Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B in 16. člena Statuta Občine Dobrova - Polhov Gradec (Naš časopis, št. 252/99 in 351/08) je Občinski svet Občine Dobrova – Polhov Gradec na 13. redni seji dne 4. 2. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dobrova - Polhov Gradec za leto 2010
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Dobrova - Polhov Gradec za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
v eurih
-----------------------------------------------------------
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-----------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto Proračun
leta 2010
-----------------------------------------------------------
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 8.024.537
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 5.895.710
70 DAVČNI PRIHODKI 5.307.870
700 Davki na dohodek in dobiček 4.850.800
703 Davki na premoženje 366.670
704 Domači davki na blago in storitve 90.400
71 NEDAVČNI PRIHODKI 587.300
710 Udeležba na dobičku in dohodki od 115.200
premoženja
711 Takse in pristojbine 1.000
712 Denarne kazni 14.100
713 Prihodki od prodaje blaga in 99.300
storitev
714 Drugi nedavčni prihodki 357.700
72 KAPITALSKI PRIHODKI 114.000
720 Prihodki od prodaje zgradb in 50.000
prostorov
722 Prihodki od prodaje zemljišč in 64.000
neopred. dolgoročnih sredstev
73 PREJETE DONACIJE 1.000
730 Prejete donacije iz domačih virov 1.000
74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.014.367
740 Transferni prihodki iz 2.014.367
drugihjavnofinančnih institucij
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 9.250.037
40 TEKOČI ODHODKI 1.849.276
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 270.030
401 Prispevki delodajalcev za socialno 37.876
varnost
402 Izdatki za blago in storitve 1.520.505
403 Plačila domačih obresti 0
409 Rezerve 20.865
41 TEKOČI TRANSFERI 1.790.402
410 Subvencije 48.000
411 Transferi posameznikom in 1.214.182
gospodinjstvom
412 Transferi neprofitnim organizacijam 212.924
in ustanovam
413 Drugi tekoči domači transferi 315.296
42 INVESTICIJSKI ODHODKI 5.525.754
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 5.525.754
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 84.605
431 Investicijski transferi 84.605
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) –1.225.500
-----------------------------------------------------------
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-----------------------------------------------------------
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN 0
PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
(750+751+752)
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0
750 Prejeta vračila danih posojil
751 Prodaja kapitalskih deležev
752 Kupnine iz naslova privatizacije
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE 0
KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443)
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN 0
SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
-----------------------------------------------------------
C) RAČUN FINANCIRANJA
-----------------------------------------------------------
VII. ZADOLŽEVANJE (500) 1.100.000
50 ZADOLŽEVANJE
500 Domače zadolževanje 1.100.000
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 0
55 ODPLAČILA DOLGA
550 Odplačila domačega dolga
IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA –125.500
RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 1.100.000
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.- 1.225.500
IX.)
-----------------------------------------------------------
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
PRETEKLEGA LETA
9009 Splošni sklad za drugo 125.500
-----------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dobrova - Polhov Gradec.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01),
2. taksa za obremenjevanje vode v skladu z odločbo pristojnega ministrstva,
3. taksa za obremenjevanje okolja zaradi odlaganja odpadkov v skladu z odločbo pristojnega ministrstva,
4. prispevki občanov,
5. prejeta sredstva drugih lokalnih skupnosti,
6. prejeta sredstva pristojnih ministrstev za investicije.
Sredstva za usklajevanje plačnih nesorazmerij, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Med izvrševanjem proračuna lahko župan s sklepom o prerazporeditvi odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke ali se odpre nova proračunska postavka, če pri načrtovanju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali način izvedbe projektov in v primeru pridobitve namenskih prejemkov. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke ali pa se odpre nova proračunska postavka v okviru sredstev posameznega področja proračunske porabe.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in njegovi realizaciji.
6. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
7. člen
V proračunu se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Proračunska rezerva se v letu 2008 oblikuje največ do višine 1,5% prejemkov proračuna.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 1,5% prejemkov proračuna župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
8. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2010 lahko zadolži do višine 1.100.000,00 EUR.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
9. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Dobrova - Polhov Gradec v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
10. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0003/2009-1
Dobrova, dne 4. februarja 2009
Župan
Občine Dobrova - Polhov Gradec
Lovro Mrak l.r.