Uradni list

Številka 36
Uradni list RS, št. 36/2009 z dne 15. 5. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 36/2009 z dne 15. 5. 2009

Kazalo

1751. Pravilnik o sprejemu otrok v vrtec pri Osnovni šoli Grad, stran 5171.

Na podlagi 20. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – Zvrt-UPB2 in 25/08), Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovne šole Grad (Uradni list RS, št. 105/00, 136/06 in 1/09) je Občinski svet Občine Grad na 20. redni seji dne 17. 4. 2009 sprejel
P R A V I L N I K
o sprejemu otrok v vrtec pri Osnovni šoli Grad
UVODNE DOLOČBE
1. člen
Ta pravilnik ureja postopek sprejemanja otrok, sestavo in način dela komisije za sprejem otrok, kriterije za sprejem, vrstni red in izpis otrok v vrtec pri Osnovni šoli Grad (v nadaljevanju: vrtec).
VPIS IN SPREJEM OTROKA V VRTEC
2. člen
Vrtec lahko sprejme otroka, ko je dopolnil starost enega leta oziroma ko je dopolnil starost najmanj enajst mesecev.
3. člen
Vrtec vpisuje in sprejema otroke v svoje programe na podlagi prijav in prostih mest vse leto.
Vrtec najmanj enkrat letno objavi javni vpis novincev za naslednje šolsko leto. Javni vpis se objavi v vrtcu ter na spletni strani šole in občine ustanoviteljice ter v Informatorju Občine Grad.
Med šolskim letom lahko starši na sedežu vrtca oddajo informativno prijavo za sprejem v vrtec, ki nima statusa vloge oziroma prijave.
4. člen
Prijavo za sprejem otrok v vrtec vložijo starši oziroma skrbniki otroka (v nadaljevanju: vlagatelji) na sedežu vrtca osebno ali po pošti. Vrtec vlagatelje pisno obvesti o datumu vključitve otroka in o drugih pogojih za sprejem otroka v vrtec.
Če je število prijav za sprejem otrok v vrtec manjše od števila prostih mest, odloča o sprejemu otrok ravnatelj šole.
Če je v vrtec prijavljenih več otrok, kot je v vrtcu prostih mest, odloča o njihovem sprejemu komisija za sprejem otrok v vrtec.
SESTAVA IN NAČIN DELA KOMISIJE
5. člen
Komisijo za sprejem otrok (v nadaljevanju: komisija) sestavljajo en predstavnik delavcev vrtca oziroma šole, en predstavnik staršev ter en predstavnik lokalne skupnosti. Predstavnika delavcev zavoda imenuje ravnatelj, predstavnika staršev imenuje svet staršev, predstavnika lokalne skupnosti imenuje župan.
Člani komisije so imenovani za štiri leta. Mandat predstavnika sveta staršev je vezan na vključenost otroka v vrtec.
Vsi člani komisije se zavežejo k varovanju osebnih podatkov s posebno izjavo.
6. člen
Prvi sklic opravi ravnatelj zavoda. Ravnatelj je vabljen na vsako sejo komisije. Na prvi seji, komisija izmed članov z javnim glasovanjem imenuje predsednika in njegovega namestnika.
Delo komisije vodi predsednik, v primeru njegove odsotnosti pa po njegovem pooblastilu namestnik.
Predsednik podpisuje sklepe komisije.
7. člen
Komisija odloča o sprejemu otrok v vrtec na seji, o kateri se vodi zapisnik. Komisija veljavno sklepa, če so prisotni vsi člani komisije. Komisija odloča o sprejemu otrok v vrtec v skladu z določili zakona, ki ureja splošni upravni postopek, z uporabo skrajšanega ugotovitvenega postopka. Dokumentacija o posameznem otroku je zaupna in se hrani na sedežu zavoda.
Vsa administrativna in strokovna dela za komisijo zagotavlja vrtec.
8. člen
Komisija odloča o sprejemu otrok praviloma enkrat letno. Komisija mora obravnavati vse pravočasno vložene prijave za vpis otrok.
9. člen
O poteku seje komisije se vodi zapisnik, ki vsebuje zlasti naslednje:
– čas in kraj zasedanja komisije ter podatke o udeležbi na seji,
– ugotovitev o številu prostih mest v vrtcu, starostnih obdobjih in letnikih rojstva otrok,
– število prijavljenih, sprejetih in odklonjenih otrok po posameznem programu ter starostnem obdobju oziroma letnikih rojstva,
– imenski seznam otrok s skupnim številom točk ter po posameznem kriteriju v posameznem programu ter starostnem obdobju in letnikih rojstva, po vrstnem redu zbranega števila točk od najvišjega števila do najnižjega ter označbo, kateri otroci so sprejeti in kateri ne.
Zapisnik, ki ga podpišejo vsi člani komisije, se hrani v dokumentaciji vrtca, v skladu z veljavnimi predpisi.
KRITERIJI ZA SPREJEM, VRSTNI RED IN IZPIS OTROK
10. člen
V skladu z zakonom ima prednost pri sprejemu v vrtec otrok s posebnimi potrebami in otrok, za katerega vlagatelji predložijo mnenje Centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine.
Komisija nato odloča o sprejemu otroka v vrtec na podlagi naslednjih kriterijev:
1. Otrok ima vsaj z enim od staršev stalno            15 točk
bivališče v Občini Grad
2. Otroci, ki jim je odložen vpis v osnovno šolo      12 točk
3. Zaposlenost obeh staršev otroka mati               10 točk
samohranilka ali oče samohranilec
4. Starši, ki vpisujejo otroka zadnje leto pred        8 točk
vstopom v šolo
5. Otroci, ki so bili v preteklem letu na listi        7 točk
zavrnjenih v vrtec
6. Zaposlenost enega od staršev                        5 točk
7. Starši otrok z enim ali več otroki, ki že          3 točke
obiskujejo vrtec
8. Starši otrok, ki sočasno vpisujejo enega ali      1 točka.
več otrok (za vsakega otroka)
Če dva ali več otrok doseže enako število točk, komisija pri določitvi prednostnega vrstnega reda upošteva kriterij starosti otroka. Prednost ima starejši otrok.
11. člen
Komisija sprejema svoje odločitve z večino glasov vseh članov komisije.
Komisija najprej odloča o vlogah za premestitev otrok znotraj vrtca. Preostale vloge komisija točkuje na podlagi kriterijev iz 10. člena pravilnika in določi, kateri otroci so sprejeti. Komisija določi prioritetni vrstni red po posameznih starostnih skupinah.
Ostale otroke, ki niso bili sprejeti, se uvrsti na čakalno listo po vrstnem redu zbranega števila točk od najvišjega števila do najnižjega.
Komisija izda vsem vlagateljem odločbo o sprejemu ali zavrnitvi sprejema otroka, najkasneje v roku 8 dni po seji. Za otroke, ki so bili sprejeti v vrtec, odločba določa datum vključitve otroka v vrtec in rok za sklenitev medsebojne pogodbe med vrtcem in vlagateljem.
Zoper odločitev komisije lahko vlagatelji v 15 dneh po vročitvi odločbe vložijo pritožbo na Svet zavoda. Svet zavoda mora o pritožbi odločati v 30 dneh po prejemu pritožbe.
Če vlagatelji ne podpišejo pogodbe z vrtcem v roku, ki jim ga določi vrtec se šteje, da so umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec. V tem primeru se izda sklep o ustavitvi postopka vpisa otroka v vrtec, otroka pa se črta iz prednostnega vrstnega reda. Na njegovo mesto pa se sprejme naslednji otrok iz prednostnega vrstnega reda.
12. člen
Otroka se izpiše iz vrtca v letu, v katerem bo vključen v osnovno šolo.
Starši lahko otroka trajno izpišejo iz vrtca kadar koli to želijo skladno z odpovednim rokom:
– izstop zaradi zdravstvenih razlogov – ob predložitvi zdravniškega spričevala brez odpovednega roka,
– prestop v drug vrtec – 14-dnevni odpovedni rok,
– ostalo – enomesečni odpovedni rok.
Izpisani otrok nima prednosti pri ponovnem sprejemu. Za ponoven vpis morajo vlagatelji oddati novo prijavo za sprejem v vrtec.
Otroka ni možno začasno izpisati iz vrtca.
13. člen
Vrtec na svojih spletnih straneh objavlja informacije o številu prostih mest, ki jih zagotavlja za predšolske otroke, o številu prostih mest, ki so staršem na voljo in podatek o predvideni čakalni dobi.
KONČNA DOLOČBA
14. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 033-341/09-OS
Grad, dne 17. aprila 2009
Župan
Občine Grad
Daniel Kalamar l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti