Ob-8636/08
, Stran 3495
1. Najemodajalec: LPP d.o.o., Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana.
2. Predmet najema so zunanje oglasne površine na avtobusih mestnega potniškega prometa LPP d.o.o., ki jih ta namenja za izvajanje oglasne dejavnosti skladno s Pravilnikom o merilih za določitev lokacij in o lokacijah za oglaševanje (Uradni list RS, št. 72/08) in Splošnimi pogoji za oddajo oglasnih površin na avtobusih LPP v najem. Oglaševanju je namenjenih 200 vozil, katerih skupna površina namenjena za oglaševanje je 14.302 m2. Izbrani ponudnik bo z dnem 1. 1. 2009 prevzel 8.251,4 m2 zunanjih oglasnih površin. Preostali del zunanjih oglasnih površin (tj. 6.051 m2) bo izbrani ponudnik prevzemal postopoma, upoštevaje obveznosti LPP d.o.o. do sedanjega najemnika, do prevzema vseh najetih površin, tj. do najkasneje 1. 10. 2009. Terminski plan prevzemanja zunanjih oglasnih površin je razviden v 26. členu vzorca pogodbe o najemu, ki je sestavni del ponudbene dokumentacije. LPP d.o.o. bo najemnino obračunal sorazmerno glede na dejansko prevzete oglasne površine. Oglasne površine se oddajo po načelu »polno za prazno«.
3. Najemodajalec bo z najemnikom sklenil najemno pogodbo za obdobje 5 let.
4. Obvezno je potrebno ponudbi priložiti originalno bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 50.000 EUR, ki jo LPP d.o.o. zadrži do dokončne izbire ponudnika ali unovči v primeru ponudnikovih kršitev. Bančna garancija za resnost ponudbe mora veljati najmanj 90 dni od roka določenega za predložitev ponudb. Izbrani najugodnejši ponudnik mora skleniti najemno pogodbo najkasneje v roku 8 dni po prejemu odločitve o izbiri. Če ponudnik umakne ali spremeni ponudbo pred zaključkom postopka izbire ali če v ponudbi navede lažne ali zavajajoče podatke ali če zavrne sklenitev pogodbe v skladu z določbami navodil ponudnikom ali ne predloži ali zavrne predložitev bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in kritje škode na avtobusih v skladu z določbami navodil ponudnikom, lahko LPP d.o.o. unovči bančno garancijo za resnost ponudbe.
5. Zainteresirani ponudniki lahko pridobijo podrobnejše informacije o predmetu najema in dokumentacijo na sedežu LPP d.o.o., Celovška cesta 160, Ljubljana, v tajništvu, tel. 01/582-25-00. Dokumentacija je dostopna tudi na spletnem naslovu www.lpp.si (zavihek javno zbiranje ponudb).
6. Pogoji sodelovanja:
a) V postopku javnega zbiranja ponudb lahko sodelujejo domače ali tuje fizične ali pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje, določene z dokumentacijo. Ponudbo lahko predloži tudi skupina gospodarskih subjektov (skupna ponudba).
b) Kolikor se ponudbo poda po pooblaščencu, je potrebno priložiti pisno pooblastilo, overjeno pri notarju.
c) Pisne ponudbe je treba predložiti z naslednjo vsebino, v skladu z dokumentacijo in na obrazcih dokumentacije:
1. Podatki o ponudniku/podizvajalcu/soizvajalcu.
2. Obrazec ponudba.
3. Izjava ponudnika o sprejemanju pogojev dokumentacije.
4. Izjava ponudnika, da so v ponudbi navedeni podatki resnični (nezavajajoči).
5. Vzorec pogodbe (parafiran in žigosan).
6. Izjava ponudnika, dana pod kazensko in materialno odgovornostjo, s katero ponudnik za čas trajanja pogodbe jamči, da bo za potrebe LPP d.o.o. oziroma Mestne občine Ljubljana na dveh zgibnih avtobusih in treh enojnih avtobusih brezplačno izdelal, namestil in odstranil oglasna sporočila za lastno oglaševanje LPP d.o.o. oziroma Mestne občine Ljubljana do največ šestkrat letno, kar pomeni, da lahko LPP d.o.o. vsake dva meseca menja oglasna sporočila za lastno oglaševanje.
7. Potrdilo sodišča o registraciji, ki na dan, določen za predložitev ponudb, ni starejše od 2 mesecev.
8. Izjava ponudnika, dana pod kazensko in materialno odgovornostjo, da ni v kazenskem postopku zaradi suma storitve kaznivega dejanja v zvezi s podkupovanjem in da zaradi takega kaznivega dejanja ni bil pravnomočno obsojen.
9. Izjava ponudnika, dana pod kazensko in materialno odgovornostjo, da ni bil kaznovan za dejanje v zvezi s poslovanjem oziroma so posledice sodbe že izbrisane.
10. Potrdilo pristojnega davčnega urada, ki izkazuje, da ima ponudnik poravnane davke, prispevke in druge obvezne dajatve ali poslovne obveznosti, v skladu s predpisi, zapadle do dneva prevzema potrdila in ki ne sme biti starejši od 30 dni na dan določen za predložitev ponudbe.
11. BON-1 oziroma BON-1/SP, iz katerega je razvidno, da ponudnik v zadnjih 6 mesecih ni imel blokiranega računa, in ki ne sme biti starejši od 30 dni na dan določen za predložitev ponudbe.
12. Izjava ponudnika, dana pod kazensko in materialno odgovornostjo, da ima ustrezno tehnično opremo za lastno proizvodnjo nalepk ali da bo to za njega zagotavljal podizvajalec, za katerega ponudnik prevzema vsa jamstva in za katerega predloži seznam referenčnih izkušenj.
13. Seznam referenčnih izkušenj v zadnjih treh letih s priloženimi potrdili najemodajalcev o kakovostni izvedbi s pogodbo prevzetih obveznosti.
14. Izjava ponudnika oziroma podizvajalca, da bo izdelavo, nameščanje in odstranjevanje nalepk oziroma oglasnih sporočil opravljal ponudnik sam ali s podizvajalcem, pri čemer sme izdelavo, nameščanje in odstranjevanje opravljati le tisti ponudnik oziroma en podizvajalec, ki ima ustrezno tehnično opremo in izkazuje reference iz prejšnje alinee.
15. Bančna garancija za resnost ponudbe v višini 50.000 EUR z vsebino, ki je določena z vzorcem bančne garancije za resnost ponudbe, določenim z dokumentacijo.
16. Izjava banke, da bo v primeru, da bo ponudnik izbran, temu izdala bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti in kritje škode na avtobusih v višini 250.000 EUR z vsebino, ki je določena z vzorcem bančne garancije, določenim z dokumentacijo.
17. Pravni akt o skupni izvedbi predmeta javnega zbiranja ponudb.
č) Merilo za izbiro najugodnejšega ponudnika je najvišja cena za vse razpoložljive zunanje oglasne površine, ki so predmet javnega zbiranja ponudb pod pogojem, da ponudbena cena za 1 m2 zunanje oglasne površine brez DDV ni nižja od minimalne cene 5,00 EUR/m2 brez DDV, ki je postavljena kot pogoj. Ponujena cena je mesečna pavšalna najemnina za 1 m2 zunanje oglasne površine.
V primeru, da bosta dva ponudnika podala ponudbo za isto ceno, bo LPP d.o.o. izvedel s takšnimi (enakovrednimi) ponudniki pogajanja, v katerem bodo ponudniki lahko zvišali svojo ponudbeno ceno. V tem primeru bo izbran ponudnik, ki bo dal višjo ponudbo glede na postavljeno merilo. Ponudnik je pri tem vezan na svoje prejšnje ponudbe, tako da lahko ponudi le višjo ceno, če ponudi manj, se upošteva njegova prejšnja ponudba.
7. Najemnina se plačuje mesečno in zapade v plačilo 5. v mesecu za tekoči mesec. Rok plačila je 10 dni od dneva izstavitve računa. Pravočasno plačilo najemnine je bistveni element pogodbe.
Najemnik je skladno s predpisi dolžan na podlagi odločbe, ki jo izda pristojni oddelek Mestne občine Ljubljana, plačati občinsko takso za oglaševanje.
8. Ponudba se bo štela za pravočasno, če jo bo LPP d.o.o. prejel najkasneje do srede, dne 5. 11. 2008, do 12. ure.
9. Ponudba veže ponudnika najmanj 90 dni od dneva, ki je določen kot dan odpiranja ponudb.
Vsi ponudniki bodo o izbiri pisno obveščeni.
10. Obveznost družbe LPP d.o.o., da sklene pogodbo z najugodnejšim ponudnikom, je izključena. LPP d.o.o. lahko kadarkoli ustavi začeti postopek vse do sklenitve pogodbe o najemu, pri čemer ponudniki niso upravičeni do nobenega nadomestila ali odškodnine z izjemo povračila stroškov, ki so jih imeli s prevzemom dokumentacije, če so jim ti nastali.