Uradni list

Številka 110
Uradni list RS, št. 110/2008 z dne 21. 11. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 110/2008 z dne 21. 11. 2008

Kazalo

Ob-9461/08 , Stran 3810
1. Naziv in sedež ponudnika: Občina Brda, Trg 25. maja 2, 5212 Dobrovo. 2. Opis predmetov prodaje: 2.1. Objekt Šmartno št. 11 na parc. št. 1551/1 k.o. Šmartno; poslovna stavba 210 m2, dvorišče 488 m2, ki je na zahodni meji dvorišča zmanjšano za 38 m2, zaradi zagotovitve večje preglednosti na vozišču. V javnem interesu razvoja turistične dejavnosti v naselju Šmartno je predvidena preureditev objekta v gostinsko stavbo, in sicer hotel s prenočišči za mlade, zato je potrebno, da ponudniki, ki se bodo prijavili, dostavijo „Program preureditve obstoječega objekta v gostinsko stavbo oziroma hotel s prenočišči“ v katerem navedejo: – dejavnost, ki se bo v objektu izvajala, s kratkim opisom namembnosti po posameznih prostorih, zaželeno je, da v svojem programu predvidijo prostor za promocijske aktivnosti, ki bi ga občasno uporabljali tudi vaška skupnost Šmartno, turistično društvo in mladina, – rok pričetka preureditvenih del, ki ne sme biti dalj kot 2 leti od dneva notarske overitve pogodbe. 2.2. Solastniški delež na parc. št. 1550/1 k.o. Šmartno; travnik 1.941 m2, v deležu 1/9. Izklicna cena za oba predmeta prodaje iz točke 2.1. in 2.2. skupaj znaša 140.000,00 €. 3. Vrsta pravnega posla je prodajna pogodba, sklenjena najkasneje v 15 dneh po zaključku zbiranja ponudb. 4. Kupnino kupec poravna na transakcijski račun Občine Brda št. 01207-0100014109, v osmih dneh od sklenitve prodajne pogodbe v enkratnem znesku. Plačilo kupnine v roku, ki je določen, je bistvena sestavina pogodbe. 5. Ponudnik mora izdelati in ponudbi priložiti Program prenove objekta, kjer mora biti opisana namembnost objekta oziroma dejavnost v objektu in časovni potek prenove in oživitve objekta. 6. Kavcijo v višini 10% od izklicne cene se plača na račun Banke Slovenije TRR 01207-0100014109. Plačilo kavcije mora biti izvršeno pred oddajo ponudbe. 7. Zbrane ponudbe bo obravnavala Komisija za vodenje in nadzor postopka razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Brda. V primeru, da komisija oceni, da zgolj na osnovi opredeljenih kriterijev izmed zavezujočih ponudb ne more izbrati najboljšega ponudnika, ali da je mogoče doseči ugodnejše pogoje razpolaganja, lahko pozove vse ponudnike, da ponudbo še dopolnijo v posameznih elementih. Ko komisija oceni, da je ugotovila vsa dejstva, na podlagi katerih je mogoče sprejeti odločitev o izboru najugodnejšega ponudnika, odloči katerega od ponudnikov je izbrala kot najugodnejšega. 8. Prodajna pogodba za posamezen objekt bo sklenjena s tistim ponudnikom, ki bo ponudil najvišjo ceno z ustreznim programom za preureditev objekta. Plačana kavcija uspešnega ponudnika bo všteta v kupnini prodajne pogodbe. Zbiranje ponudb je neuspešno, če ni bila dosežena izklicna cena. 9. Uspešni ponudnik je dolžan plačati kupnino v roku 8 dni po podpisu pogodbe in izstavitvi računa. 10. Plačilo kupnine v navedenem roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe. Prodajna pogodba je avtomatično razdrta, kolikor kupec ne plača kupnine v navedenem roku. 11. V primeru, da kupec ne prične s preurejanjem obstoječega objekta v roku 2 let v skladu s programom, ki ga je predstavil ob nakupu, se pogodba razveže, od kupnine se najprej odšteje škoda, ki jo je občina utrpela zaradi neupoštevanja pogodbenih določil, preostanek kupnine se vrne kupcu. 12. Ponudbo dostavite na naslov: Občina Brda, Trg 25. maja 2, 5212 Dobrovo, najkasneje do 8. 12. 2008 do 12. ure. 13. Neuspelim ponudnikom bo plačana kavcija brez obresti vrnjena, in sicer v roku 3 dni od odločitve o izbranem ponudniku. 14. Interesenti se lahko seznanijo s podrobnejšimi pogoji zbiranja ponudb na tel. 05/335-10-30 ali info@obcina-brda.si –Dejan Rusjan, ter si po predhodnem dogovoru predmet prodaje lahko tudi ogledajo. 15. Predmet prodaje lahko kupijo pravne osebe ali fizične osebe – samostojni podjetniki posamezniki, ki imajo v registru vpisano dejavnost hotelov in pod. nastanitvenih obratov. Ponudniki so s ponudbo dolžni dostaviti še: program preureditve objekta, ki je predmet ponudbe, potrdilo o plačani kavciji in priloženo številko transakcijskega računa za primer vračila kavcije, izpisek iz sodnega registra za pravne osebe (star največ 30 dni), odločbo upravnega organa za opravljanje dejavnosti oziroma izpis iz poslovnega registra za s.p. (star največ 30 dni), davčno, matično in telefonsko številko. 16. Vse stroške v zvezi z odkupom objekta, stroške pogodbe, overitve po notarju, vpis v zemljiško knjigo, davek na promet nepremičnin, ter stroške v zvezi z odmero zemljišča – dvorišča, kakor tudi druge eventualne davščine, plača kupec. 17. Komisija za vodenje in nadzor postopka razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Brda lahko s soglasjem župana Občine Brda ustavi postopek prodaje vse do sklenitve prodajne pogodbe. 18. Nepremičnine pod točko 2 se prodajajo po sistemu videno – kupljeno brez ugovorov glede kvalitete oziroma stanja nepremičnine.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti