Uradni list

Številka 110
Uradni list RS, št. 110/2009 z dne 29. 12. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 110/2009 z dne 29. 12. 2009

Kazalo

4999. Odlok o proračunu Občine Kamnik za leto 2010, stran 14999.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08 in 79/09), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 14. člena Statuta Občine Kamnik (Uradni list RS, št. 101/08) je Občinski svet Občine Kamnik na 29. seji dne 23. 12. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kamnik za leto 2010
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Kamnik za leto 2010 določajo proračun ter postopki izvrševanja proračuna (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin – kontov določa v naslednjih zneskih:
                                            v EUR
-------------------------------------------------
A.   BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov           Proračun leta
                                             2010
-------------------------------------------------
     I. SKUPAJ PRIHODKI                24.619.344
     (70+71+72+73+74)
     TEKOČI PRIHODKI (70+71)           22.238.457
70   DAVČNI PRIHODKI                   17.600.674
     700 Davki na dohodek in           15.227.194
     dobiček
     703 Davki na premoženje            1.940.000
     704 Domači davki na blago in         433.480
     storitve
71   NEDAVČNI PRIHODKI                  4.637.783
     710 Udeležba na dobičku in         1.347.521
     dohodki od premoženja
     711 Takse in pristojbine              16.000
     712 Globe in druge denarne            50.000
     kazni
     713 Prihodki od prodaje blaga        165.141
     in storitev
     714 Drugi nedavčni prihodki        3.059.121
72   KAPITALSKI PRIHODKI                  669.100
     720 Prihodki od prodaje               80.100
     osnovnih sredstev
     722 Prihodki od prodaje              589.000
     zemljišč in neopredmetenih
     sredstev
73   PREJETE DONACIJE                       3.000
     730 Prejete donacije iz                3.000
     domačih virov
74   TRANSFERNI PRIHODKI                1.708.787
     740 Transferni prihodki iz         1.096.037
     drugih javnofinančnih
     institucij
     741 Prejeta sredstva iz              612.750
     državnega proračuna iz
     sredstev proračuna Evropske
     unije
     II. SKUPAJ ODHODKI                25.247.064
     (40+41+42+43)
40   TEKOČI ODHODKI                     6.910.383
     400 Plače in drugi izdatki         1.387.470
     zaposlenim
     401 Prispevki delodajalcev za        225.300
     socialno varnost
     402 Izdatki za blago in            3.617.613
     storitve
     409 Rezerve                        1.680.000
41   TEKOČI TRANSFERI                   8.998.549
     410 Subvencije                       151.200
     411 Transferi posameznikom in      5.317.250
     gospodinjstvom
     412 Transferi neprofitnim          1.151.381
     organizacijam in ustanovam
     413 Drugi tekoči domači            2.378.718
     transferi
42   INVESTICIJSKI ODHODKI              8.152.342
     420 Nakup in gradnja osnovnih      8.152.342
     sredstev
43   INVESTICIJSKI TRANSFERI            1.185.790
     431 Inv. transferi pravnim in        368.790
     fiz. osebam, ki niso pror.
     uporabniki
     432 Investicijski transferi          817.000
     proračunskim uporabnikom
     III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK           –627.720
     oziroma PRIMANJKLJAJ (I.-II.)
-------------------------------------------------
B.   RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN
     NALOŽB
-------------------------------------------------
     IV. PREJETA VRAČILA DANIH                300
     POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH
     DELEŽEV (750+751)
75   PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL            300
     IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
     750 Prejeta vračila danih                300
     posojil
     751 Prodaja kapitalskih                    0
     deležev
     V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE        180.000
     KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441)
44   DANA POSOJILA IN POVEČANJE           180.000
     KAPITALSKIH DELEŽEV
     440 Dana posojila                          0
     441 Povečanje kapitalskih            180.000
     deležev in naložb
     VI. PREJETA MINUS DANA              –179.700
     POSOJILA IN SPREMEMBE
     KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
-------------------------------------------------
C.   RACUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------
     VII. ZADOLŽEVANJE (500)                    0
50   ZADOLŽEVANJE                               0
     500 Domače zadolževanje                    0
     VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)                0
55   ODPLAČILA DOLGA                            0
     550 Odplačila domačega dolga               0
     IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE)          –807.420
     SREDSTEV NA RAČUNIH
     (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
     X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-                0
     VIII.)
     XI. NETO FINANCIRANJE                627.720
     (VI.+VII.-VIII.-IX.)
-------------------------------------------------
     STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE       807.420
     31.12. PRETEKLEGA LETA
-------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Kamnik.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena Zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse
2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda
3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov
4. pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest
5. prihodki od najemnine za infrastrukturo (vodovod in kanalizacija)
6. prihodki krajevnih skupnosti, ki se uporabijo za namene, določene v finančnem načrtu posamezne krajevne skupnosti.
4. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med posameznimi postavkami odloča župan na predlog vodje notranje organizacijske enote. O prerazporeditvah pravic porabe med različnimi finančnimi načrti odloča župan na predlog vodje notranje organizacijske enote, kjer je potrebno sredstva povečati, ob soglasju vodje notranje organizacijske enote, kjer se sredstva znižujejo. Župan lahko na predlog za finance pristojnega organa občine v okviru posamezne proračunske postavke prerazporeja sredstva med posameznimi konti oziroma ekonomskimi nameni proračunske porabe.
Pravice porabe na posamezni proračunski postavki se s prerazporeditvijo lahko spremenijo za največ 40% oziroma do 200.000 € v posameznem primeru.
Župan poroča o izvršenih prerazporeditvah med proračunskimi postavkami v poročilu o izvrševanju proračuna Občine Kamnik za prvo polletje leta 2010 in v zaključnem računu proračuna Občine Kamnik za leto 2010.
V finančnem načrtu krajevne skupnosti odloča o prerazporeditvah med proračunskimi postavkami oziroma med posameznimi nameni znotraj proračunske postavke predsednik krajevne skupnosti.
5. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Za večji obseg prevzetih obveznosti, kot je določeno v drugem in tretjem odstavku tega člena, se lahko obveznosti prevzemajo samo na podlagi predhodnega soglasja občinskega sveta.
Omejitve iz drugega in tretjega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
6. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 40%, mora predhodno potrditi občinski svet.
7. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
– proračunska rezerva, oblikovana po Zakonu o javnih financah,
– podračun proračunskega sklada, ustanovljenega na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada za financiranje investicij v Osnovno šolo Toma Brejca in Osnovno šolo Frana Albrehta.
Proračunska rezerva se v letu 2010 oblikuje v višini 60.000 €.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena Zakona o javnih financah do višine 20.000 € brez DDV župan. O uporabi sredstev proračunske rezerve nad 20.000 € brez DDV za posamezen primer odloča na predlog župana občinski svet.
Župan poroča občinskemu svetu o uporabi sredstev proračunske rezerve v poročilu o izvrševanju proračuna Občine Kamnik za prvo polletje leta 2010 in v zaključnem računu proračuna Občine Kamnik za leto 2010.
Proračunski sklad za financiranje investicij v Osnovno šolo Toma Brejca in Osnovno šolo Frana Albrehta na področju osnovnega šolstva se v letu 2010 oblikuje v višini 1.500.000 €.
8. člen
(poslovanje krajevnih skupnosti)
Predsedniki svetov krajevnih skupnosti v Občini Kamnik lahko brez predhodnega soglasja župana sklepajo pravne posle, ki so skladni in v okviru razpoložljivih sredstev v letnem finančnem načrtu krajevne skupnosti.
Krajevne skupnosti ne smejo sklepati pravnih poslov v zvezi z zadolževanjem, za pravne posle odtujitve in pridobitve nepremičnega premoženja pa morajo pridobiti predhodno soglasje občinskega sveta.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA S PREMOŽENJEM OBČINE
9. člen
Občinski svet sprejme letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja občine za nepremičnine v posamični vrednosti nad 100.000 €, župan pa letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za nepremičnine v posamični vrednosti do 100.000 €.
Župan lahko na obrazložen predlog občinske uprave odpiše dolžniku deloma ali v celoti dolg do višine 1.500 €, če je bila izterjava neuspešna in iz ocene o nadaljevanju postopka izterjave izhaja, da stroški presegajo dolgovani znesek, ali da je iz obrazložitve predloga razvidno, da bi bilo z izterjavo dolga ogroženo preživljanje dolžnika in njegove družine. Župan z odpisom dolgov seznani občinski svet.
10. člen
Nabava opreme, investicijska in vzdrževalna dela ter storitve se oddajo v skladu z zakonom, ki ureja javna naročila. Z izbranim izvajalcem oziroma dobaviteljem se sklene pisna pogodba. Obveznosti do vrednosti 10.000 € za blago in storitve oziroma do 20.000 € za gradnje (vrednosti so brez DDV-ja) se v skladu z internim aktom lahko prevzemajo z naročilnico.
Občina mora za oddajo javnih naročil nad vrednostjo, ki jo določa zakon, ki ureja izvrševanje proračuna RS, objaviti javni razpis v skladu z zakonom, ki ureja javna naročila.
Predsednik sveta krajevne skupnosti lahko v breme finančnega načrta krajevne skupnosti prevzema obveznosti do vrednosti 10.000 € za blago in storitve oziroma do 20.000 € za gradnje (vrednosti so brez DDV-ja) z naročilnico, nad tem zneskom pa v okviru svojega finančnega načrta s pogodbo.
11. člen
Prosta denarna sredstva se kot depoziti lahko nalagajo v Banko Slovenije, poslovne banke in bančne organizacije ter kot naložbe v državne vrednostne papirje, ob upoštevanju načel varnosti, likvidnosti in donosnosti naložbe. S prostimi denarnimi sredstvi upravlja župan.
O naložbah prostih denarnih sredstev župan poroča občinskemu svetu v poročilu o izvrševanju proračuna Občine Kamnik za prvo polletje leta 2010 in v zaključnem računu proračuna Občine Kamnik za leto 2010.
12. člen
Župan oziroma pooblaščeni delavec občinske uprave ima pravico nadzirati porabo javnih sredstev iz proračuna, ki so bila dana pravnim in fizičnim osebam. V primeru nenamenske porabe ali odklonitve pregleda porabe ima župan pravico in dolžnost zahtevati vrnitev sredstev.
13. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Kamnik.
5. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
14. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kamnik v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
15. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0142/2009
Kamnik, dne 24. decembra 2009
Župan
Občine Kamnik
Anton Tone Smolnikar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti