Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 ZLS-UPB2 in dopolnitev 76/08 in 79/09), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 109/08 ZJF-D, 49/09) in 15. člena Statuta Občine Horjul, (Uradni list RS, 18/99 in 12/01) je Občinski svet Občine Horjul na 24. seji dne 17. 12. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Horjul za leto 2010
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Horjul za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČINA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
A BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EURIH
------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov Proračun
leta 2010
------------------------------------------------------------
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2,124.926
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2,043.661
70 DAVČNI PRIHODKI 1,822.211
700 Davki na dohodek in dobiček 1,628.561
703 Davki na premoženje 125.900
704 Domači davki na blago in storitve 67.750
706 Drugi davki 0
71 NEDAVČNI PRIHODKI 221.450
710 Udeležba na dobičku in dohodki od 100.700
premoženja
711 Takse in pristojbine 900
712 Denarne kazni 2.800
713 Prihodki od prodaje blaga in 50
storitev
714 Drugi nedavčni prihodki 117.000
72 KAPITALSKI PRIHODKI 2.190
720 Prihodki od prodaje osnovnih 0
sredstev
721 Prihodki od prodaje zalog 0
722 Prihodki od prodaje zemljišč in 2.190
neopred.dolg.sredstev
73 PREJETE DONACIJE 0
730 Prejete donacije iz domačih virov 0
731 Prejete donacije iz tujine 0
74 TRANSFERNI PRIHODKI 79.075
740 Transferni prihodki iz drugih 79.075
javnofinančnih institucij
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 3,232.926
40 TEKOČI ODHODKI 958.478
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 155.892
401 Prispevki delodajalcev za socialno 21.525
varnost
402 Izdatki za blago in storitve 773.061
403 Plačila domačih obresti 0
409 Rezerve 8.000
41 TEKOČI TRANSFERI 805.623
410 Subvencije 18.000
411 Transferi posameznikom in 605.200
gospodinjstvom
412 Transferi neprofitnim organizacijam 48.770
in ustanovam
413 Drugi tekoči domači transferi 133.653
414 Tekoči transferi v tujino 0
42 INVESTICIJSKI ODHODKI 1.288.512
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 1.288.512
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 180.313
431 Investicijski transferi drugim 163.813
osebam, ki niso pror. upor.
432 Investicijski transferi prorač. 16.500
uporabnikom
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) –1.108.000
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------------------------
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
------------------------------------------------------------
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN 0
PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
(750+751+752)
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0
750 Prejeta vračila danih posojil 0
751 Prodaja kapitalskih deležev 0
752 Kupnine iz naslova privatizacije 0
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE 0
KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)
44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITAL. 0
DELEŽEV
440 Dana posojila 0
441 Povečanje kapitalskih deležev in 0
naložb
442 Poraba sredstev kupnin iz naslova 0
privatizacije
443 Povečanje namenskega premoženja v 0
javnih skladih in drugih osebah javnega
prava, ki imajo premoženje v svoji lasti
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN 0
SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
------------------------------------------------------------
C RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0
50 ZADOLŽEVANJE 0
500 Domače zadolževanje 0
VIII. ODPLAČILA DOLGA 0
55 ODPLAČILA DOLGA 0
550 Odplačila domačega dolga 0
IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA –1.108.000
RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII)
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 0
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII. – 1.108.000
IX.)
------------------------------------------------------------
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.
PRETEKLEGA LETA
9009 Splošni sklad za drugo 1.108.000
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrt neposrednega uporabnika, ki je razdeljen na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni proračunskih postavk-kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in na vpogled v upravi občine.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Horjul. Odredbodajalec proračuna je župan, ki lahko pismeno pooblasti tudi druge osebe.
Župan je pooblaščen, da:
– odloča o uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti;
– samostojno razpolaga s proračunskimi sredstvi.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so prihodki določeni v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF.
Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov postavke v proračunu.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe in med konti v okviru proračunske postavke v posebnem delu proračuna odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju oziroma avgustu in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2010 50% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednega uporabnika.
Prevzete obveznosti iz tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega leta v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
Investicijske programe, novelacije investicijskih programov in predinvesticijske zasnove sprejema Občinski svet Občine Horjul. Dokument identifikacije investicijskih projektov in ostalo dokumentacijo sprejema župan.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski sklad je:
– račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2010 oblikuje v višini 8.000 €.
Na predlog občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene in drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem s pisnim poročilom pri zaključnem računu obvesti občinski svet.
Sredstva tekoče proračunske rezerve se dodeljujejo za naloge, ki so neodložljive in za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva in ki po svoji vsebini sodijo v javno porabo na ravni občine in za naloge, za katere se med letom izkaže, da v proračunu zanje niso bila zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu.
IV. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
9. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za proračun leta 2010 zadolževanje ni predvideno.
10. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se smejo zadolževati le s soglasjem občine. O soglasju odloča občinski svet.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
11. člen
(začasno financiranje v letu 2011)
V obdobju začasnega financiranja Občine Horjul v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana o določitvi začasnega financiranja.
12. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se za proračunsko leto 2010.
Št. 410-0009/2009-3
Horjul, dne 17. decembra 2009
Župan
Občine Horjul
Janko Jazbec l.r.