Uradni list

Številka 15
Uradni list RS, št. 15/2009 z dne 23. 2. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 15/2009 z dne 23. 2. 2009

Kazalo

551. Odlok o proračunu Občine Medvode za leto 2010, stran 2073.

Na podlagi 25. člena Statuta Občine Medvode (Uradni list RS, št. 29/06 – uradno prečiščeno besedilo), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2 in 76/08) in 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP in 14/07 ZSPDPO) je Občinski svet Občine Medvode na 17. seji dne 17. 2. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Medvode za leto 2010
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Medvode za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
                                                       V EUR
------------------------------------------------------------
A)    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
------------------------------------------------------------
      Skupina/Podskupina kontov                Proračun leta
                                                        2010
------------------------------------------------------------
I.    SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)            12.339.345
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                     11.208.325
70    DAVČNI PRIHODKI                              9.796.500
      700 Davki na dohodek in dobiček              7.600.000
      703 Davki na premoženje                      1.879.000
      704 Domači davki na blago in storitve          317.500
      706 Drugi davki                                      0
71    NEDAVČNI PRIHODKI                            1.411.825
      710 Udeležba na dobičku in dohodki od          337.438
      premoženja
      711 Takse in pristojbine                        15.000
      712 Globe in druge denarne kazni                20.000
      713 Prihodki od prodaje blaga in                34.387
      storitev
      714 Drugi nedavčni prihodki                  1.005.000
72    KAPITALSKI PRIHODKI                            100.000
      720 Prihodki od prodaje osnovnih                     0
      sredstev
      721 Prihodki od prodaje zalog                        0
      722 Prihodki od prodaje zemljišč in            100.000
      neopredmetenih dolgoročnih sredstev
73    PREJETE DONACIJE                                     0
      730 Prejete donacije iz domačih virov                0
      731 Prejete donacije iz tujine                       0
74    TRANSFERNI PRIHODKI                          1.031.020
      740 Transferni prihodki iz drugih            1.031.020
      javnofinančnih instutucij
II.   SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                13.254.215
40    TEKOČI ODHODKI                               3.206.740
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim          674.790
      401 Prispevki delodajalcev za socialno         100.210
      varnost
      402 Izdatki za blago in storitve             2.226.240
      403 Plačila domačih obresti                    158.500
      409 Rezerve                                     47.000
41    TEKOČI TRANSFERI                             4.803.200
      410 Subvencije                                 189.100
      411 Transferi posameznikom in                2.168.050
      gospodinjstvom
      412 Transferi neprofitnim organizacijam        684.900
      in ustanovam
      413 Drugi tekoči domači transferi            1.758.650
      414 Tekoči transferi v tujino                    2.500
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                        5.127.575
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev       5.127.575
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                         66.700
      431 Investicijski transferi pravnim in               0
      fizičnim osebam, ki niso proračunski
      uporabniki
      432 Investicijski transferi proračunskim       116.700
      uporabnikom
III.  PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. – II.)
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                    –914.870
------------------------------------------------------------
B)    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                   0
------------------------------------------------------------
IV.   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA             0
      KAPIT. DELEŽEV (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                        0
      750 Davki na dohodek in dobiček
      751 Prodaja kapitalskih deležev                      0
      752 Kupnine iz naslova privatizacije
V.    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIT.                    0
      DELEŽEV (440+441+442)
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIT.                    0
      DELEŽEV
      440 Davki na dohodek in dobiček
      441 Povečanje kapitalskih deležev in
      naložb
      442 Poraba sredstev kupnin iz naslova
      privatizacije
      443 Povečanje namenskega premoženja v
      javnih skladih in drugih osebah javnega
      prava, ki imajo premoženje v svoji lasti
VI.   PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE             0
      KAPIT. DELEŽEV (IV.–V.)
------------------------------------------------------------
C)    RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII.  ZADOLŽEVANJE (500)                           1.090.000
50    ZADOLŽEVANJE                                 1.090.000
      500 Domače zadolževanje                      1.090.000
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                          475.130
55    ODPLAČILA DOLGA
      550 Odplačila domačega dolga                   475.130
IX.   POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA            –300.000
      RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X.    NETO ZADOLŽEVANJE (VII. – VIII.)               614.870
XI.   NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX)          914.870
------------------------------------------------------------
      STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.         300.000
      PRETEKLEGA LETA
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni proračunskih postavk in trimestnega konta in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na uradni spletni strani Občine Medvode.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom,
2. prihodki ožjih delov lokalnih skupnosti,
3. prihodki od okoljske takse za obremenjevanje vode,
4. prihodki od okoljske takse za obremenjevanje okolja,
5. prihodki komunalnega prispevka,
6. drugi prihodki, ki jih določi občina.
4. člen
Sredstva proračuna se med letom zagotavljajo neposrednim in posrednim uporabnikom proračuna ter prejemnikom proračunskih sredstev.
Uporabniki proračunskih sredstev morajo organizirati izvrševanje del in nalog iz svojega področja v mejah sredstev odobrenih s proračunom.
Sredstva se smejo uporabljati za namene, ki so določeni s proračunom. Sredstva se med letom dodeljujejo na podlagi zahtevkov oziroma kot mesečne dotacije. Pri tem se upošteva zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostno stanje proračuna.
5. člen
Če se med letom znatno spremeni delovno področje, pristojnosti oziroma naloge uporabnika, se sorazmerno poveča ali zmanjša obseg sredstev za delovanje uporabnika.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O povečanju ali zmanjšanju obsega sredstev, do višine 5% vseh prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov, iz prvega odstavka odloča župan in sicer za zmanjšanje postavke maksimalno 30% in za povečanje postavke maksimalno 30% posamezne postavke. Za večje prerazporeditve mora župan imeti soglasje občinskega sveta.
O povečanju ali zmanjšanju obsega sredstev, ki so večji od višine 5% vseh prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov, iz prvega odstavka odloča občinski svet na predlog župana.
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2009 in njegovi realizaciji.
6. člen
Neposredni proračunski uporabnik lahko v tekočem letu za investicijske odhodke in investicijske transfere razpiše javno naročilo za celotno vrednost večletnega projekta, če je vključen v načrt razvojnih programov in če so zanj že načrtovane pravice porabe na postavki proračuna za tekoče leto. V razpisnih pogojih javnega naročila se morajo opredeliti pogoji za sklenitev pogodbe na način iz naslednjega odstavka.
Neposredni proračunski uporabnik lahko v letu 2010 prevzema obveznosti s pogodbami, ki zahtevajo plačilo v prihodnjih letih, če je izvedel javno naročilo v skladu s prvim odstavkom tega člena in pod naslednjimi pogoji:
– za leto 2011 do višine 60% obsega pravic porabe, zagotovljenih na postavkah investicijskih odhodkov in investicijskih transferov proračuna za leto 2010;
– za leto 2012 pa do višine 40% obsega pravic porabe, zagotovljenih na postavkah investicijskih odhodkov in investicijskih transferov proračuna za leto 2010.
Skupni obseg obveznosti neposrednega uporabnika, prevzetih v letu 2010, ki bodo zapadle v plačilo v letu 2011 za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% obsega pravic porabe, zagotovljenih na postavkah tekočih odhodkov in tekočih transferov proračuna za leto 2010.
Omejitve iz drugega in tretjega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi in zakupnimi pogodbami ter prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, komunalnih storitev in drugih storitev potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov..
7. člen
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Od skupno doseženih letnih prihodkov proračuna se izloči do 1,5% prihodkov proračuna v letu, v katerem se izvajajo ukrepi odprave posledic naravnih nesreč v proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 42.000 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
9. člen
Med odhodki proračuna se izkazuje tudi splošna proračunska rezervacija.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih v proračunu ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
10. člen
Premoženje občine sestavljajo nepremične in premične stvari v lasti občine, denarna sredstva in pravice. S premoženjem Občine Medvode gospodari župan.
Odločitev o odsvojitvi delov premoženja Občine Medvode sprejme občinski svet v skladu z zakonom. Vrednost premoženja izkazuje Občina Medvode v premoženjski bilanci v skladu z zakonom in statutom.
IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
11. člen
Župan lahko odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga do višine 250 EUR, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve. Kot dolgovi po tem členu se ne štejejo dolgovi do občine iz naslova obveznih dajatev.
V. OBSEG ZADOLŽEVANJA OBČINE
12. člen
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2010 lahko zadolži do višine 1.090.000 EUR in sicer za investicije na področju komunalne dejavnosti – kanalizacije in vodovodi in izobraževanja.
Občina se lahko likvidnostno zadolži, vendar največ do višine 5% zadnjega sprejetega proračuna. Občina mora odplačati dolg iz naslova likvidnostne zadolžitve do 31. decembra proračunskega leta.
V letu 2010 Občina Medvode lahko daje poroštva za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina. O dajanju poroštev odloča občinski svet.
Javna podjetja in javni zavodi, katerih ustanoviteljica je Občina Medvode, se lahko zadolžujejo do zakonsko dovoljenih obsegov le s soglasjem občine. O dajanju soglasij k zadolževanju odloča občinski svet
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
V obdobju začasnega financiranja v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana. Poraba sredstev iz začasnega financiranja je sestavni del proračuna.
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-16/09
Medvode, dne 17. februarja 2009
Župan
Občine Medvode
Stanislav Žagar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti