Uradni list

Številka 119
Uradni list RS, št. 119/2008 z dne 19. 12. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 119/2008 z dne 19. 12. 2008

Kazalo

Št. 331300-08-0085 Ob-10032/08 , Stran 4030
1. Ime oziroma naziv in sedež razpisovalca: Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad RS za mladino, Štefanova 1 (3. nadstropje), 1000 Ljubljana. 2. Podatki o javnem pozivu 2.1. Namen javnega poziva Namen javnega poziva je omogočanje mladinskega dela in spodbujanje razvoja mladinske politike s podporo kvalitetnim mladinskim programom in programom za mlade, ki prispevajo k neformalnem učenju, usposabljanju in pridobivanju veščin ter družbenemu vključevanju mladih. Namen javnega poziva je ravno tako spodbujanje aktivnega državljanstva in udejstvovanja mladih z upoštevanjem podpornih mehanizmov in instrumentov mladinske politike ter primerno koriščenje mladinske infrastrukture. 2.2. Cilj in predmet javnega poziva Cilj javnega poziva je sofinanciranje delovanja in programov mladinskih organizacij ter mladinskih programov in programov za mlade, ki jih izvajajo za to usposobljene organizacije, in sicer v letu 2009. Razpisovalec bo na osnovi predloženih vlog v skladu z razpisnimi merili dodelil finančna sredstva za sofinanciranje delovanja organizacij in izvajanje njihovih programov, in sicer po skupinah upravičencev, ki so: – nacionalne mladinske organizacije, – mladinski sveti lokalnih skupnosti, – mladinski centri, – druge nevladne organizacije. 2.3. Prijavitelji Razpisovalec je usposobljenost organizacij preverjal na prvi stopnji javnega poziva, in sicer na Javnem pozivu za pridobitev statusa upravičenosti do sofinanciranja organizacij na področju mladinskega dela za obdobje 2009–2012, objavljenem septembra 2008 v Uradnem listu RS, št. 86/08 (v nadaljevanju: javni poziv 1. stopnje). Na tem javnem pozivu lahko sodelujejo organizacije, ki so na navedenem javnem pozivu 1. stopnje pridobile status upravičenosti do sofinanciranja. Sodelujejo lahko tudi mladinski sveti lokalnih skupnosti, ki so registrirani po Zakonu o mladinskih svetih (Uradni list RS, št. 70/00) in Pravilniku o registraciji mladinskih svetov (Uradni list RS, št. 60/01 in 85/01) ter so vpisani v register mladinskih svetov, ki ga vodi Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad RS za mladino. Razpisovalec na podlagi seznama upravičencev po skupinah iz točke 2.2. poziva te k oddaji vloge za dodelitev sredstev sofinanciranja, s katero naj upravičenec v skladu z usmeritvami, predmetom in merili tega javnega poziva, na razpisnem obrazcu podrobneje opredeli vsebino, načrt izvedbe in finančno strukturo prijavljenega programa. Strokovna komisija razpisovalca bo vloge za sofinanciranje, predložene v skladu s tem javnim pozivom, ovrednotila na podlagi meril in posredovala razpisovalcu predlog razdelitve sredstev sofinanciranja po skupinah upravičencev. 3. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati vlagatelji na ta javni poziv 3.1. Obvezni pogoji: a) Vloga na javni poziv mora biti izdelana izključno na ustreznem razpisnem obrazcu iz razpisne dokumentacije razpisovalca, izpolnjena v slovenskem jeziku ter pripravljena v skladu z zahtevami iz razpisne dokumentacije. b) Vloga mora biti pravočasna in pravilno opremljena. c) Vlagatelj ne sme imeti neizpolnjenih pogodbenih obveznosti do razpisovalca. d) Vlagatelj mora s podpisom in žigosanjem izjave na razpisnem obrazcu pod materialno in kazensko odgovornostjo izjaviti, da proti njemu ni bila izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero bi mu bilo prepovedano opravljati dejavnost, ki je predmet javnega poziva. Prav tako mora vlagatelj soglašati z določili javnega poziva in pripadajoče razpisne dokumentacije ter potrditi resničnost oziroma točnost navedb v vlogi, da ustrezajo dejanskemu stanju, vse priložene fotokopije pa ustrezajo originalom. e) Vlagatelj mora za izvajanje programa zagotoviti najmanj 50% delež sofinanciranja iz drugih virov. f) Vlagatelj je upravičen do kandidiranja za sredstva tega javnega poziva, če je pod pogoji javnega poziva 1. stopnje pridobil status upravičenosti do sofinanciranja v posamezni skupini upravičenca. Do kandidiranja so upravičeni tudi mladinski sveti lokalnih skupnosti, ki so registrirani po Zakonu o mladinskih svetih (Uradni list RS, št. 70/00) in Pravilniku o registraciji mladinskih svetov (Uradni list RS, št. 60/01 in 85/01) ter so vpisani v register mladinskih svetov, ki ga vodi Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad RS za mladino. g) Vsebina prijavljenega programa izhaja iz narave programa, ki ga je vlagatelj predstavil v vlogi, oddani na 1. stopnji tega javnega poziva, in namenu in cilju tega javnega poziva. h) Vlagatelji s statusom mladinskih centrov in drugih nevladnih organizacij morajo poleg tukaj navedenih pogojev izpolnjevati tudi posebne pogoje za status mladinskega centra oziroma za status drugih nevladnih organizacij, iz javnega poziva 1. stopnje. 3.2. Dodatni pogoji V primeru neizpolnjevanja določenega dodatnega pogoja ima strokovna komisija razpisovalca pravico, da navedb iz vloge ne upošteva. a) Prijavljeni programi se ne smejo podvajati. Sredstva za izvajanje določenega programa lahko pridobi le en vlagatelj. b) Vlagatelj je dolžan navajati realne podatke in ocene. c) Vrednost prijavljenega programa vlagateljev s statusom mladinskega centra, nacionalne mladinske organizacije ali druge nevladne organizacije (iz finančne konstrukcije za leto 2009) sme znašati minimalno 20.000 EUR in maksimalno 100.000 EUR. Vrednost prijavljenega programa vlagateljev s statusom mladinskega sveta lokalne skupnosti (iz finančne konstrukcije za leto 2009) sme znašati minimalno 2.000 EUR in maksimalno 10.000 EUR. d) Vsak upravičenec lahko kandidira za sredstva sofinanciranja le z eno vlogo, oddano na ta javni poziv. 4. Izhodišča za pripravo in izvedbo programov 4.1. Izhodišča za pripravo in izvedbo programov nacionalnih mladinskih organizacij Med prednostna področja izvajanja programov nacionalnih mladinskih organizacij se uvrščajo: – neformalno izobraževanje in usposabljanje mladih za mladinsko delo, – prostovoljno mladinsko delo, – informiranje in svetovanje za mlade, – participacija, aktivno državljanstvo, človekove pravice, – mednarodno mladinsko delo, – mobilnost mladih, – raziskovalno delo mladih. Splošni cilji programa, s katerimi vlagatelj kandidira na ta razpis, morajo dosegati spremembe za mlade v družbi, omogočati mladim pridobivanje neformalnih znanj, izkušenj in sposobnosti ter spodbujati njihovo aktivno participacijo v družbi. Rezultati in učinki projekta, ki prispevajo k doseganju specifičnih ciljev, ki si jih vlagatelj zastavi pri programu, morajo prispevati k doseganju splošnih ciljev programa. Razvoj mladinske politike in mladinskega dela je še posebej pomemben v okoljih, kjer mladi živijo in delajo, zato je priporočljivo s programi nacionalnih mladinskih organizacij razvijati koordinacijo z lokalnimi enotami in spodbujati kakovost dela na lokalni ravni. Nacionalne mladinske organizacije s svojim delovanjem in programi so-oblikujejo nacionalno mladinsko politiko, zato je pomembno, da sodelujejo v nacionalnih koordinacijah, bodisi kot članice Mladinskega sveta Slovenije ali kot članice drugih nacionalnih združenj, katerih namen je okrepitev mladinske politike ali mladinske dimenzije v drugih sektorskih politikah, ki so pomembne za mlade. Priporočljivo je, da je program vlagatelja utemeljen na podlagi analiz stanja ali raziskav. Pomembna je tudi medijska pokritost programa, s čimer vlagatelj prispeva k večji prepoznavnosti mladinske dimenzije na vseh področjih, ki zadevajo mlade (izobraževanje, zaposlovanje, zdravje, kulturno udejstvovanje, medkulturni dialog, stanovanjska problematika ipd.). Program mora vsebovati tudi načrt evalvacije, katere rezultati bodo pomembni pri nadaljevanju in nadgradnji projekta v prihodnjih letih. Evalvacija je usmerjena tako v kakovost programa kot tudi kakovost oblikovanja kompetentnega mladega človeka. 4.2. Izhodišča za pripravo in izvedbo programov mladinskih centrov Mladinski centri delujejo kot avtonomni mladinski prostori z namenom da: 1. zagotavljajo mladim asociativne načine druženja, 2. zagotavljajo informiranost mladih, 3. spodbujajo participacijo, prostovoljne aktivnosti in neformalno izobraževanje mladih, 4. prispevajo k socialni povezanosti in družbeni integraciji mladih, 5. uveljavljajo mobilnost in mednarodno povezovanje mladih. Med prednostna področja izvajanja programov mladinskih centrov se uvrščajo: – neformalno izobraževanje in usposabljanje mladih za mladinsko delo, – prostovoljno mladinsko delo, – informiranje in svetovanje za mlade, – participacija, aktivno državljanstvo, človekove pravice, – mednarodno mladinsko delo, – mobilnost mladih, – raziskovalno delo mladih. Priporočljivo je, da je program vlagatelja utemeljen na podlagi analiz stanja ali raziskav. Pomembna je tudi medijska pokritost programa, s čimer vlagatelj prispeva k večji prepoznavnosti mladinske dimenzije na vseh področjih, ki zadevajo mlade (izobraževanje, zaposlovanje, zdravje, kulturno udejstvovanje, medkulturni dialog, stanovanjska problematika ipd.). 4.3. Izhodišča za pripravo in izvedbo programov mladinskih svetov lokalnih skupnosti Mladinski sveti lokalnih skupnosti se ustanavljajo na podlagi Zakona o mladinskih svetih (Uradni list RS, št. 70/00) in imajo pomembno vlogo pri sooblikovanju in razvoju mladinske politike na lokalnem nivoju. V sklopu redne dejavnosti morajo: – zagotavljati demokratične oblike združevanja in delovanja mladih, – spodbujati dejavnosti in delovanje mladinskih struktur, – aktivno spremljati politiko lokalne skupnosti, predvsem na področjih, ki zadevajo mlade, omogočati sodelovanje mladih pri sprejemanju zakonskih in drugih predpisov, ki vplivajo na življenje in delo mladih, – ustvarjati pogoje za razvoj mladinske politike in mladinskega dela, izobraževanja in informiranja mladih ter mednarodnega sodelovanja, – opravljati druge naloge za uveljavljanje interesov mladih, opredeljene s temeljnim aktom. Cilj programa vlagatelja mora biti usmerjen v čim večje število aktivnosti, ki zagotavljajo, da mladi odločajo ali soodločajo o zadevah, ki vplivajo na njihovo življenje in delo v posamezni lokalni skupnosti (izobraževanje, zaposlovanje, zdravje in šport, kulturno udejstvovanje, medkulturni dialog, stanovanjska problematika ipd). Iz programa vlagatelja mora biti razvidno, da se vključuje v aktivnosti na nacionalni ravni, s čimer zagotovi, da se strukturni dialog krepi tudi na nacionalni ravni. Pomembna je tudi medijska pokritost programa, s čimer vlagatelj prispeva k večji prepoznavnosti mladinske dimenzije na vseh področjih, ki so pomembna za mlade. 4.4. Izhodišča za pripravo in izvedbo programov drugih nevladnih organizacij Med prednostna področja izvajanja programov drugih nevladnih organizacij se uvrščajo: – neformalno izobraževanje in usposabljanje mladih za mladinsko delo, – prostovoljno mladinsko delo, – informiranje in svetovanje za mlade, – participacija, aktivno državljanstvo, človekove pravice, – mednarodno mladinsko delo, – mobilnost mladih, – raziskovalno delo mladih. Splošni cilji programa, s katerimi vlagatelj kandidira na ta razpis, morajo dosegati spremembe za mlade v družbi, omogočati mladim pridobivanje neformalnih znanj, izkušenj in sposobnosti ter spodbujati njihovo aktivno participacijo v družbi. Mladi so izvajalci aktivnosti in se ob tem osebnostno razvijajo, zato je priporočljivo vzpostaviti sistem osebnega spremljanja in osebnostnega razvoja posameznika. Rezultati in učinki projekta, ki prispevajo k doseganju specifičnih ciljev, ki si jih vlagatelj zastavi pri programu, morajo prispevati k doseganju splošnih ciljev programa. Vlagatelj mora z metodami dela pri svojem programu zagotoviti aktivno participacijo mladih in spodbujati njihovo sodelovanje v vseh fazah programa. Priporočljivo je, da je program vlagatelja utemeljen na podlagi analiz stanja ali raziskav. Pomembna je tudi medijska pokritost programa, s čimer vlagatelj prispeva k večji prepoznavnosti mladinske dimenzije na vseh področjih, ki zadevajo mlade (izobraževanje, zaposlovanje, zdravje, kulturno udejstvovanje, medkulturni dialog, stanovanjska problematika ipd.). Program mora vsebovati tudi načrt za izvajanje evalvacije, katere rezultati bodo pomembni pri nadaljevanju in nadgradnji projekta v prihodnjih letih. Evalvacija je usmerjena tako v kakovost programa kot tudi kakovost oblikovanja kompetentnega mladega človeka. Izvajanje programa posebnega pomena za razvoj mladinskega dela in mladinske politike v RS Programi posebnega pomena se izvajajo na prioritetnih področjih mladinske politike kot jih določi razpisovalec in so v skladu s priporočili in dokumenti, ki jih oblikuje ali so-oblikuje RS na področju mladinskega dela (resolucije in priporočila, ki jih sprejme Svet EU, priporočila in sporočila, ki jih pripravlja Evropska komisija, priporočila Sveta Evrope in priporočila Združenih narodov na področju mladine, mladinske politike ali mladinskega dela). Program se izvaja na enem izmed naslednjih področij: aktivna participacija mladih, mladinsko informiranje in svetovanje, prostovoljno delo mladih, priznavanje in vrednotenje neformalnega in priložnostnega učenja, mobilnost mladih in raziskovalno delo mladih. Vlagatelj mora za priznanje posebnega pomena njihovega programa izpolnjevati tudi vse spodaj naštete kriterije: – program se izvaja v vsaj 10-ih statističnih regijah, – vlagatelj ima vzpostavljeno strukturo programa v Sloveniji, na nivojih nosilec, izvajalci, podizvajalci oziroma nacionalne, regionalne in lokalne strukture, – program izvaja vsaj 10 izvajalcev ali podizvajalcev programa, – vlagatelj koordinira dejavnost v okviru navedene strukture in je nosilec dejavnosti/programa v Sloveniji, – vlagatelj ima vsaj 3 redno zaposlene osebe s primerno izobrazbo in izkušnjami za izvajanje programa, – program je dolgoročni program, ki se v Sloveniji izvaja vsaj zadnja tri leta, – program predstavlja skupek aktivnosti, ki obsegajo promocijo področja, izobraževanja, dvig kvalitete dela na tem področju, – vlagatelj redno sodeluje z vladnimi in nevladnimi strukturami pri snovanju in izvajanju mladinske politike v Sloveniji, – vlagatelj se vključuje v evropske strukture na področju mladinske politike. 5. Merila za dodelitev sredstev 5.1. Merila za dodelitev sredstev za programe nacionalnih mladinskih organizacij: a) Merila za redno delovanje nacionalnih mladinskih organizacij: – število članic in članov organizacije na dan 31. 12. 2008; – število lokalnih enot organizacije na dan 31. 12. 2008; – članstvo v Mladinskem svetu Slovenije; – polnopravno ali pridruženo članstvo v mednarodnih organizacijah; – število izvedenih projektov v letu 2008 v okviru programa »Mladi v Akciji«; – obseg tiskanih in promocijskih gradiv v letu 2008; – obseg finančnih sredstev za realiziran program v letu 2008. b) Merila za obseg, kakovost in učinkovitost programa nacionalnih mladinskih organizacij: – utemeljenost programa (program je osnovan na podlagi podatkov iz analiz stanja in/ali raziskav na mladinskem področju in upošteva primere dobrih praks); – izbrana metodologija za izvedbo programa je ustrezna; – načrtovani rezultati v predlogu programa so realni, izvedljivi in povezani s cilji in aktivnostmi programa; – časovni načrt izvedbe posameznih aktivnosti predloga programa je realen in izvedljiv; – število dni trajanja programa; – delež izvajalcev, načrtovalcev, organizatorjev in koordinatorjev programa glede na število članov in članic organizacije v letu 2009; – število aktivnih udeležencev programa v 2009; – načrt evalvacije programa; – medijska pokritost delovanja vlagatelja in njegovih programov; – pomen programa za razvoj mladinskega dela in mladinske politike v RS. c) Merila za aktivnosti koordinacije lokalnih enot: – koordinacija programa na nacionalnem nivoju; – aktivnosti koordinacije lokalnih enot. 5.2. Merila za dodelitev sredstev za opravljanje dejavnosti mladinskega centra: a) Merila za redno delovanje mladinskih centrov: – velikost prostorov mladinskega centra; – urnik rednega delovanja; – število redno zaposlenih in usposobljenih vodstvenih in rednih programskih delavcev. b) Merila za servisno dejavnost: – obseg servisnih storitev in podpornih dejavnosti tehnične, organizacijske, strokovne, svetovalne ali finančne narave; – vključenost MC v nacionalne programe na področju mladinskega dela ali mladinske politike; – obseg gradiv za namen promocije mladinskega dela in dejavnosti mladinskega centra; – aktivna spletna stran z informacijami iz različnih področij pomembnih za mlade; – medijska pokritost delovanja in programov v letu 2008. c) Merila za skupnostno delo v letu 2009: – koordinacija in skupnostno delo; – koordinacija – mreženje izvajalcev inform. in svetovanja za mlade. d) Merila za realiziran program mladinskega centra v letu 2008: – utemeljenost programa (program je osnovan na podlagi podatkov iz analiz stanja in/ali raziskav na mladinskem področju in upošteva primere dobrih praks); – obseg (število dogodkov) klubskega programa; – obseg neformalnega izobraževanja mladih; – obseg prostovoljnih aktivnosti; – obseg projektov ali programov mobilnost in mednarodnega povezovanja; – število izvedenih projektov v okviru programa »Mladi v Akciji«; – uporaba orodij za spremljanje pridobljenih znanj, veščin in kompetenc posameznika. e) Obseg planiranega programa v letu 2009: – obseg klubskega programa; – obseg neformalnega izobraževanja mladih; – obseg prostovoljnih aktivnosti; – obseg projektov ali programov mobilnost in mednarodnega povezovanja. f) Finančna merila za leto 2008: – vrednost celoletne dejavnosti mladinskega centra priznane s strani razpisovalca; – višina občinskega vira sofinanciranja; – struktura finančnih sredstev. 5.3. Merila za dodelitev sredstev za mladinske svete lokalnih skupnosti: – število organizacij, ki sestavljajo mladinski svet lokalne skupnosti; – relativni delež mladih, vključenih v organizacije, ki sestavljajo mladinski svet lokalne skupnosti, glede na število prebivalcev lokalne skupnosti v starosti 14–29 let; – delovanje mladinskega sveta lokalne skupnosti v letu 2008; – delovanje mladinskega sveta lokalne skupnosti v letu 2009; – medijska pokritost programa v letu 2009. 5.4 Merila za nevladne organizacije, ki izvajajo letne mladinske programe ali programe za mlade: a) Merila za delovanje nevladnih organizacij: – število ur delovanja (vsakotedenske aktivnosti potekajo skozi celo leto brez daljših terminskih presledkov); – število redno zaposlenih in usposobljenih vodstvenih in rednih programskih delavcev; – obseg tiskanih in promocijskih gradiv v letu 2008; – izvedba projekta v okviru Programa »Mladi v Akciji« v letu 2008. b) Merila za realiziran program v letu 2008: – obseg finančnih sredstev za realizirani program organizacije v letu 2008 na področjih, skladnih s predmetom tega javnega poziva; – struktura finančnih sredstev v letu 2008. c) Merila za obseg načrtovanega programa v letu 2009: – število izvajalcev programa v letu 2009; – delež izvajalcev programa v starosti od 14 do 29 let; – število aktivnih udeležencev programa v 2009; – koordinacija programa na regionalnem ali nacionalnem nivoju. d) Merila za kakovost in učinkovitost načrtovanega programa v letu 2009: – utemeljenost programa (program je osnovan na podlagi podatkov iz analiz stanja in/ali raziskav na mladinskem področju in upošteva primere dobrih praks); – izbrana metodologija za izvedbo programa je ustrezna; – načrtovani rezultati v predlogu programa so realni, izvedljivi in povezani s cilji in aktivnostmi projekta; – časovni načrt izvedbe posameznih aktivnosti predloga projekta je realen in izvedljiv; – načrt evalvacije programa; – medijska pokritost; – inovativnost programa in spodbujanje kreativnosti mladih; – uporaba orodij za spremljanje pridobljenih znanj, veščin ali kompetenc mladih. e) Merila za izvajanje programa posebnega pomena za razvoj mladinskega dela in mladinske politike v RS Vlagateljem, ki izpolnjujejo vse spodnje kriterije, se prizna izvajanje programa posebnega pomena za razvoj mladinskega dela in mladinske politike v RS: – izvajanje programa v vsaj 10 statistični regijah, – vzpostavljena struktura programa v Sloveniji, na nivojih nosilec, izvajalci, podizvajalci oziroma nacionalne, regionalne in lokalne strukture, – vsaj 10 izvajalcev ali podizvajalcev programa, – vlagatelj koordinira dejavnost v okviru navedene strukture in je nosilec dejavnosti/programa v Sloveniji, – vlagatelj ima vsaj 3 redno zaposlene osebe s primerno izobrazbo in izkušnjami za izvajanje programa, – gre za dolgoročni program, ki se v Sloveniji izvaja vsaj zadnja tri leta, – program predstavlja skupek aktivnosti, ki obsegajo promocijo področja, izobraževanja, dvig kvalitete dela na tem področju, – vlagatelj redno sodeluje z vladnimi in nevladnimi strukturami pri snovanju in izvajanju mladinske politike v Sloveniji, – vlagatelj se vključuje v evropske strukture na področju mladinske politike, – program se izvaja na enem izmed naslednjih področij: participacija mladih, mladinsko informiranje in svetovanje, prostovoljno delo, priznavanje neformalnega izobraževanja, mobilnost mladih in raziskovalno delo mladih. 6. Okvirna višina sredstev, ki bodo na razpolago v okviru tega javnega poziva: okvirna višina sredstev celotnega javnega poziva znaša za leto 2009: 1.370.000,00 EUR. 7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva: dodeljena sredstva morajo biti porabljena v skladu s pogodbo ter predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna. 8. Rok, do katerega morajo biti predložene vloge na 2. stopnji in način predložitve vlog ter opremljenost vlog 8.1. Rok za predložitev vlog in način predložitve vlagatelj mora vlogo za dodelitev sredstev, izpolnjeno v slovenskem jeziku, poslati s priporočeno pošto na naslov Urada RS za mladino, Štefanova 1 (3. nadstropje), 1000 Ljubljana, najpozneje do 28. 1. 2009. 8.2. Opremljenost vloge Vlogo na ta javni poziv je potrebno poslati v zaprtem ovitku, na katerem mora biti vidna ustrezna označba: “Ne odpiraj – Vloga za sofinanciranje – 2. stopnja”. Zaradi evidentiranja priporočamo na hrbtni strani ovitka napisan naslov vlagatelja. Veljavna bo vloga, ki bo pravilno opremljena in pravočasno predložena razpisovalcu. Neveljavne vloge (nepravilno opremljene in nepravočasno prispele) bodo vrnjene vlagateljem. 9. Datum odpiranja vlog Odpiranje in ocenjevanje prispelih vlog za 2. stopnjo bo opravila strokovna komisija, imenovana s strani razpisovalca. Strokovna komisija bo pričela z odpiranjem vlog 2. stopnje predvidoma dne 1. 2. 2009. Odpiranje vlog, v skladu s tretjim odstavkom 222. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, ne bo javno. 10. Rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu dvostopenjskega javnega poziva Vlagatelji bodo o izidu dvostopenjskega javnega poziva obveščeni v mesecu marcu 2009. Razpisovalec bo hkrati z izdanim sklepom o rezultatih tega javnega poziva pozval upravičence k sklenitvi pogodbe. V primeru, da se upravičenec v roku 8-ih dni od prejema poziva ne odzove na poziv, se šteje, da je odstopil od vloge. 11. Kraj, čas in naslov, pri kateri lahko zainteresirani vlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija, ki bo vlagateljem natančneje pojasnila pogoje tega javnega poziva, bo zainteresiranim vlagateljem dosegljiva po elektronski pošti: uradzamladino.mszs@gov.si ali na spletni strani razpisovalca www.uradzamladino.gov.si, ali v tajništvu razpisovalca, na naslovu: Ministrstvo za šolstvo in šport, Urad RS za mladino, Štefanova 1, 1000 Ljubljana, 3. nadstropje – tajništvo, vsak delovni dan med 10. in 12. uro. Vlagatalji se lahko vsak delovni dan, med 10. in 12. uro, obrnejo na tajništvo Urada RS za mladino tudi za morebitna dodatna pojasnila. Kontaktna oseba razpisovalca: Mitja Blaganje, tel. 01/426-57-01, faks 01/425-91-46. Vse verzije razpisne dokumentacije, ne glede na medij, na katerem se nahajajo, so oblikovno in vsebinsko enake. Vlagatelji s tiskanjem elektronske oblike dokumentacije dobijo kopijo, enako pisni obliki.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti