiselno uporablja za osnovne šole, osnovne šole s prilagojenim programom in zavode za vzgojo in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, ki izvajajo dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja. Izrazi v besedilu razpisa, ki so zapisani v slovnični obliki za moški spol, so uporabljeni kot nevtralni za ženski in moški spol.
I. Individualizacija in personalizacija pouka v okviru obveznega programa osnovne šole
Namen tega vsebinskega področja je razvijanje in s stalnim sistemom preverjanja in izboljševanja uvajanje novega didaktičnega in organizacijskega pristopa za zagotavljanje individualizacije in personalizacije pouka v okviru obveznega programa osnovne šole. Projekt, s katerim se prijavitelj prijavlja na razpis, mora vsebovati načrtovane izvedbene didaktične in organizacijske pristope, ki jih šole med izvajanjem projekta z uvajanjem preizkušajo, spremljajo in evalvirajo. Didaktični in organizacijski pristop se izvaja v okviru obveznega programa. Vsaka šola širi dejavnost horizontalno (širitev na oddelke istega razreda) in vertikalno (širitev na oddelke razredov). Šole razvijajo modele sodelovanja s starši in modele timskega dela strokovnih delavcev v oddelku in med oddelki. V okviru projekta mora biti zagotovljena tudi priprava poročil o rezultatih in evalvaciji projekta, organizacija rednih posvetov udeležencev projekta ter odprtih posvetov za strokovne delavce, vodstva šol, fakultete, ki izobražujejo strokovne delavce, zainteresirane starše iz Slovenije in v povezavi s tem izdaja ter objava biltenov in publikacije, poleg tega pa tudi izvedba zaključnega posveta s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti.
Pričakovani rezultat operacij na ravni vsebinskega področja javnega razpisa:
– najmanj 10 razvitih modelov individualizacije in personalizacije pouka,
– na osnovi modelov pripravljena učna gradiva,
– učiteljeve priprave na pouk, iz katerih je razvidno zagotavljanje možnosti za najučinkovitejši razvoj in učenje vsakemu učencu,
– na osnovi modelov pripravljena didaktična gradiva za učitelje,
– postavljena spletna stran s projektnimi vsebinami,
– objavljena publikacija o uvajanju novosti,
– izvedba posvetov v šoli,
– izvedba zaključnega posveta.
II. Razvijanje tehničnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole
Namen tega vsebinskega področja je razvijanje in s stalnim sistemom preverjanja in izboljševanja uvajanje novega didaktičnega in organizacijskega pristopa za razvijanje tehničnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole. Projekt, s katerim se prijavitelj prijavlja na razpis, mora vsebovati načrtovane izvedbene didaktične in organizacijske pristope, ki jih šole med izvajanjem projekta z uvajanjem preizkušajo, spremljajo in evalvirajo. Didaktični in organizacijski pristop poteka v popoldanskem času (razširjeni program šole – interesne dejavnosti) v času pouka in lahko tudi v delu počitnic (jesenskih, novoletnih, zimskih, prvomajskih in poletnih), udeležba učencev je prostovoljna. Ob soglasju staršev se v izvajanje projekta ob prisotnosti učitelja lahko vključujejo tudi lokalni obrtniki oziroma zunanji sodelavci s področja tehnične stroke, prav tako šola lahko zagotavlja sodelovanje obrtne zbornice Slovenije ali lokalne obrtne zbornice, ki bo lahko zagotovila sodelovanje obrtnikov in učila oziroma stroje. V okviru projekta mora biti zagotovljena tudi priprava poročil o rezultatih in evalvaciji projekta, organizacija rednih posvetov udeležencev projekta ter odprtih posvetov za strokovne delavce, vodstva šol, fakultete, ki izobražujejo strokovne delavce, zainteresirane starše iz Slovenije in v povezavi s tem izdaja ter objava biltenov in publikacije, poleg tega pa tudi izvedba zaključnega posveta s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti.
Vsaka v projektu sodelujoča šola mora imeti oziroma se zavezuje, da bo v času izvajanja projekta zagotovila:
– ustrezne prostore, t.j. tehnično učilnico s pripadajočim kabinetom ter prostor za strojni del (Navodila za graditev osnovnih šol v Republiki Sloveniji – 1. del, MŠŠ, 1999),
– opremljene prostore za pouk tehnike in tehnologije z ustreznim pohištvom, stroji, orodjem in pripomočki po seznamu, ki je predviden za poučevanje predmeta tehnike in tehnologije ter tehničnih interesnih dejavnosti, in je dostopen na: http://www.zrss.si/doc/UCI_tehnika in tehnologija.doc,
– vsaj 2 računalnika s tiskalnikom in povezavo na internet,
– strokovne delavce z znanji s področja tehnike in tehnologije,
– dostop v učilnico v popoldanskem času izven časa pouka oziroma v soboto v dopoldanskem času, najmanj 2 dni v tednu v skupno trajajočem času najmanj 6 šolskih ur.
Pričakovani rezultat operacij na ravni vsebinskega področja javnega razpisa:
– najmanj 10 razvitih modelov odprte tehnične učilnice,
– projekti na področju tehnike,
– na osnovi modelov pripravljena didaktična gradiva za učitelje,
– postavljena spletna stran s projektnimi vsebinami,
– objavljena publikacija o uvajanju novosti,
– izvedba posvetov v šoli,
– izvedba zaključnega posveta.
III. Razvijanje naravoslovnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole
Namen tega vsebinskega področja je razvijanje in s stalnim sistemom preverjanja in izboljševanja uvajanje novega didaktičnega in organizacijskega pristopa za razvijanje naravoslovnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole. Projekt, s katerim se prijavitelj prijavlja na razpis, mora vsebovati načrtovane izvedbene didaktične in organizacijske pristope, ki jih šole med izvajanjem projekta z uvajanjem preizkušajo, spremljajo in evalvirajo. Didaktični in organizacijski pristop poteka v popoldanskem času (razširjeni program šole – interesne dejavnosti) v času pouka in lahko tudi v delu počitnic (jesenskih, novoletnih, zimskih, prvomajskih in poletnih), udeležba učencev je prostovoljna. V okviru projekta mora biti zagotovljena tudi priprava poročil o rezultatih in evalvaciji projekta, organizacija rednih posvetov udeležencev projekta ter odprtih posvetov za strokovne delavce, vodstva šol, fakultete, ki izobražujejo strokovne delavce, zainteresirane starše iz Slovenije in v povezavi s tem izdaja ter objava biltenov in publikacije, poleg tega pa tudi izvedba zaključnega posveta s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti.
Vsaka v projektu sodelujoča šola mora imeti oziroma se zavezuje, da bo v času izvajanja projekta zagotovila:
– ustrezne prostore, t.j. specializirano naravoslovno učilnico z ustrezno opremo (z zagotovljenimi prostorskimi in tehničnimi pogoji za varno eksperimentalno delo, varen priklop na električno omrežje in uporabo instrumentov, računalnikov in namestitev izobraževalne tehnologije) ter kabinet z ustrezno opremo (ustrezen prostor za mikroskope, občutljive merilne instrumente ter pripomočke za eksperimentalno in terensko delo, učila in učne pripomočke, hladilnik in drugo opremo za začasne gojitve in eksperimente) ter ustrezen prostor za varno skladiščenje kemikalij (skladno z veljavnimi predpisi),
– opremo za izvajanje meritev, dostop do interneta in knjižnice,
– minimalno opremo naravoslovne učilnice:
– Tehnični pripomočki:
– 2 računalnika, od tega en računalnik s tiskalnikom in CD-romom,
– vsaj 6 mikroskopov – monokularni svetlobni mikroskop z vgrajeno svetilko s povečavo do 1000x,
– vsaj 1 binokularni svetlobni mikroskop za učitelja z vgrajeno svetilko s povečavo do 1500x,
– vsaj 6 binokularnih stereolup z vgrajeno svetilko, povečava 10x,
– barvna videokamera za mikroskopiranje z adapterjem za različne mikroskope,
– komplet za terensko delo – zložljiva lopata, lopatka, žaga, kramp,
– vsaj 6 ročnih lup z lučko, povečava 10x.
– Merilni pripomočki:
– tehtnica – precizna analitska digitalna tehtnica,
– pH-meter – digitalni pH-meter,
– 2 medicinska termometra in 6,
– laboratorijski alkoholni termometer.
– Laboratorijski pripomočki:
– 6 velikih in malih plastičnih pladnjev,
– 6 priborov za mikroskopiranje – objektno steklo, krovno stekelce, škarje,
– pincete, preparirne igle, skalpeli,
– 6 stojal za epruvete iz nerjavečega materiala, ustrezne kemikalije, reagenti,
– steklovina (set čaš, erlenmajeric, epruvete, petrijevke, lijev, merilnih valjev, palčk).
– strokovne delavce z znanji s področja naravoslovja in
– dostop v učilnico v popoldanskem času izven pouka oziroma v soboto v dopoldanskem času, najmanj 2 dni v tednu v skupno trajajočem času najmanj 6 šolskih ur.
Pričakovani rezultat operacij na ravni vsebinskega področja javnega razpisa:
– najmanj 10 razvitih modelov odprte naravoslovne učilnice,
– projekti na področju naravoslovja,
– didaktična gradiva za učitelje,
– postavljena spletna stran s projektnimi vsebinami,
– objavljena publikacija o uvajanju novosti,
– izvedba posvetov v šoli,
– izvedba zaključnega posveta.
IV. Medpredmetno povezovanje v drugem in tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju v okviru obveznega programa osnovne šole
Namen tega vsebinskega področja je razvijanje in s stalnim sistemom preverjanja in izboljševanja uvajanje novega didaktičnega in organizacijskega pristopa za zagotavljanje medpredmetnega povezovanja v drugem in tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju v okviru obveznega programa osnovne šole. Projekt, s katerim se prijavitelj prijavlja na razpis, mora vsebovati načrtovane izvedbene didaktične in organizacijske pristope, ki jih šole med izvajanjem projekta z uvajanjem preizkušajo, spremljajo in evalvirajo. Didaktični in organizacijski pristop se izvaja v okviru obveznega programa. Vsaka šola širi dejavnost horizontalno (širitev na oddelke istega razreda) in vertikalno (širitev na oddelke višjih in nižjih razredov). Šole razvijajo modele timskega dela strokovnih delavcev v oddelku in med oddelki. V okviru projekta mora biti zagotovljena tudi priprava poročil o rezultatih in evalvaciji projekta, organizacija rednih posvetov udeležencev projekta ter odprtih posvetov za strokovne delavce, vodstva šol, fakultete, ki izobražujejo strokovne delavce, zainteresirane starše iz Slovenije in v povezavi s tem izdaja ter objava biltenov in publikacije, poleg tega pa tudi izvedba zaključnega posveta s predstavitvijo rezultatov in evalvacije projekta širši zainteresirani javnosti.
Pričakovani rezultat operacij na ravni vsebinskega področja javnega razpisa:
– najmanj 10 razvitih modelov medpredmetnega povezovanja,
– modeli timskega dela strokovnih delavcev v oddelku in med oddelki,
– izboljšani dosežki učencev na nacionalnem preverjanju znanja v ciklusu treh let,
– izboljšani dosežki učencev pri posameznih predmetih v ciklusu treh let,
– povečan obisk knjižnice in izposoja knjižničnih gradiv,
– fleksibilno organizacijo dejavnosti učencev,
– na osnovi modelov pripravljena didaktična gradiva za učitelje,
– postavljena spletna stran s projektnimi vsebinami,
– objavljena publikacija o uvajanju novosti,
– izvedba posvetov v šoli,
– izvedba zaključnega posveta.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje:
– je pravna oseba javnega ali zasebnega prava, ki je vpisana v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov vzgoje in izobraževanja pri Ministrstvu za šolstvo in šport in opravlja dejavnosti osnovnošolskega izobraževanja,
– je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik,
– vodja projekta je redno zaposlen pri prijavitelju,
– projekt mora biti v skladu s cilji sistema vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, kot so opredeljeni v 2. členu Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, in cilji osnovnošolskega izobraževanja, kot so opredeljeni v 2. členu Zakona o osnovni šoli. Projekt z izbranega vsebinskega področja mora vsebovati pričakovane rezultate izbranega vsebinskega področja, kot so navedeni pod točko 2 – Predmet javnega razpisa,
– projekt z izbranega vsebinskega področja se izvaja na šoli prijavitelja in še na najmanj 9 šolah, od katerih vsaka razvija svoj model novega didaktičnega in organizacijskega pristopa. To vključuje tudi, da vsaka šola izvaja samospremljavo in samoevalvacijo poteka in rezultatov projekta,
– pridobi pisno soglasje ravnatelja vsake šole, v kateri se bo izvajal projekt,
– razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta (glej točko 2 – Predmet javnega razpisa),
– projekt prijavi za izvajanje v obdobju od leta 2008 do 2013 in pri tem sledi terminskemu planu ministrstva. Načrt financiranja projekta za posamezno leto ne sme presegati višine sredstev, ki je s tem razpisom določena kot višina sredstev, namenjenih za sofinanciranje projekta za določeno vsebinsko področje v koledarskem letu,
– je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt,
– ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče,
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku RS (Ur. l. RS, št. 95/04 z dne 27. 8. 2004, v nadaljevanju KZ-UPB1):
– hudodelsko združevanje,
– sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje,
– goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti,
– pranje denarja,
– ima poravnane vse obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, kjer ima sedež ali je registrirana,
– ima poravnane davke do RS.
Vsa navedena dokumentacija in obrazci morajo biti opremljeni s podpisom odgovorne osebe in žigom prijavitelja.
Vloge bo po izteku roka za njihovo oddajo odprla strokovna komisija. Vloge, za katere bo ugotovila, da izpolnjujejo vse formalne pogoje v skladu z določbami razpisa in razpisne dokumentacije, bo nadalje obravnavala v postopku izbora.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu)
Prijavljene projekte, ki izpolnjujejo pogoje in v nadaljevanju navedena izločitvena merila, strokovna komisija v nadaljnjem postopku izbora ocenjuje po v nadaljevanju navedenih merilih za ocenjevanje projektov.
Strokovna komisija bo za izbor predlagala enega prijavitelja za posamezno vsebinsko področje, in sicer tistega, ki bo zbral najvišje število točk. Kolikor dva ali več prijaviteljev na javnem razpisu doseže enako število točk, bo izbran tisti, ki je dosegel višje število točk pod merilom Kakovost projekta.
Izločitvena merila
Če je eno od izločitvenih meril ali če so vsa izločitvena merila ovrednotena kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po merilih za ocenjevanje projektov.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Merila za ocenjevanje projektov
Merila za ocenjevanje projektov s pripadajočim številom točk po posameznih projektih so:
I. Individualizacija in personalizacija pouka v okviru obveznega programa osnovne šole
Najvišje možno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 64 točk.
Kakovost projekta
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Način spremljave in samoevalvacije
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Reference
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Sodelovanje šol s prilagojenim programom osnovnošolskega izobraževanja
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
II. Razvijanje tehničnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole
Najvišje možno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 64 točk.
Kakovost projekta
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Način spremljave in samoevalvacije
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Reference
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Sodelovanje šol s prilagojenim programom osnovnošolskega izobraževanja
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
III. Razvijanje naravoslovnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole
Najvišje možno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 64 točk.
Kakovost projekta
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Način spremljave in samoevalvacije
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Reference
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Sodelovanje šol s prilagojenim programom osnovnošolskega izobraževanja
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
IV. Medpredmetno povezovanje v drugem in tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju v okviru obveznega programa osnovne šole
Najvišje možno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 64 točk.
Kakovost projekta
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Način spremljave in samoevalvacije
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Reference
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Sodelovanje šol s prilagojenim programom osnovnošolskega izobraževanja
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.
Skupna okvirna vrednost za javni razpis »Razvoj in uvajanje novih didaktičnih in organizacijskih pristopov v osnovnem šolstvu« znaša 1.530.000 EUR, od tega je za vsebinsko področje »Individualizacija in personalizacija pouka v okviru obveznega programa osnovne šole« predvideno 379.800 EUR, za vsebinsko področje »Razvijanje tehničnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole« 340.000 EUR, za vsebinsko področje »Razvijanje naravoslovnih kompetenc učencev v okviru razširjenega programa osnovne šole« 340.000 EUR in za vsebinsko področje »Medpredmetno povezovanje v drugem in tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju v okviru obveznega programa osnovne šole« 470.200 EUR.
6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Ministrstvo bo izbranim izvajalcem sredstva izplačalo na osnovi popolnih zahtevkov za izplačilo v skladu s pogodbo in finančnim načrtom. Stroške projekta, nastale do 31. 8. tekočega leta, bo praviloma izplačalo v tekočem proračunskem letu. Zadnji zahtevek za izplačilo v posameznem proračunskem letu mora biti izstavljen do 15. 9. tekočega leta (za sredstva, ki so predvidena v proračunu v letu 2014, pa najkasneje do 31. 10. 2013).
Skupna vrednost za projekt znaša 1.530.000 EUR, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih:
za proračunsko leto 2009: 235.520 EUR, od tega:
– 200.192 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in
– 35.328 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%),
za proračunsko leto 2010: 296.920 EUR, od tega:
– 252.382 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in
– 44.538 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%),
za proračunsko leto 2011: 300.720 EUR, od tega:
– 255.612 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in
– 45.108 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%),
za proračunsko leto 2012: 324.520 EUR, od tega:
– 275.842 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in
– 48.678 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%),
za proračunsko leto 2013: 352.320 EUR, od tega:
– 299.472 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in
– 52.848 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%),
za proračunsko leto 2014: 20.000 EUR, od tega:
– 17.000 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85%) in
– 3.000 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15%).
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Tabela predstavlja predvideno dinamiko izplačil iz proračuna.
7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85%.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15%.
8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih
Delež prispevka Skupnosti je 85%.
9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
– plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela,
– delo po avtorski pogodbi (samo za zunanje izvajalce),
– delo po podjemni pogodbi (samo za zunanje izvajalce),
– delo preko študentskega servisa,
– založniške in tiskarske storitve, e-publikacije,
– stroški oglaševalskih storitev,
– stroški za izvedbo zaključne konference,
– stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta,
– izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi),
– kotizacija za udeležbo na strokovnih izobraževanjih projektnega tima po predhodni odobritvi MŠŠ,
– nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (strokovna gradiva in literatura, didaktični pripomočki in podporni materiali po predhodni odobritvi MŠŠ),
– stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih,
– posredni – operativni stroški (komunikacijske in poštne storitve, elektrika, ogrevanje, pisarniški material in storitve),
– amortizacija računalniške in druge opreme (samo v primeru, da ni bila kupljena z javnim denarjem).
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od objave javnega razpisa do najkasneje 31. 10. 2013.
Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013.
Pri načrtovanju stroškov mora prijavitelj upoštevati omejitve višine posameznih vrst stroškov, navedene v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS.
V Finančnem načrtu, ki je priloga k Prijavnici, prijavitelj stroške navede brez davka na dodano vrednost.
10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja
Upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013.
11. Morebitno dopolnilno financiranje
Dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES, ni predvideno.
12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu
Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020.
Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti.
14. Zagotavljanje enakih možnosti
V javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006.
15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/07 z dne 16. 10. 2007), Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Ur. l. RS, št. 94/07 z dne 19. 4. 2006 in št. 10/08 z dne 30. 1. 2008) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES.
16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta
Upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno.
18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev
Rok za oddajo prijav je 3. 11. 2008. Prijave z zahtevano vsebino morajo biti poslane v zapečateni ovojnici in opremljene z obrazcem, ki je del razpisne dokumentacije, priporočeno po pošti na naslov Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana.
Prijava šteje za pravočasno, če je bila oddana priporočeno po pošti najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav. Kot pravočasno prispele štejejo tudi prijave, ki bodo oddane v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav, in sicer do 13. ure.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju.
19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev
Prijave bo odprla in ocenila imenovana strokovna komisija, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo, najkasneje v desetih dneh od roka za oddajo prijav. Odpiranje prijav ne bo javno.
Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi. Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja prijav.
Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana, s pripisom »Pritožba – Javni razpis za sofinanciranje razvoja in uvajanja novih didaktičnih in organizacijskih pristopov v osnovnem šolstvu«. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom.
21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstvo za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov andreja.pezdir@gov.si.
22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posameznega projekta, ali da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo
Za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil ministrstvo, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.